Want goede morgens tellen niet als post?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Meeste posts op die pagina waren ongetwijfeld van mij, zeker als je alle goede morgens er af haalt
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want goede morgens tellen niet als post?
Jeejquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal ik dan maar iets stoers vertellen over wat ik gisteren gedaan heb?
Doe eensquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal ik dan maar iets stoers vertellen over wat ik gisteren gedaan heb?
Ik heb een nieuwe huisnummerplaat opgehangen en hij hangt nog waterpas ook.quote:
Wist niet dat eendennesten huisnummerplaten hebben,quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe huisnummerplaat opgehangen en hij hangt nog waterpas ook.
Ik had mijn parkiet om goede aanwijzingen te geven.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist niet dat eendennesten huisnummerplaten hebben,
maar tochen
Ik heb het bordje opgehangen, netjes met waterpas erbij, blijkt dat de bakstenen niet waterpas liggen. Ziet het er alsnog uit dat die scheef hangt.quote:
Dudequote:Op dinsdag 14 april 2026 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het bordje opgehangen, netjes met waterpas erbij, blijkt dat de bakstenen niet waterpas liggen. Ziet het er alsnog uit dat die scheef hangt.
En een waterpas hielp ook vastquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had mijn parkiet om goede aanwijzingen te geven.
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zo krijg ik de mensheid nooit uitgeroeid
De mensheid aan het uitroeien.quote:
Gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De mensheid aan het uitroeien.
Alleen zat de oorlog de stormen in de weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |