Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gekquote:Op maandag 13 april 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komen
De laffe takquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Kruistochten? Inquisitie? Kindermisbruik?quote:Op maandag 13 april 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gek
Straks RTL 7, 20h27, een film.quote:Op maandag 13 april 2026 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De laffe tak
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mjfcshblch22
Lijkt me een vrij slechte filmquote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks RTL 7, 20h27, een film.
Goede titel wel
En een hoop voor de toekomst?
Is vooral een film voor de simpelquote:Op maandag 13 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij slechte filmHeel even gekeken
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Ja, dat heeft hij zelf (laten) maken en gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeld![]()
Tering![]()
Daar kun je geen eens een parodie meer op maken.
quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Het luxe menu in het witte huis
https://www.ad.nl/show/bi(...)s-bezorgen~a4468f4b/
Jij?quote:Op maandag 13 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ok, wie heeft de zoekfunctie gemold?
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.quote:
Jij bent al zo lang niet meer onschuldigquote:Op maandag 13 april 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.
quote:Op maandag 13 april 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent al zo lang niet meer onschuldig![]()
quote:
Zie je wel, jouw schuldquote:
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.quote:
Zag dat fragmentje net voorbijkomen, wat een BS kan die man vertellen.quote:
Nou ja zeg, iedereen heel de dag buiten in de zon of zo....quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
En mogge en gefeliciteerd nog voor de jarige, gecondoleerd met onze Sonja.![]()
![]()
Trump is koekoek maar dat wisten we lang geleden al.![]()
Prachtige vogels weer voorbij zien komen net.![]()
Iedereen die dit leest, fijne dag vandaag.
Nope, ik ga bijna ook een stukkie rijden dus vandaag vind ik het niet zo heel erg. Zal best snel gemaakt worden, het is nog vroeg.quote:
Je was me mooi voor.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dubbel en dachten hetzelfde, in dit geval niet erg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga een stukkie rijden. Fijne dag allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Goeiemoarn.quote:
Hey Fruitquote:
Meteen een goedequote:Op dinsdag 14 april 2026 08:07 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een liedje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Al weer jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.
Jouw dag kan niet meer stukquote:
Wij zijn zo goed.quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Silence is goldenquote:
En wat heb je er zelf aan gedaan?quote:
Meeste posts op die pagina waren ongetwijfeld van mij, zeker als je alle goede morgens er af haaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |