Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.quote:
Mooie benen.quote:
Het Zwanenmeer en de Notenkraker zijn van hem, dat zij meteen de bekendste balletvoorstellingen die er zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.
quote:Op zondag 12 april 2026 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
@:Danny is jarig en dat vieren wij.
[ afbeelding ]
Goed oud geworden.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Achquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Las het vanmiddag ja. Weer een 'beroemde'.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Die staat morgen niet meer gezond opquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doenquote:
Nooit eigenlijkquote:
Dan gaan we mooi een nieuwe religie startenquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ze zei het zojuist zelf in het NOS journaalquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ik bel de ghostbusters!quote:Op zondag 12 april 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi een nieuwe religie starten
Achjee.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ikquote:
Geef dan maar gewoon aan mijquote:Op zondag 12 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ge geeft al uw geld aan die mensen,
en zij gaan dan lekker op vakantie,
Maart was best eng, maar Sigourney nietquote:Op zondag 12 april 2026 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ik
Weet niet welke van de 2 enger is.quote:
Wat een baasquote:
Hullo Chanelquote:
Willempie loopt op eieren.quote:Op maandag 13 april 2026 08:14 schreef pullup het volgende:
Zou Willempie ook weak on crime zijn>?
Hij zal er zijn bek wel over houden vanavond
quote:
quote:
Ik weet wel wie ik enger vind.quote:Op zondag 12 april 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet welke van de 2 enger is.
Die witte heeft wel gezegd dat hij niet naar de vs gaat zolang die oempaloempa er zit
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,quote:Op maandag 13 april 2026 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik enger vind.
De paus houdt zijn rug gewoon recht. Daar kunnen heel wat politici een voorbeeld aan nemen.
Leo XIV![]()
Trump
Deze lijkt me wel prima mee te vallenquote:Op maandag 13 april 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,
om maar niet over de rest van hun ranzigheid te beginnen
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komenquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel prima mee te vallen
[ afbeelding ]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderdquote:
Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gekquote:Op maandag 13 april 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komen
De laffe takquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Kruistochten? Inquisitie? Kindermisbruik?quote:Op maandag 13 april 2026 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja,ook geen fanvan het katholicisme maar alles is toch echt wel beter dan die oranje gek
Straks RTL 7, 20h27, een film.quote:Op maandag 13 april 2026 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
De laffe tak
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mjfcshblch22
Lijkt me een vrij slechte filmquote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks RTL 7, 20h27, een film.
Goede titel wel
En een hoop voor de toekomst?
Is vooral een film voor de simpelquote:Op maandag 13 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij slechte filmHeel even gekeken
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft de afbeelding zelf toch maar verwijderd
Ja, dat heeft hij zelf (laten) maken en gedeeldquote:Op maandag 13 april 2026 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heeft hij zelf gedeeld![]()
Tering![]()
Daar kun je geen eens een parodie meer op maken.
quote:Op maandag 13 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Het luxe menu in het witte huis
https://www.ad.nl/show/bi(...)s-bezorgen~a4468f4b/
Jij?quote:Op maandag 13 april 2026 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ok, wie heeft de zoekfunctie gemold?
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.quote:
Jij bent al zo lang niet meer onschuldigquote:Op maandag 13 april 2026 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig en dat ik schuldig zou zijn zal ik tot het einde der tijden ontkennen.
quote:Op maandag 13 april 2026 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent al zo lang niet meer onschuldig![]()
quote:
Zie je wel, jouw schuldquote:
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.quote:
Zag dat fragmentje net voorbijkomen, wat een BS kan die man vertellen.quote:
Nou ja zeg, iedereen heel de dag buiten in de zon of zo....quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Jo ek in noflike dei tawinske.quote:Op dinsdag 14 april 2026 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
En mogge en gefeliciteerd nog voor de jarige, gecondoleerd met onze Sonja.![]()
![]()
Trump is koekoek maar dat wisten we lang geleden al.![]()
Prachtige vogels weer voorbij zien komen net.![]()
Iedereen die dit leest, fijne dag vandaag.
Nope, ik ga bijna ook een stukkie rijden dus vandaag vind ik het niet zo heel erg. Zal best snel gemaakt worden, het is nog vroeg.quote:
Je was me mooi voor.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dubbel en dachten hetzelfde, in dit geval niet erg.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga een stukkie rijden. Fijne dag allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Goeiemoarn.quote:
Hey Fruitquote:
Meteen een goedequote:Op dinsdag 14 april 2026 08:07 schreef ChocoFan het volgende:
Nog een liedje dan maar.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:
Al weer jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft iemand jou wel eens gezegd dat jij een etterbak bent? Bij deze dan.
Jouw dag kan niet meer stukquote:
Wij zijn zo goed.quote:Op dinsdag 14 april 2026 06:09 schreef pullup het volgende:
Er is niet eens een pagina vol gepost gisteren
Silence is goldenquote:
En wat heb je er zelf aan gedaan?quote:
Meeste posts op die pagina waren ongetwijfeld van mij, zeker als je alle goede morgens er af haaltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |