Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.quote:
Mooie benen.quote:
Het Zwanenmeer en de Notenkraker zijn van hem, dat zij meteen de bekendste balletvoorstellingen die er zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een bekende naam. Ik zou best wel eens een voorstelling van hem willen meemaken.
quote:Op zondag 12 april 2026 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
@:Danny is jarig en dat vieren wij.
[ afbeelding ]
Goed oud geworden.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Achquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Las het vanmiddag ja. Weer een 'beroemde'.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Die staat morgen niet meer gezond opquote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doenquote:
Nooit eigenlijkquote:
Dan gaan we mooi een nieuwe religie startenquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ze zei het zojuist zelf in het NOS journaalquote:Op zondag 12 april 2026 17:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zou redelijk bijzonder zijn mocht ze dat wel doen
Ik bel de ghostbusters!quote:Op zondag 12 april 2026 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi een nieuwe religie starten
Achjee.quote:Op zondag 12 april 2026 16:35 schreef pullup het volgende:
En ook naar nieuws![]()
RIP Sonja![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)-barend-86-overleden
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ikquote:
Geef dan maar gewoon aan mijquote:Op zondag 12 april 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ge geeft al uw geld aan die mensen,
en zij gaan dan lekker op vakantie,
Maart was best eng, maar Sigourney nietquote:Op zondag 12 april 2026 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was ook wel eng maart dit is een andere geloof ik
Weet niet welke van de 2 enger is.quote:
Wat een baasquote:
Hullo Chanelquote:
Willempie loopt op eieren.quote:Op maandag 13 april 2026 08:14 schreef pullup het volgende:
Zou Willempie ook weak on crime zijn>?
Hij zal er zijn bek wel over houden vanavond
quote:
quote:
Ik weet wel wie ik enger vind.quote:Op zondag 12 april 2026 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet welke van de 2 enger is.
Die witte heeft wel gezegd dat hij niet naar de vs gaat zolang die oempaloempa er zit
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,quote:Op maandag 13 april 2026 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik enger vind.
De paus houdt zijn rug gewoon recht. Daar kunnen heel wat politici een voorbeeld aan nemen.
Leo XIV![]()
Trump
Deze lijkt me wel prima mee te vallenquote:Op maandag 13 april 2026 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft die witte met zijn voorgangers wel heel erg veel doden veroorzaakt,
om maar niet over de rest van hun ranzigheid te beginnen
Dat weten we meestal pas achteraf, vooral afhankelijk van welke lijken er weer uit de kast komenquote:Op maandag 13 april 2026 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel prima mee te vallen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |