Ik mijn parkiet snapt er niets van.quote:
Das niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Quizvraag voor jou,quote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Quizvraag voor jou,
hoeveel concentratiekampen hebben de Duitsers op Engels grondgebied gemaakt in WO 2??
Uit je hoofd, niet googlen oid
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........quote:Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........
Op Alderney, 1 van die kanaaleilanden, waren er 4.
Bekijk deze YouTube-video
3 van de 4.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.
En die 4de?quote:
Daar wilde je echt niet zijnquote:
Alweer?quote:
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.quote:
Ready or not 2, samen met mijn zoon ernaartoequote:Op woensdag 15 april 2026 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer?
Veel plezier, welke film wordt het deze avond?
Vreemd welquote:Op woensdag 15 april 2026 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.
Rivella ?quote:
Niet echt drinkbaar?quote:
Weer eens wat andersquote:
He, als het jouw ding is, vooral doenquote:
Af en toe héquote:Op woensdag 15 april 2026 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als het jouw ding is, vooral doen
Echt ja?quote:Op woensdag 15 april 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe héAnders is het niet meer iets anders
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt ja?
1 keer was voor mij wel genoeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |