Bahquote:
Meer voor mijquote:
Dank je welquote:Op woensdag 15 april 2026 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopje thee erbij?
[ link | afbeelding ]
Ja daar heb ik ondertussen wel genoeg van opquote:
Of vroegquote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen ze wel erg laat mee...
Het is al half april!
Nee ik vroeg er 2 weken terug zelf om en kreeg een link waar te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al half april!
Je kan ze niet vroeg genoeg hebben.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al half april!
Heidenquote:
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.quote:
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?quote:
Dat doen we in januari.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.
En een week later zet je hem weer op.quote:
Alleen bij een bloedmaanquote:Op woensdag 15 april 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?
Ow, ik ga gewoon voor iedere volle maanquote:
quote:Rond half vier komt Kuhlmann met het verlossende woord: de recordpoging is geslaagd. De zoete Nachtwacht was met 36 vierkante meter goed voor een plek in het Guinness Book of World Records als 'grootste gummimozaïek'. ,,Morgen zetten we dat nieuws al online, later komt het ook in het boek."
Hoe lang hebben ze daar over gedaan? En hoeveel gummi's hebben ze ondertussen stiekem opgegeten?quote:
Best leukquote:Op woensdag 15 april 2026 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de nerds die lekker willen spelen met het periodieke systeem,
en dan ook nog met de losse elementen ....
https://zperiod.app/
Jaquote:
Ik mijn parkiet snapt er niets van.quote:
Das niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Quizvraag voor jou,quote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Quizvraag voor jou,
hoeveel concentratiekampen hebben de Duitsers op Engels grondgebied gemaakt in WO 2??
Uit je hoofd, niet googlen oid
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........quote:Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........
Op Alderney, 1 van die kanaaleilanden, waren er 4.
Bekijk deze YouTube-video
3 van de 4.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.
En die 4de?quote:
Daar wilde je echt niet zijnquote:
Alweer?quote:
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.quote:
Ready or not 2, samen met mijn zoon ernaartoequote:Op woensdag 15 april 2026 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer?
Veel plezier, welke film wordt het deze avond?
Vreemd welquote:Op woensdag 15 april 2026 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.
Rivella ?quote:
Niet echt drinkbaar?quote:
Weer eens wat andersquote:
He, als het jouw ding is, vooral doenquote:
Af en toe héquote:Op woensdag 15 april 2026 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als het jouw ding is, vooral doen
Echt ja?quote:Op woensdag 15 april 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe héAnders is het niet meer iets anders
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt ja?
1 keer was voor mij wel genoeg
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....quote:Tegenwoordig staat de appie er vol mee en dan is de lol er wat af
Zal eens Googlenquote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
Ik kom er zo heel nu en dan in rotterdan, hebben toch best dingen die je hier niet krijgen kan. Ook met softdrinks....quote:Op woensdag 15 april 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
Oh dat ziet er wel uit als een leuke winkel, moet daar zeker vaak zijn langsgekomen maar hij was me nog niet opgevallen
Net zoals pizza gezond is volgens de us government?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:06 schreef pullup het volgende:
Flour comes from a plant, sugar comes from a plant, and chocolate comes from a plant.
So, basically a chocolate chip cookie is a salad.
Thank you for coming to my Ted talk
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
U weetzquote:Op woensdag 15 april 2026 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zit mijn ziekenhuisserie weer te kijken (echte seh). Als degene aan de telefoon waar ze de patienten aanmelden vanuit ambulance/heli moeilijk gaat kijken als ze zeggen wat eraan komt, zou je het dan moeilijk kunnen hebben?![]()
Ook dat is niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.quote:
Das best handig welquote:Op woensdag 15 april 2026 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |