Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....quote:Tegenwoordig staat de appie er vol mee en dan is de lol er wat af
Zal eens Googlenquote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
Ik kom er zo heel nu en dan in rotterdan, hebben toch best dingen die je hier niet krijgen kan. Ook met softdrinks....quote:Op woensdag 15 april 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
Oh dat ziet er wel uit als een leuke winkel, moet daar zeker vaak zijn langsgekomen maar hij was me nog niet opgevallen
Net zoals pizza gezond is volgens de us government?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:06 schreef pullup het volgende:
Flour comes from a plant, sugar comes from a plant, and chocolate comes from a plant.
So, basically a chocolate chip cookie is a salad.
Thank you for coming to my Ted talk
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
U weetzquote:Op woensdag 15 april 2026 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zit mijn ziekenhuisserie weer te kijken (echte seh). Als degene aan de telefoon waar ze de patienten aanmelden vanuit ambulance/heli moeilijk gaat kijken als ze zeggen wat eraan komt, zou je het dan moeilijk kunnen hebben?![]()
Ook dat is niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.quote:
Das best handig welquote:Op woensdag 15 april 2026 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |