Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Ik begin daar bijna aan te denken.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?
De uitgaande leidingen vanuit de CV ruimte ook dicht gedraaid tijdens het vervangen en daarna weer open gedraaid of heb je die open gelaten tijdens het vervangen?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begin daar bijna aan te denken.
Komt er nu gas uit de kraan?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Nope, wel uit het stopkontakt.quote:
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, wel uit het stopkontakt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............
Zie nog geen pushbericht .......quote:
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.quote:
Dobberen maar....quote:Op donderdag 16 april 2026 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.
Ik kan er net met mijn kont in.quote:
Dan ben je een reuzebadeendjequote:Op donderdag 16 april 2026 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er net met mijn kont in.
Of ik heb gewoon een hele kleine emmer.quote:
Best wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |