Brits en Amerikaans is dan ook het hele ideequote:Op donderdag 16 april 2026 13:54 schreef pullup het volgende:
Ik was even bij die Kelly winkelIsinderdaad gewoon op weg naar huis maar goed verstopt op de Kinkerstraat.
Heb gemberkoekjes en een berry drankje gekocht. Geinig maar net iets te Brits en Amerikaans haha, zal er wel nog eens wat jammetjes kopen
Haha ja. is ook wel weer eens wat anders, ook genoeg Italiaanse en Franse speciaal winkeltjes verder hierquote:Op donderdag 16 april 2026 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brits en Amerikaans is dan ook het hele idee![]()
Ik vind het wel een leuke winkel. Er zijn producten die ik nog ken uit Engeland die je echt nergens kunt kopen, maar dan daar wel. Domni is er inmiddels ook klant in huis sinds ik hem kennis heb laten maken met black pudding
Lekkerquote:Op donderdag 16 april 2026 13:57 schreef drakin het volgende:
Die straat en winkel zeggen me niks
Ik heb pepernoten
Haha Laat het je smakenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:57 schreef drakin het volgende:
Die straat en winkel zeggen me niks
Ik heb pepernoten
Dankje, je kon ze bij de notenshop bestellen en dat heb ik samen met limoncello noten en fudge en nog meer fudge en nog iets wat crunchy was besteld.quote:
Ik heb het zakje pure chocolade kruidnoten al aangebroken.quote:
Dus je mag krokodillenvoer wordenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:17 schreef pullup het volgende:
Oh oh
https://nos.nl/artikel/26(...)che-roeiplek-in-2032
[ afbeelding ]
We zetten ze hier alvast uit om wat te oefenen denk ikquote:
Ze smaken wel lekker op de bbqquote:Op donderdag 16 april 2026 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
We zetten ze hier alvast uit om wat te oefenen denk ik
quote:Op donderdag 16 april 2026 14:17 schreef pullup het volgende:
Oh oh
https://nos.nl/artikel/26(...)che-roeiplek-in-2032
[ afbeelding ]
Ookquote:
Krokodillen eten geen schildpadden vermoed ikquote:Op donderdag 16 april 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Daar komt ook een bijzondere schildpad voor, de Fitzroy River Turtle. Daar gaat het niet goed mee en die zit ook echt alleen in dat gebied.
Misschien een idee om toch naar alternatieve locaties te kijken.
Jawel. Ik weet niet of dat ook daar gebeurt.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Krokodillen eten geen schildpadden vermoed ik
Misschien eerst de krokodillen daar maar uitroeienquote:Op donderdag 16 april 2026 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik weet niet of dat ook daar gebeurt.
Een worst-kaas-scenarioquote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Zelf kringverjaardag toevoegenquote:
Uit-roeien jaquote:Op donderdag 16 april 2026 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien eerst de krokodillen daar maar uitroeien
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Daar komt ook een bijzondere schildpad voor, de Fitzroy River Turtle. Daar gaat het niet goed mee en die zit ook echt alleen in dat gebied.
Misschien een idee om toch naar alternatieve locaties te kijken.
You saw what I did therequote:
Vind ik prima hoor. Maar zet ze dan ook weer terug.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppen
Ver van vers pakket zo te zien ...quote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zag vandaag een ultiem badeendjesjachtdingquote:Op donderdag 16 april 2026 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
Straks zien we nog een verspakket met broodje aap 🙈
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?quote:
Die van jou is wel de leukste,quote:Op donderdag 16 april 2026 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?
Kringverjaardag is hier ook vaak ter sprake gekomenquote:
Heb je het opgemaakt?quote:
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Da's best vervelend, zeker voor een badeendje
Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Ik begin daar bijna aan te denken.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?
De uitgaande leidingen vanuit de CV ruimte ook dicht gedraaid tijdens het vervangen en daarna weer open gedraaid of heb je die open gelaten tijdens het vervangen?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begin daar bijna aan te denken.
Komt er nu gas uit de kraan?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Nope, wel uit het stopkontakt.quote:
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, wel uit het stopkontakt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............
Zie nog geen pushbericht .......quote:
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.quote:
Dobberen maar....quote:Op donderdag 16 april 2026 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.
Ik kan er net met mijn kont in.quote:
Dan ben je een reuzebadeendjequote:Op donderdag 16 april 2026 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er net met mijn kont in.
Of ik heb gewoon een hele kleine emmer.quote:
Best wel.quote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |