Een worst-kaas-scenarioquote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Zelf kringverjaardag toevoegenquote:
Uit-roeien jaquote:Op donderdag 16 april 2026 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien eerst de krokodillen daar maar uitroeien
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Daar komt ook een bijzondere schildpad voor, de Fitzroy River Turtle. Daar gaat het niet goed mee en die zit ook echt alleen in dat gebied.
Misschien een idee om toch naar alternatieve locaties te kijken.
You saw what I did therequote:
Vind ik prima hoor. Maar zet ze dan ook weer terug.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppen
Ver van vers pakket zo te zien ...quote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zag vandaag een ultiem badeendjesjachtdingquote:Op donderdag 16 april 2026 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
Straks zien we nog een verspakket met broodje aap 🙈
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?quote:
Die van jou is wel de leukste,quote:Op donderdag 16 april 2026 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?
Kringverjaardag is hier ook vaak ter sprake gekomenquote:
Heb je het opgemaakt?quote:
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Da's best vervelend, zeker voor een badeendje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |