Ik vind het ook een zeer goede zangeres, heb vroeger, en eigenlijk nog steeds, veel naar hun muziek geluisterd. Enya is bij Clannad begonnen totdat zij in 1982 solo ging zingen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef drakin het volgende:
Ik kan de video niet zien, prachtzangeres. Heb een paar cd's liggen.
Wel een aanrader als je van Ierse muziek houdt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:58 schreef pullup het volgende:
Ik kende deze muziek eigenlijk nauwelijksWel een goed nummer dit
Ik weet het, heb dacht ik ook een cd van enya soloquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zeer goede zangeres, heb vroeger, en eigenlijk nog steeds, veel naar hun muziek geluisterd. Enya is bij Clannad begonnen totdat zij in 1982 solo ging zingen.
Legend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, heb dacht ik ook een cd van enya solo
Clannad verzorgde de muziek van mijn favo tv serie, daar heb ik natuurlijk ook de cd van
En de tv serie weet je vast ook. Zoon van Sean Connery speelde in het laatste seizoen ervanquote:
Robin of Sherwood, daar keek ik graag naar eind jaren 80, en klopt helemaal. Ik heb de serie ook op dvd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En de tv serie weet je vast ook. Zoon van Sean Connery speelde in het laatste seizoen ervan
Beste Robin Hood everquote:
Nu je het zegt herinner ik mij dat weer, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Beste Robin Hood ever![]()
De eerste 2 seizoenen dan
Wist je dat 1 van de acteurs in Nederland woont?
* drakin noemt 3 feitenquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu je het zegt herinner ik mij dat weer, dat was ik helemaal vergeten.
Het enige dat ik mij herinner is dat Robin gespeeld werd door Michael Praed.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin noemt 3 feiten
Welke herinner je?
Klopt en omdat hij stopte moesten ze een einde bedenken waar ik nog nachtmerries van hebquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige dat ik mij herinner is dat Robin gespeeld werd door Michael Praed.![]()
En de muziek van Clannad.
Maar het is zo lang geleden dat ik de serie gezien heb.
Het wordt tijd dat ik die serie weer eens ga kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt en omdat hij stopte moesten ze een einde bedenken waar ik nog nachtmerries van heb
Hij blijft mooi verderquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik die serie weer eens ga kijken.
Wie dan?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Beste Robin Hood ever![]()
De eerste 2 seizoenen dan
Wist je dat 1 van de acteurs in Nederland woont?
Die, Robert Addie, is ook niet oud geworden, 43 jaar maar.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. Robin of Sherwood was prachtig.
[..]
Wie dan?
Ik weet alleen dat Guy of Gisburne niet meer leeft.
Ik geloof dat hij zijn woonplaats niet openbaar wil maken, maar hij heeft het gezegd een keerquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. Robin of Sherwood was prachtig.
[..]
Wie dan?
Ik weet alleen dat Guy of Gisburne niet meer leeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zijn woonplaats niet openbaar wil maken, maar hij heeft het gezegd een keer
En hij speelt wel al in Nederlandse filmsSpeelde Nasir, lees ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Speelde Nasir, lees ik net.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |