SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ow dat is ook geen probleem. bij omroep max zijn programma's waar 'jongere' mensen prima bij passen. Maar bije en programma over senioren die reizen. en vooral met de rust van het programma... ik zie het nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Dionne Stax en Carrie ten Napel zitten er ook, die waren volgens mij zelfs nog onder de 40 toen ze er begonnen.
Hallo vriendquote:
Nee man bro, gewoon openen die handelquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:28 schreef Driepink het volgende:
Ik twijfelde net nog om een nieuwe te openen, maar dacht: ik zal wel weer op m'n klote krijgen dan
Mocht het weer een keer voorkomen dan doe ik het directquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man bro, gewoon openen die handel
Mensen willen chatten
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik had lapo, was even wat anders gaan doen, op zoek naar een goede brugwachter zo te zien
Zeker zo'n route als in Ceuta https://www.ad.nl/buitenl(...)lootgelegd~a57136b1/quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
dreggen en verdiepenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
ik ga in mijn volgende huis een kast voor de slaapkamer zetten. Narniastylequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker zo'n route als in Ceuta https://www.ad.nl/buitenl(...)lootgelegd~a57136b1/
Ga je daar dan ook een dagboek schrijven?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga in mijn volgende huis een kast voor de slaapkamer zetten. Narniastyle
Prinzessin Bitterbalquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
een man die je in het duits prinses noemt
quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
mogelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook een dagboek schrijven?
Wel lastig bottlecaps verzamelen met al die plastic doppen die aan de flessen vastzittenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK we beginnen beetje voor te lopen op de Fallout timeline. De resource wars zijn paar jaar te vroeg begonnen.
RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEcolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik vind Duits wel echt memeablequote:
is dat niet hetzelfde als in het Nederlands?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik vind dat ook een beetje vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze steeds liegen op het journaal dat ze de vroegste kampioen ooit zijn van de Eredivisie.
Alleen dan op luftwaffe volumequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde als in het Nederlands?
Schmetterling!quote:
Ik wist meteen wat het was. Maar zou het niet uit mijn hoofd geweten hebben als je me naar het Duitse woord voor dat dier had gevraagdquote:
het zijn twee diertjes die zo lekker bruut klinken in het Duits dat ze altijd zijn blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist meteen wat het was. Maar zou het niet uit mijn hoofd geweten hebben als je me naar het Duitse woord voor dat dier had gevraagd
Ladybug?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook in het Engels klinkt het onvriendelijk
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook een beetje vreemd
Prinsechs?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
maak de gracht ook even schoonquote:
Wel qua speelronde. Niet qua datum volgens mijquote:
net andersomquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel qua speelronde. Niet qua datum volgens mij
Fietsen brengen niks meer op, lekker laten liggen.quote:
Ojaquote:
Staat die dan op je deur te rammen met 'AUSWEISS BITTE'quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die dan op je deur te rammen met 'AUSWEISS BITTE'
AUFMACHENquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die dan op je deur te rammen met 'AUSWEISS BITTE'
Misschien kun je hem ombouwen voor snacks?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:21 schreef bitterbal het volgende:
super mooie uitvinding voor fokkers alleen hebben ze er niks aan
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
do you want to build a snowman?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De internet radio wilde niet meer verder. Toen maar Disney muziek opgezet op YouTube.
Spannendquote:Trump: einde van een beschaving
In een nieuw bericht op sociale media dreigt president Trump dat "een hele beschaving vanavond zal uitsterven, om nooit meer terug te keren". Hij voegt eraan toe dat hij "niet wil dat het gebeurt, maar het waarschijnlijk wel zal gebeuren", omdat hij niet tot een vergelijk met het regime in Teheran kan komen.
Hoewel Trump vaker keiharde dreigementen heeft geuit tegen het Iraanse regime, was zijn toon zelden zo apocalyptisch als nu. Hij spreekt van "een van de meest belangrijke momenten in een lange en complexe geschiedenis van de wereld".
Volgens Trump zal hij een einde maken aan "47 jaar afpersing, corruptie en dood". Hij zegt te hopen dat de nieuwe leiders van het land "slimmer en minder radicaal zijn" en daarom ter elfder ure nog "iets prachtigs" kunnen bewerkstellingen met hem. "Wie weet, daar gaan we vanavond achter komen." Hij wenst ter afsluiting het Iraanse volk Gods zegen.
quote:Op deze net gedeelde foto is te zien hoe de aarde achter de maan verdwijnt. Op het donkere deel van de aarde is het nacht. Op het lichte deel van de aarde zijn wolken zichtbaar boven Australië en Oceanië.
smerig, waarom moeten wij delen in die misselijkheid?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dit plaatje
[ afbeelding ]
hmm ja snap ikquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat wij in Foqueville lief en leed delenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
smerig, waarom moeten wij delen in die misselijkheid?
@hemarookworstquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
jumbookworstquote:
Gaat hier toch ook heel vaak over eten en drinkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat wij in Foqueville lief en leed delen
Meeliquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat hier toch ook heel vaak over eten en drinken![]()
Zoveelste bewijs dat deze wereld compleet naar de maan gaat.quote:
Kan nu nie kijke niequote:Op dinsdag 7 april 2026 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Robgod bij Omroep Brabant @:haags
Hij maakt geen oneliners. Wordt gewoon geinterviewdquote:
Moest afgelopen vrijdag keihard lachen om de genitaliën grapquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakt geen oneliners. Wordt gewoon geinterviewd
Die was ook heel goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest afgelopen vrijdag keihard lachen om de genitaliën grap
Die beginnen hier al sinds begin maart op te komen met die warme week toenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
Ik zag gisteren ook alweer paardenbloemen verschijnen
Er groeien ook random bloemetjes tussen mijn tegels aan de voorkant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
meteen de kopjes er af halen voor ze bloeien.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hij was al een hele tijd bezig om de beschaving van de vs te ondermijnen. Maar na vandaag zijn we er dan eindelijk van verlost?quote:
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terugquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
meteen de kopjes er af halen voor ze bloeien.
of met wortel en al roeien
ja, ik heb een aardappelschilmesje achter in een plantenbak en voor aan de binnenkant van de voordeur. lukt niet altijd om ze goed te pakken te krijgen, maar alle die ik zie worden sowieso koploos voor er gele bloemetjes uit komen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terug
Dat is lastig als ze tussen de tegels zittenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terug
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoeningquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik heb een aardappelschilmesje achter in een plantenbak en voor aan de binnenkant van de voordeur. lukt niet altijd om ze goed te pakken te krijgen, maar alle die ik zie worden sowieso koploos voor er gele bloemetjes uit komen.
rotdingen
ja, dan is is het een uitdaging, maar voor gewoon in de tuin heb ik zo'n steker. dat werkt best goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is lastig als ze tussen de tegels zitten
soms als ik me verveel dat ga ik er met een flex met stalborstel overheen,, dat geeft ook wel voldoening. (en rotzooi)quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoening
In de tuin zelf heb ik voornamelijk worteldoek op de plekken waar geen planten en bomen staan, dus daar groeien ze gelukkig niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan is is het een uitdaging, maar voor gewoon in de tuin heb ik zo'n steker. dat werkt best goed
Hogedrukspuit is ook leukquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms als ik me verveel dat ga ik er met een flex met stalborstel overheen,, dat geeft ook wel voldoening. (en rotzooi)
ja roken is net zo... niet effectief voor je lichaam. wel een tijdelijke voldoening.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoening
Oh die herrie boeit me niet zo, de algehele teringzooi die je daarna moet opruimen wel, plus alle ramen zemenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die gebruik ik niet graag, want herrie
opruimen? ik spuit alles richting de openbare wegquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die herrie boeit me niet zo, de algehele teringzooi die je daarna moet opruimen wel, plus alle ramen zemen
vlammenwerper over onkruid is heel fijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt in de achtertuinquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opruimen? ik spuit alles richting de openbare weg
Nee feek noewz. Aarde is plat weet iedereenquote:
Ontbijt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeg thuis. Even een ontbijtbroodje maken en in de tuin zitten
M'n dorpskequote:Aan de Nieuwe Stationsstraat in Ede is dinsdagmiddag rond kwart over drie een steekincident gemeld bij het pand van het Leger des Heils. De hulpdiensten rukten na de melding massaal uit naar de locatie.
gezelligheid kent geen tijdquote:
geen traybake meer aanwezig?quote:
Net weer spul gebracht voor 2 dagen. Maar vandaag geen zin in.quote:
sjinees?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer spul gebracht voor 2 dagen. Maar vandaag geen zin in.
neehee pizza zeggiktogggggggggggggggggggggggggggggquote:
OHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neehee pizza zeggiktoggggggggggggggggggggggggggggg
Wintertijd. Precies geluktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 16 uur stoppen vandaag.
succesvol misluktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 16 uur stoppen vandaag.
Kan niet iedereen hier zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb best een hele nuttige productieve dag achter de rug. Had ik niet verwacht vanochtend
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hoe dik is viesdik?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar een like van een hockeymeisje.
Wel een beetje viesdik, dat is spijtig.
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het lasquote:
Ik moet nog eten, ga ik zo doenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Ama het volgende:
Even snel de afwas doen en dan ga ik daarna een nieuwe aflevering van Schiphol Airport kijken.
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ga ik zo doen
Viesdik is dud0r.quote:
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal wel de half time show van WK voetbal doen.
Gaat ook gebeuren, Maar de huldiging van PSV is nog bezig. Zodra de spelers op het podium staan, ga ik wel in de keuken staanquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.
hmmquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
Toch gaan ze het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?
Got my Donnie in DC and he's going gorillasquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordtquote:
Vraag het hem.quote:
ik snap het.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordt
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed benquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snaptquote:
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed ben
Hockeymeisjes met een vetje zijn een investering. Nu is haar zelfvertrouwen laag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Jaaa. Dit bewijst echt zijn ongelijk. Notquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het las
Lekker voor hem
Ik snap het primaquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snapt
Ik ga onderduikenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je begrijpt het alleen nietquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijn
sommigen hebben blijkbaar een breed dingquote:
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommigen hebben blijkbaar een breed ding
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.
Onder in de gracht?quote:
Jawel.quote:
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Trump wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Anne-Fleur past net nog door de deur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
lekker warmquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.
Skattiequote:
Of anders door een scheur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Anne-Fleur past net nog door de deur?
quote:
De dikke scheur van Anne-Fleur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of anders door een scheur.
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt hetquote:
Ik weet niet of die dik is.quote:
Fijn Stiggiequote:Op dinsdag 7 april 2026 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt het
En met u mevrouw?
Moet wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet of die dik is.
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn Stiggie
hier ok
beetje moe
maar nu 3 dagen vrij dus
Zo'n echoput.quote:
aan de slag in de tuinquote:
Ook verstandigquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan de slag in de tuin
en verder beetje relax doen
ow das wel mooi vaakquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook verstandig
Hier is de gevel gereinigd. Morgen komen ze nog voegwerk vervangen en de boel impregneren. Kunnen we er weer een 10-tal jaar tegenaan.
Nee man. Een stel dikke lippen natuurlijk.quote:
Geefquote:
Jazeker! Dan nog de schilder en zijn we buiten een heel eind klaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das wel mooi vaak
dan heb je weer een fris huis(tenminste de buitenkant)
Flappentap?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Een stel dikke lippen natuurlijk.
kun je dat niet zelfquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef
[..]
Jazeker! Dan nog de schilder en zijn we buiten een heel eind klaar
[..]
Flappentap?
Nee, ik ben niet zo'n held met een kwastquote:
Nee in m’n moerasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHDying whore's cancer heater!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHAHAHAHAHAHASalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe noem je roze vla in het donker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHAHAHAHAHAHA
100.000 katjes
Fuck the EBU!
wie weet heb je eindelijk eens een reden om te stoppen met klagen, maar met jouw geluk zul je er wel op uit komen dat dit evenement ook alleen maar kut en klaagwaardig is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ingeschreven voor een speeddate evenement
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie weet heb je eindelijk eens een reden om te stoppen met klagen, maar met jouw geluk zul je er wel op uit komen dat dit evenement ook alleen maar kut en klaagwaardig is.
quote:
Oh dat was echt zo kutquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Was het vandaag ook al hoorquote:
Wakker worden, het is etenstijdquote:
Mijn hele twijfel om het te doen was ook meer de kans dat ik 90% van de avond moet proberen een gesprek aan te gaan met iemand die totaal niet bij me pastquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat was echt zo kut
Oefen alvast je gespreksvaardigheden en wees gewoon beleefd tegen elke vrouw: ook als het je type niet is.
Ik waardeer je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Die borrel was in een weekend dat ik 2 nachten in een feesttent sta, dus denk niet dat ik nog leef die zondagavond, maar zag toevallig dat deze vrij was gekomen toen ik daar achter kwam. Over 2 weken
Ohquote:
Time for second dinnerquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n bord al 2 uur geleden schoongelikt, wat nou nu pas?
Ja in het achterland lopen ze vaak wat achter inderdaadquote:
Restje kip kerrie van gisteren met een zakje groenten erbijquote:
Ja het is niet alsof ik er verstand van heb hoor. Maar gewoon niet te veel van verwachten? Beetje babbelen, je merkt gauw genoeg of iemand je ligt. Of je iemand wat te vertellen hebt of niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hele twijfel om het te doen was ook meer de kans dat ik 90% van de avond moet proberen een gesprek aan te gaan met iemand die totaal niet bij me past
Maar het gaat om die 1 of 2. En als je verder omringd wordt door wanhopige nerds (schijnt zo te zijn), is er iig weinig concurrentie.
Dat is wel lekker Hollands op tijdquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Restje kip kerrie van gisteren met een zakje groenten erbij
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik waardeer je doorzettingsvermogen.
*Steekt stekker in stopcontactquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppen
Logisch. Maar soms een stap terug om dan weer terug te keren werkt soms ook.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppen
Ik ga er naartoe om gewoon een leuke avond te hebben. Heb 0 verwachtingen, kan alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof ik er verstand van heb hoor. Maar gewoon niet te veel van verwachten? Beetje babbelen, je merkt gauw genoeg of iemand je ligt. Of je iemand wat te vertellen hebt of niet.
Nou veel plezier danquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er naartoe om gewoon een leuke avond te hebben. Heb 0 verwachtingen, kan alleen maar meevallen.
Heb nog even een schnitzeltje voor je gebakkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom een stap terug doen? Die apps heb ik wel gezien, dus tijd om wat anders te proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch. Maar soms een stap terug om dan weer terug te keren werkt soms ook.
Wat heb je eroverheen gepleurd dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog even een schnitzeltje voor je gebakken
[ afbeelding ]
Country gravyquote:
Nee, ik bedoel dat je er heel veel energie in steekt in het algemeen. Soms is een periode van rust en even geen datingapps ook goed.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom een stap terug doen? Die apps heb ik wel gezien, dus tijd om wat anders te proberen.
Daarna zou ik het ook niet meer weten. De standaard riedeltjes zoals een hobby ken ik wel, maar dat is vooral leuk als je of student bent of helemaal geen leven hebt los van werk.
Jij hebt toen je in de VS was geen country fried steak met gravy op?quote:
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die filmsquote:
County Gravel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die films
Ohw, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je er heel veel energie in steekt in het algemeen. Soms is een periode van rust en even geen datingapps ook goed.
Ongetwijfeld, die is al maanden niet aangeweestquote:
quote:
quote:Sausage gravy is a traditional Southern breakfast dish in the United States.[1] After loose pork sausage is cooked in a pan and removed, a roux is formed by browning flour in the residual fat. Milk and seasonings, such as salt and pepper, are added to create a moderately thick gravy, to which the cooked sausage is added.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, dat valt wel mee.
Heb dit weekend bijna alleen maar Mario Kart zitten spelen de momenten dat ik thuis was
Na 15 minuten swipen is mijn hoofd er ook gewoon helemaal klaar mee. Misschien dat dat ook is waarom hersenrot nooit is aanslagen bij me.
Schnitzel dient puur gegeten te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt toen je in de VS was geen country fried steak met gravy op?
En wij maar hip doen met yoghurt, bessen en havermout.quote:
Het is niet heel veel spannender dan een champignon roomsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die films
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Hoe heet het stoute zusje van Roodkapje ?????Hoe heet het stoute zusje van Rozevla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAH-XOXO-
Bedankt dat je het recept van een basissaus met roux postquote:
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schnitzel dient puur gegeten te worden
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessmentquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat was echt zo kut
Oefen alvast je gespreksvaardigheden en wees gewoon beleefd tegen elke vrouw: ook als het je type niet is.
Nee ze gebruiken gewoon het vet van het vlees om de roux te maken ipv met boterquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze gebruiken gewoon het vet van het vlees om de roux te maken ipv met boter
Gewoon je aorta plamuren iddquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wij maar hip doen met yoghurt, bessen en havermout.
Gewoon gelijk vragen of ze into pegging zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessment![]()
Vooral niet een standaard gesprekje over hobbies en werk hebben. Boring and forgettable.
Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessment![]()
Vooral niet een standaard gesprekje over hobbies en werk hebben. Boring and forgettable.
Zo raar is dat toch niet? Gewoon jus indikkenquote:
Citroentje en aioliquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsaus
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.
Succes
Er is een verschil tussen jus indikken en bechamelsaus met bakvet maken ipv boterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Gewoon jus indikken
ik dacht dat we ons verzuipte in de drank van je vaderquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsaus
Maar hoe is bakvet zoveel anders dan boter dan? Waarschijnlijk is dat bakvet ook grotendeels boterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jus indikken en bechamelsaus met bakvet maken ipv boter
Juist omdat je maar vijf minuten hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.
Succes
"hoi, ik ben Joost, zit jij ook op stormfront? "quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Juist omdat je maar vijf minuten hebt.
Een onverwacht gespreksonderwerp is tien keer interessanter dan van twintig mannen het praatje “ik ben Joost, ik doe civiele techniek en ik spaar modeltreintjes”
Ik zal jouw zeestraat eens openen met mijn rakketaanval heuheuheuquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzo
Oja, goeie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzo
Based Joostquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"hoi, ik ben Joost, zit jij ook op stormfront? "
Ja dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe is bakvet zoveel anders dan boter dan? Waarschijnlijk is dat bakvet ook grotendeels boter
Ja maar dat zei ik toch, ik noem het alleen roomsaus, jij noemt het bechamelsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist
Wat zij doen, vet + bloem voor een roux, en dan melk en kruiden toevoegen maakt bechamelsaus.
Dat is dan dus geen jus maar bechamelsaus
Geen halve maatregelen hierquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk vragen of ze into pegging zijn.
je kunt nog kiezen uit huisdieren, familietrauma, feestdagen, of het weerquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes
Ja, maar ik sloeg ook niet aan op dat jij het roomsaus noemde. Ik sloeg aan op dat zij het gravy noemenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik toch, ik noem het alleen roomsaus, jij noemt het bechamelsaus
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt nog kiezen uit huisdieren, familietrauma, feestdagen, of het weer
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch walquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik sloeg ook niet aan op dat jij het roomsaus noemde. Ik sloeg aan op dat zij het gravy noemen
'mijn hond heeft het been van mijn tante opengebeten tijdens pasen omdat die niet naar buiten mocht vanwege de regen'quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Liever hobby's danquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhm...quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch wal![]()
Dus een 'chicken fried steak with gravy' is een schnitzel met roomsaus
Hoax!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'mijn hond heeft het been van mijn tante opengebeten tijdens pasen omdat die niet naar buiten mocht vanwege de regen'
'ik ben F1 mod op FOK!'quote:
in amerika is er een hotdog tent die het wienerschnitzels noemtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch wal![]()
Dus een 'chicken fried steak with gravy' is een schnitzel met roomsaus
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorquote:
Ja, maar in frietsaus zit ook geen frietquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorNet als dat in pumpkin spice ook geen pompoen zit
ik had op mijn profiel een zandvoort fotoquote:
why not both?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef gianni61 het volgende:
Jongens ik ben net goed bezig geweest door te gaan hardlopen.
Nu heb ik zin om een pint gravy leeg te drinken
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar in frietsaus zit ook geen friet
Noem het een chute bechamel en het klinkt gelijk een stuk meer fancyquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef gianni61 het volgende:
Jongens ik ben net goed bezig geweest door te gaan hardlopen.
Nu heb ik zin om een pint gravy leeg te drinken
Ik denk dat het effect wel hetzelfde blijftquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noem het een chute bechamel en het klinkt gelijk een stuk meer fancy
ik ga de 23ste naar de huisarts voor pillenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat mijn vette kadaver te vet is zonder de gravy
Maar dat is dan tenminste nog ontstaan als de spicesmix die je door pumpkin pie doet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorNet als dat in pumpkin spice ook geen pompoen zit
Dat is ook niet netjes van je dokterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga de 23ste naar de huisarts voor pillen
om de juiste pillen te geven moet ie mijn gewicht weten
ik weet nu al dat hij gaat zeuren over mijn gewicht
ik weeg ook te veel maar ik heb mentaal niet de ruimte om nu op dieet te gaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes van je dokter
Ja ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is dan tenminste nog ontstaan als de spicesmix die je door pumpkin pie doet.
Varken kip noemen en bechamelsaus jus is gewoon raar
Maargoed, we wisten al dat ze moeite hebben met de Engelse taal..
quote:Chicken-fried steak, also known as country-fried steak, is an American Southern breaded cutlet dish consisting of a piece of beefsteak (most often tenderized cube steak) coated with seasoned flour and either deep-fried or pan-fried. It is associated with the Southern cuisine of the United States. It is breaded and fried with a technique similar to the more common fried chicken, hence "chicken-fried". When deep-fried, it is usually referred to as "chicken-fried steak". Pan-fried versions are typically referred to as "country-fried steak".[1]
Chicken-fried steak resembles the Austrian dish Wiener schnitzel and the Italian dish cotoletta alla milanese, which is a tenderized veal or pork cutlet, coated with flour, eggs, chicken stock cube, and bread crumbs, and then fried. It is also similar to the recipe for Scottish collops.[2]
Ja ik zeg ook niet dat jij dat hebt bedachtquote:
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat jij dat hebt bedacht
Ik zeg dat die Amarikanen moeite hebben met Engels
Met mn nieuwe baan merk ik wel dat die mentale ruimte er al wat meer is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weeg ook te veel maar ik heb mentaal niet de ruimte om nu op dieet te gaan
toen ze zeurde over mijn (niet eens dikke) zusje toen die 15 was, daar heb ik wel een officiele klacht ingediend bij het ziekenhuis
was gvd een kinderarts
we zaten ook midden in corona nog, kind had anderhalf jaar niet hoeven fietsen of gymen, wat denk je dat er gebeurd als je pubers opsluit in huizen?
ik mag geen suiker van de dokter, niet dat ik ruzie heb met de dokter, maar ik mag geen suiker van de dokterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes van je dokter
Maar zeurt hij over je gewicht?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik mag geen suiker van de dokter, niet dat ik ruzie heb met de dokter, maar ik mag geen suiker van de dokter
ik heb een vrouwelijke huisarts. En de laatste keer dat ik haar zag hadden we het over stenen.quote:
geneeskrachtige stenen? Want dan is ze geen echte dokter.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een vrouwelijke huisarts. En de laatste keer dat ik haar zag hadden we het over stenen.
ze zeurt niet.
Het is een quote van Finkers
i wishquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |