hoe dik is viesdik?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar een like van een hockeymeisje.
Wel een beetje viesdik, dat is spijtig.
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het lasquote:
Ik moet nog eten, ga ik zo doenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Ama het volgende:
Even snel de afwas doen en dan ga ik daarna een nieuwe aflevering van Schiphol Airport kijken.
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ga ik zo doen
Viesdik is dud0r.quote:
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal wel de half time show van WK voetbal doen.
Gaat ook gebeuren, Maar de huldiging van PSV is nog bezig. Zodra de spelers op het podium staan, ga ik wel in de keuken staanquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.
hmmquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
Toch gaan ze het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?
Got my Donnie in DC and he's going gorillasquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordtquote:
Vraag het hem.quote:
ik snap het.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordt
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed benquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snaptquote:
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed ben
Hockeymeisjes met een vetje zijn een investering. Nu is haar zelfvertrouwen laag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar een like van een hockeymeisje.
Wel een beetje viesdik, dat is spijtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |