Ontbijt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeg thuis. Even een ontbijtbroodje maken en in de tuin zitten
M'n dorpskequote:Aan de Nieuwe Stationsstraat in Ede is dinsdagmiddag rond kwart over drie een steekincident gemeld bij het pand van het Leger des Heils. De hulpdiensten rukten na de melding massaal uit naar de locatie.
gezelligheid kent geen tijdquote:
geen traybake meer aanwezig?quote:
Net weer spul gebracht voor 2 dagen. Maar vandaag geen zin in.quote:
sjinees?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer spul gebracht voor 2 dagen. Maar vandaag geen zin in.
neehee pizza zeggiktogggggggggggggggggggggggggggggquote:
OHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neehee pizza zeggiktoggggggggggggggggggggggggggggg
Wintertijd. Precies geluktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 16 uur stoppen vandaag.
succesvol misluktquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging om 16 uur stoppen vandaag.
Kan niet iedereen hier zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb best een hele nuttige productieve dag achter de rug. Had ik niet verwacht vanochtend
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hoe dik is viesdik?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar een like van een hockeymeisje.
Wel een beetje viesdik, dat is spijtig.
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het lasquote:
Ik moet nog eten, ga ik zo doenquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef Ama het volgende:
Even snel de afwas doen en dan ga ik daarna een nieuwe aflevering van Schiphol Airport kijken.
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ga ik zo doen
Viesdik is dud0r.quote:
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal wel de half time show van WK voetbal doen.
Gaat ook gebeuren, Maar de huldiging van PSV is nog bezig. Zodra de spelers op het podium staan, ga ik wel in de keuken staanquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is niet geheel onverstandig om te doen, anders gaat je maag zo rammelen.
hmmquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
Toch gaan ze het doen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze er in Amerika al achter dat dat geen ding is?
Got my Donnie in DC and he's going gorillasquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordtquote:
Vraag het hem.quote:
ik snap het.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij een leuk hockeymeisje had ik zonder na te denken teruggeliked, ook al is de kans 90% dat dat niets wordt
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed benquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viesdik is dud0r.
Beetje viesdik. Net genoeg om geen leuk hockeymeisje te zijn.
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snaptquote:
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik twee keer zo breed ben
Hockeymeisjes met een vetje zijn een investering. Nu is haar zelfvertrouwen laag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Jaaa. Dit bewijst echt zijn ongelijk. Notquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het las
Lekker voor hem
Ik snap het primaquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snapt
Ik ga onderduikenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
je begrijpt het alleen nietquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijn
sommigen hebben blijkbaar een breed dingquote:
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommigen hebben blijkbaar een breed ding
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.
Onder in de gracht?quote:
Jawel.quote:
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Trump wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Anne-Fleur past net nog door de deur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
lekker warmquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.
Skattiequote:
Of anders door een scheur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Anne-Fleur past net nog door de deur?
quote:
De dikke scheur van Anne-Fleur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of anders door een scheur.
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt hetquote:
Ik weet niet of die dik is.quote:
Fijn Stiggiequote:Op dinsdag 7 april 2026 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt het
En met u mevrouw?
Moet wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet of die dik is.
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn Stiggie
hier ok
beetje moe
maar nu 3 dagen vrij dus
Zo'n echoput.quote:
aan de slag in de tuinquote:
Ook verstandigquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan de slag in de tuin
en verder beetje relax doen
ow das wel mooi vaakquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook verstandig
Hier is de gevel gereinigd. Morgen komen ze nog voegwerk vervangen en de boel impregneren. Kunnen we er weer een 10-tal jaar tegenaan.
Nee man. Een stel dikke lippen natuurlijk.quote:
Geefquote:
Jazeker! Dan nog de schilder en zijn we buiten een heel eind klaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das wel mooi vaak
dan heb je weer een fris huis(tenminste de buitenkant)
Flappentap?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Een stel dikke lippen natuurlijk.
kun je dat niet zelfquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef
[..]
Jazeker! Dan nog de schilder en zijn we buiten een heel eind klaar
[..]
Flappentap?
Nee, ik ben niet zo'n held met een kwastquote:
Nee in m’n moerasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHDying whore's cancer heater!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHAHAHAHAHAHASalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe noem je roze vla in het donker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AHAHAHAHAHAHA
100.000 katjes
Fuck the EBU!
wie weet heb je eindelijk eens een reden om te stoppen met klagen, maar met jouw geluk zul je er wel op uit komen dat dit evenement ook alleen maar kut en klaagwaardig is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ingeschreven voor een speeddate evenement
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie weet heb je eindelijk eens een reden om te stoppen met klagen, maar met jouw geluk zul je er wel op uit komen dat dit evenement ook alleen maar kut en klaagwaardig is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |