Jaaa. Dit bewijst echt zijn ongelijk. Notquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk zijn: funny as fuck, gelachen toen ik het las
Lekker voor hem
Ik snap het primaquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien in een taal vragen dat die neef het ook snapt
Ik ga onderduikenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
je begrijpt het alleen nietquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van onderen breed is niet echt iets om jaloers op te zijn
sommigen hebben blijkbaar een breed dingquote:
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommigen hebben blijkbaar een breed ding
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dat hebben we ook dit keer. Was ik even vergeten.
Onder in de gracht?quote:
Jawel.quote:
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Trump wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totale onzin. Niemand zit daar op te wachten.
Anne-Fleur past net nog door de deur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb schijnbaar een like van een hockeymeisje.
Wel een beetje viesdik, dat is spijtig.
lekker warmquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die FIFA-baas zit zo diep in Trump dat het een Siamese tweeling is.
Skattiequote:
Of anders door een scheur.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Anne-Fleur past net nog door de deur?
quote:
De dikke scheur van Anne-Fleur?quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of anders door een scheur.
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt hetquote:
Ik weet niet of die dik is.quote:
Fijn Stiggiequote:Op dinsdag 7 april 2026 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, beknelde zenuw is genezen lijkt het
En met u mevrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |