Oh dat was echt zo kutquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ingeschreven voor een speeddate evenement
Was het vandaag ook al hoorquote:
Wakker worden, het is etenstijdquote:
Mijn hele twijfel om het te doen was ook meer de kans dat ik 90% van de avond moet proberen een gesprek aan te gaan met iemand die totaal niet bij me pastquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat was echt zo kut
Oefen alvast je gespreksvaardigheden en wees gewoon beleefd tegen elke vrouw: ook als het je type niet is.
Ik waardeer je doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ingeschreven voor een speeddate evenement
Die borrel was in een weekend dat ik 2 nachten in een feesttent sta, dus denk niet dat ik nog leef die zondagavond, maar zag toevallig dat deze vrij was gekomen toen ik daar achter kwam. Over 2 weken
Ohquote:
Time for second dinnerquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n bord al 2 uur geleden schoongelikt, wat nou nu pas?
Ja in het achterland lopen ze vaak wat achter inderdaadquote:
Restje kip kerrie van gisteren met een zakje groenten erbijquote:
Ja het is niet alsof ik er verstand van heb hoor. Maar gewoon niet te veel van verwachten? Beetje babbelen, je merkt gauw genoeg of iemand je ligt. Of je iemand wat te vertellen hebt of niet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hele twijfel om het te doen was ook meer de kans dat ik 90% van de avond moet proberen een gesprek aan te gaan met iemand die totaal niet bij me past
Maar het gaat om die 1 of 2. En als je verder omringd wordt door wanhopige nerds (schijnt zo te zijn), is er iig weinig concurrentie.
Dat is wel lekker Hollands op tijdquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Restje kip kerrie van gisteren met een zakje groenten erbij
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik waardeer je doorzettingsvermogen.
*Steekt stekker in stopcontactquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppen
Logisch. Maar soms een stap terug om dan weer terug te keren werkt soms ook.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets wil bereiken in het leven, moet je er toch wat energie in stoppen
Ik ga er naartoe om gewoon een leuke avond te hebben. Heb 0 verwachtingen, kan alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof ik er verstand van heb hoor. Maar gewoon niet te veel van verwachten? Beetje babbelen, je merkt gauw genoeg of iemand je ligt. Of je iemand wat te vertellen hebt of niet.
Nou veel plezier danquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga er naartoe om gewoon een leuke avond te hebben. Heb 0 verwachtingen, kan alleen maar meevallen.
Heb nog even een schnitzeltje voor je gebakkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom een stap terug doen? Die apps heb ik wel gezien, dus tijd om wat anders te proberen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logisch. Maar soms een stap terug om dan weer terug te keren werkt soms ook.
Wat heb je eroverheen gepleurd dan?quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb nog even een schnitzeltje voor je gebakken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |