in amerika is er een hotdog tent die het wienerschnitzels noemtquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch wal![]()
Dus een 'chicken fried steak with gravy' is een schnitzel met roomsaus
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorquote:
Ja, maar in frietsaus zit ook geen frietquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorNet als dat in pumpkin spice ook geen pompoen zit
ik had op mijn profiel een zandvoort fotoquote:
why not both?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef gianni61 het volgende:
Jongens ik ben net goed bezig geweest door te gaan hardlopen.
Nu heb ik zin om een pint gravy leeg te drinken
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar in frietsaus zit ook geen friet
Noem het een chute bechamel en het klinkt gelijk een stuk meer fancyquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef gianni61 het volgende:
Jongens ik ben net goed bezig geweest door te gaan hardlopen.
Nu heb ik zin om een pint gravy leeg te drinken
Ik denk dat het effect wel hetzelfde blijftquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noem het een chute bechamel en het klinkt gelijk een stuk meer fancy
ik ga de 23ste naar de huisarts voor pillenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat mijn vette kadaver te vet is zonder de gravy
Maar dat is dan tenminste nog ontstaan als de spicesmix die je door pumpkin pie doet.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja logica is daar soms ver te zoeken hoorNet als dat in pumpkin spice ook geen pompoen zit
Dat is ook niet netjes van je dokterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga de 23ste naar de huisarts voor pillen
om de juiste pillen te geven moet ie mijn gewicht weten
ik weet nu al dat hij gaat zeuren over mijn gewicht
ik weeg ook te veel maar ik heb mentaal niet de ruimte om nu op dieet te gaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes van je dokter
Ja ik heb het ook niet verzonnenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is dan tenminste nog ontstaan als de spicesmix die je door pumpkin pie doet.
Varken kip noemen en bechamelsaus jus is gewoon raar
Maargoed, we wisten al dat ze moeite hebben met de Engelse taal..
quote:Chicken-fried steak, also known as country-fried steak, is an American Southern breaded cutlet dish consisting of a piece of beefsteak (most often tenderized cube steak) coated with seasoned flour and either deep-fried or pan-fried. It is associated with the Southern cuisine of the United States. It is breaded and fried with a technique similar to the more common fried chicken, hence "chicken-fried". When deep-fried, it is usually referred to as "chicken-fried steak". Pan-fried versions are typically referred to as "country-fried steak".[1]
Chicken-fried steak resembles the Austrian dish Wiener schnitzel and the Italian dish cotoletta alla milanese, which is a tenderized veal or pork cutlet, coated with flour, eggs, chicken stock cube, and bread crumbs, and then fried. It is also similar to the recipe for Scottish collops.[2]
Ja ik zeg ook niet dat jij dat hebt bedachtquote:
Dat sowieso jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat jij dat hebt bedacht
Ik zeg dat die Amarikanen moeite hebben met Engels
Met mn nieuwe baan merk ik wel dat die mentale ruimte er al wat meer is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weeg ook te veel maar ik heb mentaal niet de ruimte om nu op dieet te gaan
toen ze zeurde over mijn (niet eens dikke) zusje toen die 15 was, daar heb ik wel een officiele klacht ingediend bij het ziekenhuis
was gvd een kinderarts
we zaten ook midden in corona nog, kind had anderhalf jaar niet hoeven fietsen of gymen, wat denk je dat er gebeurd als je pubers opsluit in huizen?
ik mag geen suiker van de dokter, niet dat ik ruzie heb met de dokter, maar ik mag geen suiker van de dokterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes van je dokter
Maar zeurt hij over je gewicht?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik mag geen suiker van de dokter, niet dat ik ruzie heb met de dokter, maar ik mag geen suiker van de dokter
ik heb een vrouwelijke huisarts. En de laatste keer dat ik haar zag hadden we het over stenen.quote:
geneeskrachtige stenen? Want dan is ze geen echte dokter.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een vrouwelijke huisarts. En de laatste keer dat ik haar zag hadden we het over stenen.
ze zeurt niet.
Het is een quote van Finkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |