Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessment![]()
Vooral niet een standaard gesprekje over hobbies en werk hebben. Boring and forgettable.
Zo raar is dat toch niet? Gewoon jus indikkenquote:
Citroentje en aioliquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsaus
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.
Succes
Er is een verschil tussen jus indikken en bechamelsaus met bakvet maken ipv boterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Gewoon jus indikken
ik dacht dat we ons verzuipte in de drank van je vaderquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsaus
Maar hoe is bakvet zoveel anders dan boter dan? Waarschijnlijk is dat bakvet ook grotendeels boterquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jus indikken en bechamelsaus met bakvet maken ipv boter
Juist omdat je maar vijf minuten hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een gesprek met iemand te hebben en hobby's en werk zijn verboden.
Succes
"hoi, ik ben Joost, zit jij ook op stormfront? "quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Juist omdat je maar vijf minuten hebt.
Een onverwacht gespreksonderwerp is tien keer interessanter dan van twintig mannen het praatje “ik ben Joost, ik doe civiele techniek en ik spaar modeltreintjes”
Ik zal jouw zeestraat eens openen met mijn rakketaanval heuheuheuquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzo
Oja, goeie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het lekker luchtig te houden, gewoon de oliecrisis en Straat van Hormuz erbij pakken ofzo
Based Joostquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"hoi, ik ben Joost, zit jij ook op stormfront? "
Ja dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe is bakvet zoveel anders dan boter dan? Waarschijnlijk is dat bakvet ook grotendeels boter
Ja maar dat zei ik toch, ik noem het alleen roomsaus, jij noemt het bechamelsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist
Wat zij doen, vet + bloem voor een roux, en dan melk en kruiden toevoegen maakt bechamelsaus.
Dat is dan dus geen jus maar bechamelsaus
Geen halve maatregelen hierquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon gelijk vragen of ze into pegging zijn.
je kunt nog kiezen uit huisdieren, familietrauma, feestdagen, of het weerquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Succes
Ja, maar ik sloeg ook niet aan op dat jij het roomsaus noemde. Ik sloeg aan op dat zij het gravy noemenquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik toch, ik noem het alleen roomsaus, jij noemt het bechamelsaus
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je kunt nog kiezen uit huisdieren, familietrauma, feestdagen, of het weer
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch walquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik sloeg ook niet aan op dat jij het roomsaus noemde. Ik sloeg aan op dat zij het gravy noemen
'mijn hond heeft het been van mijn tante opengebeten tijdens pasen omdat die niet naar buiten mocht vanwege de regen'quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Liever hobby's danquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Euhm...quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze noemen een schnitzel van rundvlees of varken daar ook een 'chicken fried steak', de benamingen raken daar regelmatig kant noch wal![]()
Dus een 'chicken fried steak with gravy' is een schnitzel met roomsaus
Hoax!quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'mijn hond heeft het been van mijn tante opengebeten tijdens pasen omdat die niet naar buiten mocht vanwege de regen'
'ik ben F1 mod op FOK!'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |