Country gravyquote:
Nee, ik bedoel dat je er heel veel energie in steekt in het algemeen. Soms is een periode van rust en even geen datingapps ook goed.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom een stap terug doen? Die apps heb ik wel gezien, dus tijd om wat anders te proberen.
Daarna zou ik het ook niet meer weten. De standaard riedeltjes zoals een hobby ken ik wel, maar dat is vooral leuk als je of student bent of helemaal geen leven hebt los van werk.
Jij hebt toen je in de VS was geen country fried steak met gravy op?quote:
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die filmsquote:
County Gravel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die films
Ohw, dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je er heel veel energie in steekt in het algemeen. Soms is een periode van rust en even geen datingapps ook goed.
Ongetwijfeld, die is al maanden niet aangeweestquote:
quote:
quote:Sausage gravy is a traditional Southern breakfast dish in the United States.[1] After loose pork sausage is cooked in a pan and removed, a roux is formed by browning flour in the residual fat. Milk and seasonings, such as salt and pepper, are added to create a moderately thick gravy, to which the cooked sausage is added.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, dat valt wel mee.
Heb dit weekend bijna alleen maar Mario Kart zitten spelen de momenten dat ik thuis was
Na 15 minuten swipen is mijn hoofd er ook gewoon helemaal klaar mee. Misschien dat dat ook is waarom hersenrot nooit is aanslagen bij me.
Schnitzel dient puur gegeten te wordenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt toen je in de VS was geen country fried steak met gravy op?
En wij maar hip doen met yoghurt, bessen en havermout.quote:
Het is niet heel veel spannender dan een champignon roomsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als die modder waar ze die huifkarren doorheen slepen in die films
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:21 schreef Rozevla het volgende:
Hoe heet het stoute zusje van Roodkapje ?????Hoe heet het stoute zusje van Rozevla?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAHAHAHAHAH-XOXO-
Bedankt dat je het recept van een basissaus met roux postquote:
Nee joh, lekker verzuipen in de roomsausquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schnitzel dient puur gegeten te worden
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessmentquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat was echt zo kut
Oefen alvast je gespreksvaardigheden en wees gewoon beleefd tegen elke vrouw: ook als het je type niet is.
Nee ze gebruiken gewoon het vet van het vlees om de roux te maken ipv met boterquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze gebruiken gewoon het vet van het vlees om de roux te maken ipv met boter
Gewoon je aorta plamuren iddquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wij maar hip doen met yoghurt, bessen en havermout.
Gewoon gelijk vragen of ze into pegging zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck gespreksvaardigheden, het is geen hbo assessment![]()
Vooral niet een standaard gesprekje over hobbies en werk hebben. Boring and forgettable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |