SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ow dat is ook geen probleem. bij omroep max zijn programma's waar 'jongere' mensen prima bij passen. Maar bije en programma over senioren die reizen. en vooral met de rust van het programma... ik zie het nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Dionne Stax en Carrie ten Napel zitten er ook, die waren volgens mij zelfs nog onder de 40 toen ze er begonnen.
Hallo vriendquote:
Nee man bro, gewoon openen die handelquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:28 schreef Driepink het volgende:
Ik twijfelde net nog om een nieuwe te openen, maar dacht: ik zal wel weer op m'n klote krijgen dan
Mocht het weer een keer voorkomen dan doe ik het directquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee man bro, gewoon openen die handel
Mensen willen chatten
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik had lapo, was even wat anders gaan doen, op zoek naar een goede brugwachter zo te zien
Zeker zo'n route als in Ceuta https://www.ad.nl/buitenl(...)lootgelegd~a57136b1/quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
dreggen en verdiepenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat we de hele gracht eens moeten inspecteren. volgens mij hebben ze ergens een nieuwe ingang gemaakt
ik ga in mijn volgende huis een kast voor de slaapkamer zetten. Narniastylequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker zo'n route als in Ceuta https://www.ad.nl/buitenl(...)lootgelegd~a57136b1/
Ga je daar dan ook een dagboek schrijven?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga in mijn volgende huis een kast voor de slaapkamer zetten. Narniastyle
Prinzessin Bitterbalquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
een man die je in het duits prinses noemt
quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
mogelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook een dagboek schrijven?
Wel lastig bottlecaps verzamelen met al die plastic doppen die aan de flessen vastzittenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK we beginnen beetje voor te lopen op de Fallout timeline. De resource wars zijn paar jaar te vroeg begonnen.
RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEcolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik vind Duits wel echt memeablequote:
is dat niet hetzelfde als in het Nederlands?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik vind dat ook een beetje vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze steeds liegen op het journaal dat ze de vroegste kampioen ooit zijn van de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |