SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
They are gonna learn of our peaceful ways, by force.quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Terechte ontvanger van De FIFA Peace Prize.
quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
They are gonna learn of our peaceful ways, by force.
quote:The Iranian people are upset when they don't hear bombs go off, because they want to be free
Nog een mooie stok gevonden?quote:
Nope, ik heb ook weinig last gehad van mountainbikers en honden. Het leek wel alsof de mountainbikers vrij hadden vandaag.quote:
Ja lekker kut want ik teken morgen een huurcontract en straks breekt ww3 uit en dan ben ik m'n geld kwijt wat de helliequote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Ik zou Trump dan gewoon aanklagen. 'See you in court!!"quote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja lekker kut want ik teken morgen een huurcontract en straks breekt ww3 uit en dan ben ik m'n geld kwijt wat de hellie
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevardquote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, ik heb ook weinig last gehad van mountainbikers en honden. Het leek wel alsof de mountainbikers vrij hadden vandaag.
Eens.quote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Recce het volgende:
Trump: "Iran cannot have a nuclear weapon. They are lunatics, and you can't put nuclear weapons in the hands of a lunatic."
Eeeuhm.
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.quote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevard
Op de racefiets had ik wel last van honden. Ofja. Van de baasjes eerderquote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevard
Snap niet dat mensen dat doen, of is dat een vorm van zelfkastijding om Jezus te eren?quote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.
Als ze later onderzoek doen naar deze tijd, denken ze dat Tweede Paasdag een belangrijke rol speelde in onze cultuur.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat doen, of is dat een vorm van zelfkastijding om Jezus te eren?
En dat de 'meubelboulevard' een soort heilig bedevaartsoord wasquote:Op maandag 6 april 2026 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze later onderzoek doen naar deze tijd, denken ze dat Tweede Paasdag een belangrijke rol speelde in onze cultuur.
quote:Op maandag 6 april 2026 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat de 'meubelboulevard' een soort heilig bedevaartsoord was
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd wordenquote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]En dat meubels een soort heilige objecten waren die dan verspreid worden onder het volk. En dat wordt dan allemaal gevierd met kunstmatig eten met allemaal giftige stoffen erin.
Mekea?quote:Op maandag 6 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd worden
Dat was dan wel direct een test voor de uitverkorenen. Veel mensen bleken niet in staat te zijn de betekenis van de bijgeleverde hiëroglyfen te ontcijferen.quote:Op maandag 6 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd worden
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrumquote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.
En die afvalligen werden afgevoerd en gevormd tot balletjes met roomsausquote:Op maandag 6 april 2026 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was dan wel direct een test voor de uitverkorenen. Veel mensen bleken niet in staat te zijn de betekenis van de bijgeleverde hiëroglyfen te ontcijferen.
Zie hoe toegewijd wij zijn iddquote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]En dat meubels een soort heilige objecten waren die dan verspreid worden onder het volk. En dat wordt dan allemaal gevierd met kunstmatig eten met allemaal giftige stoffen erin.
Had je geen zin daar naar binnen te gaan?quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrum
Er stonden verkeersregelaars op de parkeerplaats daar vanwege de drukte
Bij mijn ouders was het ook enorm druk bij de Hornbach. De viskraam daar deed ook goede zaken.quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrum
Er stonden verkeersregelaars op de parkeerplaats daar vanwege de drukte
rot toch de tering op met die achterlijke gek man Serieusquote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
We waren onderweg naar brunchquote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je geen zin daar naar binnen te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, oorspronkelijk kwamen ze hun heilige, verkeerd in elkaar geflanste gift dan terugbrengen naar de balie en werden ze vergeven door de heilige Bal.quote:Op maandag 6 april 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die afvalligen werden afgevoerd en gevormd tot balletjes met roomsaus
quote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We waren onderweg naar brunch
Veel belangrijkerIk heb dat ook nooit begrepen. Moet alles op 2e Paasdag gemaakt, gerepareerd en gerestaureerd worden of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Veel belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Rustaaaaaaaaghquote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rot toch de tering op met die achterlijke gek man Serieus
Moge haar oordeel genadig zijnquote:Op maandag 6 april 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, oorspronkelijk kwamen ze hun heilige, verkeerd in elkaar geflanste gift dan terugbrengen naar de balie en werden ze vergeven door de heilige Bal.
[..]
Veel belangrijkerJa, dat is inderdaad veul belangrijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar je moet wel gezien worden door Henk en Ans natuurlijk, anders kun je bij xe volgende kringverjaardag niet opscheppen over hoe je nog net dat laatste mosterdgeel kussentje uit de handen van een bejaarde wist te rukken.quote:Op maandag 6 april 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen. Moet alles op 2e Paasdag gemaakt, gerepareerd en gerestaureerd worden of zo.
De Duitsers zijn ook weer met de jaarlijkse invasie van Zeeland begonnen https://www.bndestem.nl/b(...)meer-heen~ab978a389/quote:Op maandag 6 april 2026 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boy in the striped pyjama opgezet.
Ik herken gelijk Professor Lupin.
quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad veul belangrijker.Ja geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet niet bij mij wezen vriend. Hier ligt het probleem niet.quote:
Stiekem hebben ze klappen gehad van de bejaarde erachter die zijn rollator als knuppel gebruikte.quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel gezien worden door Henk en Ans natuurlijk, anders kun je bij xe volgende kringverjaardag niet opscheppen over hoe je nog net dat laatste mosterdgeel kussentje uit de handen van een bejaarde wist te rukken.
quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad veul belangrijker.Ja dit. In een groep zijn mensen echt dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Waar ligt de Middenweg?quote:Op maandag 6 april 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij wezen vriend. Hier ligt het probleem niet.
Poah neequote:Op maandag 6 april 2026 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Was jij vandaag naar een meubelboulevard?
In Andijkquote:
Ook op Moerdijkquote:
Doen ze bij Opsporing Verzocht ookquote:Op maandag 6 april 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
4 wazige foto's onthouden om ze te herkennen wordt ook wel een uitdaging...
Als je daardoor binnen een maand een relatie hebt is dat toch zijn geld waard.quote:Op maandag 6 april 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zou echt bijna gaan betalen om erachter te komen hoe dit zit
Die 2 extra likes komen dus gewoon niet voorbij.
Tenzij ze een golddigger blijkt te zijnquote:Op maandag 6 april 2026 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je daardoor binnen een maand een relatie hebt is dat toch zijn geld waard.
Die wazige foto lijkt ook wel leuk.quote:Op maandag 6 april 2026 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je daardoor binnen een maand een relatie hebt is dat toch zijn geld waard.
Ik zou hier mee naar een huisarts gaanquote:Op maandag 6 april 2026 20:25 schreef BennieButtfuck het volgende:
Van dichtbij ziet m'n scrotum eruit als een doucheputje waar voor een jaar aan haar in zit.
quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Duitsers zijn ook weer met de jaarlijkse invasie van Zeeland begonnen https://www.bndestem.nl/b(...)meer-heen~ab978a389/
Boy in the Stripes Pyjamas is pure fictiequote:Op maandag 6 april 2026 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boy in the striped pyjama opgezet.
Ik herken gelijk Professor Lupin.
Het is een film gebaseerd op een roman, dus dat komt niet als een verrassing toch?quote:Op maandag 6 april 2026 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boy in the Stripes Pyjamas is pure fictie
En dat is veel voor die jongenquote:
Nee holocaustsünde muss sein immersquote:Op maandag 6 april 2026 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een film gebaseerd op een roman, dus dat komt niet als een verrassing toch?
Oh ga je weer zo beginnen, laat dan maarquote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee holocaustsünde muss sein immers
Bedankt voor je tip.quote:Op maandag 6 april 2026 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou hier mee naar een huisarts gaan
Wat zeg je?quote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee holocaustsünde muss sein immers
Ik weet niet wat smv is.quote:
Hoe ver ben je me je pick grade match collectie?quote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe even niet zo lullig en neem even mijn offer aan voor deze okee![]()
[ afbeelding ]
Even door Google gegooid. Maar dan vind ik alleen maar dingen over hypotheekrente.quote:Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hoe goed je in de markt ligt toch
Schiet aardig op.quote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe ver ben je me je pick grade match collectie?
Sexual market value is de afko vanquote:Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even door Google gegooid. Maar dan vind ik alleen maar dingen over hypotheekrente.
Maar dimsalabim, niet iedereen is zo'n lekker ding als jij he.
Misschien moet hij overschakelen naar Grindr. Kijken of hij dan meer matches krijgt
Je hoort het @Nattekat tijd om van team te switchenquote:
Hij moet gewoon een pot wordenquote:Op maandag 6 april 2026 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoort het @:nattekat tijd om van team te switchen
Fiji is toch een onafhankelijk land binnen het Gemene best van het VK (oid) toch? net als bijvoorbeeld Australie en Canada??quote:Op maandag 6 april 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn er dus wereldwijd 3 van in 25 (ik heb er 1) en één in 30.
[ afbeelding ]
Jazeker. In 1929 wat minder dan nu, maar tochquote:Op maandag 6 april 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fiji is toch een onafhankelijk land binnen het Gemene best van het VK (oid) toch? net als bijvoorbeeld Australie en Canada??
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?quote:Van 7 naar 0 procent: Duitse btw-maatregelen mogelijk aanstaande vanwege stijgende prijzen
De Duitse politiek overweegt de btw op voedsel, zoals brood, melk, vlees, vis en groente en fruit, volledig te schrappen. Dat moet vooral minder koopkrachtige Duitsers helpen het hoofd boven water te houden nu voedsel- en energieprijzen stijgen.
zoals we nou ook al doen? Ja.quote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?
Kunnen we alle tankstations en supermarkten hier wel opheffen, hebben we weer panden over voor het woningtekortquote:
Nicequote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaanquote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:In dat totaalpakket zou de btw op luxere goederen (nu 19 procent) wat Spahn betreft juist een paar procent omhooggaan. Duitsland kampt met een fiks dreigend begrotingstekort.
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlandequote:Op maandag 6 april 2026 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.
Dat is correct.quote:Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlande
tsja, wat doen we er aan als brave burgersquote:Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct.
Maar we gaan er wel hard achterna helaas.
Wel pas later dat de week door midden is.quote:
We mogen kiezen hoe we naar de tering gaanquote:Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, wat doen we er aan als brave burgers
Ja en ze zullen daar ook niet landenquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:14 schreef Koen66 het volgende:
zijn die gasten nou nog steeds onderweg naar de maan?
dat wist ik dan weer wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ze zullen daar ook niet landen
quote:Op maandag 6 april 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn er dus wereldwijd 3 van in 25 (ik heb er 1) en één in 30.
[ afbeelding ]
Heaumeauquote:Op dinsdag 7 april 2026 06:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat minder zin in deze week maatje
Iedere dag naar locatie ipv kantoor met de mannengriep
Minder vreten. Misschien duw ik je een keertje aan dan.quote:
Doe normaal of ga terug naar bed.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Minder vreten. Misschien duw ik je een keertje aan dan.
Ik ken die plekquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik was gisteren tijdens het fietsen bijna gestopt op een foto te maken van een olifantenpaadje.
deze was echt goed voor minimaal 100m terreinwinst.
Maar geen om te stoppen met fietsen![]()
Ook netjes het fietspad aangehouden
*boot in progress*quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef mschol het volgende:
bijna naar werk, dan maar eens zien hoe ik functioneer..
ja, en als je er een foto van maakt doe je daar vervolgens toch meestal niks mee. dus liever gewoon genieten van het moment.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Soms fiets je ergens en de omgeving ziet er mooi uit dat je er een foto van wil maken, maar je bent ook net lekker op gang, dat je dan geen zin hebt om te stoppen voor een foto.
Ook dat inderdaad. Dan staat ie op je telefoon en daar blijft het dan bij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en als je er een foto van maakt doe je daar vervolgens toch meestal niks mee. dus liever gewoon genieten van het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had tot woensdag 12.01 vrij kunnen nemenquote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel pas later dat de week door midden is.
Drie dagen maarquote:
Laat het werk niet toe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je had tot woensdag 12.01 vrij kunnen nemen
Weinig kans Hansquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit op een kermis momenteel.
Misschien kan ik @:haags wel spotten in het reuzenrad.
Met lopen ook vaak last van, dan ben je gelijk helemaal uit je loopritmequote:Op dinsdag 7 april 2026 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Soms fiets je ergens en de omgeving ziet er mooi uit dat je er een foto van wil maken, maar je bent ook net lekker op gang, dat je dan geen zin hebt om te stoppen voor een foto.
*poef*quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat mijn ogen nog wat moeten wennen aan het zonlicht.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat mijn ogen nog wat moeten wennen aan het zonlicht.
"Like World of Warcraft players exposed to direct sunlight."quote:
Naar buiten?quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje doet wel wonderen voor je humeur. Ik heb meteen zin om ergens naartoe te gaan.
Wow.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje doet wel wonderen voor je humeur. Ik heb meteen zin om ergens naartoe te gaan.
Die dingen zijn toch vrij saai.quote:
Gewoon af en toe random de snelheid x5 doenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon af en toe random de snelheid x5 doen
Pensioenquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Rip nieuwe pensioenswet
Krijgen die kutboomers toch hun zin.
Je bent zelf kut.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Rip nieuwe pensioenswet
Krijgen die kutboomers toch hun zin.
Zat gisteren bij de chinees te wachten, begon er ook zo'n vent over dat die volgend jaar met pensioen gaat maar dat die allemaal niks begrijpt van het aanvragen en dat die allemaal belasting moet betalen en weet ik het. Gast laat me me rust, ik zit op mijn kip-kerrie te wachten, ga iemand anders lastig vallen.quote:
Nou nou.quote:
Echt hoor. Mag nu een beetje gaan lappen voor de generatie die het leven van iedereen onder de 30 alleen maar onmogelijk heeft gemaakt, zonder er ooit wat van terug te zien.quote:
Beste manier om hem still te krijgen: "meneer, tegen de tijd dat ik uw leeftijd heb, kan ik niet eens meer met pensioen, kap eens met klagen".quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat gisteren bij de chinees te wachten, begon er ook zo'n vent over dat die volgend jaar met pensioen gaat maar dat die allemaal niks begrijpt van het aanvragen en dat die allemaal belasting moet betalen en weet ik het. Gast laat me me rust, ik zit op mijn kip-kerrie te wachten, ga iemand anders lastig vallen.
Zei ik toch. Even bellen Lips.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu weer mails van een onbekende huisarts die bestemd zijn voor een naamgenoot. Ik ga maar even die praktijk googelen en bellen.
Ja toen ging die alweer op het volgende over, of die na zijn pensioen nog wel met de caravan op pad kan met de olieprijzenquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beste manier om hem still te krijgen: "meneer, tegen de tijd dat ik uw leeftijd heb, kan ik niet eens meer met pensioen, kap eens met klagen".
Heb je alweer een nieuwe diagnose?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu weer mails van een onbekende huisarts die bestemd zijn voor een naamgenoot. Ik ga maar even die praktijk googelen en bellen.
Zo'n geautomatiseerde stem. 'Uw wachttijd is drie-(o valt mee)-en-(o er komt meer)-tachtig minuten. Doeiiii.quote:
Dat het bandje daar blijkbaar dus rekening mee gehouden heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n geautomatiseerde stem. 'Uw wachttijd is drie-(o valt mee)-en-(o er komt meer)-tachtig minuten. Doeiiii.
Ik kon ook een terugbelverzoek aanvragen maar ik stuur nu eerst even een mail.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het bandje daar blijkbaar dus rekening mee gehouden heeft.
dit zou iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:40 schreef bitterbal het volgende:
en deze man had het slim bekeken![]()
[ afbeelding ]
ik dacht dat hij op Justin Timberlakequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de soundtrack van LOTR aangezet
Nee die andere Angela waar je heel de tijd mails van krijgtquote:
Dan is het geen paasstol.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn beleving hoort die stol alleen bij kerst
dat kan. maar het was lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn beleving hoort die stol alleen bij kerst
Oeh ja, heb ik ook nog. Gauw even koffie bij zettenquote:
Ja, want dan hoeven ze niet steeds de verpakking te wijzigen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
Dacht dat het tegenwoordig een feeststol heette.
Trump: elke brug in Foqueville wordt vernietigdquote:
Koen is tegenwoordig wel een beetje parttimer geworden. misschien kunnen we nog iemand opleiden tot brugwachterquote:
De rantsoenen zijn al op.quote:
Had je een ban?quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ben weer terug uit de kerkers van fok
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De rantsoenen zijn al op.
sjinees open vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:47 schreef gianni61 het volgende:
dan kan ik die zo met pot en al in de kliko lanceren
hmm, op de foto's vind ik haar ook niet heel knap, maar dat is persoonlijke smaakquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:23 schreef bitterbal het volgende:
ik zag deze influencer vandaag hier lopen. In het echt ziet ze er niet zo knap uit
https://www.instagram.com/badmancils/
overigens is het een transgenderquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, op de foto's vind ik haar ook niet heel knap, maar dat is persoonlijke smaak
Je ziet op de foto's al duidelijk dat ze allemaal nep zijn.quote:
Waar hadden ze wat?quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:36 schreef Ama het volgende:
Geen paaschocolade meegenomen. Hoopte dat die Kinder reepjes er nog zouden zijn maar helaas.
@Ama volwassen mannen in een voetbal shirt OMGquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
PSV shirt gaat zo aan en TV op Omroep Brabant
Ik sta in de stad zonder shirt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:ama volwassen mannen in een voetbal shirt OMG
Zolang het maar wel PSV is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hak ff je been af dan tellen we je jaarringen om er zeker van te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
aangezien je jonger bent dan ik, bevestig ik deze vraagquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
Snap dat wel.quote:
Oorlogsmuseum?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Naar welk museum zal ik dit weekend eens gaan als ik mezelf op tijd uit bed weet te hijsen?
Klinkt wel interessant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eens gezellig naar het Holocaustmuseum ga.
Gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eens gezellig naar het Holocaustmuseum ga.
Daar kan ik zo slecht tegenquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van vandaag is dat bij mijn dekbedovertrek er de hele tijd zo'n stuk bovenaan zit waar geen dekbed zit.
Ik ga het zo wel weer goed doen maar ik voorspel dat het vannacht ergens weer zoals nu zit.
Ja ik ook en ik weet vrij zeker dat dit dekbedovertrek gewoon goed hoort te passen. Maar goed hij is binnenkort toch wel aan vervanging toe, gelukkig.quote:
Herkenbaar en zo irritant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van vandaag is dat bij mijn dekbedovertrek er de hele tijd zo'n stuk bovenaan zit waar geen dekbed zit.
Ik ga het zo wel weer goed doen maar ik voorspel dat het vannacht ergens weer zoals nu zit.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Ik heb het overwogen voor vandaag maar ik heb echt geen zin.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed ook weer afhalen, ik ben een beetje ontregeld.
Ik heb het gisteren al gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed ook weer afhalen, ik ben een beetje ontregeld.
zaterdag nog gedaan. bij de volgende keer denk ik dat ik het aandurf om de winter laag er uit te halenquote:
Bij mij was de kriebelhoest als 2 dagen weg dus dacht dat ik vannacht wat beter kon slapen, werd ik om 4.50 uur wakker met vastzittend slijm wat ik niet los gehoest kreeg, ga je ook lekker van zwetenquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb vannacht wel weer lekker liggen zweten.
Ik heb de eerste 2 maanden van het jaar hoestend doorgebracht. Nu pas net beetje de oude weer.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij was de kriebelhoest als 2 dagen weg dus dacht dat ik vannacht wat beter kon slapen, werd ik om 4.50 uur wakker met vastzittend slijm wat ik niet los gehoest kreeg, ga je ook lekker van zweten
Ben wel blij dat het niezen nu een beetje gestopt is, werd af en toe een beetje gek van 10+ keer achter elkaar niezen, kreeg ook last van mijn trommelvliezen erdoorquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 maanden van het jaar hoestend doorgebracht. Nu pas net beetje de oude weer.
Ik ben wat later vandaag, Lunchgenot!quote:
Jammer dat ze steeds liegen op het journaal dat ze de vroegste kampioen ooit zijn van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
PSV shirt gaat zo aan en TV op Omroep Brabant
want?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ze steeds liegen op het journaal dat ze de vroegste kampioen ooit zijn van de Eredivisie.
AZ was in seizoen 81/82 na 28 speelrondes kampioen. PSV is nu na 29 speelrondes kampioen.quote:
het gaat bij dit record blijkbaar om de datum, 8 april was de eerste voor deze.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
AZ was in seizoen 81/82 na 28 speelrondes kampioen. PSV is nu na 29 speelrondes kampioen.
Maar ja, dat slaat nergens op om daarvan uit te gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat bij dit record blijkbaar om de datum, 8 april was de eerste voor deze.
tja, ze zoeken altijd naar bijzondere dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, dat slaat nergens op om daarvan uit te gaan.
Blijft kut dat voetbal. Ik kan er over meepraten als rotterdammert.quote:
Zouden ze een keer dit topic moeten openenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, ze zoeken altijd naar bijzondere dingen.
Überhaupt dit forum openen, een hoop bijzondere gevallenquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden ze een keer dit topic moeten openen
kweenie of dit nou echt leuk blijftquote:Marlijn Weerdenburg (43) wordt de nieuwe presentatrice van We zijn er bijna! Zij volgt Martine van Os op die in september vorig jaar bekendmaakte na veertien seizoen te stoppen. In het programma van Omroep Max worden kampeerders op leeftijd gevolgd tijdens hun vakantie door Europa.
Hangt er an af of je in de provincie woont schat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
Marlijn Weerdenburg wordt nieuwe presentatrice We zijn er bijna!
[..]
kweenie of dit nou echt leuk blijft
Weet niet of ik die ken, maar 43 is wel erg jong voor Omroep Max niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Martine van Os was toch wel onderdeel van het programma. Ik weet niet of het met Marlijn ook zo is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind Marlijn op zich wel leukquote:Op dinsdag 7 april 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk mede door de leeftijd dat het niet past.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of ik die ken, maar 43 is wel erg jong voor Omroep Max niet?
Aan de andere kant, Dionne Stax en Carrie ten Napel zitten er ook, die waren volgens mij zelfs nog onder de 40 toen ze er begonnen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk mede door de leeftijd dat het niet past.
ze is meer een springintveld
Niet zo heel vreemd natuurlijkquote:
quote:Omroep MAX is de publieke omroep voor mensen van vijftig jaar en ouder
quote:
skiet eens opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |