Doe normaal of ga terug naar bed.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Minder vreten. Misschien duw ik je een keertje aan dan.
Ik ken die plekquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik was gisteren tijdens het fietsen bijna gestopt op een foto te maken van een olifantenpaadje.
deze was echt goed voor minimaal 100m terreinwinst.
Maar geen om te stoppen met fietsen![]()
Ook netjes het fietspad aangehouden
*boot in progress*quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef mschol het volgende:
bijna naar werk, dan maar eens zien hoe ik functioneer..
ja, en als je er een foto van maakt doe je daar vervolgens toch meestal niks mee. dus liever gewoon genieten van het moment.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Soms fiets je ergens en de omgeving ziet er mooi uit dat je er een foto van wil maken, maar je bent ook net lekker op gang, dat je dan geen zin hebt om te stoppen voor een foto.
Ook dat inderdaad. Dan staat ie op je telefoon en daar blijft het dan bij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en als je er een foto van maakt doe je daar vervolgens toch meestal niks mee. dus liever gewoon genieten van het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had tot woensdag 12.01 vrij kunnen nemenquote:Op maandag 6 april 2026 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel pas later dat de week door midden is.
Drie dagen maarquote:
Laat het werk niet toe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je had tot woensdag 12.01 vrij kunnen nemen
Weinig kans Hansquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk uit op een kermis momenteel.
Misschien kan ik @:haags wel spotten in het reuzenrad.
Met lopen ook vaak last van, dan ben je gelijk helemaal uit je loopritmequote:Op dinsdag 7 april 2026 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Soms fiets je ergens en de omgeving ziet er mooi uit dat je er een foto van wil maken, maar je bent ook net lekker op gang, dat je dan geen zin hebt om te stoppen voor een foto.
*poef*quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat mijn ogen nog wat moeten wennen aan het zonlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |