Ik weet niet wat smv is.quote:
Hoe ver ben je me je pick grade match collectie?quote:Op maandag 6 april 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe even niet zo lullig en neem even mijn offer aan voor deze okee![]()
[ afbeelding ]
Even door Google gegooid. Maar dan vind ik alleen maar dingen over hypotheekrente.quote:Op maandag 6 april 2026 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hoe goed je in de markt ligt toch
Schiet aardig op.quote:Op maandag 6 april 2026 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe ver ben je me je pick grade match collectie?
Sexual market value is de afko vanquote:Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even door Google gegooid. Maar dan vind ik alleen maar dingen over hypotheekrente.
Maar dimsalabim, niet iedereen is zo'n lekker ding als jij he.
Misschien moet hij overschakelen naar Grindr. Kijken of hij dan meer matches krijgt
Je hoort het @Nattekat tijd om van team te switchenquote:
Hij moet gewoon een pot wordenquote:Op maandag 6 april 2026 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hoort het @:nattekat tijd om van team te switchen
Fiji is toch een onafhankelijk land binnen het Gemene best van het VK (oid) toch? net als bijvoorbeeld Australie en Canada??quote:Op maandag 6 april 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn er dus wereldwijd 3 van in 25 (ik heb er 1) en één in 30.
[ afbeelding ]
Jazeker. In 1929 wat minder dan nu, maar tochquote:Op maandag 6 april 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fiji is toch een onafhankelijk land binnen het Gemene best van het VK (oid) toch? net als bijvoorbeeld Australie en Canada??
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?quote:Van 7 naar 0 procent: Duitse btw-maatregelen mogelijk aanstaande vanwege stijgende prijzen
De Duitse politiek overweegt de btw op voedsel, zoals brood, melk, vlees, vis en groente en fruit, volledig te schrappen. Dat moet vooral minder koopkrachtige Duitsers helpen het hoofd boven water te houden nu voedsel- en energieprijzen stijgen.
zoals we nou ook al doen? Ja.quote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?
Kunnen we alle tankstations en supermarkten hier wel opheffen, hebben we weer panden over voor het woningtekortquote:
Nicequote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaanquote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:In dat totaalpakket zou de btw op luxere goederen (nu 19 procent) wat Spahn betreft juist een paar procent omhooggaan. Duitsland kampt met een fiks dreigend begrotingstekort.
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlandequote:Op maandag 6 april 2026 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.
Dat is correct.quote:Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlande
tsja, wat doen we er aan als brave burgersquote:Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct.
Maar we gaan er wel hard achterna helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |