En die afvalligen werden afgevoerd en gevormd tot balletjes met roomsausquote:Op maandag 6 april 2026 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was dan wel direct een test voor de uitverkorenen. Veel mensen bleken niet in staat te zijn de betekenis van de bijgeleverde hiëroglyfen te ontcijferen.
Zie hoe toegewijd wij zijn iddquote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]En dat meubels een soort heilige objecten waren die dan verspreid worden onder het volk. En dat wordt dan allemaal gevierd met kunstmatig eten met allemaal giftige stoffen erin.
Had je geen zin daar naar binnen te gaan?quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrum
Er stonden verkeersregelaars op de parkeerplaats daar vanwege de drukte
Bij mijn ouders was het ook enorm druk bij de Hornbach. De viskraam daar deed ook goede zaken.quote:Op maandag 6 april 2026 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrum
Er stonden verkeersregelaars op de parkeerplaats daar vanwege de drukte
rot toch de tering op met die achterlijke gek man Serieusquote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Terechte ontvanger van De FIFA Peace Prize.
We waren onderweg naar brunchquote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je geen zin daar naar binnen te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, oorspronkelijk kwamen ze hun heilige, verkeerd in elkaar geflanste gift dan terugbrengen naar de balie en werden ze vergeven door de heilige Bal.quote:Op maandag 6 april 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die afvalligen werden afgevoerd en gevormd tot balletjes met roomsaus
quote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We waren onderweg naar brunch
Veel belangrijkerIk heb dat ook nooit begrepen. Moet alles op 2e Paasdag gemaakt, gerepareerd en gerestaureerd worden of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Veel belangrijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Rustaaaaaaaaghquote:Op maandag 6 april 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rot toch de tering op met die achterlijke gek man Serieus
Moge haar oordeel genadig zijnquote:Op maandag 6 april 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, oorspronkelijk kwamen ze hun heilige, verkeerd in elkaar geflanste gift dan terugbrengen naar de balie en werden ze vergeven door de heilige Bal.
[..]
Veel belangrijkerJa, dat is inderdaad veul belangrijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar je moet wel gezien worden door Henk en Ans natuurlijk, anders kun je bij xe volgende kringverjaardag niet opscheppen over hoe je nog net dat laatste mosterdgeel kussentje uit de handen van een bejaarde wist te rukken.quote:Op maandag 6 april 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen. Moet alles op 2e Paasdag gemaakt, gerepareerd en gerestaureerd worden of zo.
De Duitsers zijn ook weer met de jaarlijkse invasie van Zeeland begonnen https://www.bndestem.nl/b(...)meer-heen~ab978a389/quote:Op maandag 6 april 2026 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Boy in the striped pyjama opgezet.
Ik herken gelijk Professor Lupin.
quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad veul belangrijker.Ja geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet niet bij mij wezen vriend. Hier ligt het probleem niet.quote:
Stiekem hebben ze klappen gehad van de bejaarde erachter die zijn rollator als knuppel gebruikte.quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel gezien worden door Henk en Ans natuurlijk, anders kun je bij xe volgende kringverjaardag niet opscheppen over hoe je nog net dat laatste mosterdgeel kussentje uit de handen van een bejaarde wist te rukken.
quote:Op maandag 6 april 2026 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad veul belangrijker.Ja dit. In een groep zijn mensen echt dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Waar ligt de Middenweg?quote:Op maandag 6 april 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet niet bij mij wezen vriend. Hier ligt het probleem niet.
Poah neequote:Op maandag 6 april 2026 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Was jij vandaag naar een meubelboulevard?
In Andijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |