SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
They are gonna learn of our peaceful ways, by force.quote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Terechte ontvanger van De FIFA Peace Prize.
quote:Op maandag 6 april 2026 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
They are gonna learn of our peaceful ways, by force.
quote:The Iranian people are upset when they don't hear bombs go off, because they want to be free
Nog een mooie stok gevonden?quote:
Nope, ik heb ook weinig last gehad van mountainbikers en honden. Het leek wel alsof de mountainbikers vrij hadden vandaag.quote:
Ja lekker kut want ik teken morgen een huurcontract en straks breekt ww3 uit en dan ben ik m'n geld kwijt wat de helliequote:Op maandag 6 april 2026 19:41 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Terechte ontvanger van De FIFA Peace Prize.
Ik zou Trump dan gewoon aanklagen. 'See you in court!!"quote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja lekker kut want ik teken morgen een huurcontract en straks breekt ww3 uit en dan ben ik m'n geld kwijt wat de hellie
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevardquote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, ik heb ook weinig last gehad van mountainbikers en honden. Het leek wel alsof de mountainbikers vrij hadden vandaag.
Eens.quote:Op maandag 6 april 2026 19:47 schreef Recce het volgende:
Trump: "Iran cannot have a nuclear weapon. They are lunatics, and you can't put nuclear weapons in the hands of a lunatic."
Eeeuhm.
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.quote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevard
Op de racefiets had ik wel last van honden. Ofja. Van de baasjes eerderquote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal op de racefiets zeker, of op de meubelboulevard
Snap niet dat mensen dat doen, of is dat een vorm van zelfkastijding om Jezus te eren?quote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.
Als ze later onderzoek doen naar deze tijd, denken ze dat Tweede Paasdag een belangrijke rol speelde in onze cultuur.quote:Op maandag 6 april 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat doen, of is dat een vorm van zelfkastijding om Jezus te eren?
En dat de 'meubelboulevard' een soort heilig bedevaartsoord wasquote:Op maandag 6 april 2026 19:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ze later onderzoek doen naar deze tijd, denken ze dat Tweede Paasdag een belangrijke rol speelde in onze cultuur.
quote:Op maandag 6 april 2026 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat de 'meubelboulevard' een soort heilig bedevaartsoord was
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd wordenquote:Op maandag 6 april 2026 20:01 schreef Recce het volgende:
[..]En dat meubels een soort heilige objecten waren die dan verspreid worden onder het volk. En dat wordt dan allemaal gevierd met kunstmatig eten met allemaal giftige stoffen erin.
Mekea?quote:Op maandag 6 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd worden
Dat was dan wel direct een test voor de uitverkorenen. Veel mensen bleken niet in staat te zijn de betekenis van de bijgeleverde hiëroglyfen te ontcijferen.quote:Op maandag 6 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de Ikea een soort Mekka waar alleen de uitverkorenen mochten komen om zo zelf meubels in elkaar te mogen zetten, want daar moet je voor geselecteerd worden
We reden vanmiddag langs een groot tuincentrumquote:Op maandag 6 april 2026 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat laatste denk ik. Onder druk van de vrouw naar de meubelboulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |