quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat mijn ogen nog wat moeten wennen aan het zonlicht.
"Like World of Warcraft players exposed to direct sunlight."quote:
Naar buiten?quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje doet wel wonderen voor je humeur. Ik heb meteen zin om ergens naartoe te gaan.
Wow.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat zonnetje doet wel wonderen voor je humeur. Ik heb meteen zin om ergens naartoe te gaan.
Die dingen zijn toch vrij saai.quote:
Gewoon af en toe random de snelheid x5 doenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon af en toe random de snelheid x5 doen
Pensioenquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Rip nieuwe pensioenswet
Krijgen die kutboomers toch hun zin.
Je bent zelf kut.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Rip nieuwe pensioenswet
Krijgen die kutboomers toch hun zin.
Zat gisteren bij de chinees te wachten, begon er ook zo'n vent over dat die volgend jaar met pensioen gaat maar dat die allemaal niks begrijpt van het aanvragen en dat die allemaal belasting moet betalen en weet ik het. Gast laat me me rust, ik zit op mijn kip-kerrie te wachten, ga iemand anders lastig vallen.quote:
Nou nou.quote:
Echt hoor. Mag nu een beetje gaan lappen voor de generatie die het leven van iedereen onder de 30 alleen maar onmogelijk heeft gemaakt, zonder er ooit wat van terug te zien.quote:
Beste manier om hem still te krijgen: "meneer, tegen de tijd dat ik uw leeftijd heb, kan ik niet eens meer met pensioen, kap eens met klagen".quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat gisteren bij de chinees te wachten, begon er ook zo'n vent over dat die volgend jaar met pensioen gaat maar dat die allemaal niks begrijpt van het aanvragen en dat die allemaal belasting moet betalen en weet ik het. Gast laat me me rust, ik zit op mijn kip-kerrie te wachten, ga iemand anders lastig vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |