Wie zegt dat ik volwassen ben?quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:ama volwassen mannen in een voetbal shirt OMG
Hak ff je been af dan tellen we je jaarringen om er zeker van te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
aangezien je jonger bent dan ik, bevestig ik deze vraagquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
Snap dat wel.quote:
Oorlogsmuseum?quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Naar welk museum zal ik dit weekend eens gaan als ik mezelf op tijd uit bed weet te hijsen?
Klinkt wel interessant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eens gezellig naar het Holocaustmuseum ga.
Gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik eens gezellig naar het Holocaustmuseum ga.
Daar kan ik zo slecht tegenquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van vandaag is dat bij mijn dekbedovertrek er de hele tijd zo'n stuk bovenaan zit waar geen dekbed zit.
Ik ga het zo wel weer goed doen maar ik voorspel dat het vannacht ergens weer zoals nu zit.
Ja ik ook en ik weet vrij zeker dat dit dekbedovertrek gewoon goed hoort te passen. Maar goed hij is binnenkort toch wel aan vervanging toe, gelukkig.quote:
Herkenbaar en zo irritant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Mijn klacht van vandaag is dat bij mijn dekbedovertrek er de hele tijd zo'n stuk bovenaan zit waar geen dekbed zit.
Ik ga het zo wel weer goed doen maar ik voorspel dat het vannacht ergens weer zoals nu zit.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:18 schreef Ama het volgende:
Ik heb het overwogen voor vandaag maar ik heb echt geen zin.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed ook weer afhalen, ik ben een beetje ontregeld.
Ik heb het gisteren al gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed ook weer afhalen, ik ben een beetje ontregeld.
zaterdag nog gedaan. bij de volgende keer denk ik dat ik het aandurf om de winter laag er uit te halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |