Kunnen we alle tankstations en supermarkten hier wel opheffen, hebben we weer panden over voor het woningtekortquote:
Nicequote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaanquote:Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus straks moeten we gaan tanken in België en boodschappen doen in Duitsland?
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:Op maandag 6 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm waar haalt de overheid daar dan hun geld vandaan
Ze moeten toch ergens geld vandaan halen zou je zeggen, Oekraine, asielzoekers etc moeten toch ergens van bekostig worden
quote:In dat totaalpakket zou de btw op luxere goederen (nu 19 procent) wat Spahn betreft juist een paar procent omhooggaan. Duitsland kampt met een fiks dreigend begrotingstekort.
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlandequote:Op maandag 6 april 2026 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze daar nog wel geld.
Dat is correct.quote:Op maandag 6 april 2026 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het al jaren lang in Deutschland aanmerkelijk slechter dan in Die Niederlande
tsja, wat doen we er aan als brave burgersquote:Op maandag 6 april 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is correct.
Maar we gaan er wel hard achterna helaas.
Wel pas later dat de week door midden is.quote:
We mogen kiezen hoe we naar de tering gaanquote:Op maandag 6 april 2026 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, wat doen we er aan als brave burgers
Ja en ze zullen daar ook niet landenquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:14 schreef Koen66 het volgende:
zijn die gasten nou nog steeds onderweg naar de maan?
dat wist ik dan weer wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ze zullen daar ook niet landen
quote:Op maandag 6 april 2026 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zijn er dus wereldwijd 3 van in 25 (ik heb er 1) en één in 30.
[ afbeelding ]
Heaumeauquote:Op dinsdag 7 april 2026 06:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat minder zin in deze week maatje
Iedere dag naar locatie ipv kantoor met de mannengriep
Minder vreten. Misschien duw ik je een keertje aan dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |