Zei ik toch. Even bellen Lips.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu weer mails van een onbekende huisarts die bestemd zijn voor een naamgenoot. Ik ga maar even die praktijk googelen en bellen.
Ja toen ging die alweer op het volgende over, of die na zijn pensioen nog wel met de caravan op pad kan met de olieprijzenquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beste manier om hem still te krijgen: "meneer, tegen de tijd dat ik uw leeftijd heb, kan ik niet eens meer met pensioen, kap eens met klagen".
Heb je alweer een nieuwe diagnose?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nu weer mails van een onbekende huisarts die bestemd zijn voor een naamgenoot. Ik ga maar even die praktijk googelen en bellen.
Zo'n geautomatiseerde stem. 'Uw wachttijd is drie-(o valt mee)-en-(o er komt meer)-tachtig minuten. Doeiiii.quote:
Dat het bandje daar blijkbaar dus rekening mee gehouden heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n geautomatiseerde stem. 'Uw wachttijd is drie-(o valt mee)-en-(o er komt meer)-tachtig minuten. Doeiiii.
Ik kon ook een terugbelverzoek aanvragen maar ik stuur nu eerst even een mail.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het bandje daar blijkbaar dus rekening mee gehouden heeft.
dit zou iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:40 schreef bitterbal het volgende:
en deze man had het slim bekeken![]()
[ afbeelding ]
ik dacht dat hij op Justin Timberlakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |