Moest afgelopen vrijdag keihard lachen om de genitaliën grapquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakt geen oneliners. Wordt gewoon geinterviewd
Die was ook heel goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest afgelopen vrijdag keihard lachen om de genitaliën grap
Die beginnen hier al sinds begin maart op te komen met die warme week toenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
Ik zag gisteren ook alweer paardenbloemen verschijnen
Er groeien ook random bloemetjes tussen mijn tegels aan de voorkant.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
meteen de kopjes er af halen voor ze bloeien.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:36 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hij was al een hele tijd bezig om de beschaving van de vs te ondermijnen. Maar na vandaag zijn we er dan eindelijk van verlost?quote:
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terugquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
meteen de kopjes er af halen voor ze bloeien.
of met wortel en al roeien
ja, ik heb een aardappelschilmesje achter in een plantenbak en voor aan de binnenkant van de voordeur. lukt niet altijd om ze goed te pakken te krijgen, maar alle die ik zie worden sowieso koploos voor er gele bloemetjes uit komen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terug
Dat is lastig als ze tussen de tegels zittenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik probeer altijd met de hele pen er uit te halen, anders zijn ze zo toch weer terug
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoeningquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik heb een aardappelschilmesje achter in een plantenbak en voor aan de binnenkant van de voordeur. lukt niet altijd om ze goed te pakken te krijgen, maar alle die ik zie worden sowieso koploos voor er gele bloemetjes uit komen.
rotdingen
ja, dan is is het een uitdaging, maar voor gewoon in de tuin heb ik zo'n steker. dat werkt best goedquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is lastig als ze tussen de tegels zitten
soms als ik me verveel dat ga ik er met een flex met stalborstel overheen,, dat geeft ook wel voldoening. (en rotzooi)quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoening
In de tuin zelf heb ik voornamelijk worteldoek op de plekken waar geen planten en bomen staan, dus daar groeien ze gelukkig niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan is is het een uitdaging, maar voor gewoon in de tuin heb ik zo'n steker. dat werkt best goed
Hogedrukspuit is ook leukquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms als ik me verveel dat ga ik er met een flex met stalborstel overheen,, dat geeft ook wel voldoening. (en rotzooi)
ja roken is net zo... niet effectief voor je lichaam. wel een tijdelijke voldoening.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens met de vlammenwerper op losgaan, niet per se heel effectief, maar geeft wel voldoening
Oh die herrie boeit me niet zo, de algehele teringzooi die je daarna moet opruimen wel, plus alle ramen zemenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar die gebruik ik niet graag, want herrie
opruimen? ik spuit alles richting de openbare wegquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die herrie boeit me niet zo, de algehele teringzooi die je daarna moet opruimen wel, plus alle ramen zemen
vlammenwerper over onkruid is heel fijn inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt in de achtertuinquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opruimen? ik spuit alles richting de openbare weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |