abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522944

quote:
Married at First Sight 2026: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen elf is vanaf 7 april 2026 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220522946
Zo de eerste aflevering staat online.
Anno 2026 actueler dan ooit aangezien swipen niet meer schijnt te werken.

Het wordt weer lijp. Zo te zien minder koppels dan de vorige seizoenen?
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 08:19:14 #3
388664 crew  Dotteke
pi_220523333
IK hoorde net in shownieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:53:56 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220523449
Oh, vanavond eens ff op de bank zakken dan :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220525379
Dat homo koppel wordt niets zie je in de preview.

Die man met snorretje wordt ook niks, hij wil te snel.

Lesbisch koppel ziet er goed uit, afwachten.

Koppel met die jonge jongen is beetje een Gio kopie. Ze dachten die komt weer goed uit de verf.

Voor de rest zit er flink tempo op. In aflevering 1 al het vrijgezellenfeest.
pi_220530779
Ze skippen wel maar de aflevering lengte blijft hetzelfde en verder vind ik de montages de snelheid ook niet ten goede komen. Trouwjurk/Pak passen is geskipt maar daarentegen is de trouwerij zelfs veel en veel langer geworden door ander onnodige content. En daar tussen door laten ze ook nog zien hoe het de andere koppels vergaat. Wel leuk dat ze een koppel trouwen in Amsterdam en eens niet in een landhuis/kasteel. En bij de homo's Paleis Soestdijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220535024
De donderdagaflevering van morgen al gezien. Ze maken nu wel vaart met de koppels, 3 nu getrouwd inmiddels dus die kunnen zo snel mogelijk op huwelijksreis, dan begint voor mij het programma juist. Die Linda lijkt me trouwens wel een moeilijke meid en die gozer Anton oogt wat ouderwets, ik weet niet of dit een match gaat worden. Denk dat hij wat te simpel is voor haar. Je zag haar zus ook zo kijken met zo iets 'mmm ik vind hier wel wat van'...En in de aflevering van volgende week dinsdag zien we de eerste haarscheurtjes tussen Joyce en Nick..
Hoeveel koppels zijn er dit seizoen trouwens?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220536394
Linda denkt graag maar liever niet?

pi_220538037
Hij lijkt wel 10 jaar ouder.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 9 april 2026 @ 09:19:05 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220538890
Oef, die halve italiaan.
Ze moet er niet veel van hebben :{
L'Amour menaçant:
pi_220544869
Oei die Anton en die lach van hem. Dat is een dealbreaker als Anton al geen levende dealbreaker was. En dan leuk zeggen 'Er onstaat wel wat'...jazeker....en bron van ergernis bij Linda!
Kirsten en Luigi gaan het ook niet worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick en Joyce verloopt ook niet soepel. Hij is nogal een badaap en daar wordt Joyce een beetje misselijk van dus moet het haar er af, en dat mag zij ook doen. Dat in het kader van een seksueel voorspeel zo leek het in de uitzending.... :?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220547052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt wel 10 jaar ouder.
Hij is dacht ik 41 en ziet er inderdaad wat ouder uit. Ook een beetje aan de dikke kant maar als kok zitten de kilootjes er natuurlijk snel aan. Ik vind haar een beetje gespeeld vrolijk doen en heb de indruk dat ze snel zat van elkaar zullen zijn.
Oeps, zit bij VIDEOLAND en dat heb ik niet. :|W
pi_220549497
Wel jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op de geilende homokoppels.
Het wordt tijd voor een keer een volwassen homokoppel. Sonny en Dylan waren nog jong (wel nog bij elkaar).
pi_220551078
Kirsten lijkt me niet de meest makkelijke. Dan is Joyce nog iets meegaander of bereid te willen investeren?
pi_220552224
Dominik & Ferenc
Luigi & Kirsten
Anton & Linda
Nicky & Joyce
Linda & Cindy
Rob & Sandra

In aflevering 7 komt het laatste koppel.

Van Anton en Linda en Luigi en Kirsten zien we heel weinig inhoudelijks, dus dan weet je al hoe het gaat.
Bij Nicky en Joyce zie je ook dat zij eigenlijk weinig vragen aan hem stelt.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 11-04-2026 03:31:16 ]
  maandag 13 april 2026 @ 09:30:50 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220570754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:52 schreef W00fer het volgende:
Wel jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op de geilende homokoppels.
Het wordt tijd voor een keer een volwassen homokoppel. Sonny en Dylan waren nog jong (wel nog bij elkaar).
Mja, ben ik t wel een beetje mee eens. Al denk ik wel dat t uberhaubt een groot deel is van de relatie, maar nu lijkt t idd wel er op dat t alleen maar daar om gaat. Dat was bij die bloinde van vorige keer ook al zo. Continu dubbelzinnige grapjes.
L'Amour menaçant:
pi_220574741
Ik vind seks niet een groot deel van een relatie. Maargoed.
pi_220577051
Kirsten lacht wel heel erg veel, en voornamelijk heel veel weg...Ze lijkt wat dat betreft erg op haar moeder. Ik denk dat dit echt doomed is.
De 2 heameau's wordt ook een beetje too much. Benieuwd wanneer de bom gaat barsten, want dat gaat het. Moet wel lachen om die Dominik maar hij moet wel oppassen dat hij zich niet gaat vergalopperen.
De 2 schaartjes nog geen hoogte van of die het gaan redden. Zou zomaar eens kunnen gaan lukken. Kort pittig kapseltje heeft wel humor met dat moment over dat kleine hondje tijdens de ceremonie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220577079
Danique en Kyle het zevende koppel
pi_220577080
Ik vind die Luigi juist heel leuk maar zal wel aan mij liggen want hij heeft nog nooit een relatie gehad en zijn bruid vind het ook niks vgm haha
pi_220577114
Sandra en Rob

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 14-04-2026 03:27:54 ]
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:28:09 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220579449
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:
Sandra en Rob

SPOILER
Ik had al zo'n vermoeden........

Ik geniet trouwens van die gast met z'n lightsaber :D I love a big nerd. En hij doet echt wel moeite met de dansles en zo.
L'Amour menaçant:
pi_220579558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oef, die halve italiaan.
Leuk, zo’n dude die de vrouw graag blij maakt en verzorgd maar krijg wel een beetje het idee dat het dan wel op zíjn manier en volgens zíjn idee/smaak zou moeten gaan.
Ze lijken mij geen match.

Zelfde geldt voor Anton en Linda. Hij wat naïef en sukkelig en zij is te gereserveerd, vrijgevochten en dominant voor hem.

Domenic en Ference…ze lijken superleuk en blij samen. Ben benieuwd verder…

Nick en Joyce lijken mij meer vrienden.
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:30:55 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220579997
Een hele lange dure versie van Tinderen; swipe left.

Het lijkt mij echt een hele fijne man. En zij doet net alsof er een of ander gedrocht stond of zo. "Ik kon niet over die grens gaan". Daar was het programma dus wel voor bedoeld ook. Maar dan blijf lekker bij je jonge yuppie toyboys of zo. :{
L'Amour menaçant:
pi_220580343
Dit is toch wel een grote faal van de 'experts'/productie. Die hadden toch beter naar de wensen van Sandra moeten luisteren. Of het moet allemaal voorgekookt zijn van 'laten we eens niet luisteren naar wat iemand wil misschien krijgen we wel leuke TV' Nou dat is gebeurd. En dan die Evelien er nog bij die nog even gaat zitten pushen. Wat mij betreft laatste seizoen voor haar als 'expert' Ik vond dat kind al tenenkrommend maar dit doet echt de deur dicht! Voor Rob gaan ze nog een vrouw zoeken, maar ik weet niet of er voor Sandra dan ook iemand gevonden wordt. Ik zou als ik haar was lekker passen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 14 april 2026 @ 16:25:51 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220580457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch wel een grote faal van de 'experts'/productie. Die hadden toch beter naar de wensen van Sandra moeten luisteren.
En dan hebben we het over puur uiterlijk? Want de rest kan ze helemaal niet weten.
Ze gad zelf in eerdere afleveringen aan dat ze nu wel eens verder wilde kijken dan dat, en klaar was met de jong boys die ze altijd had. Nou staat er eens iets anders (jong van geest, maar dat kan ze nog helemaal niet weten), en HOPPA meteen weg. Oeh nou nou, ze houdt niet van kale mannen en deze is kaal dus de expert heeft gefaald.............

quote:
Of het moet allemaal voorgekookt zijn van 'laten we eens niet luisteren naar wat iemand wil misschien krijgen we wel leuke TV' Nou dat is gebeurd. En dan die Evelien er nog bij die nog even gaat zitten pushen. Wat mij betreft laatste seizoen voor haar als 'expert' Ik vond dat kind al tenenkrommend maar dit doet echt de deur dicht! Voor Rob gaan ze nog een vrouw zoeken, maar ik weet niet of er voor Sandra dan ook iemand gevonden wordt. Ik zou als ik haar was lekker passen.
Alles is sowieso geregisseerd voor TV. Dus dat dit nog nooit gebeurd is en nu wel, past prima in een TV format. Dat wel. Maar daar is zo'n "expert" ook maar onderhevig aan hoor.
L'Amour menaçant:
pi_220580570
En Rob is toch best een knappe kerel?
pi_220581302
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.

Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.

En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.

Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
pi_220581376
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
pi_220582790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.

Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.

En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.

Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
Dit was toch ook met die oude vrouw 2 jaar geleden. Die viel alleen op het mooie pak en na de bruiloft haakte ze meteen al af, begon over van alles en nog wat te zaniken, wou die man helemaal geen kans meer geven.

Er is simpelweg een reden dat sommige mensen altijd alleen blijven.
pi_220582925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:

Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220582932
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
7, volgende week dinsdag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220583033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen :')
pi_220583160
Ik heb daar geen verstand van of iemand er goed uit ziet of niet bij mannen. Het is wel sneu voor die vent dat wel, ik mag hem wel. Maar die had dus niet aan haar gekoppeld moeten worden. Ze hebben toch allemaal moeten opgeven wat je absoluut niet ziet zitten en kenmerken gegeven waar ze op moeten zoeken. In dat process zal ze vast wel eens geroepen hebben 'absoluut geen kale man'. Dan neem je dat gewoon mee als matchmaker, maar nee. Ze wilde TV maken dus gaan we juist een kale vent voor haar zoeken. En zie wat er gebeurd...goh, hoe zou dat nu komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220583564
Ik verbaas mij zo erg altijd hoe vaak ik bij deze serie denk: sorry maar zij gaat hem fysiek waarschijnlijk niet aantrekkelijk vinden. Ik ben dan toch benieuwd of de slagingskans toeneemt als de man gemiddeld knapper is dan de vrouw.

Vooral bij de snurkende ook denk ik na de huwelijksnacht: arme man en vrouw maar dit is klaar toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oef, die halve italiaan.
Dit had ik niet verwacht, dit vond ik can de hetreostellen nog de beste fysieke match... Dus hier schatte ik t slecht in.
pi_220583805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.
pi_220583811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen :')
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?
Of: dat kale mannen verhaal is een excuus om hem niet voor het hoofd te stoten omdat hij ouder is?
pi_220583952
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:27 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220585478
Ik vroeg mij bij Kirsten trouwens wel af; hoe serieus was zij in het leuk vinden van de partner van een van haar vriendinnen :P ik hoop dat dat een grapje was!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past? :P Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, en als mensen het zelf zo goed wisten is toch vaak de vraag "waarom zijn ze dan nog single".
pi_220585560
Dat heeft te maken misschien maken dat het vinden best lastig is omdat er heel veel mannen/vrouwen al bezet zijn. En daar putten ze uit verschillende aanmeldingen dus die zijn sowieso single.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220585654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?
Of: dat kale mannen verhaal is een excuus om hem niet voor het hoofd te stoten omdat hij ouder is?
Kerel is slechts 5 jaar ouder. Goed, hij lijkt veel ouder dan zij lijkt maar het scheelt amper iets.
Dan had Sandra beter kunnen aangeven dat hij maximaal 50 mag zijn.
pi_220586255
Wie weet heeft ze dat wel gedaan?
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 15 april 2026 @ 13:17:07 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
De experts hadden op t briefje moeten zien "ik hou echt niet van kaal, dat is een enorme showstopper! Maar verder ben ik niet oppervlakkig".

/sarcasme
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:18:32 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:46 schreef verbijstering het volgende:
Ik verbaas mij zo erg altijd hoe vaak ik bij deze serie denk: sorry maar zij gaat hem fysiek waarschijnlijk niet aantrekkelijk vinden.
En dan vinden we mannen oppervlakkig.
Maar "kaal" en "2cm kleiner dan ik" is bij menig vrouw al een showstopper.

*Knuppel hoenderhoek, ik ren even weg*
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:21:08 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik denk dat uiterlijk erg laag in de ranking staat, omdat het programma er JUIST voor is dat mensen naar types gaan waarvan ze normaal niet oppervlakkig naar toe zouden trekken, maar die op langere termijn WEL goed voor ze zijn. Daar matchen de experts op. Niet of iemand blond is terwijl je normala alleen rode vriendinnen had..

En al die kandidaten zeggen dat ook steeds. "Ik val altijd op dit, dit werkt niet, dus we doen het eens anders, via dit programma". En om dan toch meteen af te knappen omdat iemand kaal is.... dat ligt eht aan jou, niet aan de experts. Gaf ze ook zelf wel een beetje aan toch? Dat ze teleurgesteld was dat ze zelf toch echt niet verder kon kijken.
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:22:10 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:27 schreef verbijstering het volgende:

Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past? :P Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, en als mensen het zelf zo goed wisten is toch vaak de vraag "waarom zijn ze dan nog single".
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.
Ze matchen op wat ze zien dat iemand nodig heeft op de lange termijn, niet op wat iemand DENKT te willen op het eerste gezicht.
L'Amour menaçant:
pi_220586408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.
Ze matchen op wat ze zien dat iemand nodig heeft op de lange termijn, niet op wat iemand DENKT te willen op het eerste gezicht.
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...
  woensdag 15 april 2026 @ 13:45:53 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586462
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:30 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastig :D

Al ben ik nu zelf bevooroordeeld, want ik heb niet heel erg veel op met dit soort krampachtig jonge vrouwen "ik ben een malle meid" types.

Maar bij deze dame (ff naam kwijt) heb ik niet eens het idee dat ze daar naar zcht (ze zei mooie ogen volgens mij), maar dat ze eerder al meteen afknapt op 1 ding, ipv 1 ding ziet wat leuk is en denkt dat rest kan nog komen. Ik vond dat ook wel een beetje t verschil tussen de twee: Hij jong van geest, zij krampachtig jong van geest. Zo kwam t op me over.
L'Amour menaçant:
pi_220586921
Sandra is een schande voor vrouwelijk Nederland. Doe dan niet mee als je zo in elkaar zit. Blijf dan lekker in je trieste leventje hangen, zelf ben ik blijkbaar erg goed in het uitzoeken van een geschikte partner.

Rob is gewoon een leuke en vriendelijke vent zo op het eerste gezicht en hij verdiend dit niet. Vond hoe hij ermee omging echt heel volwassen en netjes, hij moet van binnen toch koken van woede?

Snap sowieso niet hoe je mee kan doen en dan zo nee zeggen. Natuurlijk is het zo dat het overgrote deel van de matches niet bij elkaar blijft, maar ze hebben het wel allemaal geprobeerd. En bij sommige was het voor iedereen (en de stellen zelf ook) gelijk duidelijk dat het heel lastig ging worden, door het een kans te geven kan er echt wel iets groeien. Kijk naar Hinke en Giovanni, daar gaf niemand (inclusief Hinke) een stuiver voor in de eerste 48 uur. En zie ze nu, dolgelukkig samen. Ze gaven het een kans, vonden elkaar en leven vooralsnog lang en gelukkig.

Sandra heeft wel haar glazen op de datingmarkt ingegooid, geen enkele serieuze vent gaat daar mee in zee de komende tijd hoor :D
pi_220586936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastig :D
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.

En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
pi_220587144
Sandra valt niet zoveel te verwijten in deze. Het is de insteek van de experts dat ze niet op aantrekkingskracht selecteren maar op persoonlijkheid. De rest moet dat later volgen maar dat gaat tegen de natuur in. Eerst moet er aantrekkingskracht zijn, dan de rest. Zo werkt dat nou eenmaal in het menselijk brein. Daarom zullen alle stellen altijd blijven falen, ook die het gewoon een kans geven en dus trouwen. Je ziet dat bij Nick en Joyce en bij Anton en Linda, er is gewoon geen sparkle. Hij oogt wat ouderwets en zij is veel moderner.

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 16-04-2026 11:13:43 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 16:08:30 #52
388664 crew  Dotteke
pi_220587188
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.

En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
Ik dacht het al dit wordt niets toen ik hoorde dat ze op toyboys viel en ik zeg deze man. Dat past zo niet bij haar.
Maar wel sneu voor die man
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220587691
Ze hoopte vast op een kerel die wel ietsje ouder en volwassener is dan haar zogenaamde toyboys maar nog wel met dezelfde looks. :D
Kan je 100 x zeggen dat ze dan niet mee had moeten doen maar ze heeft tenminste wel durven zeggen dat ze het echt niet zag zitten en zich terugtrok.
Wat als ze dit niet had gedaan? Had je mooi een paar dagen onwijs ongemakkelijk en vervelend met elkaar op reis geweest.

Wel heel zonde voor Rob natuurlijk. Hij zag het totaal aankomen en die vreselijke ongemakkelijkheid wens je niemand toe. :o
pi_220589940
Ik ben bij. Al geef ik toe dat ik de 1e 3 afleveringen in 20min heb gezien, er is veel door te spoelen. Het begint pas na de bruiloft. En meningen/verwachtingen van de tante van de buurvrouw van de bruid boeien me niet.
Ik verwacht een slecht jaar.. Gok dat veel al snel strand behalve het dameskoppel en mannenkoppel en misschien het laatste koppel.

Lijkt me handig als ze volgend jaar ook vragen naar wat iemand aantrekkelijk vind. Wat een matches weer, bij 3/4 heterostellen is de vrouw duidelijk niet enthousiast.
Die Sandra is een oppervlakkige tr*t maar het was overduidelijk dat ze een jongensachtigere type wil.

Meneer met behaarde rug vind ik een beetje eng/simp, kan me vinger er nog niet opleggen. Vind het sowieso een belachelijk idee om haar zijn rug te laten scheren. Alle aantrekking van haar kant is weg.

Anton kan best wat coaching gebruiken, vind hem wel sympathiek maar ik denk dat hij met een iets andere houding op momenten wel de spanning kan opbouwen. Maar ik gok dat zij de tijd gewoon uitzit.

Luigi en langn,, weer hetzelfde verhaal. Al is hij wel totaal anders dan nick en anton, hij komt niet over als incel. Wie weet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vuvuzelala op 15-04-2026 23:02:52 ]
pi_220590341
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 16-04-2026 03:29:55 ]
pi_220590349
Ik vind wel dat sommige koppels echt bizar weinig in beeld komen na 7 afleveringen. Ik bedoel je zit dan al eigenlijk op een derde van je uitzendingen.

Ze gaan vijf dagen op reis en liggen niet alleen maar bij een zwembad.
  donderdag 16 april 2026 @ 09:37:44 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220590959
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40 ;)

Dus denk dat ze wel zelfkennis heeft. Maar weinig ruggengraat en het is jammer voor de kerel.
L'Amour menaçant:
  donderdag 16 april 2026 @ 09:38:55 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220590964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Sandra valt niet zoveel te verwijten in deze. Het is de insteek van de experts dat ze niet op aantrekkingskracht selecteren maar op persoonlijkheid. De rest moet dat later volgen maar dat gaat tegen de natuur in. Eerst moet er aantrekkingskracht zijn, dan de rest. Zo werkt dat nou eenmaal in het menselijk brein. Daarom zullen alle stellen altijd blijven falen, ook die het gewoon een kans geven en dus trouwen. Je ziet dat bij Nick en Joyce en bij Anton en Linda, er is gewoon sparkle. Hij oogt wat ouderwets en zij is veel moderner.
Ik geloof niet dat je voor alles en iederee kan spreken.
Er zijn genoeg koppels waar dat niet zo voor werkt. Die starten als vrienden en dan pas de rest krijgen.
L'Amour menaçant:
pi_220591310
Blijkbaar toch wel in dit programma. Denk ook dat het aan de productie sterk gelegen is een spicy programma te maken met veel TV momentjes en dit moment kwam natuurlijk als geschenk uit de hemel voor de makers, dat een iemand 'nee' zegt voor het altaar. Een GTST moment van jewelste! En al dan niet aangezet om juist totaal de wensen van de vrouw naast zich neer te leggen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 16 april 2026 @ 10:39:27 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220591333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:34 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar toch wel in dit programma.
Denk ook niet dat je de deelnemers moet vergelijken met de gemiddelde Nederlander. ;)

quote:
Denk ook dat het aan de productie sterk gelegen is een spicy programma te maken met veel TV momentjes en dit moment kwam natuurlijk als geschenk uit de hemel voor de makers, dat een iemand 'nee' zegt voor het altaar. Een GTST moment van jewelste! En al dan niet aangezet om juist totaal de wensen van de vrouw naast zich neer te leggen.
Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.
L'Amour menaçant:
pi_220591400
En nu moet het nog op TV komen zelfs volgende week. Denk dat de shitshow dan pas los komt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220591422
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 03:33 schreef W00fer het volgende:
Ik vind wel dat sommige koppels echt bizar weinig in beeld komen na 7 afleveringen. Ik bedoel je zit dan al eigenlijk op een derde van je uitzendingen.

Ze gaan vijf dagen op reis en liggen niet alleen maar bij een zwembad.
Dat is altijd. Eerst moeten de bruiloften er doorheen. Nu gaan we over op de huwelijksreizen en samenwonen. Maar je kan niet pas in aflevering 14 de laatste bruiloft doen.
pi_220591445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:39 schreef Ang3l het volgende:

Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.
En tot op zekere hoogte is dat ook prima. Al geloof ik er wel in dat het doel is om mensen samen te brengen voor de rest van hun leven. Uiteindelijk levert dat de beste TV en reclame op voor het programma. Maar ze geven er uiteraard ook graag een lekker spicy randje aan.

Wat ik overigens schofterig vind is de hotelkamers waarmee sommige stellen opgezadeld worden. Ik ben al heel lang samen met mijn partner en moet er nog steeds niet aan denken om geen privacy te hebben in de badkamer. Om dan de eerste nacht/ochtend gebruik te moeten maken van een volledig open badkamer is echt schandalig en schofterig. Ik zou daar als stel ook voor passen en eisen dat er dan maar een 2e kamer klaargemaakt wordt om daar te kunnen opfrissen.
pi_220591450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Anton en Linda, er is gewoon sparkle.
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.
pi_220591468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40 ;)

Dus denk dat ze wel zelfkennis heeft. Maar weinig ruggengraat en het is jammer voor de kerel.
Maar zo staat ze dan toch met alles in haar leven? En als je dat weet, doe dan niet mee. Of zet je over je onzinnige dramaqueen gedrag heen en kijk waar het eindigt. In het slechtste geval heb een beetje oppervlakkige gesprekken op een mooi reisje en in het gunstigste geval klikt het alsnog. Bij Hinke en Giovanni spatte het er ook niet vanaf op de bruiloft en eerste paar dagen op reis. Maar moet je nu zien :)
pi_220591498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:03 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220591503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.
Ah, dat is logischer inderdaad.
pi_220591509
Aangepast inmiddels.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220595809
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
En nu moet het nog op TV komen zelfs volgende week. Denk dat de shitshow dan pas los komt.
Het staat overal al in de kranten, maar Sandra wist het dus nog al eerder.

https://www.telegraaf.nl/(...)ogeld/146039696.html
pi_220595842
Dan was dit gelijk het laatste seizoen ga ik vanuit. Dit. Kan. Niet!
Allemaal cabaretteketet!
pi_220596527
Ze brengen het ter spraken in het eindgesprek van Sandra. De productie wist er blijkbaar van dat het adres en naam van Rob op de kaart stond anders hadden ze dit wel weg gehaald. Dit klopt gewoon niet en dit verhaaltje stinkt. En bij Linda en Anton ontbreekt een stukje aantrekkingskracht. Alleen Linda is er wel voor gegaan en Sandra niet en stuiten op hetzelfde probleem. Dit is dus gewoon ook einde oefening en gaat nooit meer goed komen. Kirsten is een leuke meid maar veel te blue voor Luigi. Lacht alles maar weg en doet ongemakkelijk. En dan die vreselijke kenau Evelien maar blijven pushen in dat gesprek bij haar. Denk dat ze hier niets mee bereikt. Het programma blijft maar hangen in denkpatronen dat uiterlijk er niet toe doet bij matching van totaal onbekende van elkaar. In andere programma's gaat het al lastig om een de juiste match te vinden, laat staan als je elkaar nog nooit gezien hebt en dus pas alleen voor het altaar elkaar ontmoet. Denk dat aantrekkingskracht meer meegewogen moet worden in de matching van deelnemers. En ik dacht dat ze daar voorgaande seizoenen meer op gecast hebben maar niet genoeg of ze zijn hier weer vanaf gestapt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220596578
Mooi om te zien dat Danique er zo positief in gaat.
pi_220596717
Ik erger me kapot aan Kirsten en Linda.

Linda denkt dat ze Anton kan afkraken maar geeft nog niet eens dankjewel als hij wat regelt. Zelf regelt ze niks.

Kirsten vindt alles apart maar ze heeft letterlijk nog geen vier vragen gesteld aan Luigi.

Linda praat over de buik van Anton maar zelf is ze ook niet perfect?

Ga dan gewoon naar huis.
pi_220596792
Sandra probeert zichzelf eruit te lullen maar beloofde eerst wel moeite te doen.

Door de blunder van de redactie waren zijn gegevens bekend.

Als ze maar 2 testgesprekken hebben gehad bevestigd dat wel dat het hele wetenschappelijke element eruit is gesloopt.
pi_220597414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 03:26 schreef W00fer het volgende:
Sandra probeert zichzelf eruit te lullen maar beloofde eerst wel moeite te doen.

Door de blunder van de redactie waren zijn gegevens bekend.

Als ze maar 2 testgesprekken hebben gehad bevestigd dat wel dat het hele wetenschappelijke element eruit is gesloopt.
Mensen bij elkaar zetten met een camera erop heeft niets met wetenschap te maken. Wetenschappelijk onderzoek doe je met een proefgroep, een controlegroep, publicatie, peer review etc. Dat kost miljoenen en duurt jaren, zo niet langer.

MAFS is feitelijk een blind date-show van een paar weken in wisselende omgeving, waarbij toevallig ook nog wordt getrouwd.
pi_220598762
Linda zit zo verkrampt in dat traject, ik word bloednerveus als ik ernaar kijk. Anton is ook niet mijn cup of tea, maar je kunt er toch in ieder geval wat leuke dagen van maken?

En dat gehinnik van Kirsten, dodelijk vermoeiend.
Cindy en Linda vind ik leuk samen.

Rob vind ik ook een leuke man. Straalt enorme rust uit, maar vind hem zeker geen oude man. Sandra’s verlies, is Olof nog vrijgezel?
pi_220601326
Ik heb wel spannendere dingen gezien dan een koelkastmagneet kopen.

Ongekend je mag gratis op vakantie en dan ga je zo tegen iemand doen? Alleen om zijn buik?

In alle 11 jaar MAFS zijn er veel ergere mannen geweest. Had ze dan liever Olof of Martijn gehad?

Linda wil volgens mij wel maar Cindy niet.

Ik bewonder Luigi om zijn positiviteit

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 17-04-2026 20:11:51 ]
pi_220601737
quote:
Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef W00fer het volgende:

Ik bewonder Luigi om zijn positiviteit
George Costanza :7
  maandag 20 april 2026 @ 11:32:17 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220618551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 02:06 schreef W00fer het volgende:
Ik erger me kapot aan Kirsten en Linda.

Linda denkt dat ze Anton kan afkraken maar geeft nog niet eens dankjewel als hij wat regelt. Zelf regelt ze niks.

Kirsten vindt alles apart maar ze heeft letterlijk nog geen vier vragen gesteld aan Luigi.

Linda praat over de buik van Anton maar zelf is ze ook niet perfect?

Ga dan gewoon naar huis.
Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man..... :D
L'Amour menaçant:
  maandag 20 april 2026 @ 11:33:10 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220618574
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:30 schreef S_E het volgende:
Linda zit zo verkrampt in dat traject, ik word bloednerveus als ik ernaar kijk. Anton is ook niet mijn cup of tea, maar je kunt er toch in ieder geval wat leuke dagen van maken?

En dat gehinnik van Kirsten, dodelijk vermoeiend.
Cindy en Linda vind ik leuk samen.

Rob vind ik ook een leuke man. Straalt enorme rust uit, maar vind hem zeker geen oude man. Sandra’s verlies, is Olof nog vrijgezel?
Ik denk dat Olof ook te weinig haar heeft voor Sandra ;)
L'Amour menaçant:
pi_220619337
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man..... :D
Eigenlijk zouden de experts veel en veel strenger moeten zijn.

Alleen de mensen die er echt open in willen gaan moeten nog mee kunnen doen.

Maarja RTL screent mensen met 2 gesprekken.
pi_220623910
Kirsten gooit de deur dicht naar Luigi als in friendzone. Tegen de opdracht in. Als ik RTL was had ik haar op het vliegtuig naar Nederland gezet. Of als ik Luigi was had ik opgestapt.

Ze kijkt die man niet eens aan?
pi_220623914
Hoe kan het dat Kyle zo'n tamme is?
pi_220623918
Dit seizoen is een treinramp.

Kyle en Danique fail
Luigi en Kirsten fail
Nick als een baby bestuurt door Joyce. Joyce die klaagt dat ze hem moet aansturen. Ook letterlijk weer niet tevreden?

Cindy en Linda fail
Anton en Linda fail

Gewoon binnen 2 dagen na de huwelijksvoltrekking alles compleet naar de kloten.

[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 21-04-2026 02:06:32 ]
pi_220623956
Zei Kirsten nou echt crème fraiche dat klinkt vies? Proost op de laatste avond? Ze heeft het nu al druk als ze aan samenwonen denkt?

Snapt ze hoe passief agressief dit naar Luigi overkomt?
  dinsdag 21 april 2026 @ 10:03:43 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220624922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 01:27 schreef W00fer het volgende:
Kirsten gooit de deur dicht naar Luigi als in friendzone. Tegen de opdracht in. Als ik RTL was had ik haar op het vliegtuig naar Nederland gezet. Of als ik Luigi was had ik opgestapt.

Ze kijkt die man niet eens aan?
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.
Tijdens het huwelijk, de interviews, met de expert, met Luigi.
Ze giechelt maar, kijkt niemand aan, en draait overal omheen.
Heeeel duidelijk niet klaar voor een relatie. Dat die door de screening heengekomen is zeg :N
L'Amour menaçant:
pi_220624942
Inderdaad, lijkt wel een onervaren schoolmeisje.
pi_220625708
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Aan het begin toch met die vrouw van die donkere gast uit Nigeria? Die zei in 1ste instantie ´nee´ maar dat bleek een geintje te zijn. _O-
(was trouwens de Australische versie)
pi_220625767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.
Tijdens het huwelijk, de interviews, met de expert, met Luigi.
Ze giechelt maar, kijkt niemand aan, en draait overal omheen.
Heeeel duidelijk niet klaar voor een relatie. Dat die door de screening heengekomen is zeg :N
Ja hier verbaas ik mij ook over.

Al heb ik dat ook bij mensen die zeggen aan "echt wat anders toe te zijn" dat "ze verder willen kijken naar het uiterlijk" en "echt iets willen opbouwen voor de toekomst". En dan meteen op het uiterlijk afknappen. Sorry maar daar zou je als expert toch doorheen moeten prikken...

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 01:54 schreef W00fer het volgende:
Dit seizoen is een treinramp.

Kyle en Danique fail
Luigi en Kirsten fail
Nick als een baby bestuurt door Joyce. Joyce die klaagt dat ze hem moet aansturen. Ook letterlijk weer niet tevreden?

Cindy en Linda fail
Anton en Linda fail

Gewoon binnen 2 dagen na de huwelijksvoltrekking alles compleet naar de kloten.
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)
Luigi en Kirsten was meteen kansloos voor zover ik het kon zien.
Anton en Linda was klaar op de eerste nacht...

Nick en Joyce, die had ik dus meteen afgeschreven op de klassieke hij wil heel graag en zij juist niet zo snel, maar die lijken nog het beste te gaan.
pi_220625774
Toch vreemd dat Joyce eerst niks van Nick moest hebben en nu langzaam bij lijkt te draaien als hij maar mooiboy is.

Verzorgd, goed gekleed. Kijkt ze ook naar wie of wat hij is als persoon in plaats van hoeveel moeite hij doet?
pi_220625797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:39 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Ja hier verbaas ik mij ook over.

Al heb ik dat ook bij mensen die zeggen aan "echt wat anders toe te zijn" dat "ze verder willen kijken naar het uiterlijk" en "echt iets willen opbouwen voor de toekomst". En dan meteen op het uiterlijk afknappen. Sorry maar daar zou je als expert toch doorheen moeten prikken...
[..]
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)
Luigi en Kirsten was meteen kansloos voor zover ik het kon zien.
Anton en Linda was klaar op de eerste nacht...

Nick en Joyce, die had ik dus meteen afgeschreven op de klassieke hij wil heel graag en zij juist niet zo snel, maar die lijken nog het beste te gaan.

Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...

Ik bedoel ze zoeken gewoon naar redenen.

Ik word ook echt ziek van die koelkastmagneetwinkeltjes bezoeken.

Dat moet gewoon een running gag zijn onder de makers. Zo van dit stel is seksloos dus dan laat ze maar een suffe magneet kopen.
pi_220625818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:46 schreef W00fer het volgende:

[..]
Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...

Ik bedoel ze zoeken gewoon naar redenen.

Ik word ook echt ziek van die koelkastmagneetwinkeltjes bezoeken.

Dat moet gewoon een running gag zijn onder de makers. Zo van dit stel is seksloos dus dan laat ze maar een suffe magneet kopen.
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.

Hij stond al 1 - 0 achter op de bruiloft bij haar (of dat nou terrecht was of niet) en dan die nacht, dan is het moeilijk niet in een neerwaardse spiraal te komen. Als ik 2 nachten echt niet slaap (ik kan mij indenken dat de aanloop ook al best spannend was) en door TV geleefd wordt, wordt ik ook moe en daardoor heb ik een korter lontje.
pi_220627647
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.

Hij stond al 1 - 0 achter op de bruiloft bij haar (of dat nou terrecht was of niet) en dan die nacht, dan is het moeilijk niet in een neerwaardse spiraal te komen. Als ik 2 nachten echt niet slaap (ik kan mij indenken dat de aanloop ook al best spannend was) en door TV geleefd wordt, wordt ik ook moe en daardoor heb ik een korter lontje.
Als jij iedereen die iets mankeert moet afwijzen dan kun je niks. Morgen kan iedereen onder de bus komen.

De een heeft een brandwond, de ander apneu, de derde overbeharing, de vierde een accent.

Of willen we alleen poppen die met elkaar daten?
pi_220628867
Die Kirsten is echt niet goed hoor. Daar komt geen normale volzin uit.
pi_220628875
De mate van bodyshaming in deze editie is echt van de pot gerukt. En dan ook nog louter van vrouwen.

Als het andersom geweest was waren we kwamenvragen over gesteld..
What the fuck.
blablablabla
pi_220629078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:34 schreef Elan het volgende:
De mate van bodyshaming in deze editie is echt van de pot gerukt. En dan ook nog louter van vrouwen.

Als het andersom geweest was waren we kwamenvragen over gesteld..
What the fuck.
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.
Het is gentle parenting op zijn best :')

Ahhhhhhww het is oke, ahhhhhhhhww het is erg, hoe voel je je. Probeer je gevoel over te brengen in een gesprekje.

Nee!

Ga gewoon NORMAAL doen. Zet je eigen fucking ego'tje opzij en ga gewoon lachen gieren brullen met iemand op reis.
pi_220629156
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij Ferenc een beetje Dennis-vibes.(die van vorig jaar).
pi_220629262
Op RTL liggen ze nog ver achter. Kyle en Danique nog niet getrouwd.
pi_220629513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:00 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.
Het is gentle parenting op zijn best :')

Ahhhhhhww het is oke, ahhhhhhhhww het is erg, hoe voel je je. Probeer je gevoel over te brengen in een gesprekje.

Nee!

Ga gewoon NORMAAL doen. Zet je eigen fucking ego'tje opzij en ga gewoon lachen gieren brullen met iemand op reis.
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt. Anderzijds als je iets echt een afknapper vindt en dat hebt aangegeven van te voren dan is het ook wel raar dat de zogenaamde experts je daaraan alsnog matchen.
blablablabla
pi_220629611
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 21:11 schreef S_E het volgende:
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij Ferenc een beetje Dennis-vibes.(die van vorig jaar).
Oh dat heb ik dus juist bij die domenik. Doe loopt ook steeds te janken om niks.
Ik zie daar alleen maar Red flags…
Op anoniem
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:16:41 #101
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220629615
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt.
Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te bieden :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220629637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:16 schreef pmponer het volgende:

[..]
Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te bieden :+
Vind je?
Die dames zijn over het algemeen ook toch niet gruwelijk knap en al wat op leeftijd?

Geen diskwalificatie verder maar om dan zo hoog van de toren te blazen over een buikje of wat lichaamsbeharing is weer het andere uiterste.
blablablabla
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:24:11 #103
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220629671
Het was een grapje. De dames voelen kennelijk geen klik en gaan dan op de oppervlakkige toer.
  woensdag 22 april 2026 @ 01:21:22 #104
174940 W00fer
Maar echt
pi_220630190
Ongekend die aversie van Linda naar Anton toe in aflevering 11.

Kerel doet veel moeite en zij geeft alleen maar afwerende antwoorden. Ze doet alsof alles wat hij doet shit is.
  woensdag 22 april 2026 @ 02:04:52 #105
174940 W00fer
Maar echt
pi_220630237
Alsof Kyle al niet genoeg glazen had ingegooid gaat hij ook nog geagiteerd reageren. Ik zou wellicht hetzelfde doen als Anne steeds inbreekt maargoed.

Danique's humeur draaide wel helemaal om. Ook niet perse fijn om te zien.

Het ziet er naar uit dat Nick nog wel een kans heeft.

Ook echt oprecht sneu voor Anton die in zijn element is. Eigenlijk zou Anton ook een dateronde moeten krijgen.
  woensdag 22 april 2026 @ 09:14:11 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220630909
De italiaan lijkt een beetje bij z'n zinnen te komen en zich te realiseren "Get! Out!"
Echt, die Kirsten. Ze kan hem geen seconden aankijken ook. Je ziet haar constant wegkijken zo half langs de camera af of zo.
Nog nooit zo'n ongemakkelijk mens gezien.
L'Amour menaçant:
pi_220632303
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.

Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.

Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
  woensdag 22 april 2026 @ 14:03:18 #108
174940 W00fer
Maar echt
pi_220633063
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.

Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.

Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
Het helpt ook niet dat RTL het verkoopt als het alternatief voor Tinder. Dan proberen mensen maar wat.
pi_220636751
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.

In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?

Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?

Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?

Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.

Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.

Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.

Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?

[ Bericht 26% gewijzigd door W00fer op 23-04-2026 03:04:01 ]
  donderdag 23 april 2026 @ 09:16:43 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220637557
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.

In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?

Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?
Ik ben nog niet bij t barsten van de bom, maar ot nu toe heeft Danique voor mij de gun-factor en hij als mokkende baby totaal niet.

quote:
Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?

Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.
Ik denk dat dat met Kirsten echt echt ECHT te saai zu zijn. Dat stukje met die kittens alleen al. Pffff. Wat een dooie boel.

quote:
Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.

Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.

Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?
We zien altijd de versie die de productie wil laten zien, helaas.
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 april 2026 @ 09:29:18 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220637648
Linda & Anton is bijna net zo pijnlijk om naar te kijken als Kirsten & Luigi. Make the hurt stop.

Ferenc & Dominique vond ik in t begin veel te zoet en te overdereven, maar ik moet er nu toch wel steeds meer om lachen en hoop dat het echt zo blijft. Voelt nog iets te goed om waar te zijn.

Nick & Joyce zie ik nog wel wat in. Ik hoop dat zij haar uiterlijke verzorhing plaatje nu bereikt heeft en daarmee stopt (tot hier en niet verder) en dat hij wat mondiger wordt, dan denk ik dat t best wel wat kan worden.
L'Amour menaçant:
pi_220638384
Denk alleen dat de 2 mannen als geslaagd koppel over blijven, zo lijkt het vooralsnog. De rest zal falen ook waar het nu lijkt dat het de betere kant op gaat zoals bij Nick en Joyce. Dit beloofd weer een ouderwets mager seizoen te worden waarin de track-record niet omhoog gaat ten opzichten van andere seizoenen.
Die Kyle heeft verschillende persoonlijkheden lijkt het wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220640987
Tja, ik denk dat je dit ook krijgt bij dit concept. Als je al zo duidelijk weet dat degene aan wie je gekoppeld bent niets voor jou is, maar er wordt van je verwacht dat je het een kans geeft, of degene blijft aan je trekken, dan zou ik me denk ik ook als een hork gedragen. Je moet het er tenslotte wel op kunnen doen uiteindelijk.
Kyle vindt Danique gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Linda Anton ook niet. Shit happens.
pi_220641089
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen :D
pi_220641491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen :D
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
pi_220641867
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef S_E het volgende:

[..]
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
Nou inderdaad. Ik heb er ook een hard hoofd in
  donderdag 23 april 2026 @ 21:59:37 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220642272
Kyle is echt een kneus. Met z'n issues.

Kirsten beetje typisch. Verder prima, maar zou me verbazen als 't wat wordt. Die moet gewoon iemand tegen 't lijf lopen bij een larpfest ofzo

Nick beetje desperado. Rughaar scheren, baard trimmen. Dude, knip je ballen er anders ook even af.

Die homo's zijn wel ok, maar ik skip ze, net als die potten.

Die kok is vermoeiend.

Zou leuk zijn als die afgewezen kale nog wat wordt.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:27:27 #118
174940 W00fer
Maar echt
pi_220646716
Joyce gaat Nick in bad doen in aflevering 13. Haar behaarde man :D
Nick vindt het volgens mij wel mooi, beetje vertroeteld worden (zou ik zelf ook hebben).

Het is bijna het einde van de vakanties dus dan volgt het koppelsdiner.

Als je dan de RTL afleveringen kijkt denk je oja liggen ze dus nog 3u achter oftewel sommige koppels waren daar nog niet eens getrouwd. Ik weet ook niet echt of dit programma 3 dagen achter elkaar op tv brengen nu zo'n succes is. Ik bedoel wie heeft er 3 avonden in de week tijd om dit allemaal te kijken inclusief reclames, of je moet het opnemen of op Videoland bingen. Kennelijk kijken er een miljoen mensen maar vast niet allemaal alle afleveringen.

Overigens begreep ik van de social media
SPOILER
pi_220653654
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220654011
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen :')
Die zaten in de selectie 'Kijkcijfers' :7
pi_220654036
Vond die dates van de ouwe man trouwens wel heel ouwelijk.. Denk niet dat hij daar een wife-to-life uithaalt..
pi_220658120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben bang dat die twee de bekende hardlopers zijn die uiteindelijk doodlopers blijken te zijn.

Kyle vind ik echt heel onsympathiek en kinderachtig overkomen en hij zit al veel te ver naar voren te denken waardoor Danique idd niet eens de kans krijgt. Ik snap wel dat hij alleen is. Zijn gedrag is zo onaantrekkelijk
  maandag 27 april 2026 @ 01:03:17 #123
174940 W00fer
Maar echt
pi_220661662
De experts en dan vooral Eveline grijpen bij het gay koppel niet in want het plezier en de intimiteit zijn lekker juicy kennelijk.
  maandag 27 april 2026 @ 01:34:05 #124
174940 W00fer
Maar echt
pi_220661697
Ik zat nog even de preview uit aflevering 1 terug te kijken, daarin wordt al echt veel te veel verklapt.

Nick die apart zit van Joyce, Kyle die ontploft op het koppelweekend, het homostel wat somber kijkt.

Die hele vooruitblik is natuurlijk lekker smaakmakend maar verklapt echt te veel.
  dinsdag 28 april 2026 @ 00:48:32 #125
174940 W00fer
Maar echt
pi_220668944
Ik denk dat Kyle niet in de gaten heeft dat principes stellen, waar ik achter sta, in theorie goed is maar het hele land krijg je over je heen. Dat je het niet leuk vindt gaan is je goed recht om aan te kaarten maar er kijken 1.4 miljoen mensen. Met zijn geïrriteerde en boze houding zijn de matchkansen na MAFS niet bijzonder hoog gok ik aangezien Danique de gunfactor lijkt te hebben??
  dinsdag 28 april 2026 @ 03:43:45 #126
174940 W00fer
Maar echt
pi_220669046
1 ding is wel opmerkelijk. Vorig seizoen was het koppelsdiner in aflevering 12. Dit keer in aflevering 14. Dus of het samenwonen duurt korter, of er komen meer afleveringen. En dat is vreemd.

Sowieso raar dat Linda en Anton niet eens iets doen qua samenwonen. Nog geen drankje drinken.

Denk dat Kirsten in haar handjes mag knijpen met Luigi. Respect voor hoe rustig hij blijft.

We hebben eigenlijk 1 koppel die het nog goed doen en dat zijn Nick en Joyce. De rest is erg lastig. Want in de preview lijkt Cindy toch weer afstand te nemen op het koppelsdiner.

En Linda gooit de deur naar Anton definitief dicht.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:04:35 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669504
Ik vind Kyle en Kirsten echt bij uitstek de vervelendste mensen dit seizoen. Wat een enorm negatieve mensen allebei. En misschien zagen ze het allebei vrij vroeg niet zitten qua klik, en moesten ze van de productie toch tegen wil en dank door, maar dit kinderlijk mokkende gedrag van beide vind ik echt afstotelijk.
L'Amour menaçant:
pi_220670048
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
pi_220670366
Ik gun die twee heren echt oprecht alle liefde maar ik hoef niet perse te zien hoe ze in hun onderbroek zowat aan het voorspel begonnen zijn.

Dat opgeilen constant is echt een beetje ‘te’ in mijn ogen.
pi_220670396
Kyle is echt een wandelende chagrijn. Misschien heeft hij de hele dag honger of zo maar als hij altijd zo onsympathiek is dan kan hij zich alvast voorbereiden op een leven alleen. Daar blijft niemand bij .

Kirsten idem.....extreem onaantrekkelijk gedrag van haar. Je bent 30, geen 3.
pi_220670470
Ja ik zou het geen dag volhouden om tegen Kyle z’n chagrijnige gezicht aan te kijken.

Luigi vind ik heel leuk en volgens mij is hij onwijs lief.
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:31:35 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220670603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja ik zou het geen dag volhouden om tegen Kyle z’n chagrijnige gezicht aan te kijken.

Luigi vind ik heel leuk en volgens mij is hij onwijs lief.
Krijgt alleen wel vaak te horen dat ie dan weer TE lief is :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:59:13 #133
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Kyle en Kirsten echt bij uitstek de vervelendste mensen dit seizoen. Wat een enorm negatieve mensen allebei. En misschien zagen ze het allebei vrij vroeg niet zitten qua klik, en moesten ze van de productie toch tegen wil en dank door, maar dit kinderlijk mokkende gedrag van beide vind ik echt afstotelijk.
Je weet dat als je het niet ziet zitten je tekent voor de hele rit. En feitelijk gezien zijn dat 2 of 3 weken aan opnamen. Iedereen gaat uit van een hoezee verhaal maar je weet dat het 80/20 is. 80 procent vd koppels faalt. Er gaat drama komen. Hetzij door een stomme opmerking die je eruit flapt "onder druk" of "buiten de camera om" of die verdraaid wordt door montage of in de media groter wordt gemaakt dan hoe het is.

En daarbij kan het ook nog zijn dat het op tv slaagt en de terugblik na 3 maanden blijkt alles geklapt (zoals bij Svea en Joey).

Ze noemen het niet voor niets een rollercoaster.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:00:10 #134
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
Zij geeft aan dat als ze hem de ruimte geeft om na te denken ze ook wat terug mag verwachten. Maar welke verdiepende vragen ze stelt wordt niet duidelijk.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:05:14 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670793
Overigens vind ik de experts erg partijdig. Want Linda van Anton krijgt nauwelijks kritische vragen. Kyle krijgt wel een preek. Kirsten een beetje. Bij Nick en Joyce hebben ze geluk gehad dat zij bijgedraaid is en hem nu een beetje kan optutten. De vraag is hoelang blijft hij dat trekken en hoelang blijft dat voor haar interessant.

Nick geeft meermaals aan ook een eigen mening te hebben. Volgens mij wil hij niet continu mooiboy zijn en op den duur gaat dat schuren.

Ik heb wel het vorig seizoen even het koppelsdiner teruggekeken en daar zat meer drama in dan dit seizoen. Björn en Marcella en Olof en Femke was vuur.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:05:36 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220672083
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.

Dat jij jezelf er niet door tegen laat houden, prima.
Maar hou op met het hem vragen wat het is overduidelijk dat dat een issue is bij hem.
L'Amour menaçant:
pi_220672829
Het probleem van Kyle is dat hij nu hij is afgevallen ook meteen denkt lichamelijk voor een andere categorie vrouwen aantrekkelijk te zijn, los van het karakter. Danique valt voor hem qua looks in zijn "oude database" en daarom reageert hij nu zo horkerig.

Hij zij dat hij vroeger geen type had, waarschijnlijk was hij blij dat er überhaupt iemand bleef plakken omdat ze qua looks toen gelijkwaardig waren.

Danique verdient veel beter dan deze onvolwassen simpele ziel.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:48:43 #138
28167 matthijst
pi_220674583
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem van Kyle is dat hij nu hij is afgevallen ook meteen denkt lichamelijk voor een andere categorie vrouwen aantrekkelijk te zijn, los van het karakter.
Dit. Die gast loopt rond alsof ie Johnny Depp is ofzo. Met die lange jas van 'm, beetje naar zichzelf kijken in de spiegel. Wat een ongelooflijke kneus.
pi_220674740
Bij Nick en Joyce lijkt er zowaar wat progressie in te zitten, al blijf ik het gevoel houden dat zij van hem een ontwikkelingsproject maakt terwijl ze zelf niet van plan is om heel erg te veranderen. Zal uiteindelijk nog wel klappen,

Bij Dominic en Ferenc blijf ik denken dat ze met 120 km/per uur op een muur afcrashen en het zelf niet in de gaten hebben, maar wellicht heb ik het mis. Sowieso vind ik het twee vermoeiende types, maar ik hoef er gelukkig niet mee naar bed :7

Die Kirsten blijft me echt verbazen, ik hoorde gisteren Isa Hoes in een podcast zeggen dat ze haar het liefst door de TV heen zou willen trekken en ik herken het gevoel :D Luigi daarentegen O+
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:15:38 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.

Dat jij jezelf er niet door tegen laat houden, prima.
Maar hou op met het hem vragen wat het is overduidelijk dat dat een issue is bij hem.
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.

Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:19:04 #141
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nick en Joyce lijkt er zowaar wat progressie in te zitten, al blijf ik het gevoel houden dat zij van hem een ontwikkelingsproject maakt terwijl ze zelf niet van plan is om heel erg te veranderen. Zal uiteindelijk nog wel klappen,

Bij Dominic en Ferenc blijf ik denken dat ze met 120 km/per uur op een muur afcrashen en het zelf niet in de gaten hebben, maar wellicht heb ik het mis. Sowieso vind ik het twee vermoeiende types, maar ik hoef er gelukkig niet mee naar bed :7

Die Kirsten blijft me echt verbazen, ik hoorde gisteren Isa Hoes in een podcast zeggen dat ze haar het liefst door de TV heen zou willen trekken en ik herken het gevoel :D Luigi daarentegen O+
Luigi heeft wel serieus een mooi huis / appartement.

Bij Kirsten gingen ze op een terrasje zitten waar niemand zat. En zij vindt het verdrietig dat ze niet normaal kan doen. Maar volgens mij eerder verdrietig voor haar familie en tv imago dan voor Luigi. Ik heb haar nog geen enkele gevoelsvraag of diepgaande vraag horen stellen. Nog niet eens of Luigi qua karakter een goed mens is.

Hij daarentegen heeft een engelengeduld. Wetende ook dat als hij dat niet heeft hij de sympathie van de kijker verliest.

Anton die zie ik nog wel een keer zijn geduld verliezen, of hij moet al verliefd zijn (geworden).
  woensdag 29 april 2026 @ 03:19:24 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675617
Na het zien van aflevering 14 krijg ik echt een irritatie naar Linda dat ze Anton zo hard aflikt.
En de experts vinden het allemaal maar prima. Kerel doet zijn best, valt af, is respectvol. Misschien niet de man die ze zoekt of wil maar dat hele verhaaltje dat ze jaknikkers / vrienden opzoekt die haar naar de mond praten dat irriteert me.

Idem met Kirsten die niet door de andere kandidaten aangepakt wordt. Domenik doet het met een geintje en een beetje erotiek (wat niet werkt) maar ik mis wel een beetje een reprimande naar de mensen die er overduidelijk met de pet naar gooien. Linda die later komt dan Anton, heb dan op zijn minst het respect om tegelijk met hem binnen te komen. Zij zegt we hadden afgesproken om geen contact te hebben. Hoe kun je dat nou afspreken. Je doet mee aan het volle pond van het experiment. Dus alles, elkaar leren kennen, samenwonen. Ze doet net alsof hij een kwal is die haar iets aangedaan heeft ofzo.

Kyle die elke vorm van galantheid ontbeert. Kirsten die geen enkel positief ding over Luigi kan opnoemen, ook niet dat ze iets moois gezien heeft op huwelijksreis of dat Luigi aardig is of beleefd.

Ik snap gewoon niet dat mensen zo gruwelijk hard over elkaar kunnen zijn.
pi_220676000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:05 schreef W00fer het volgende:
Overigens vind ik de experts erg partijdig. Want Linda van Anton krijgt nauwelijks kritische vragen. Kyle krijgt wel een preek. Kirsten een beetje. Bij Nick en Joyce hebben ze geluk gehad dat zij bijgedraaid is en hem nu een beetje kan optutten. De vraag is hoelang blijft hij dat trekken en hoelang blijft dat voor haar interessant.

Nick geeft meermaals aan ook een eigen mening te hebben. Volgens mij wil hij niet continu mooiboy zijn en op den duur gaat dat schuren.

Ik heb wel het vorig seizoen even het koppelsdiner teruggekeken en daar zat meer drama in dan dit seizoen. Björn en Marcella en Olof en Femke was vuur.
Ik hoop wel weer op een hottub incident als vorig jaar :P qua vuur.
pi_220676056
Ik vind Linda echt met de aflevering onsympathieker worden. Lekker Anton affikken, die man kan ook niets goed doen bij haar.
Dat je niet verliefd (kan) worden, dat is logisch, maar je hebt toch ook gewoon normale fatsoensnormen? Stel je niet zo aan.
En waar ik Linda zei, kan ook Kirsten of Kyle ingevuld worden. |:(
  woensdag 29 april 2026 @ 09:16:44 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:

[..]
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.

Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
Nee dat gaat t niet zijn, maar het is misschien wel zijn gateway ijsje :P
Je kan niet in zijn hoofd kijken. Wie weet heeft hij wel echt elke dag struggles met het afvallen en dingen laten staan. En als je zo dik bent geweest en nu op t goede pad zit, dan kun je heeeel sterk denken "DIT nooit meer".
Dat je daar een gulden middenweg in moet vinden tussen discipline en genieten, daar is ie zo te zien nog lang niet.

Maar als partner hoor je ook dat aan te voelen.
Het was voor mij iig het eerste signaal dat t echt niet alleen bij Kyle zit dat het mis gaat.
L'Amour menaçant:
pi_220676455
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.

Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
  woensdag 29 april 2026 @ 10:00:53 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220676481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Klopt maar misschien is hij daar nog niet klaar voor en meer binair ingesteld om het zo maar te zeggen.
Maar dan moet hij dat ook gewoon zeggen, sorry, lief aangeboden maar ik kan dat op dit moment niet eten ivm afvaltraject.
pi_220676547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.

Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Nou dat! hij is helemaal niet zo ontzettend dik. Ja hij heeft een buik, maar hij is echt niet zo dik als zij hem lijkt te zien.

Eigenlijk zou je de mensen in dit programma bij het koppelsdiner nog eens moeten confronteren met hun "vows" en vragen hoe ze zich daar aan houden ;)
  woensdag 29 april 2026 @ 10:56:00 #149
28167 matthijst
pi_220676748
Amton, geef het op jongen. Waarom praat hij nog met d'r.
Beste bitch, die Linda.

Danique ook, kappen met die Kyle, ze verdient beter.

Bij Joyce vraag ik me af of ze het echt meent, of dat ze bezig is om goed over te komen op TV.
pi_220677075
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.

Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
pi_220677356
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.

Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
  woensdag 29 april 2026 @ 12:48:12 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220677405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.

Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
L'Amour menaçant:
pi_220677451
Denk dat Luigi en Danique het beter met elkaar naar hun zin hadden gehad. :D
Ze verdienen sowieso allebei beter dan die chagrijnen en muren waar ze mee opgescheept zitten.
Kirsten lijkt alleen maar van Luigi te walgen ofzo terwijl die dude toch best prima is.
Vrolijk, toegankelijk, verzorgend.

Kyle is echt een chagrijn. Vond hem bij de introductie best ok, denk zelfs dat de huwelijksdag best geslaagd leek.
Die heeft echt issues.

Ik hoop dat die homo’s en lesbiennes het allebei redden.
En dat eerste stel (Nick en…?) groeien ook al oprecht naar elkaar toe. :)
  woensdag 29 april 2026 @ 13:18:57 #154
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

Ik denk dat ze rustig blijven want anders krijgen ze 1.4 miljoen kijkers over zich heen, of de productie.
pi_220677680
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 april 2026 @ 13:22:58 #156
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677692
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:42 schreef S_E het volgende:
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.

Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:27:02 #157
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
Ik heb bij haar het idee dat ze heel erg klaar is met het programma en Anton en er liever gisteren dan vandaag mee wilde kappen. Ook vrij onsympathiek naar de andere deelnemers.

Het helpt niet als je veel jaknikkers om je heen hebt natuurlijk.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:28:22 #158
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
Die twee homo's zijn

SPOILER
  woensdag 29 april 2026 @ 16:01:51 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220678616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef W00fer het volgende:

[..]
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
Ik moet aan mijn hoofd werken.
L'Amour menaçant:
pi_220679191
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220680393
Koppelsdiner gekeken en wat is Linda een onsympathieke trut, zeg gewoon dat je hem vanaf moment 1 onaantrekkelijk vond ipv al die drogredenen van "ik zoek een man waarmee ik kan lachen". Mens je hebt alle positieve energie van Anton helemaal leeggeslurpt in die vakantie, en dan de bal bij hem leggen. :')

Die reactie op die brief ook. "Ik ben pissed want we hadden afgesproken geen contact te hebben." :')
pi_220680413
Pffff kyle moet ook overal zn “weightloss” benoemen. Gadverdamme. Natuurlijk mag je trots zijn maar als je vrouw aangeeft even op adem te moeten komen moet je er niet als een speer vandoor gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meisjemetdeprei op 29-04-2026 20:53:03 (Typfout) ]
  woensdag 29 april 2026 @ 22:01:33 #163
174940 W00fer
Maar echt
pi_220680963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Er komt wel een koppelsweekend
pi_220681096
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 april 2026 @ 22:26:49 #165
174940 W00fer
Maar echt
pi_220681108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Hoe weet je dat het er 21 zijn?
pi_220681366
Opgezocht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220681460
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
blablablabla
pi_220681505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.

Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.

In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.

Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.

Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.

En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.

Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.

In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 30-04-2026 03:15:58 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 08:58:28 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220681958
quote:
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.

Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 april 2026 @ 09:52:15 #170
28167 matthijst
pi_220682223
Hij is nog steeds dik.
pi_220682230
quote:
Helemaal mee eens.
pi_220682255
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.

Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
  donderdag 30 april 2026 @ 09:58:56 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682264
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:57 schreef S_E het volgende:

[..]
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
Jup. Denk dat dat het is.
Veel te vroeg na zijn "verandering".
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 april 2026 @ 09:59:44 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682269
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:52 schreef matthijst het volgende:
Hij is nog steeds dik.
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn :D
L'Amour menaçant:
pi_220682289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn :D
En ook dat is waar. Hij lijkt wel een mokkend, stampvoetend kind.
  donderdag 30 april 2026 @ 10:13:56 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682373
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.

Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaat :') Vond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.

En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen :Y

De rest is een ramp.
L'Amour menaçant:
pi_220682731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.

Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.

In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.

Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.

Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.

En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.

Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.

In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.

Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.

Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.

Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 13:10:12 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682934
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.

Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.

Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.

Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
L'Amour menaçant:
pi_220683207
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar voeding let. :o
pi_220683449
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef vencodark het volgende:
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar zijn voeding let. :o

Hij is nog niet zover in zijn proces dat hij er relaxt mee om kan gaan. Geloof er ook geen zak van dat hij een moeilijke eter is. Hij zit gewoon vast in routine doodsbang om de controle te verliezen.
blablablabla
pi_220683451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet _O-
blablablabla
pi_220683568
Dus als iemand hard gewerkt heeft om kilo’s af te vallen mag die zelfs op de huwelijksreis niet even een paar dagen genieten?
Damn, that’s harsh. :') Wat een overdreven oordeel over (types als) Danique.
pi_220683615
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?

Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.

Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
pi_220683722
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet _O-
Of Danique gaat er iets losser en imo ook gezonder mee om. Kyle weegt thuis waarschijnlijk alles af en bewaart dat in porties in de vriezer. En met die discipline val je natuurlijk prima af, vooral met veel overgewicht icm sporten. Maar de levensvreugd spat niet echt van hem af. Ik denk dat hij nog heel veel werk heeft te verzetten om een balans te vinden. En niet dat Danique iets verkeerd doet, maar het is wel zijn angstbeeld gok ik.
pi_220684497
Hebben ze nu een beetje afgekeken bij MAFS AUS en UK?
Dit is toch nieuw, dat ze meekijken tijdens het diner, en daarna op de bank?

Kreeg wel het idee dat toen Anton en dat kutwijf ijskonijn aangaven ' Dit heeft geen zin meer' dat Kweenie-Apart en Juliana-bril zoiets hadden van ' Oh, kon dat ook' ? _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielojram75 op 30-04-2026 20:22:01 ]
pi_220684706
Geen idee ook waarom Kyle en Danique überhaupt nog trekken aan dit onwijs dode paard. :D
pi_220685127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:11 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?

Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.

Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
pi_220686464
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 02:01:20 #189
174940 W00fer
Maar echt
pi_220687204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:36 schreef Meisjemetdeprei het volgende:

[..]
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
Dat weten we niet dat kan ook montage zijn of selectief geknipt. Want hij gaf aan toen ze met de auto weg gingen begon haar mopperen en zuchten al.
pi_220688916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug :P
pi_220688948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.

Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaat :') Vond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.

En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen :Y

De rest is een ramp.
Eens met deze samenvatting. Bij Nick en Joyce heb ik nog wel met name een twijfel bij haar, maar ze mag me verrassen. Had in ieder geval niet verwacht dat ze nog zo ver zouden komen na die roestige harige start :P
pi_220689066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug :P
Benieuwd of we de andere kant van Dominik ook te zien krijgen in de resterende afleveringen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220689174
Ik vond het verwijt van Linda aan Anton dat ze niet samen konden lachen zo vreemd. Daar zijn toch echt twee mensen voor nodig en vrijwel niemand creëert makkelijk een luchtige sfeer met geintjes als de ander zo koel is zoals Linda dat was.

Bij het programma moeten ze veel meer op mensen selecteren die tegen de druk kunnen die bij dit experiment komt kijken. Voor Kirsten en Kyle had dit experiment met niemand kunnen slagen denk ik, omdat zij zoveel druk ervaren dat er nooit gevoelens kunnen ontstaan. Bij Linda denk ik dat het experiment alleen kan slagen met iemand die ze bij de eerste indruk al een aantrekkelijk uiterlijk vindt hebben.

Verder vind ik dit een seizoen met hele leuke mannen zoals Nick en Luigi, die echt communicatief sterk zijn, ook op emotioneel vlak.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:35:35 #194
174940 W00fer
Maar echt
pi_220689303
Maar welke druk is er die je niet vooraf had kunnen weten?

1. Je gaat met 6 man naar een warm land, inclusief je partner cameraman, geluidsman en regisseur
2. Je hebt een feest met vrienden en familie van beide kanten, cameramannen,geluidsmannen,experts, carlo en de stylisten en mensen zoals regie enzovoort
3. Alles volgt elkaar snel op, de dag na je feest zit je met brakke kop in het vliegtuig
4. Het hele opnameproces is in 2 weken of 3 weken voorbij
5. Ze filmen je overal, zelfs als je met je blote reet in een koud zwembad springt
6. Je gaat vijf dagen op reis, er kan vertraging optreden
7. Je kan de ander niet leuk vinden, of hij/zij jou niet
8. Je weet dat je "snel" gevoelens "moet" ontwikkelen, want daar ligt de focus op van de "experts" om je volledig open te stellen
9. Je weet dat je geen sjagrijnige bakkes kan gaan trekken, want die komt op de zoomlens tevoorschijn
10. Je weet dat er gemonteerd gaat worden
11. Je weet dat social media heftig gaat zijn
12. Je weet dat er 1.4 miljoen kijkers zijn en iedereen en z'n moeder je bij de supermarkt gaat aanspreken
13. Je weet dat het een gesponsord programma is waar je meedoet aan activiteiten van de sponsor
14. Je weet dat de wederzijdse families er iets van gaan vinden?

Bij diverse deelnemers hoor ik een totale contactgestoordheid cq aversie tegen enig menselijk contact. Bij Linda van Anton hoor ik dat ze "thuis tot rust moet komen" (wat heb je dan op vakantie gedaan, de hele dag zware zakken cement gesjouwd?) en "weer moet landen". En als ze thuis zijn, dan willen ze zo graag zo'n mooie reis maken :')
Wat wil je nou, reizen of thuis in je nest liggen?

Hoezo druk die je niet wist, je kunt 3 seizoenen terugkijken op Videoland. Alles teruglezen op Lovereality. Alle gossip terugkijken bij RTL Boulevard, juicechannels enzovoort

Ik heb ook een beetje het idee dat mensen of compleet naief zijn, of het erom doen. Zich van de domme houden dat ze niet wisten wat er allemaal wel of niet bij kwam kijken.

Ik vind het ook schrijnend dat Eveline niet doorheeft dat de "o jee" van Kirsten eigenlijk een "alsjeblieft niet" is of nog erger.

[ Bericht 34% gewijzigd door W00fer op 01-05-2026 13:41:40 ]
pi_220690661
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?

Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.

Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:06:14 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_220693209
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?

Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.

Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
Het zijn bijna allemaal HBO afgestudeerde deelnemers. Die komen niet uit een ei.
pi_220704554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:27 schreef W00fer het volgende:

<knip>
Overigens begreep ik van de social media
SPOILER
Waarom verbaast me dat in de spoiler niet?

SPOILER
Somebody that I used to know
  maandag 4 mei 2026 @ 09:23:02 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220711032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
L'Amour menaçant:
pi_220712410
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
blablablabla
  maandag 4 mei 2026 @ 12:58:30 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220712771
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
L'Amour menaçant:
  maandag 4 mei 2026 @ 14:58:36 #201
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713551
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
  maandag 4 mei 2026 @ 15:01:30 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220713563
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
Vind dat ook wel een beetje een summie rpunt om iemand op te matchen :D
"Jullie zijn beide afgevallen".

"Je houdt beide van voetbal"
L'Amour menaçant:
  maandag 4 mei 2026 @ 15:03:44 #203
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713574
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
  maandag 4 mei 2026 @ 15:28:31 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220713705
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef W00fer het volgende:
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
L'Amour menaçant:
  maandag 4 mei 2026 @ 15:34:33 #205
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713755
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
Wat ik ervan gezien heb gaat het op sommige gebieden in de komende afleveringen tam worden. Luigi gaat lekker feesten op het koppelsweekend. Kyle gooit zijn glazen nog verder in en ze racen wat met die mini brommobielen.
Verder zijn er niet echt ontwikkelingen meer te verwachten.
pi_220715061
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
Relaxt er in staan of doet ze er gewoon niks meer mee? :D Controlefreak moet je wel zijn in een bepaalde mate anders ben je zo terug op je oude gewicht.
blablablabla
pi_220715071
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
blablablabla
  maandag 4 mei 2026 @ 20:15:31 #208
174940 W00fer
Maar echt
pi_220715876
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
Vrouwen beleven dat allemaal heel anders. Was het maar zo simpel als minder eten.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:50:47 #209
174940 W00fer
Maar echt
pi_220717653
Aflevering 16

Ik mag hopen dat ik ooit weer zo mach3 een relatie in kan gaan zoals de twee mannen.

Gelijk daar wonen, in andermans auto rijden.

Wellicht denken we allemaal gewoon te moeilijk en moeten we gewoon volgas.

De twee mannen in 1 bad is natuurlijk smullen voor de hitsige Gerda's op social media en lachen gieren brullen maar van mij had het niet gehoeven zeg maar.

Wat me dan weer wel opvalt is dat het in aflevering 17 het vrij kaal gaat worden.

Luigi en Kirsten beetje rondhangen in en rond het huis, Kirsten die hem kennelijk weer afwijst
Nick en Joyce, Joyce twijfelt en zeker over de afstand
Anton en Linda zijn exit
Rob en Sandra zijn exit
Linda en Cindy lekker bezig
Danique en Kyle niet te zien of al in voorbereiding op eindgesprek?
Domenik & Ference, misschien dat die ook nog naar elkaars ouders gaan?

Het hele samenwonen tussen Kyle en Danique is gewoon gestript en vervangen door een soort dubbeldate met Nick en Joyce. Ik vind het echt bizar dat ze daar nog zo doormodderen, terwijl Anton en Linda mochten stoppen.

Ik hoorde van de week wel in de podcast van Hinke (van Gio) en Eva (van Bram) dat ze veel meer meemaken op de huwelijksreis en daarvoor en daarna en dat ze maar echt een fractie uitzenden.

[ Bericht 31% gewijzigd door W00fer op 05-05-2026 01:53:43 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 04:15:42 #210
174940 W00fer
Maar echt
pi_220717809
Wat haalt dit programma toch het lelijke in mensen naar boven. En dan bedoel ik dat Linda eromheen draaide maar op het eindgesprek komt de aap wel uit de mouw.
Op het huwelijksfeest was het eigenlijk al kapot. Ze ontkent ook niet dat ze hem afwees op postuur.
En de empathie die Lennart benoemde tja daar kun je heel lang op wachten bij Linda.
pi_220718222
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:12:18 #212
28167 matthijst
pi_220718749
Het ‘stukje van vroeger’ van dikke Kyle. Wat een zeikerd. Doe dan niet mee. Of zeg vooraf eerlijk “ik wil geen vollere vrouw”.
Nick die Kyle tips geeft is leuk. Maar Kyle wil niks. Alleen een Big Mac. Maar dat mag ie niet. :W
Danique is niks mis mee. Maar Kyle denkt dat hij beter kan krijgen. Nou. Na deze show voorlopig niet.

Kirsten. Bijzonder type. Vindt vast wel iemand. Had eigenlijk meteen moeten zeggen dat Luigi niks voor haar was. Maar ja als ze dat allemaal gaan doen hou je geen programma over. Knap dat ze t volhoudt.

Joyce wel mooi open. Wel benieuwd of dit het gaan redden.

Kutwijf die Linda. Wijf heeft 0 moeite gedaan. Dacht bij trouwen al “dit is niks” en was er klaar mee.
Alsof Anton haar niet leuk vond. Wat een sneu mens.
pi_220718776
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Jaaa, ik zie wel wat je zegt. Het lijkt een onschuldige, zij het wat naïeve knuffelbeer ofzo maar ik wil best geloven dat daar iets heel naars achter zit.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:08:03 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220720515
quote:
Ik heb meer t idee dat die enorm in de verdediging modus zit omdat ie gekwetst is. En dan dus bot en lomp kan zijn.
Maar heb die van vandaag nog niet gezien.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:11:43 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220720535
Oeps, verkeerde topic
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:15:34 #216
174940 W00fer
Maar echt
pi_220721293
quote:
Eigenlijk is het allemaal achterbaks dat de kandidaten voor de camera anders zijn dan erachter. Ik bedoel het komt toch wel uit, iemand lekt het of je partner gooit je onder de bus.
pi_220721667
quote:
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.

Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneu :') Hij neemt notabene nog oordopjes mee.

Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.

Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
pi_220724774
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:55:48 #219
174940 W00fer
Maar echt
pi_220724892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.

Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneu :') Hij neemt notabene nog oordopjes mee.

Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.

Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Zij moest natuurlijk iets zoeken om niet als een gieter af te gaan.
Het siert haar niet want Anton heeft aan zichzelf gewerkt.
En dat verhaal van slaapapneu had hij moeten melden net na het omdoen van de ring, of daarvoor :')?
pi_220724986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:40 schreef spitskool het volgende:
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
Als je zelf een buikje hebt kun je natuurlijk prima een voorkeur hebben voor slanke vrouwen, of het realistisch en fair is doet in feite niet terzake. Het gaat er in dit geval om wat Linda zelf heeft aangegeven, als zij geen specifieke uiterlijke afknappers heeft opgegeven dan is het niet consistent om meteen iemand af te serveren als je een buikje ziet.
  woensdag 6 mei 2026 @ 01:00:47 #221
174940 W00fer
Maar echt
pi_220725385
Aflevering 18 is in elk geval het koppelsweekend.

Vanaf 19 dan de eindgesprekken verwacht ik, aangezien er 21 afleveringen zijn. Ook wel vreemd, want andere seizoenen hadden 2 of 3 afleveringen koppelweekend. Misschien hebben ze dit keer veel budget uitgegeven aan de vakanties, als ik de deelnemers van vorige seizoenen mag geloven op social media en podcasts.
  woensdag 6 mei 2026 @ 01:48:15 #222
174940 W00fer
Maar echt
pi_220725414
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.

[ Bericht 39% gewijzigd door W00fer op 06-05-2026 02:41:11 ]
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:36:22 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 01:48 schreef W00fer het volgende:
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.

[ afbeelding ]
Die teken ik meteen.

In de Dikke van Dale bij de definitie van de uitdrukking "trekken aan een dood paard" staat een hele grote foto van Kirsten. Man man man..... wat een zuurpruim. Die wil echt niet meer! Stop dan! Zelfs op de foto's van het huwelijk had ze vanalles te mekkeren. Het enige meest positieve dat er uit kan komen is "Tja". Ze zuigt echt alle energie uit de ruimte met dat gedrag van haar.

Ik zou er echt knettergek van worden.
Luigi: GET OUT!
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:43:05 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze was heel duidelijk haar gezicht aan het redden voor de camera, bij dat gesprek. "Dit heb ik niet gezegd. Dit zou ik nooit zo zeggen. Mensen die me kennen weten dat".

Oke, maar hoe moeten we "Ik vind hem niet mooi qua postuur" dan opvatten? Dat ie veel te gfespierd is? Of te mager? Girl. We ain't stupid. Dat kan je het wel niet letterlijk zo gezegd hebben "omdat je nooit zo direct zou zijn", maar de woorden van je spreken boekdelen hoor. Linksom rechtsom, je bedoelde het wel. Zegt het dan ook direct!

En idd met die abneu. Kijk, ik snap dat het een lange dag is, dat je bent moe, en je denkt al "Moet ik langs een wat dikkere man met postuur dat niet voldoet aan mijn verwachtingen slapen" en dan snurkt ie ook nog eens loeihard.... dan zie je je toekomst ff niet hele positief nee. Maar ga het niet gooien op het feit dat ie dat eerder had moeten zeggen. Wanneer dan? In de kaart bij t kado? Aan het altaar? Tijdens de eerste dans? Wanneer had je dit willen horen? :') Dat je van ene koude kermis thuiskwam toen e dat hoorde, sure, snap ik. Maar leg dit niet bij hem. :D

En ik vind Anton ook botter overkomen nu, maar dat vind ik een hele natuurlijke reactie als je dit allemaal over je heen krijgt. En dat ie dat dan op camera heel lang wat minder heeft gedana en met camera's uit misschien wat meer, ook die snap ik. Iedereen is op camera anders, want je weet dat half NL meekijkt en internetmensen (zoals ik nu :P ) er iets over gaan zeggen. Maar op een gegeven moment is de maat wel vol dik flink postuurderig, Linda!
L'Amour menaçant:
pi_220727980
Toch knap dat ze elk jaar weer met kandidaten aankomen die zo de hoofdrol in "the 40 year old virgin" kunnen spelen, of compleet contactgestoord zijn.

Dan heb ik bijna meer respect voor Sandra die het nog geeneens een kans geeft ipv aan een blind paard trekken en voor de camera totaal anders te zijn en daarna in een exit gesprek de ander voor de bus gooit.
pi_220728214
Sandra gaf Rob sowieso al geen kans en zette hem compleet voor lul. Kun je wel zeggen dat ze tenminste eerlijk is maar houdt er dan wél rekening mee dat je de ander daarmee zwaar kwetst. Probeer het in ieder geval voor 1 weekje ofzo en ren niet meteen hard weg omdat je het een ´oude opa´ vindt. Je bent zélf maar enkele jaren jonger en gewend aan jongere kerels (of zoals ze nu zélf beweert ´jong uitziende mannen`) maar dat heeft geen zoden aan de dijk gezet dus moet je eens iets anders proberen. Maar nee hoor, meteen Rob afserveren, kapsones mens. 8)7
pi_220728221
Kirsten is wel een prinsesje hoor ook in haar eigen huis. Best knap maar echt nog een meisje/meisje voor haar 31. Dit gaat natuurlijk nooit goed komen.
Die homo soap in een programma begint ook steeds lachwekkender te worden het is Meiland on steroids, maar echt. Nog even en dan zit dit seizoen er weer op. En het zal wederom weer geen groots seizoen worden met veel matches die nu nog 'as we speak' bij elkander zijn; wat ik je brom.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 14:28:00 #228
174940 W00fer
Maar echt
pi_220728367
Die 2 mannen in 1 bad is super lekker juicy natuurlijk maar als een vrouw tegen mij zou zeggen je komt hier wonen na 2 weken zou ik toch wel even achter mijn oren krabben...
pi_220728423
Alle schepen achter je verbranden met alle gevolgen van dien...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220729639
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door. :')
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond. :X
pi_220729749
De woensdagaflevering gezien, Luigi en Kirsten is 'done son' maar zie ze nog wel op het koppelsweekend in het voorstukje voor morgen. Kirsten echt een beetje autistisch, het was tenenkrommend awkward bij hun samenwonen. Morgen het koppelsweekend, een aflevering waar in Kyle weer uit zijn plaat gaat zo te zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220730063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:00 schreef vencodark het volgende:
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door. :')
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond. :X
Die foto die ook met die moeder werd gedeeld :X
pi_220730240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hee raar en ongepast. Wie doet dat nou? :')
pi_220731409
Dominic en Ferenc solliciteren steeds meer naar een RLS, behoorlijk vermoeiend.

Kirsten blijft gruwelijk om naar te kijken, als je zelfs van puppy's knuffelen nog niet positief te krijgen bent :')
pi_220731414
quote:

[..]
Dit ja :X
pi_220731608
Dat puppy's knuffelen ook, erg leuk maar met name voor halve tamme normaal gesproken. Toen zag je dat mooie smoeltje wat betrekken met zoiets van wtf?! "Dus jij ziet mij zo, als iemand die 'anders' is'.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:19:19 #237
174940 W00fer
Maar echt
pi_220732358
Luigi doet wel echt zijn best.
  donderdag 7 mei 2026 @ 02:29:26 #238
174940 W00fer
Maar echt
pi_220732670
Joyce komt wel een beetje veeleisend over in het koppelsweekend. Nick moest verbeteren en nu daagt hij haar niet genoeg uit om te verbeteren?

Je kunt zeggen wat je wilt over Kyle maar het schijnheilige op het koppelsweekend was wel klaar. Danique vind het jammer om de groep te verlaten, eens. Zou ik ook echt shit vinden maar je komt er wel voor en met je partner.

Overigens zeer naar dat hij nu pas aangeeft dat het dichtklappen kwam omdat de familie van Danique niet met zijn familie zou praten. Als dat waar is, waarom nu aankaarten. Na vele weken?

Cindy en Linda wordt niks.

In aflevering 19 komen Hinke en Gio, Ashley en Rowan en Peter en Mariska nog even terug. En het schijnt dat Rob ook nog even terug komt las ik op zijn Instagram.

SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door W00fer op 07-05-2026 03:13:31 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 06:34:41 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220732799
quote:

[..]
Waar zag je dat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220733004
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 06:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Waar zag je dat?
In de aflevering, wel opletten he ;)
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:23:19 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220733440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 07:52 schreef Killerjas het volgende:

[..]
In de aflevering, wel opletten he ;)
O ik dacht op de socials ergens. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220734239
Denk dat die foto op de Socials direct wordt gecensureerd _O-
pi_220734366
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
pi_220735789
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.

Oh Linda van Anton dus.
pi_220737545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
Ik vind het een zuur mens en ik krijg bij haar altijd het idee dat ze altijd maar weer haar uiterlijk de schuld geeft waarom Kyle het niet in haar ziet zitten, ennn dat is ook zo en daar kan ik hem gelijk in geven...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737565
Vond het maar een saai koppelsweekend zover. Veel rondom tien kringgesprekjes en opdrachten. De 2 schaartjes gaan het toch niet redden denk ik en dat het een keertje goed fout gaat tussen Dominik en Ferenc is niet een kwestie van of maar wanneer. :Y
Toch denk ik dat Nick en Joyce het uiteindelijk ook niet gaan redden en dat komt mede door haar denk ik omdat ze nu al irritatie momentjes kent. Bovendien zal de afstand waar ze beide woonachtig zijn een groot struikelblok gaan worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737574
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.

Oh Linda van Anton dus.
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Nee, er werd nog een heel ding gemaakt van ‘waarom schrijf je iemand op die al weg is en niet meer aan het programma meedoet’ etc.
pi_220737835
Dubbel
pi_220738217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woord
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:31:07 #251
174940 W00fer
Maar echt
pi_220738914
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:

Soort zoekt soort, ze leggen allebei alles buiten zichzelf?
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:33:19 #252
174940 W00fer
Maar echt
pi_220738934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:30 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woord
Dat komt ook omdat zij, en dat is geen populaire mening, naar de mond gepraat wordt door de experts.
Net als Joyce. Ik vind Anne en Eveline erg partijdig overkomen. Ik snap dat ze niet gaan stoken, maar ik vond het ook wel ergens terecht dat Kyle naar huis ging. Die schijnheilige bedoeling daar zit je niet op te wachten. Hij zal ook denken Anton trekt het kortste eind en die mag weg en ik zit hier nog. De enige waarmee hij een beetje goed overweg kan is Nick (en Luigi wellicht) maar die kan hij buiten de camera's om ook spreken.
Of, hij ligt in de groep gewoon niet lekker en heeft er geen zin meer in.

Als het waar is dat hij zaken hoorde die Danique uit een soort rancune tegen iedereen rondgebazuind had, dat zou ik ook heel slecht trekken. Ik geef hem daarin wel gelijk dat hij zei hoe kunnen ze dat weten.

RTL is ook wel apart bezig. De deelnemers tekenen (volgens Jeppe) een contract waarin staat dat ze met alles verplicht zijn om mee te doen. Maar als je dan zegt op het koppelweekend ik heb geen zin meer, kun je naar huis. Of zoals Anton en Linda: samenwonen hoeft dan niet. Terwijl Kirsten wel ging samenwonen bij en met Luigi terwijl ze al eerder heeft aangegeven dat de deur ver dicht zit.
pi_220741419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat komt ook omdat zij, en dat is geen populaire mening, naar de mond gepraat wordt door de experts.
Net als Joyce. Ik vind Anne en Eveline erg partijdig overkomen. Ik snap dat ze niet gaan stoken, maar ik vond het ook wel ergens terecht dat Kyle naar huis ging. Die schijnheilige bedoeling daar zit je niet op te wachten. Hij zal ook denken Anton trekt het kortste eind en die mag weg en ik zit hier nog. De enige waarmee hij een beetje goed overweg kan is Nick (en Luigi wellicht) maar die kan hij buiten de camera's om ook spreken.

Als het waar is dat hij zaken hoorde die Danique uit een soort rancune tegen iedereen rondgebazuind had, dat zou ik ook heel slecht trekken. Ik geef hem daarin wel gelijk dat hij zei hoe kunnen ze dat weten.

RTL is ook wel apart bezig. De deelnemers tekenen (volgens Jeppe) een contract waarin staat dat ze met alles verplicht zijn om mee te doen. Maar als je dan zegt op het koppelweekend ik heb geen zin meer, kun je naar huis. Of zoals Anton en Linda: samenwonen hoeft dan niet. Terwijl Kirsten wel ging samenwonen bij en met Luigi terwijl ze al eerder heeft aangegeven dat de deur ver dicht zit.
Dat is inderdaad leuke tv misschien, maar niet fair. Je hebt met mensen te maken en die kunnen beschadigd raken. Deels roep je dat over jezelf af door je op te geven, maar er zijn wel grenzen. Ik denk dat de gemiddelde fokker in dit topic betere matches kan maken dan de experts. Luigi is bijvoorbeeld veel te zachtaardig en gedraagt zich iets te veel als een puppy, maar heeft wel aan alle kanten de kansen gegeven. Dat had ws veel beter gematcht met Danique.
pi_220743627
Nu kan je zelfs als expert natuurlijk niet precies voorspellen hoe mensen zich verder gaan gedragen.
We weten niet hoeveel gesprekken vooraf met de kandidaten gevoerd zijn dus bepaalde dingen zijn natuurlijk puur gokken en peilen van karakters.
Achteraf is makkelijk praten.
Ook Kyle kwam op de bruiloft volgens mij prima over.
pi_220745654
Ik zit nu dat begin van dat koppelsweekend te kijken, en eindelijk komen de echte gevoelens een beetje los. Tenenkrommend hoe iedereen steeds maar weer gestimuleerd/gemanipuleerd werd om dan toch maar weer mee te werken.
Eindelijk zegt Kirsten waar het op staat: ik voel het niet.
En Kyle: geen zin in dit toneelstukje.
Eerder al Linda van Anton: klaar ermee.

Jongens, soms is 'nee' ook een antwoord. Het hoeft niet allemaal eindeloos gerekt worden onder het motto 'misschien komt het nog' of 'je bent getrouwd' of 'je bent dit experiment aangegaan'. Wat is dat voor gaslighting?

Niks mis met nee.
pi_220746084
Ook dat stoppen van Kyle: waarom moet dat gesprek dan meteen met Danique erbij plaats vinden? Dramadrama...
Had dat gesprek eerst met Kyle gedaan, en aangegeven dat de consequentie zou zijn wat hij Danique zou ontnemen. Misschien had dat zijn keuze dan anders gemaakt.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 02:28:04 #257
174940 W00fer
Maar echt
pi_220747887
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 12:52 schreef vencodark het volgende:
Nu kan je zelfs als expert natuurlijk niet precies voorspellen hoe mensen zich verder gaan gedragen.
We weten niet hoeveel gesprekken vooraf met de kandidaten gevoerd zijn dus bepaalde dingen zijn natuurlijk puur gokken en peilen van karakters.
Achteraf is makkelijk praten.
Ook Kyle kwam op de bruiloft volgens mij prima over.
Dat weten we wel, want 1 kandidaat noemde 2 gesprekken (Sandra volgens mij)
  zaterdag 9 mei 2026 @ 02:29:13 #258
174940 W00fer
Maar echt
pi_220747888
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 18:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit nu dat begin van dat koppelsweekend te kijken, en eindelijk komen de echte gevoelens een beetje los. Tenenkrommend hoe iedereen steeds maar weer gestimuleerd/gemanipuleerd werd om dan toch maar weer mee te werken.
Eindelijk zegt Kirsten waar het op staat: ik voel het niet.
En Kyle: geen zin in dit toneelstukje.
Eerder al Linda van Anton: klaar ermee.

Jongens, soms is 'nee' ook een antwoord. Het hoeft niet allemaal eindeloos gerekt worden onder het motto 'misschien komt het nog' of 'je bent getrouwd' of 'je bent dit experiment aangegaan'. Wat is dat voor gaslighting?

Niks mis met nee.
Er zit een verschil in een nee, en een nee want ik heb er geen zin in. De experts geven aan dat iemand wel echt zich open moet stellen en ik geloof hen daarin wel dat ze op basis van het binnenlopen van de trouwzaal en het smoeltje stond niet aan gelijk de deur hebben dichtgelazerd.
pi_220751600
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Onzin.
Volgens mij is Kyle ook nooit verteld hoe belangrijk een goed ontbijt is. Hij had ook gewoon wat yoghurt met vers fruit kunnen nemen. Hij ontbijt nooit. Goed bezig Kyle. NOT!
if it's meant to be, it will be
pi_220751624
En over Sandra die niet op kale mannen valt, dat kan, maar ze wilde eens verder kijken dan haar eigen nephaar lang is. Een vrouw die vind dat zij een jonge, gespierde man verdiend. Nou meisje ik kan je uit de droom helpen. Iedereen die ouder wordt is dat aan te zien. De 1 wordt kaal, de ander krijgt inhammen, een buikje of wat ook. Je blijft niet de jonge god(in) van je jongere jaren.

Ze heeft zelf kanker gehad, dan zou je wat meer inhoud van iemand mogen verwachten, Als haar man kanker krijgt en kaal zou worden, er ook uitschoppen dan? Ik kreeg echt hele nare vibes van die vrouw met veel te veel zelfverbeelding en nog koopziek ook. :r
if it's meant to be, it will be
pi_220752989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Volgens mij is Kyle ook nooit verteld hoe belangrijk een goed ontbijt is. Hij had ook gewoon wat yoghurt met vers fruit kunnen nemen. Hij ontbijt nooit. Goed bezig Kyle. NOT!
Nog nooit van intermittent fasting gehoord?
Je kunt ontbijt prima skippen.
Zeker als je toch een beetje aan het keuvelen bent op een vakantie.
blablablabla
pi_220754297
Enige koppel dat ik nog kans geef zijn de naar een RLS-solliciterende mannen.

Bij Cindy en Linda voelt die eerste het niet en bij Nick en Joyce zie ik die laatste al een voorschot nemen op dat ze toch wat mist.

Ik blijf Kyle een chronisch egocentrische hork vinden, maar Danique begon nu ook wel op mijn zenuwen te werken. Hij voelt het niet meid en dan kun je wel bezig blijben om aan een kudde dode paarden trekken omdat het ook jouw traject is, maar dat is pure zelfkastijding. Accepteer het en ga door met je leven. Ze halen qua communicatie en interpretatie echt het slechtste in elkaar naar boven.

En dan die Kirsten, die zelfs een attent onschuldig cadeautje in de vorm van chocolade kan transformeren in een ongemakkelijk moment. Mens, hij probeert gewoon aardig te doen zonder nog in je broekje te willen :')
pi_220754308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dit dus
pi_220754348
Schijnt toch dat Domenik en Ferenc nog steeds samen zijn, ze worden vaak in Hilversum gespot. Iemand schreef hier onlangs dat het geklapt was maar daar is niets van waar. Dus we hebben tot op heden 1 geslaagd koppel.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 10 mei 2026 @ 01:26:27 #265
174940 W00fer
Maar echt
pi_220754458
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt toch dat Domenik en Ferenc nog steeds samen zijn, ze worden vaak in Hilversum gespot. Iemand schreef hier onlangs dat het geklapt was maar daar is niets van waar. Dus we hebben tot op heden 1 geslaagd koppel.
Kan ook een reboot zijn, of vriendschappelijk. Knipperlichtrelatie.

Domenik was er anders duidelijk over in zijn insta post
  zondag 10 mei 2026 @ 09:15:59 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220755400
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 01:26 schreef W00fer het volgende:

[..]
Kan ook een reboot zijn, of vriendschappelijk. Knipperlichtrelatie.

Domenik was er anders duidelijk over in zijn insta post
Heb je een link naar die post? Wanneer was dat?

Misschien was het een geintje trouwens, om een beetje te fucken met iedereen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 10 mei 2026 @ 23:41:57 #267
28167 matthijst
pi_220761039
Vadsige gaslighter die Kyle :r :r :r
  maandag 11 mei 2026 @ 02:04:21 #268
174940 W00fer
Maar echt
pi_220761166
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Heb je een link naar die post? Wanneer was dat?

Misschien was het een geintje trouwens, om een beetje te fucken met iedereen.
Ik heb geen linkje, het is 1 van zijn vele verkoopfilmpjes.
  maandag 11 mei 2026 @ 07:17:38 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220761344
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 02:04 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik heb geen linkje, het is 1 van zijn vele verkoopfilmpjes.
O aha! Thanks. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 11 mei 2026 @ 14:53:41 #270
174940 W00fer
Maar echt
pi_220764422
Misschien is het betreffende filmpje onder druk van RTL ook al weer weggehaald omdat kandidaten niet mogen spoileren. Overigens, als de kandidaten samen waren gespot dan had 1 of ander Juicechannel het toch ook al wel gelekt?

Ik denk zelf dat geen enkel koppel meer bij elkaar is, aangezien er dit weekend gekookt werd voor de dames door Anton en Rob. Danique, Cindy, Kirsten en Joyce waren erbij maar de andere helft niet (Sandra, Linda, Linda, enzovoort).

Misschien is er een soort subgroepje ontstaan? Wie weet. Je krijgt via Instagram ook een vertekend beeld aangezien er selectief foto's worden geplaatst.

De meeste info krijg je nu van de podcasts van Hinke en Eva onder andere. Daar zit wel wat inside informatie in over vorige seizoenen of het huidige seizoen (aangezien kandidaten elkaar ook spreken van verschillende seizoenen).
pi_220764814
Ik lees hier toch wat anders die hun vullingen ook van juicekanalen halen. https://lovereality.nl/ui(...)n-ferenc-en-domenik/
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 11 mei 2026 @ 21:32:41 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_220768333
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik lees hier toch wat anders die hun vullingen ook van juicekanalen halen. https://lovereality.nl/ui(...)n-ferenc-en-domenik/
Wie weet heeft het juicekanaal het hier wel gelezen 😁
  dinsdag 12 mei 2026 @ 02:13:24 #273
174940 W00fer
Maar echt
pi_220769521
Respect voor Luigi. Goede inzet en toch verdriet.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:38:43 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220770378
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:

En dan die Kirsten, die zelfs een attent onschuldig cadeautje in de vorm van chocolade kan transformeren in een ongemakkelijk moment. Mens, hij probeert gewoon aardig te doen zonder nog in je broekje te willen :')
En de puppies.
En het feit dat hij naar haar hobby komt kijken.
En het feit dat hij lol heeft en danst op het feest.

Het enige wat voor haar spreekt is dat z enog wel met 'm op 1 kamer slaapt. Verbazingwekkend. En dan ze zeggen goed te kunnen praten. Wat me echt EXTREEM verbaast, want als e riemand slecht of gewoonweg NIET praat op camera in ieder geval, dan is het Kirsten.

Nog nooit zo'n ongemakkelijke kandidaat gezien.
L'Amour menaçant:
pi_220770580
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En de puppies.

Het enige wat voor haar spreekt is dat z enog wel met 'm op 1 kamer slaapt. Verbazingwekkend. En dan ze zeggen goed te kunnen praten. Wat me echt EXTREEM verbaast, want als e riemand slecht of gewoonweg NIET praat op camera in ieder geval, dan is het Kirsten.

Het is verschrikkelijk ja, ik wil haar elke keer door de tv trekken :')
pi_220774092
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:30:12 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_220775535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En de puppies.

In seizoen 1 tot en met 4 zaten nog wel veel meer ongemakkelijke kandidaten, alleen werd het toen nog niet zo breed uitgemeten op social media.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:32:00 #278
174940 W00fer
Maar echt
pi_220775567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Eigenlijk heeft het neerzetten van succeskoppels ook niet echt relevantie. Ze kunnen een positieve vibe neerzetten en roepen: doe het rustig aan maar dat was het wel eigenlijk. Ze hadden beter de daalkoppels in kunnen zetten om ervan te leren (maar zo ben ik)
pi_220776416
Het is gewoon weer het verlengde van wat die 'experts' doen om zo maar relevant te blijven en tijd te rekken bij stellen waar het vuurtje tussen beiden toch nooit meer gaat branden. Dit wordt wederom een erg tegenvallend seizoen qua track record, wat wederom weer niet wordt verbroken. Dat koppelsweekend was in de herfst van 2025 en de final vows niet veel later daarna. In de tussentijd is er al weer zoveel gebeurd mag je aannemen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220780434
Ik vind Cindy heel raar doen bij het eindgesprek
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:04:00 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_220780476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Het is ook op het eindgesprek van het koppelsweekend al te zien dat ze vindt dat niet van een mug een olifant gemaakt moet worden maar ze voelt niks of weinig maar zegt dat ze het heel fijn vindt. Daar zou ik zelf ook wel zenuwachtig van worden.
pi_220780620
Dat nektasje van Anton ook… mijn god
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:18:33 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220781041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Nou zo'n puzzeltocht kan nog wel wat zeggen: Hoe ga je met je partner om in tijden van stress, competitie en ongeduld? :D
L'Amour menaçant:
pi_220781077
Mwah.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220781332
Wie zijn er nog bij elkaar? Ik trek het niet om de laatste afleveringen nog te kijken :')
pi_220783980
De eerste 2 koppels zijn dus al faalhaasjes wat te verwachten was. Linda en Cindy ❌ en Danique en Kyle ❌.
Voorstukjes voor morgen lijken ook die kant op te nijgen bij de overige koppels, en ja ook bij Dominik en Ferenc...Maar kan ook een montage trucje zijn en dat er niets aan de hand blijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220786758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is. :') Vond het in ieder geval sneu voor Linda.

Bij de terugblik na een paar maanden snapte ik trouwens wel enorm goed waarom zij zo goed klikt met die vrij dominante vriendin die wat aan haar hand mankeert. Dat is precies het soort dominante ondernemende type waardoor Cindy in de afwachtende modus kan blijven hangen.
pi_220786768
Kyle zat ook weer lekker in de gaslightmodus trouwens, ik wens die jongen veel succes bij zijn zoektocht. Ik hoop dat er niet teveel vrouwen naar dit programma hebben gekeken.
  donderdag 14 mei 2026 @ 02:55:10 #289
174940 W00fer
Maar echt
pi_220787499
Ik vind het echt krankzinnig dat Cindy en Linda uit elkaar gaan, op basis van niks.
Cindy die zegt dat ze laag tempo was maar nu de extraverte kan van Linda mist? Wat? Zij was de langzame, Linda wilde daar niet echt op wachten en kreeg twijfels en nu is het puur andersom?

Wat hebben we als kijker gemist dan?
pi_220787737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is. :') Vond het in ieder geval sneu voor Linda.

Bij de terugblik na een paar maanden snapte ik trouwens wel enorm goed waarom zij zo goed klikt met die vrij dominante vriendin die wat aan haar hand mankeert. Dat is precies het soort dominante ondernemende type waardoor Cindy in de afwachtende modus kan blijven hangen.
Ik moet jr gelijk geven. Ik had het gevoel dat ze echt zat te draaien en deed alsof. Dat Linda meer gevoelens had was wel duidelijk, maar je kunt idd ook te afwachtend (of misschien te egocentrisch?) zijn
pi_220787806
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:55 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het echt krankzinnig dat Cindy en Linda uit elkaar gaan, op basis van niks.
Cindy die zegt dat ze laag tempo was maar nu de extraverte kan van Linda mist? Wat? Zij was de langzame, Linda wilde daar niet echt op wachten en kreeg twijfels en nu is het puur andersom?

Wat hebben we als kijker gemist dan?
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?
Ze leken het toch echt wel leuk te hebben en dan terug naar niks?
Ik geloof inderdaad dat wij als kijker maar Linda zelf ook een afslag hebben gemist. :?
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:56:01 #292
174940 W00fer
Maar echt
pi_220789757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?
Ze leken het toch echt wel leuk te hebben en dan terug naar niks?
Ik geloof inderdaad dat wij als kijker maar Linda zelf ook een afslag hebben gemist. :?
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.

Maar ergens vind ik het ook niet echt raar, want ze hebben bij Linda niet samengewoond, geen hobbies bezocht anders dan de golf van Linda, geen vrienden over de vloer gehad zoals met Joyce en Nick. Dus het zat er wel een beetje aan te komen.

En tijdens de autorally merkte je ook al dat Linda het eigenwijze karakter van Cindy even weg moest slikken.
Plus het verhaal van dat stappen in die circle wat heel erg uitvergroot wordt.
pi_220790589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:56 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.
Dit dus.

Laatste aflevering gezien. Verwacht einde wel bij N&J, wel mooi dat ze elkaar nog zien als vrienden.

Kirsten die nog even het lef heeft om Luigi te gaslighten dat zij ook best vragen stelde waar ze geen antwoord oo kreeg. Mooi dat de experts haar wederom spiegelden. Verder vooral sneu voor Luigi, al had Kirsten wel nog een mooie feedback dat zijn aanpak bij een ander wel kan werken.

D&F ik vind ze heel vermoeiend maar dit is wel het schot in de roos waar de makers op kunnen teren. Mooi dat ze elkaar gevonden hebben.
pi_220791271
Jaar van de minste koppels aan het einde?
pi_220791490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:37 schreef Killerjas het volgende:
Jaar van de minste koppels aan het einde?
Volgens mij zijn er wel eens jaren helemaal geen koppels geweest :P
pi_220792440
Maar 1 koppel nog bij elkander en dat zijn de onvermijdelijke Do en Fer. Maar goed, uiteindelijk zie ik dit ook wel stranden in de pace waarmee hun zijn begonnen en blijkbaar nu nog steeds zitten. Weet niet wanneer dat gesprek bij Do thuis is opgenomen met Carlo want in de tussentijd kan er dan natuurlijk ook wat veranderd zijn. Verder denk ik wel dat Dominik nog wel ergens gaat opduiken op TV. Dit vinden TV makers net als iemand als Martien Meiland natuurlijk geweldig, dus het zal me niets verwonderen dat hij aanbiedingen krijgt voor een ander TV programma of misschien een eigen reality soap.
Nick en Joyce waren het knuffelkoppel van de 'experts', die moesten een succes worden voor het programma, ik vind het dan weer leuk dat dit niet gebeurd is uiteindelijk. Je zag bij met name Joyce al gedurende het programma dat zij er toch niet zo helemaal goed in zat en ze als een waar ijskonijn zich gedroeg naar Nick. Eigenlijk hetzelfde als Kirsten. Bloed mooi meisje maar nog erg jong in haar doen en laten, bijna puberachtig daarom noem ik haar ook meisje, want als een volwassen vrouw zie ik haar niet.
Maar goed, de track record is weer terug bij af zoals het was bij het eerste seizoen van MAFS, 1 koppel nog bij elkaar. En dan blijft de vraag of die hele show niet een grote reset nodig heeft of om er helemaal maar mee te stoppen, in ieder geval voorlopig. Ik vond het ook vreemd dat er geen oproep te zien was voor het nieuwe seizoen. Normaal gesproken zag je dat altijd wel. Misschien stoppen ze er wel mee. Lijkt me wijsheid in ieder geval. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_220793384
Married at first saai....
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 mei 2026 @ 20:31:53 #298
22592 crew  Ole
pi_220793912
Nu weer toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220794266
Ik vraag me af of ze elke keer als ze het woord "avontuur" droppen één euro krijgen. Allemachtig wat zeggen ze dat vaak :')
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:53:09 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_220795336
Krankzinnig dat Nick en Joyce kappen. Nick had met een borrel te veel op haar 20x gebeld en dat is not done kennelijk. Dan kiezen vrouwen toch weer voor de jaknikkers om hen heen die zeggen dumpen die aanhankelijke puppy.

Net als bij Cindy en Linda zodra het dichtbij komt jen je verantwoordelijkheid moet tonen dan kruip je maar snel weg.

Ik denk dat Joyce ook hem gedumpt heeft vanwege de afstand.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:09:26 #301
174940 W00fer
Maar echt
pi_220795624
Tenzij Nick haar heeft uitgescholden vind ik het maar een bullshitreden om nu te stoppen.
Ze leken 1 van de meest steady koppels (op Fer&Do en hun overdreven hysterie na)

Het kan natuurlijk ook zijn dat Eveline nog op Joyce heeft ingepraat om het alsnog netjes af te sluiten voor camera. Daar leek Joyce wel op te hinten.

[ Bericht 31% gewijzigd door W00fer op 14-05-2026 22:14:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')