quote:Married at First Sight 2026: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen elf is vanaf 7 april 2026 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick en Joyce verloopt ook niet soepel. Hij is nogal een badaap en daar wordt Joyce een beetje misselijk van dus moet het haar er af, en dat mag zij ook doen. Dat in het kader van een seksueel voorspeel zo leek het in de uitzending....
Allemaal cabaretteketet!
Hij is dacht ik 41 en ziet er inderdaad wat ouder uit. Ook een beetje aan de dikke kant maar als kok zitten de kilootjes er natuurlijk snel aan. Ik vind haar een beetje gespeeld vrolijk doen en heb de indruk dat ze snel zat van elkaar zullen zijn.quote:
Mja, ben ik t wel een beetje mee eens. Al denk ik wel dat t uberhaubt een groot deel is van de relatie, maar nu lijkt t idd wel er op dat t alleen maar daar om gaat. Dat was bij die bloinde van vorige keer ook al zo. Continu dubbelzinnige grapjes.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:52 schreef W00fer het volgende:
Wel jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op de geilende homokoppels.
Het wordt tijd voor een keer een volwassen homokoppel. Sonny en Dylan waren nog jong (wel nog bij elkaar).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door W00fer op 14-04-2026 03:27:54 ]Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op dinsdag 14 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:
Sandra en RobIk had al zo'n vermoeden........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geniet trouwens van die gast met z'n lightsaberI love a big nerd. En hij doet echt wel moeite met de dansles en zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Leuk, zo’n dude die de vrouw graag blij maakt en verzorgd maar krijg wel een beetje het idee dat het dan wel op zíjn manier en volgens zíjn idee/smaak zou moeten gaan.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oef, die halve italiaan.
Ze moet er niet veel van hebben
En dan hebben we het over puur uiterlijk? Want de rest kan ze helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch wel een grote faal van de 'experts'/productie. Die hadden toch beter naar de wensen van Sandra moeten luisteren.
Alles is sowieso geregisseerd voor TV. Dus dat dit nog nooit gebeurd is en nu wel, past prima in een TV format. Dat wel. Maar daar is zo'n "expert" ook maar onderhevig aan hoor.quote:Of het moet allemaal voorgekookt zijn van 'laten we eens niet luisteren naar wat iemand wil misschien krijgen we wel leuke TV' Nou dat is gebeurd. En dan die Evelien er nog bij die nog even gaat zitten pushen. Wat mij betreft laatste seizoen voor haar als 'expert' Ik vond dat kind al tenenkrommend maar dit doet echt de deur dicht! Voor Rob gaan ze nog een vrouw zoeken, maar ik weet niet of er voor Sandra dan ook iemand gevonden wordt. Ik zou als ik haar was lekker passen.
Dit was toch ook met die oude vrouw 2 jaar geleden. Die viel alleen op het mooie pak en na de bruiloft haakte ze meteen al af, begon over van alles en nog wat te zaniken, wou die man helemaal geen kans meer geven.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.
Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.
En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.
Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.
Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.
En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.
Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
7, volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpenquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Dit had ik niet verwacht, dit vond ik can de hetreostellen nog de beste fysieke match... Dus hier schatte ik t slecht in.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oef, die halve italiaan.
Ze moet er niet veel van hebben
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.
Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past?quote:Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Kerel is slechts 5 jaar ouder. Goed, hij lijkt veel ouder dan zij lijkt maar het scheelt amper iets.quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?
Of: dat kale mannen verhaal is een excuus om hem niet voor het hoofd te stoten omdat hij ouder is?
De experts hadden op t briefje moeten zien "ik hou echt niet van kaal, dat is een enorme showstopper! Maar verder ben ik niet oppervlakkig".quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen
En dan vinden we mannen oppervlakkig.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:46 schreef verbijstering het volgende:
Ik verbaas mij zo erg altijd hoe vaak ik bij deze serie denk: sorry maar zij gaat hem fysiek waarschijnlijk niet aantrekkelijk vinden.
Ik denk dat uiterlijk erg laag in de ranking staat, omdat het programma er JUIST voor is dat mensen naar types gaan waarvan ze normaal niet oppervlakkig naar toe zouden trekken, maar die op langere termijn WEL goed voor ze zijn. Daar matchen de experts op. Niet of iemand blond is terwijl je normala alleen rode vriendinnen had..quote:Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:27 schreef verbijstering het volgende:
Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past?Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, en als mensen het zelf zo goed wisten is toch vaak de vraag "waarom zijn ze dan nog single".
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...quote:Op woensdag 15 april 2026 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.
Ze matchen op wat ze zien dat iemand nodig heeft op de lange termijn, niet op wat iemand DENKT te willen op het eerste gezicht.
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastigquote:Op woensdag 15 april 2026 13:30 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastig
Ik dacht het al dit wordt niets toen ik hoorde dat ze op toyboys viel en ik zeg deze man. Dat past zo niet bij haar.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.
En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 16-04-2026 03:29:55 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40quote:Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.
En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
Ik geloof niet dat je voor alles en iederee kan spreken.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Sandra valt niet zoveel te verwijten in deze. Het is de insteek van de experts dat ze niet op aantrekkingskracht selecteren maar op persoonlijkheid. De rest moet dat later volgen maar dat gaat tegen de natuur in. Eerst moet er aantrekkingskracht zijn, dan de rest. Zo werkt dat nou eenmaal in het menselijk brein. Daarom zullen alle stellen altijd blijven falen, ook die het gewoon een kans geven en dus trouwen. Je ziet dat bij Nick en Joyce en bij Anton en Linda, er is gewoon sparkle. Hij oogt wat ouderwets en zij is veel moderner.
Denk ook niet dat je de deelnemers moet vergelijken met de gemiddelde Nederlander.quote:
Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.quote:Denk ook dat het aan de productie sterk gelegen is een spicy programma te maken met veel TV momentjes en dit moment kwam natuurlijk als geschenk uit de hemel voor de makers, dat een iemand 'nee' zegt voor het altaar. Een GTST moment van jewelste! En al dan niet aangezet om juist totaal de wensen van de vrouw naast zich neer te leggen.
Dat is altijd. Eerst moeten de bruiloften er doorheen. Nu gaan we over op de huwelijksreizen en samenwonen. Maar je kan niet pas in aflevering 14 de laatste bruiloft doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 03:33 schreef W00fer het volgende:
Ik vind wel dat sommige koppels echt bizar weinig in beeld komen na 7 afleveringen. Ik bedoel je zit dan al eigenlijk op een derde van je uitzendingen.
Ze gaan vijf dagen op reis en liggen niet alleen maar bij een zwembad.
En tot op zekere hoogte is dat ook prima. Al geloof ik er wel in dat het doel is om mensen samen te brengen voor de rest van hun leven. Uiteindelijk levert dat de beste TV en reclame op voor het programma. Maar ze geven er uiteraard ook graag een lekker spicy randje aan.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.quote:
Maar zo staat ze dan toch met alles in haar leven? En als je dat weet, doe dan niet mee. Of zet je over je onzinnige dramaqueen gedrag heen en kijk waar het eindigt. In het slechtste geval heb een beetje oppervlakkige gesprekken op een mooi reisje en in het gunstigste geval klikt het alsnog. Bij Hinke en Giovanni spatte het er ook niet vanaf op de bruiloft en eerste paar dagen op reis. Maar moet je nu zienquote:Op donderdag 16 april 2026 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40
Dus denk dat ze wel zelfkennis heeft. Maar weinig ruggengraat en het is jammer voor de kerel.
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.
Ah, dat is logischer inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.
Het staat overal al in de kranten, maar Sandra wist het dus nog al eerder.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
En nu moet het nog op TV komen zelfs volgende week. Denk dat de shitshow dan pas los komt.
Mensen bij elkaar zetten met een camera erop heeft niets met wetenschap te maken. Wetenschappelijk onderzoek doe je met een proefgroep, een controlegroep, publicatie, peer review etc. Dat kost miljoenen en duurt jaren, zo niet langer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 03:26 schreef W00fer het volgende:
Sandra probeert zichzelf eruit te lullen maar beloofde eerst wel moeite te doen.
Door de blunder van de redactie waren zijn gegevens bekend.
Als ze maar 2 testgesprekken hebben gehad bevestigd dat wel dat het hele wetenschappelijke element eruit is gesloopt.
Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man.....quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:06 schreef W00fer het volgende:
Ik erger me kapot aan Kirsten en Linda.
Linda denkt dat ze Anton kan afkraken maar geeft nog niet eens dankjewel als hij wat regelt. Zelf regelt ze niks.
Kirsten vindt alles apart maar ze heeft letterlijk nog geen vier vragen gesteld aan Luigi.
Linda praat over de buik van Anton maar zelf is ze ook niet perfect?
Ga dan gewoon naar huis.
Ik denk dat Olof ook te weinig haar heeft voor Sandraquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:30 schreef S_E het volgende:
Linda zit zo verkrampt in dat traject, ik word bloednerveus als ik ernaar kijk. Anton is ook niet mijn cup of tea, maar je kunt er toch in ieder geval wat leuke dagen van maken?
En dat gehinnik van Kirsten, dodelijk vermoeiend.
Cindy en Linda vind ik leuk samen.
Rob vind ik ook een leuke man. Straalt enorme rust uit, maar vind hem zeker geen oude man. Sandra’s verlies, is Olof nog vrijgezel?
Eigenlijk zouden de experts veel en veel strenger moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2026 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man.....
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.quote:Op dinsdag 21 april 2026 01:27 schreef W00fer het volgende:
Kirsten gooit de deur dicht naar Luigi als in friendzone. Tegen de opdracht in. Als ik RTL was had ik haar op het vliegtuig naar Nederland gezet. Of als ik Luigi was had ik opgestapt.
Ze kijkt die man niet eens aan?
Aan het begin toch met die vrouw van die donkere gast uit Nigeria? Die zei in 1ste instantie ´nee´ maar dat bleek een geintje te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
Ja hier verbaas ik mij ook over.quote:Op dinsdag 21 april 2026 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.
Tijdens het huwelijk, de interviews, met de expert, met Luigi.
Ze giechelt maar, kijkt niemand aan, en draait overal omheen.
Heeeel duidelijk niet klaar voor een relatie. Dat die door de screening heengekomen is zeg
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)quote:Op dinsdag 21 april 2026 01:54 schreef W00fer het volgende:
Dit seizoen is een treinramp.
Kyle en Danique fail
Luigi en Kirsten fail
Nick als een baby bestuurt door Joyce. Joyce die klaagt dat ze hem moet aansturen. Ook letterlijk weer niet tevreden?
Cindy en Linda fail
Anton en Linda fail
Gewoon binnen 2 dagen na de huwelijksvoltrekking alles compleet naar de kloten.
Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja hier verbaas ik mij ook over.
Al heb ik dat ook bij mensen die zeggen aan "echt wat anders toe te zijn" dat "ze verder willen kijken naar het uiterlijk" en "echt iets willen opbouwen voor de toekomst". En dan meteen op het uiterlijk afknappen. Sorry maar daar zou je als expert toch doorheen moeten prikken...
[..]
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)
Luigi en Kirsten was meteen kansloos voor zover ik het kon zien.
Anton en Linda was klaar op de eerste nacht...
Nick en Joyce, die had ik dus meteen afgeschreven op de klassieke hij wil heel graag en zij juist niet zo snel, maar die lijken nog het beste te gaan.
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...
Ik bedoel ze zoeken gewoon naar redenen.
Ik word ook echt ziek van die koelkastmagneetwinkeltjes bezoeken.
Dat moet gewoon een running gag zijn onder de makers. Zo van dit stel is seksloos dus dan laat ze maar een suffe magneet kopen.
Als jij iedereen die iets mankeert moet afwijzen dan kun je niks. Morgen kan iedereen onder de bus komen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.
Hij stond al 1 - 0 achter op de bruiloft bij haar (of dat nou terrecht was of niet) en dan die nacht, dan is het moeilijk niet in een neerwaardse spiraal te komen. Als ik 2 nachten echt niet slaap (ik kan mij indenken dat de aanloop ook al best spannend was) en door TV geleefd wordt, wordt ik ook moe en daardoor heb ik een korter lontje.
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:34 schreef Elan het volgende:
De mate van bodyshaming in deze editie is echt van de pot gerukt. En dan ook nog louter van vrouwen.
Als het andersom geweest was waren we kwamenvragen over gesteld..
What the fuck.
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt. Anderzijds als je iets echt een afknapper vindt en dat hebt aangegeven van te voren dan is het ook wel raar dat de zogenaamde experts je daaraan alsnog matchen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.
Het is gentle parenting op zijn best
Ahhhhhhww het is oke, ahhhhhhhhww het is erg, hoe voel je je. Probeer je gevoel over te brengen in een gesprekje.
Nee!
Ga gewoon NORMAAL doen. Zet je eigen fucking ego'tje opzij en ga gewoon lachen gieren brullen met iemand op reis.
Oh dat heb ik dus juist bij die domenik. Doe loopt ook steeds te janken om niks.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:11 schreef S_E het volgende:
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij Ferenc een beetje Dennis-vibes.(die van vorig jaar).
Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te biedenquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt.
Vind je?quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te bieden
Het helpt ook niet dat RTL het verkoopt als het alternatief voor Tinder. Dan proberen mensen maar wat.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.
Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
Ik ben nog niet bij t barsten van de bom, maar ot nu toe heeft Danique voor mij de gun-factor en hij als mokkende baby totaal niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.
In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?
Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?
Ik denk dat dat met Kirsten echt echt ECHT te saai zu zijn. Dat stukje met die kittens alleen al. Pffff. Wat een dooie boel.quote:Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?
Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.
We zien altijd de versie die de productie wil laten zien, helaas.quote:Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.
Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.
Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen
Nou inderdaad. Ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Die zaten in de selectie 'Kijkcijfers'quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen
Ik ben bang dat die twee de bekende hardlopers zijn die uiteindelijk doodlopers blijken te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen
Krijgt alleen wel vaak te horen dat ie dan weer TE lief isquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja ik zou het geen dag volhouden om tegen Kyle z’n chagrijnige gezicht aan te kijken.
Luigi vind ik heel leuk en volgens mij is hij onwijs lief.
Je weet dat als je het niet ziet zitten je tekent voor de hele rit. En feitelijk gezien zijn dat 2 of 3 weken aan opnamen. Iedereen gaat uit van een hoezee verhaal maar je weet dat het 80/20 is. 80 procent vd koppels faalt. Er gaat drama komen. Hetzij door een stomme opmerking die je eruit flapt "onder druk" of "buiten de camera om" of die verdraaid wordt door montage of in de media groter wordt gemaakt dan hoe het is.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Kyle en Kirsten echt bij uitstek de vervelendste mensen dit seizoen. Wat een enorm negatieve mensen allebei. En misschien zagen ze het allebei vrij vroeg niet zitten qua klik, en moesten ze van de productie toch tegen wil en dank door, maar dit kinderlijk mokkende gedrag van beide vind ik echt afstotelijk.
Zij geeft aan dat als ze hem de ruimte geeft om na te denken ze ook wat terug mag verwachten. Maar welke verdiepende vragen ze stelt wordt niet duidelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
Dit. Die gast loopt rond alsof ie Johnny Depp is ofzo. Met die lange jas van 'm, beetje naar zichzelf kijken in de spiegel. Wat een ongelooflijke kneus.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem van Kyle is dat hij nu hij is afgevallen ook meteen denkt lichamelijk voor een andere categorie vrouwen aantrekkelijk te zijn, los van het karakter.
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.
Dat jij jezelf er niet door tegen laat houden, prima.
Maar hou op met het hem vragen wat het is overduidelijk dat dat een issue is bij hem.
Luigi heeft wel serieus een mooi huis / appartement.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nick en Joyce lijkt er zowaar wat progressie in te zitten, al blijf ik het gevoel houden dat zij van hem een ontwikkelingsproject maakt terwijl ze zelf niet van plan is om heel erg te veranderen. Zal uiteindelijk nog wel klappen,
Bij Dominic en Ferenc blijf ik denken dat ze met 120 km/per uur op een muur afcrashen en het zelf niet in de gaten hebben, maar wellicht heb ik het mis. Sowieso vind ik het twee vermoeiende types, maar ik hoef er gelukkig niet mee naar bed
Die Kirsten blijft me echt verbazen, ik hoorde gisteren Isa Hoes in een podcast zeggen dat ze haar het liefst door de TV heen zou willen trekken en ik herken het gevoelLuigi daarentegen
Ik hoop wel weer op een hottub incident als vorig jaarquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:05 schreef W00fer het volgende:
Overigens vind ik de experts erg partijdig. Want Linda van Anton krijgt nauwelijks kritische vragen. Kyle krijgt wel een preek. Kirsten een beetje. Bij Nick en Joyce hebben ze geluk gehad dat zij bijgedraaid is en hem nu een beetje kan optutten. De vraag is hoelang blijft hij dat trekken en hoelang blijft dat voor haar interessant.
Nick geeft meermaals aan ook een eigen mening te hebben. Volgens mij wil hij niet continu mooiboy zijn en op den duur gaat dat schuren.
Ik heb wel het vorig seizoen even het koppelsdiner teruggekeken en daar zat meer drama in dan dit seizoen. Björn en Marcella en Olof en Femke was vuur.
Nee dat gaat t niet zijn, maar het is misschien wel zijn gateway ijsjequote:Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.
Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
Klopt maar misschien is hij daar nog niet klaar voor en meer binair ingesteld om het zo maar te zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.
Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
Nou dat! hij is helemaal niet zo ontzettend dik. Ja hij heeft een buik, maar hij is echt niet zo dik als zij hem lijkt te zien.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.
Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.
Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik denk dat ze rustig blijven want anders krijgen ze 1.4 miljoen kijkers over zich heen, of de productie.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.
Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:42 schreef S_E het volgende:
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.
Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
Ik heb bij haar het idee dat ze heel erg klaar is met het programma en Anton en er liever gisteren dan vandaag mee wilde kappen. Ook vrij onsympathiek naar de andere deelnemers.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
Die twee homo's zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik moet aan mijn hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
Er komt wel een koppelsweekendquote:Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Hoe weet je dat het er 21 zijn?quote:Op woensdag 29 april 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.
Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
Jup. Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:57 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
Sure, maar wel 50kg minder dik.quote:
En ook dat is waar. Hij lijkt wel een mokkend, stampvoetend kind.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.quote:Op donderdag 30 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.
Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.
In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.
Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.
Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.
En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.
Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.
In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.
Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.
Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.
Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
Hij is nog niet zover in zijn proces dat hij er relaxt mee om kan gaan. Geloof er ook geen zak van dat hij een moeilijke eter is. Hij zit gewoon vast in routine doodsbang om de controle te verliezen.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef vencodark het volgende:
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar zijn voeding let.
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doetquote:Op donderdag 30 april 2026 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
Of Danique gaat er iets losser en imo ook gezonder mee om. Kyle weegt thuis waarschijnlijk alles af en bewaart dat in porties in de vriezer. En met die discipline val je natuurlijk prima af, vooral met veel overgewicht icm sporten. Maar de levensvreugd spat niet echt van hem af. Ik denk dat hij nog heel veel werk heeft te verzetten om een balans te vinden. En niet dat Danique iets verkeerd doet, maar het is wel zijn angstbeeld gok ik.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet![]()
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:11 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?
Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.
Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
Dat weten we niet dat kan ook montage zijn of selectief geknipt. Want hij gaf aan toen ze met de auto weg gingen begon haar mopperen en zuchten al.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:36 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terugquote:Op donderdag 30 april 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Eens met deze samenvatting. Bij Nick en Joyce heb ik nog wel met name een twijfel bij haar, maar ze mag me verrassen. Had in ieder geval niet verwacht dat ze nog zo ver zouden komen na die roestige harige startquote:Op donderdag 30 april 2026 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.
Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaatVond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.
En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen
De rest is een ramp.
Benieuwd of we de andere kant van Dominik ook te zien krijgen in de resterende afleveringen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug
Het zijn bijna allemaal HBO afgestudeerde deelnemers. Die komen niet uit een ei.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?
Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.
Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:27 schreef W00fer het volgende:
<knip>
Overigens begreep ik van de social mediaWaarom verbaast me dat in de spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet![]()
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
Vind dat ook wel een beetje een summie rpunt om iemand op te matchenquote:Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef W00fer het volgende:
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
Wat ik ervan gezien heb gaat het op sommige gebieden in de komende afleveringen tam worden. Luigi gaat lekker feesten op het koppelsweekend. Kyle gooit zijn glazen nog verder in en ze racen wat met die mini brommobielen.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
Relaxt er in staan of doet ze er gewoon niks meer mee?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
Onzin.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
Vrouwen beleven dat allemaal heel anders. Was het maar zo simpel als minder eten.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
Jaaa, ik zie wel wat je zegt. Het lijkt een onschuldige, zij het wat naïeve knuffelbeer ofzo maar ik wil best geloven dat daar iets heel naars achter zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Ik heb meer t idee dat die enorm in de verdediging modus zit omdat ie gekwetst is. En dan dus bot en lomp kan zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Eigenlijk is het allemaal achterbaks dat de kandidaten voor de camera anders zijn dan erachter. Ik bedoel het komt toch wel uit, iemand lekt het of je partner gooit je onder de bus.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Zij moest natuurlijk iets zoeken om niet als een gieter af te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.
Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneuHij neemt notabene nog oordopjes mee.
Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.
Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Als je zelf een buikje hebt kun je natuurlijk prima een voorkeur hebben voor slanke vrouwen, of het realistisch en fair is doet in feite niet terzake. Het gaat er in dit geval om wat Linda zelf heeft aangegeven, als zij geen specifieke uiterlijke afknappers heeft opgegeven dan is het niet consistent om meteen iemand af te serveren als je een buikje ziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:40 schreef spitskool het volgende:
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
Die teken ik meteen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 01:48 schreef W00fer het volgende:
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.
[ afbeelding ]
Ze was heel duidelijk haar gezicht aan het redden voor de camera, bij dat gesprek. "Dit heb ik niet gezegd. Dit zou ik nooit zo zeggen. Mensen die me kennen weten dat".quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.
Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneuHij neemt notabene nog oordopjes mee.
Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.
Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Die foto die ook met die moeder werd gedeeldquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:00 schreef vencodark het volgende:
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door.![]()
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond.
Hee raar en ongepast. Wie doet dat nou?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die foto die ook met die moeder werd gedeeld
Dit jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ Bericht 40% gewijzigd door W00fer op 07-05-2026 03:13:31 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Waar zag je dat?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het een zuur mens en ik krijg bij haar altijd het idee dat ze altijd maar weer haar uiterlijk de schuld geeft waarom Kyle het niet in haar ziet zitten, ennn dat is ook zo en daar kan ik hem gelijk in geven...quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.
Oh Linda van Anton dus.
Nee, er werd nog een heel ding gemaakt van ‘waarom schrijf je iemand op die al weg is en niet meer aan het programma meedoet’ etc.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woordquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
Soort zoekt soort, ze leggen allebei alles buiten zichzelf?quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.
Dat komt ook omdat zij, en dat is geen populaire mening, naar de mond gepraat wordt door de experts.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:30 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woord
Dat is inderdaad leuke tv misschien, maar niet fair. Je hebt met mensen te maken en die kunnen beschadigd raken. Deels roep je dat over jezelf af door je op te geven, maar er zijn wel grenzen. Ik denk dat de gemiddelde fokker in dit topic betere matches kan maken dan de experts. Luigi is bijvoorbeeld veel te zachtaardig en gedraagt zich iets te veel als een puppy, maar heeft wel aan alle kanten de kansen gegeven. Dat had ws veel beter gematcht met Danique.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat zij, en dat is geen populaire mening, naar de mond gepraat wordt door de experts.
Net als Joyce. Ik vind Anne en Eveline erg partijdig overkomen. Ik snap dat ze niet gaan stoken, maar ik vond het ook wel ergens terecht dat Kyle naar huis ging. Die schijnheilige bedoeling daar zit je niet op te wachten. Hij zal ook denken Anton trekt het kortste eind en die mag weg en ik zit hier nog. De enige waarmee hij een beetje goed overweg kan is Nick (en Luigi wellicht) maar die kan hij buiten de camera's om ook spreken.
Of, hij ligt in de groep gewoon niet lekker en heeft er geen zin meer in.
Als het waar is dat hij zaken hoorde die Danique uit een soort rancune tegen iedereen rondgebazuind had, dat zou ik ook heel slecht trekken. Ik geef hem daarin wel gelijk dat hij zei hoe kunnen ze dat weten.
RTL is ook wel apart bezig. De deelnemers tekenen (volgens Jeppe) een contract waarin staat dat ze met alles verplicht zijn om mee te doen. Maar als je dan zegt op het koppelweekend ik heb geen zin meer, kun je naar huis. Of zoals Anton en Linda: samenwonen hoeft dan niet. Terwijl Kirsten wel ging samenwonen bij en met Luigi terwijl ze al eerder heeft aangegeven dat de deur ver dicht zit.
Dat weten we wel, want 1 kandidaat noemde 2 gesprekken (Sandra volgens mij)quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:52 schreef vencodark het volgende:
Nu kan je zelfs als expert natuurlijk niet precies voorspellen hoe mensen zich verder gaan gedragen.
We weten niet hoeveel gesprekken vooraf met de kandidaten gevoerd zijn dus bepaalde dingen zijn natuurlijk puur gokken en peilen van karakters.
Achteraf is makkelijk praten.
Ook Kyle kwam op de bruiloft volgens mij prima over.
Er zit een verschil in een nee, en een nee want ik heb er geen zin in. De experts geven aan dat iemand wel echt zich open moet stellen en ik geloof hen daarin wel dat ze op basis van het binnenlopen van de trouwzaal en het smoeltje stond niet aan gelijk de deur hebben dichtgelazerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit nu dat begin van dat koppelsweekend te kijken, en eindelijk komen de echte gevoelens een beetje los. Tenenkrommend hoe iedereen steeds maar weer gestimuleerd/gemanipuleerd werd om dan toch maar weer mee te werken.
Eindelijk zegt Kirsten waar het op staat: ik voel het niet.
En Kyle: geen zin in dit toneelstukje.
Eerder al Linda van Anton: klaar ermee.
Jongens, soms is 'nee' ook een antwoord. Het hoeft niet allemaal eindeloos gerekt worden onder het motto 'misschien komt het nog' of 'je bent getrouwd' of 'je bent dit experiment aangegaan'. Wat is dat voor gaslighting?
Niks mis met nee.
Volgens mij is Kyle ook nooit verteld hoe belangrijk een goed ontbijt is. Hij had ook gewoon wat yoghurt met vers fruit kunnen nemen. Hij ontbijt nooit. Goed bezig Kyle. NOT!quote:Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
Nog nooit van intermittent fasting gehoord?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is Kyle ook nooit verteld hoe belangrijk een goed ontbijt is. Hij had ook gewoon wat yoghurt met vers fruit kunnen nemen. Hij ontbijt nooit. Goed bezig Kyle. NOT!
Dit dusquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat zij, en dat is geen populaire mening, naar de mond gepraat wordt door de experts.
Net als Joyce. Ik vind Anne en Eveline erg partijdig overkomen. Ik snap dat ze niet gaan stoken, maar ik vond het ook wel ergens terecht dat Kyle naar huis ging. Die schijnheilige bedoeling daar zit je niet op te wachten. Hij zal ook denken Anton trekt het kortste eind en die mag weg en ik zit hier nog. De enige waarmee hij een beetje goed overweg kan is Nick (en Luigi wellicht) maar die kan hij buiten de camera's om ook spreken.
Of, hij ligt in de groep gewoon niet lekker en heeft er geen zin meer in.
Als het waar is dat hij zaken hoorde die Danique uit een soort rancune tegen iedereen rondgebazuind had, dat zou ik ook heel slecht trekken. Ik geef hem daarin wel gelijk dat hij zei hoe kunnen ze dat weten.
RTL is ook wel apart bezig. De deelnemers tekenen (volgens Jeppe) een contract waarin staat dat ze met alles verplicht zijn om mee te doen. Maar als je dan zegt op het koppelweekend ik heb geen zin meer, kun je naar huis. Of zoals Anton en Linda: samenwonen hoeft dan niet. Terwijl Kirsten wel ging samenwonen bij en met Luigi terwijl ze al eerder heeft aangegeven dat de deur ver dicht zit.
Kan ook een reboot zijn, of vriendschappelijk. Knipperlichtrelatie.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Schijnt toch dat Domenik en Ferenc nog steeds samen zijn, ze worden vaak in Hilversum gespot. Iemand schreef hier onlangs dat het geklapt was maar daar is niets van waar. Dus we hebben tot op heden 1 geslaagd koppel.
Heb je een link naar die post? Wanneer was dat?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kan ook een reboot zijn, of vriendschappelijk. Knipperlichtrelatie.
Domenik was er anders duidelijk over in zijn insta post
Ik heb geen linkje, het is 1 van zijn vele verkoopfilmpjes.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je een link naar die post? Wanneer was dat?
Misschien was het een geintje trouwens, om een beetje te fucken met iedereen.
O aha! Thanks.quote:Op maandag 11 mei 2026 02:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb geen linkje, het is 1 van zijn vele verkoopfilmpjes.
Wie weet heeft het juicekanaal het hier wel gelezen 😁quote:Op maandag 11 mei 2026 15:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik lees hier toch wat anders die hun vullingen ook van juicekanalen halen. https://lovereality.nl/ui(...)n-ferenc-en-domenik/
En de puppies.quote:Op zondag 10 mei 2026 00:04 schreef TheVulture het volgende:
En dan die Kirsten, die zelfs een attent onschuldig cadeautje in de vorm van chocolade kan transformeren in een ongemakkelijk moment. Mens, hij probeert gewoon aardig te doen zonder nog in je broekje te willen
Het is verschrikkelijk ja, ik wil haar elke keer door de tv trekkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de puppies.
En het feit dat hij naar haar hobby komt kijken.
En het feit dat hij lol heeft en danst op het feest.
Het enige wat voor haar spreekt is dat z enog wel met 'm op 1 kamer slaapt. Verbazingwekkend. En dan ze zeggen goed te kunnen praten. Wat me echt EXTREEM verbaast, want als e riemand slecht of gewoonweg NIET praat op camera in ieder geval, dan is het Kirsten.
Nog nooit zo'n ongemakkelijke kandidaat gezien.
In seizoen 1 tot en met 4 zaten nog wel veel meer ongemakkelijke kandidaten, alleen werd het toen nog niet zo breed uitgemeten op social media.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de puppies.
En het feit dat hij naar haar hobby komt kijken.
En het feit dat hij lol heeft en danst op het feest.
Het enige wat voor haar spreekt is dat z enog wel met 'm op 1 kamer slaapt. Verbazingwekkend. En dan ze zeggen goed te kunnen praten. Wat me echt EXTREEM verbaast, want als e riemand slecht of gewoonweg NIET praat op camera in ieder geval, dan is het Kirsten.
Nog nooit zo'n ongemakkelijke kandidaat gezien.
Eigenlijk heeft het neerzetten van succeskoppels ook niet echt relevantie. Ze kunnen een positieve vibe neerzetten en roepen: doe het rustig aan maar dat was het wel eigenlijk. Ze hadden beter de daalkoppels in kunnen zetten om ervan te leren (maar zo ben ik)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Het is ook op het eindgesprek van het koppelsweekend al te zien dat ze vindt dat niet van een mug een olifant gemaakt moet worden maar ze voelt niks of weinig maar zegt dat ze het heel fijn vindt. Daar zou ik zelf ook wel zenuwachtig van worden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Ik vind Cindy heel raar doen bij het eindgesprek
Nou zo'n puzzeltocht kan nog wel wat zeggen: Hoe ga je met je partner om in tijden van stress, competitie en ongeduld?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Ik vind Cindy heel raar doen bij het eindgesprek
Ik moet jr gelijk geven. Ik had het gevoel dat ze echt zat te draaien en deed alsof. Dat Linda meer gevoelens had was wel duidelijk, maar je kunt idd ook te afwachtend (of misschien te egocentrisch?) zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is.Vond het in ieder geval sneu voor Linda.
Bij de terugblik na een paar maanden snapte ik trouwens wel enorm goed waarom zij zo goed klikt met die vrij dominante vriendin die wat aan haar hand mankeert. Dat is precies het soort dominante ondernemende type waardoor Cindy in de afwachtende modus kan blijven hangen.
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:55 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het echt krankzinnig dat Cindy en Linda uit elkaar gaan, op basis van niks.
Cindy die zegt dat ze laag tempo was maar nu de extraverte kan van Linda mist? Wat? Zij was de langzame, Linda wilde daar niet echt op wachten en kreeg twijfels en nu is het puur andersom?
Wat hebben we als kijker gemist dan?
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.quote:Op donderdag 14 mei 2026 08:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?
Ze leken het toch echt wel leuk te hebben en dan terug naar niks?
Ik geloof inderdaad dat wij als kijker maar Linda zelf ook een afslag hebben gemist.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.
Volgens mij zijn er wel eens jaren helemaal geen koppels geweestquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:37 schreef Killerjas het volgende:
Jaar van de minste koppels aan het einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |