Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
Vind dat ook wel een beetje een summie rpunt om iemand op te matchenquote:Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef W00fer het volgende:
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
Wat ik ervan gezien heb gaat het op sommige gebieden in de komende afleveringen tam worden. Luigi gaat lekker feesten op het koppelsweekend. Kyle gooit zijn glazen nog verder in en ze racen wat met die mini brommobielen.quote:Op maandag 4 mei 2026 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
Relaxt er in staan of doet ze er gewoon niks meer mee?quote:Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
Onzin.quote:Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
Vrouwen beleven dat allemaal heel anders. Was het maar zo simpel als minder eten.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
Jaaa, ik zie wel wat je zegt. Het lijkt een onschuldige, zij het wat naïeve knuffelbeer ofzo maar ik wil best geloven dat daar iets heel naars achter zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Ik heb meer t idee dat die enorm in de verdediging modus zit omdat ie gekwetst is. En dan dus bot en lomp kan zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Eigenlijk is het allemaal achterbaks dat de kandidaten voor de camera anders zijn dan erachter. Ik bedoel het komt toch wel uit, iemand lekt het of je partner gooit je onder de bus.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Zij moest natuurlijk iets zoeken om niet als een gieter af te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.
Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneuHij neemt notabene nog oordopjes mee.
Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.
Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Als je zelf een buikje hebt kun je natuurlijk prima een voorkeur hebben voor slanke vrouwen, of het realistisch en fair is doet in feite niet terzake. Het gaat er in dit geval om wat Linda zelf heeft aangegeven, als zij geen specifieke uiterlijke afknappers heeft opgegeven dan is het niet consistent om meteen iemand af te serveren als je een buikje ziet.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:40 schreef spitskool het volgende:
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
Die teken ik meteen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 01:48 schreef W00fer het volgende:
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.
[ afbeelding ]
Ze was heel duidelijk haar gezicht aan het redden voor de camera, bij dat gesprek. "Dit heb ik niet gezegd. Dit zou ik nooit zo zeggen. Mensen die me kennen weten dat".quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.
Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneuHij neemt notabene nog oordopjes mee.
Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.
Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |