abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2026 @ 14:58:36 #201
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713551
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 4 mei 2026 @ 15:01:30 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220713563
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat kun je niet zo 1 op 1 matchen. De een beleeft zijn of haar afvalproces heel anders.
Vind dat ook wel een beetje een summie rpunt om iemand op te matchen :D
"Jullie zijn beide afgevallen".

"Je houdt beide van voetbal"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 4 mei 2026 @ 15:03:44 #203
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713574
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
  maandag 4 mei 2026 @ 15:28:31 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220713705
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:03 schreef W00fer het volgende:
Het valt me op dat Danique nog helemaal in de MAFS bubbel zit terwijl Anton logischerwijs doorgaat met zijn leven, Kyle nauwelijks tot niks post op Instagram en Ference helemaal niets post.
En dan Luigi die opgepopt is als een soort lifecoach?
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
L'Amour menaçant:
  maandag 4 mei 2026 @ 15:34:33 #205
174940 W00fer
Maar echt
pi_220713755
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 15:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]
De ene vind de aandacht wat leukr dan de ander denk ik.
Ik ga dan altijd wat twijfelen aan de oprechtheid van deelname, eerlijk gezegd.
Wat ik ervan gezien heb gaat het op sommige gebieden in de komende afleveringen tam worden. Luigi gaat lekker feesten op het koppelsweekend. Kyle gooit zijn glazen nog verder in en ze racen wat met die mini brommobielen.
Verder zijn er niet echt ontwikkelingen meer te verwachten.
pi_220715061
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
Relaxt er in staan of doet ze er gewoon niks meer mee? :D Controlefreak moet je wel zijn in een bepaalde mate anders ben je zo terug op je oude gewicht.
blablablabla
pi_220715071
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 14:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
blablablabla
  maandag 4 mei 2026 @ 20:15:31 #208
174940 W00fer
Maar echt
pi_220715876
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Onzin.
Een gezonde lifestyle en bewust met voeding om gaan staan centraal in elk afvalproces. Of eentje moet crack gebruiken om af te willen vallen. Anders komt het gewoon op hetzelfde neer.
Vrouwen beleven dat allemaal heel anders. Was het maar zo simpel als minder eten.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:50:47 #209
174940 W00fer
Maar echt
pi_220717653
Aflevering 16

Ik mag hopen dat ik ooit weer zo mach3 een relatie in kan gaan zoals de twee mannen.

Gelijk daar wonen, in andermans auto rijden.

Wellicht denken we allemaal gewoon te moeilijk en moeten we gewoon volgas.

De twee mannen in 1 bad is natuurlijk smullen voor de hitsige Gerda's op social media en lachen gieren brullen maar van mij had het niet gehoeven zeg maar.

Wat me dan weer wel opvalt is dat het in aflevering 17 het vrij kaal gaat worden.

Luigi en Kirsten beetje rondhangen in en rond het huis, Kirsten die hem kennelijk weer afwijst
Nick en Joyce, Joyce twijfelt en zeker over de afstand
Anton en Linda zijn exit
Rob en Sandra zijn exit
Linda en Cindy lekker bezig
Danique en Kyle niet te zien of al in voorbereiding op eindgesprek?
Domenik & Ference, misschien dat die ook nog naar elkaars ouders gaan?

Het hele samenwonen tussen Kyle en Danique is gewoon gestript en vervangen door een soort dubbeldate met Nick en Joyce. Ik vind het echt bizar dat ze daar nog zo doormodderen, terwijl Anton en Linda mochten stoppen.

Ik hoorde van de week wel in de podcast van Hinke (van Gio) en Eva (van Bram) dat ze veel meer meemaken op de huwelijksreis en daarvoor en daarna en dat ze maar echt een fractie uitzenden.

[ Bericht 31% gewijzigd door W00fer op 05-05-2026 01:53:43 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 04:15:42 #210
174940 W00fer
Maar echt
pi_220717809
Wat haalt dit programma toch het lelijke in mensen naar boven. En dan bedoel ik dat Linda eromheen draaide maar op het eindgesprek komt de aap wel uit de mouw.
Op het huwelijksfeest was het eigenlijk al kapot. Ze ontkent ook niet dat ze hem afwees op postuur.
En de empathie die Lennart benoemde tja daar kun je heel lang op wachten bij Linda.
pi_220718222
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:12:18 #212
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220718749
Het ‘stukje van vroeger’ van dikke Kyle. Wat een zeikerd. Doe dan niet mee. Of zeg vooraf eerlijk “ik wil geen vollere vrouw”.
Nick die Kyle tips geeft is leuk. Maar Kyle wil niks. Alleen een Big Mac. Maar dat mag ie niet. :W
Danique is niks mis mee. Maar Kyle denkt dat hij beter kan krijgen. Nou. Na deze show voorlopig niet.

Kirsten. Bijzonder type. Vindt vast wel iemand. Had eigenlijk meteen moeten zeggen dat Luigi niks voor haar was. Maar ja als ze dat allemaal gaan doen hou je geen programma over. Knap dat ze t volhoudt.

Joyce wel mooi open. Wel benieuwd of dit het gaan redden.

Kutwijf die Linda. Wijf heeft 0 moeite gedaan. Dacht bij trouwen al “dit is niks” en was er klaar mee.
Alsof Anton haar niet leuk vond. Wat een sneu mens.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220718776
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:25 schreef S_E het volgende:
Ik vond Anton er ook niet fijn bij afsteken. Die heeft ook iets over zichs waarbij ik denk: jij kan ook zomaar heel anders zijn zonder camera’s.
Jaaa, ik zie wel wat je zegt. Het lijkt een onschuldige, zij het wat naïeve knuffelbeer ofzo maar ik wil best geloven dat daar iets heel naars achter zit.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:08:03 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220720515
quote:
Ik heb meer t idee dat die enorm in de verdediging modus zit omdat ie gekwetst is. En dan dus bot en lomp kan zijn.
Maar heb die van vandaag nog niet gezien.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:11:43 #215
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220720535
Oeps, verkeerde topic
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:15:34 #216
174940 W00fer
Maar echt
pi_220721293
quote:
Eigenlijk is het allemaal achterbaks dat de kandidaten voor de camera anders zijn dan erachter. Ik bedoel het komt toch wel uit, iemand lekt het of je partner gooit je onder de bus.
pi_220721667
quote:
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.

Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneu :') Hij neemt notabene nog oordopjes mee.

Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.

Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220724774
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:55:48 #219
174940 W00fer
Maar echt
pi_220724892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik herken wat je zegt, maar ik denk dat dat vooral getriggerd wordt door haar houding en gedrag.

Zij is niet consistent in haar verhaal, nu merkte ze ineens op het huwelijksfeest al weinig interesse vanuit hem. Zij was degene die vanaf het moment dat hij binnenstapte al totaal niet enthousiast overkwam. Vervolgens zegt ze ook nog dat hij haar wel iets eerder dan de huwelijksnacht had kunnen informeren over de slaapapneu :') Hij neemt notabene nog oordopjes mee.

Ze vond hem vanaf moment 1 niet aantrekkelijk qua postuur (te dik dus met d'r "dat heb ik zo nooit gezegd") Nee maar dat bedoelde je wel, maar dat had Anton zich natuurlijk ook ingebeeld en ingevuld.

Zij is veel oneerlijker en onoprechter dan hij, bij hem is het met name de reacties op haar gedrag die hem onsympathieker maken, maar het is bij haar grondhouding begonnen
Zij moest natuurlijk iets zoeken om niet als een gieter af te gaan.
Het siert haar niet want Anton heeft aan zichzelf gewerkt.
En dat verhaal van slaapapneu had hij moeten melden net na het omdoen van de ring, of daarvoor :')?
pi_220724986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:40 schreef spitskool het volgende:
Anton heeft bij de experts aangegeven niet met dikke vrouwen gematcht te willen worden, dus ik vind hem ook wel een beetje hypocriet.
Als je zelf een buikje hebt kun je natuurlijk prima een voorkeur hebben voor slanke vrouwen, of het realistisch en fair is doet in feite niet terzake. Het gaat er in dit geval om wat Linda zelf heeft aangegeven, als zij geen specifieke uiterlijke afknappers heeft opgegeven dan is het niet consistent om meteen iemand af te serveren als je een buikje ziet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 mei 2026 @ 01:00:47 #221
174940 W00fer
Maar echt
pi_220725385
Aflevering 18 is in elk geval het koppelsweekend.

Vanaf 19 dan de eindgesprekken verwacht ik, aangezien er 21 afleveringen zijn. Ook wel vreemd, want andere seizoenen hadden 2 of 3 afleveringen koppelweekend. Misschien hebben ze dit keer veel budget uitgegeven aan de vakanties, als ik de deelnemers van vorige seizoenen mag geloven op social media en podcasts.
  woensdag 6 mei 2026 @ 01:48:15 #222
174940 W00fer
Maar echt
pi_220725414
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.

[ Bericht 39% gewijzigd door W00fer op 06-05-2026 02:41:11 ]
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:36:22 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 01:48 schreef W00fer het volgende:
Petitie dat Kirsten gewoon de stekker eruit trekt. Ze wil Luigi gewoon niet. Luigi een worst voorhouden dat ze plezier heeft. Ze kijkt hem niet eens aan, wil hem gewoon echt niet.

[ afbeelding ]
Die teken ik meteen.

In de Dikke van Dale bij de definitie van de uitdrukking "trekken aan een dood paard" staat een hele grote foto van Kirsten. Man man man..... wat een zuurpruim. Die wil echt niet meer! Stop dan! Zelfs op de foto's van het huwelijk had ze vanalles te mekkeren. Het enige meest positieve dat er uit kan komen is "Tja". Ze zuigt echt alle energie uit de ruimte met dat gedrag van haar.

Ik zou er echt knettergek van worden.
Luigi: GET OUT!
L'Amour menaçant:
  woensdag 6 mei 2026 @ 09:43:05 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220726441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze was heel duidelijk haar gezicht aan het redden voor de camera, bij dat gesprek. "Dit heb ik niet gezegd. Dit zou ik nooit zo zeggen. Mensen die me kennen weten dat".

Oke, maar hoe moeten we "Ik vind hem niet mooi qua postuur" dan opvatten? Dat ie veel te gfespierd is? Of te mager? Girl. We ain't stupid. Dat kan je het wel niet letterlijk zo gezegd hebben "omdat je nooit zo direct zou zijn", maar de woorden van je spreken boekdelen hoor. Linksom rechtsom, je bedoelde het wel. Zegt het dan ook direct!

En idd met die abneu. Kijk, ik snap dat het een lange dag is, dat je bent moe, en je denkt al "Moet ik langs een wat dikkere man met postuur dat niet voldoet aan mijn verwachtingen slapen" en dan snurkt ie ook nog eens loeihard.... dan zie je je toekomst ff niet hele positief nee. Maar ga het niet gooien op het feit dat ie dat eerder had moeten zeggen. Wanneer dan? In de kaart bij t kado? Aan het altaar? Tijdens de eerste dans? Wanneer had je dit willen horen? :') Dat je van ene koude kermis thuiskwam toen e dat hoorde, sure, snap ik. Maar leg dit niet bij hem. :D

En ik vind Anton ook botter overkomen nu, maar dat vind ik een hele natuurlijke reactie als je dit allemaal over je heen krijgt. En dat ie dat dan op camera heel lang wat minder heeft gedana en met camera's uit misschien wat meer, ook die snap ik. Iedereen is op camera anders, want je weet dat half NL meekijkt en internetmensen (zoals ik nu :P ) er iets over gaan zeggen. Maar op een gegeven moment is de maat wel vol dik flink postuurderig, Linda!
L'Amour menaçant:
pi_220727980
Toch knap dat ze elk jaar weer met kandidaten aankomen die zo de hoofdrol in "the 40 year old virgin" kunnen spelen, of compleet contactgestoord zijn.

Dan heb ik bijna meer respect voor Sandra die het nog geeneens een kans geeft ipv aan een blind paard trekken en voor de camera totaal anders te zijn en daarna in een exit gesprek de ander voor de bus gooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')