abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220677356
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.

Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
  woensdag 29 april 2026 @ 12:48:12 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220677405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.

Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220677451
Denk dat Luigi en Danique het beter met elkaar naar hun zin hadden gehad. :D
Ze verdienen sowieso allebei beter dan die chagrijnen en muren waar ze mee opgescheept zitten.
Kirsten lijkt alleen maar van Luigi te walgen ofzo terwijl die dude toch best prima is.
Vrolijk, toegankelijk, verzorgend.

Kyle is echt een chagrijn. Vond hem bij de introductie best ok, denk zelfs dat de huwelijksdag best geslaagd leek.
Die heeft echt issues.

Ik hoop dat die homo’s en lesbiennes het allebei redden.
En dat eerste stel (Nick en…?) groeien ook al oprecht naar elkaar toe. :)
  woensdag 29 april 2026 @ 13:18:57 #154
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.

Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Ik denk dat ze rustig blijven want anders krijgen ze 1.4 miljoen kijkers over zich heen, of de productie.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220677680
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 april 2026 @ 13:22:58 #156
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677692
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:42 schreef S_E het volgende:
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.

Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:27:02 #157
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
Ik heb bij haar het idee dat ze heel erg klaar is met het programma en Anton en er liever gisteren dan vandaag mee wilde kappen. Ook vrij onsympathiek naar de andere deelnemers.

Het helpt niet als je veel jaknikkers om je heen hebt natuurlijk.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:28:22 #158
174940 W00fer
Maar echt
pi_220677760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
Die twee homo's zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 april 2026 @ 16:01:51 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220678616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef W00fer het volgende:

[..]
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
Ik moet aan mijn hoofd werken.
L'Amour menaçant:
pi_220679191
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220680393
Koppelsdiner gekeken en wat is Linda een onsympathieke trut, zeg gewoon dat je hem vanaf moment 1 onaantrekkelijk vond ipv al die drogredenen van "ik zoek een man waarmee ik kan lachen". Mens je hebt alle positieve energie van Anton helemaal leeggeslurpt in die vakantie, en dan de bal bij hem leggen. :')

Die reactie op die brief ook. "Ik ben pissed want we hadden afgesproken geen contact te hebben." :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220680413
Pffff kyle moet ook overal zn “weightloss” benoemen. Gadverdamme. Natuurlijk mag je trots zijn maar als je vrouw aangeeft even op adem te moeten komen moet je er niet als een speer vandoor gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meisjemetdeprei op 29-04-2026 20:53:03 (Typfout) ]
  woensdag 29 april 2026 @ 22:01:33 #163
174940 W00fer
Maar echt
pi_220680963
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Er komt wel een koppelsweekend
pi_220681096
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 29 april 2026 @ 22:26:49 #165
174940 W00fer
Maar echt
pi_220681108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Hoe weet je dat het er 21 zijn?
pi_220681366
Opgezocht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220681460
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
blablablabla
pi_220681505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.

Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.

In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.

Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.

Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.

En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.

Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.

In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.

[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 30-04-2026 03:15:58 ]
  donderdag 30 april 2026 @ 08:58:28 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220681958
quote:
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.

Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 april 2026 @ 09:52:15 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220682223
Hij is nog steeds dik.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220682230
quote:
Helemaal mee eens.
pi_220682255
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.

Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
  donderdag 30 april 2026 @ 09:58:56 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682264
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:57 schreef S_E het volgende:

[..]
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
Jup. Denk dat dat het is.
Veel te vroeg na zijn "verandering".
L'Amour menaçant:
  donderdag 30 april 2026 @ 09:59:44 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682269
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:52 schreef matthijst het volgende:
Hij is nog steeds dik.
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn :D
L'Amour menaçant:
pi_220682289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn :D
En ook dat is waar. Hij lijkt wel een mokkend, stampvoetend kind.
  donderdag 30 april 2026 @ 10:13:56 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682373
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.

Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaat :') Vond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.

En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen :Y

De rest is een ramp.
L'Amour menaçant:
pi_220682731
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.

Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.

In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.

Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.

Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.

En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.

Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.

In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.

Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.

Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.

Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
blablablabla
  donderdag 30 april 2026 @ 13:10:12 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220682934
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.

Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.

Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.

Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
L'Amour menaçant:
pi_220683207
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar voeding let. :o
pi_220683449
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef vencodark het volgende:
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar zijn voeding let. :o

Hij is nog niet zover in zijn proces dat hij er relaxt mee om kan gaan. Geloof er ook geen zak van dat hij een moeilijke eter is. Hij zit gewoon vast in routine doodsbang om de controle te verliezen.
blablablabla
pi_220683451
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet _O-
blablablabla
pi_220683568
Dus als iemand hard gewerkt heeft om kilo’s af te vallen mag die zelfs op de huwelijksreis niet even een paar dagen genieten?
Damn, that’s harsh. :') Wat een overdreven oordeel over (types als) Danique.
pi_220683615
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?

Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.

Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
pi_220683722
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet _O-
Of Danique gaat er iets losser en imo ook gezonder mee om. Kyle weegt thuis waarschijnlijk alles af en bewaart dat in porties in de vriezer. En met die discipline val je natuurlijk prima af, vooral met veel overgewicht icm sporten. Maar de levensvreugd spat niet echt van hem af. Ik denk dat hij nog heel veel werk heeft te verzetten om een balans te vinden. En niet dat Danique iets verkeerd doet, maar het is wel zijn angstbeeld gok ik.
pi_220684497
Hebben ze nu een beetje afgekeken bij MAFS AUS en UK?
Dit is toch nieuw, dat ze meekijken tijdens het diner, en daarna op de bank?

Kreeg wel het idee dat toen Anton en dat kutwijf ijskonijn aangaven ' Dit heeft geen zin meer' dat Kweenie-Apart en Juliana-bril zoiets hadden van ' Oh, kon dat ook' ? _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielojram75 op 30-04-2026 20:22:01 ]
pi_220684706
Geen idee ook waarom Kyle en Danique überhaupt nog trekken aan dit onwijs dode paard. :D
pi_220685127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:11 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?

Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.

Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
pi_220686464
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 02:01:20 #189
174940 W00fer
Maar echt
pi_220687204
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:36 schreef Meisjemetdeprei het volgende:

[..]
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
Dat weten we niet dat kan ook montage zijn of selectief geknipt. Want hij gaf aan toen ze met de auto weg gingen begon haar mopperen en zuchten al.
pi_220688916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug :P
pi_220688948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.

Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaat :') Vond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.

En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen :Y

De rest is een ramp.
Eens met deze samenvatting. Bij Nick en Joyce heb ik nog wel met name een twijfel bij haar, maar ze mag me verrassen. Had in ieder geval niet verwacht dat ze nog zo ver zouden komen na die roestige harige start :P
pi_220689066
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug :P
Benieuwd of we de andere kant van Dominik ook te zien krijgen in de resterende afleveringen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220689174
Ik vond het verwijt van Linda aan Anton dat ze niet samen konden lachen zo vreemd. Daar zijn toch echt twee mensen voor nodig en vrijwel niemand creëert makkelijk een luchtige sfeer met geintjes als de ander zo koel is zoals Linda dat was.

Bij het programma moeten ze veel meer op mensen selecteren die tegen de druk kunnen die bij dit experiment komt kijken. Voor Kirsten en Kyle had dit experiment met niemand kunnen slagen denk ik, omdat zij zoveel druk ervaren dat er nooit gevoelens kunnen ontstaan. Bij Linda denk ik dat het experiment alleen kan slagen met iemand die ze bij de eerste indruk al een aantrekkelijk uiterlijk vindt hebben.

Verder vind ik dit een seizoen met hele leuke mannen zoals Nick en Luigi, die echt communicatief sterk zijn, ook op emotioneel vlak.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:35:35 #194
174940 W00fer
Maar echt
pi_220689303
Maar welke druk is er die je niet vooraf had kunnen weten?

1. Je gaat met 6 man naar een warm land, inclusief je partner cameraman, geluidsman en regisseur
2. Je hebt een feest met vrienden en familie van beide kanten, cameramannen,geluidsmannen,experts, carlo en de stylisten en mensen zoals regie enzovoort
3. Alles volgt elkaar snel op, de dag na je feest zit je met brakke kop in het vliegtuig
4. Het hele opnameproces is in 2 weken of 3 weken voorbij
5. Ze filmen je overal, zelfs als je met je blote reet in een koud zwembad springt
6. Je gaat vijf dagen op reis, er kan vertraging optreden
7. Je kan de ander niet leuk vinden, of hij/zij jou niet
8. Je weet dat je "snel" gevoelens "moet" ontwikkelen, want daar ligt de focus op van de "experts" om je volledig open te stellen
9. Je weet dat je geen sjagrijnige bakkes kan gaan trekken, want die komt op de zoomlens tevoorschijn
10. Je weet dat er gemonteerd gaat worden
11. Je weet dat social media heftig gaat zijn
12. Je weet dat er 1.4 miljoen kijkers zijn en iedereen en z'n moeder je bij de supermarkt gaat aanspreken
13. Je weet dat het een gesponsord programma is waar je meedoet aan activiteiten van de sponsor
14. Je weet dat de wederzijdse families er iets van gaan vinden?

Bij diverse deelnemers hoor ik een totale contactgestoordheid cq aversie tegen enig menselijk contact. Bij Linda van Anton hoor ik dat ze "thuis tot rust moet komen" (wat heb je dan op vakantie gedaan, de hele dag zware zakken cement gesjouwd?) en "weer moet landen". En als ze thuis zijn, dan willen ze zo graag zo'n mooie reis maken :')
Wat wil je nou, reizen of thuis in je nest liggen?

Hoezo druk die je niet wist, je kunt 3 seizoenen terugkijken op Videoland. Alles teruglezen op Lovereality. Alle gossip terugkijken bij RTL Boulevard, juicechannels enzovoort

Ik heb ook een beetje het idee dat mensen of compleet naief zijn, of het erom doen. Zich van de domme houden dat ze niet wisten wat er allemaal wel of niet bij kwam kijken.

Ik vind het ook schrijnend dat Eveline niet doorheeft dat de "o jee" van Kirsten eigenlijk een "alsjeblieft niet" is of nog erger.

[ Bericht 34% gewijzigd door W00fer op 01-05-2026 13:41:40 ]
pi_220690661
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?

Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.

Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:06:14 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_220693209
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?

Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.

Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
Het zijn bijna allemaal HBO afgestudeerde deelnemers. Die komen niet uit een ei.
pi_220704554
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:27 schreef W00fer het volgende:

<knip>
Overigens begreep ik van de social media
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verbaast me dat in de spoiler niet?

SPOILER
Somebody that I used to know
  maandag 4 mei 2026 @ 09:23:02 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220711032
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
L'Amour menaçant:
pi_220712410
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
blablablabla
  maandag 4 mei 2026 @ 12:58:30 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220712771
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.
Ik vind hem blinde paniek en controlfreak uitstralen, dus ik denk dat het gewoonweg te vroeg is.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')