Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.
Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik denk dat ze rustig blijven want anders krijgen ze 1.4 miljoen kijkers over zich heen, of de productie.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.
Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:42 schreef S_E het volgende:
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.
Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
Ik heb bij haar het idee dat ze heel erg klaar is met het programma en Anton en er liever gisteren dan vandaag mee wilde kappen. Ook vrij onsympathiek naar de andere deelnemers.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
Die twee homo's zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik moet aan mijn hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
Er komt wel een koppelsweekendquote:Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Hoe weet je dat het er 21 zijn?quote:Op woensdag 29 april 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.
Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
Jup. Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:57 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
Sure, maar wel 50kg minder dik.quote:
En ook dat is waar. Hij lijkt wel een mokkend, stampvoetend kind.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.quote:Op donderdag 30 april 2026 03:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.
Leven en laten leven. Je kunt het emotie eten van de ander niet oplossen. Dat is echt iets waar iemand zelf aan moet werken met een coach, een psycholoog of een huisarts.
Kyle doet alsof hij 180 graden veranderd is en zeker met 50 kilo afvallen goed bezig, maar hij trouwt met iemand. Dat kan niet altijd binnen de lijntjes.
In aflevering 16 besluit Linda op het eindgesprek Anton nog even verder onder de bus te flikkeren met een quasi opmerking die niemand kan verifiëren of het echt zo gegaan is. En ongekend ook hoe zij Lennart loopt te gaslighten in de koppelcoaching. Het is vooral zijn gevoel dat zij te weinig haar best deed. Anton houdt het netjes en beschaafd en gaat niet zoals bij Kyle en Danique met modder gooien maar ergens denk ik ook wel van hij vindt het te gemakkelijk allemaal best. Ik denk ook dat haar deur bij het inlopen van de trouwzaal al eigenlijk 80% dicht zat. Ze hebben op die huwelijksreis eigenlijk nog niet 1 grap met elkaar gemaakt.
Bij Kirsten zie je haar danswedstrijd en Luigi mag mee, als tribunetoeschouwer, maar vooral niet meer dan dat. Wat is zij eigenlijk oneerlijk naar hem. Ze had het beter net als Linda kunnen afkappen. Voor mijn gevoel blijven Kyle en Kirsten hun partners gewoon een worst voorhouden. Voor Luigi is het interessant om eens in het leven van een vrouw te kijken, voor Danique gewoon een sjagrijnig blok aan haar been want ze haalt er weinig positiviteit uit.
Wat vooral bijzonder is is dat Cindy nog steeds maar een beetje matig op gang komt terwijl Linda het wel echt ziet zitten.
En over het gegeven dat Linda Anton nog extra onder de bus moet gooien, ik vind haar inderdaad zoals Lennart zegt egocentrisch bezig.
Wat trouwens ook vreemd is, is dat Rob eigenlijk na die 2 dates zei van doe maar een eindgesprek zonder Sandra en that's it. Iets zegt me dat hij zich een beetje genaaid voelde door het programma en/of Sandra. Wat ook wel te begrijpen is.
In andere seizoenen ging een eenling dan toch nog een tijdje door of werd nog uitgenodigd op het koppelsweekend of ging nog mee met die maffe oefeningen om meer gevoel te krijgen.
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat idee had ik eerst ook bij hem, dat het een beetje een narcist was die haar probeerde te bodyshamen louter vanuit een eigen superioriteitsgevoel.
Maar toen zij dat ijsje wilde halen zag ik alleen maar blinde paniek in zijn ogen. Ik denk echt dat hij bang is om de controle te verliezen en terug te vallen in zijn oude eetpatroon.
Je moet ook niet vergeten dat zij mede gematcht zijn omdat ze die struggle hebben gehad met eten en afvallen. Dat zij zich desalniettemin zo laat gaan met eten kan voor hem natuurlijk een red flag zijn.
Eten is een serieuze verslaving, als jij allebei een verleden hebt met drank had en je bruid gaat tijdens de honeymoon gezellig wijntjes klappen zou niemand er raar van staan te kijken als je daarvan ging steigeren. Maar omdat je nu eenmaal niet zonder eten kan is het maar oke of zo.
Hij is nog niet zover in zijn proces dat hij er relaxt mee om kan gaan. Geloof er ook geen zak van dat hij een moeilijke eter is. Hij zit gewoon vast in routine doodsbang om de controle te verliezen.quote:Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef vencodark het volgende:
Kyle had misschien gehoopt op een strakke fitgirl die altijd op haar zijn voeding let.
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doetquote:Op donderdag 30 april 2026 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat het voor hem (nog) een enorm issue is. "Dit nooit meer" en nog niet de wilskracht om zelf het te laten staan (of met mate te genieten) terwijl je je partner "los" ziet gaan. Dus dit komt allemaal veel te vroeg.
Of Danique gaat er iets losser en imo ook gezonder mee om. Kyle weegt thuis waarschijnlijk alles af en bewaart dat in porties in de vriezer. En met die discipline val je natuurlijk prima af, vooral met veel overgewicht icm sporten. Maar de levensvreugd spat niet echt van hem af. Ik denk dat hij nog heel veel werk heeft te verzetten om een balans te vinden. En niet dat Danique iets verkeerd doet, maar het is wel zijn angstbeeld gok ik.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet![]()
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:11 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is Sandra er nog begenadig vanaf gekomen met alleen een afwijzing, 15 mins of fame en een hoop backslash op social media. Daarin is het van zijn kant ook wel te verdedigen dat hij wel vragen heeft gesteld maar zij er zuchtend of afwijzend op reageerde. Ik denk niet dat hij dat verzint. Ik weet dat als vrouwen geen interesse meer hebben ze erg vals kunnen doen. Wie zegt dat Danique het echt nog een kans wil geven, of alleen voor camera?
Dat is nog helemaal geen uitgemaakte zaak. Ik bedoel hoeveel vragen heeft ze aan hem gesteld, toen hij op die berg stond dat hij het moeilijk had pakte zij haar zipline en sjeesde die berg af. Zij noemt dat ruimte geven aan zijn angst/verdriet/pijn maar je eigen lol hebben en weglopen is niet ruimte geven aan imo.
Dan ga je juist, zoals de experts zeggen, met elkaar zitten.
Dat weten we niet dat kan ook montage zijn of selectief geknipt. Want hij gaf aan toen ze met de auto weg gingen begon haar mopperen en zuchten al.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:36 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Maar het begon bij hem, want toen ze begonnen bovenaan de berg en zij het heel spannend vond en even op adem moest komen, ging hij gewoon naar beneden zonder haar moed in te praten, etc.
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terugquote:Op donderdag 30 april 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Vond het wel een lange zit die koppelscoaching aflevering met als laatste deel pas het vervolg van het samen wonen. Die Kyle en Danique blijft trekken aan een dood paard net als Kirsten en Luigi. Vond het wel leuk om Kirsten eens in haar eigen dans habitat te zien floreren. Je zag dat ze hier plezier in had maar toch ook best fanatiek was en ik ken dat wereld een beetje van vroeger, dat is vaak haat, nijd en jaloezie onder elkaar in die danswedstrijden wereld. Gek dat ze op 'de dansvloer' nooit een vent heeft ontmoet, maar van haar danspartner hoeft ze het ook niet te hebben die is volgens mij van de 'herenliefde'.
Die Dominik en Ferenc is erg over de top allemaal hoor, het is net een ouderwets theater drama stuk met al Dominik's zijn superlatieven en verheerlijkingen, dit lijkt echt gestaged te zijn en niet spontaan en natuurlijk. Volgens mij wil Dominik dat een relatie hebben met een vent eens eindelijk gaat slagen daarom is hij zo overdreven aan het doen. Dat wordt een harde klap als het straks uit elkaar spat dat sprookje wat hij er nu van maakt.
Eens met deze samenvatting. Bij Nick en Joyce heb ik nog wel met name een twijfel bij haar, maar ze mag me verrassen. Had in ieder geval niet verwacht dat ze nog zo ver zouden komen na die roestige harige startquote:Op donderdag 30 april 2026 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het dameskoppel leuk. Hoop dat dat gaat werken. Ze gaan redelijk koel en steady lijkt wel.
Tegenovergestelde van het herenkoppel wat heet en hard gaatVond Dominik ook wel ERG aanwezig tijdens het koppelsdiner. Zou daar op een gegeven moment moe van worden.
En ik vind Nick en Joyce wel leuk samen
De rest is een ramp.
Benieuwd of we de andere kant van Dominik ook te zien krijgen in de resterende afleveringen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dominic en Ferenc gaan zo hard dat ze inderdaad bij de eerste de beste tegenslag wel zullen gaan ontsporen. Althans ik denk dat met name Dominic in ruzie-achtige settings net zo intens is als nu dus het is van 0 naar 100 en terug
Het zijn bijna allemaal HBO afgestudeerde deelnemers. Die komen niet uit een ei.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:22 schreef Stepperoller het volgende:
Wie heeft het over niet kunnen weten dan?
Je kan dat zeker vooraf weten, maar de deelnemers die dat overkomt zijn blijkbaar niet zulke begenadigde denkers of in staat die verantwoordelijkheid te nemen om voor zichzelf te besluiten dat zij niet geschikt zijn.
Vandaar dat men daar vooraf beter op moet selecteren.
quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:27 schreef W00fer het volgende:
<knip>
Overigens begreep ik van de social mediaWaarom verbaast me dat in de spoiler niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien had zij ook ff mee moeten gaan met sporten ? En niet steeds helemaal los gaan. Ook met dat ijs 2 megabollen met een of andere chocoladedip, alsof ze het er om doet![]()
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik tegen die kop op onweer aan zou moeten staren zou ik er ook 2 mega bollen voor willen hebben.
Het is echt een groot mokkend kind.
En dan staat zij er duidelijk relaxter in dan hij.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar dat hele proces rondom (veel) gewicht kwijtraken was wel een van hun belangrijkste punten qua match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |