Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.
Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik denk dat ze rustig blijven want anders krijgen ze 1.4 miljoen kijkers over zich heen, of de productie.quote:Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.
Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:42 schreef S_E het volgende:
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.
Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
Ik heb bij haar het idee dat ze heel erg klaar is met het programma en Anton en er liever gisteren dan vandaag mee wilde kappen. Ook vrij onsympathiek naar de andere deelnemers.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
Die twee homo's zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 homootjes is een reality soap in een programma geworden. Denk dat die wel een eigen soap krijgen ook. Dat kun je zien aan komen, die zijn zo over de top en erg Martien Meiland-waardig dus die krijgen na De Hanslers een eigen plekje op SBS, kan niet missen. Wel erg over de top en gedramatiseerd.
Kirsten en Luigi is een trainwreck geworden en die Kyle en Danique idem. Om maar te zwijgen over Joyce en Anton die alleen maar bezig is met beroepsdeformatie met zijn eet en kook gebeuren tijdens hun huwelijksreis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik moet aan mijn hoofd werken.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Afvallen is ook discipline verhaal he. Als je bij 1 blokje Old Amsterdam de hele zak leeg eet moet je aan je hoofd werken.
Er komt wel een koppelsweekendquote:Op woensdag 29 april 2026 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Koppelsdiner bekeken. Nog nooit zo iets ongemakkelijks gezien, en die vreselijke Evelien die zowat klaar kwam toen ze zag dat er een voorzichtig vingertje in de hand van Luigi werd gelegd door Kirsten op het einde....gif it up. Al deze koppels falen als een malle in the end.
Komt er geen koppelsweekend meer aangezien we morgen koppelscoachings te zien krijgen?
Hoe weet je dat het er 21 zijn?quote:Op woensdag 29 april 2026 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Oja, het zijn 21 afleveringen en we hebben nu aflevering 14 gehad, dus er is nog even te gaan. Nog meer trekken aan een dood paard. Als de aantrekkingskracht er bij velen nu nog steeds niet is bij de deelnemers, gaat deze zeker ook nooit meer komen ook.
Dat is gewoon volstrekte lariekoek. Ik heb ook vrouwen gedate die overduidelijk een pondje meer hadden en een eetprobleem hadden. Dan nog kun je het gezellig hebben. Zolang je niet pontificaal in iemand anders zijn gezicht zit te smullen van taart om de ander de ogen uit te steken of af te troeven is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ik snap die Kyle ergens wel, hij is duidelijk verslaafd geweest aan eten en zoveel kwijtgeraakt qua gewicht. Dan is Danique wel een bedreiging want zij houdt van lekker eten dus als hij niet op past en mee gaat met haar Bourgondische eetstijl zit hij zo weer op zijn oude gewicht.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2026 00:54 schreef Elan het volgende:
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat dit idd heel veel meespeelt.
Plus wat iemand hier al eerder zei (getriggerd door "ik had eigenlijk nooit een type") dat het lijkt alsof ie nu na afvallen meent "beter" te kunnen krijgen en hij haar ziet als iemand voor zijn oude ik.
Jup. Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:57 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, of als iemand waar hij zelf niet meer naar terug wil.
Ben het ook eens met dat afvallen ook mentaal is en dat je zelf prima in de hand hebt wat je wel/niet naar binnen stopt, maar Kyle is daar nog lang niet. Die heeft volgens mij nu alleen aan het fysieke aspect gewerkt (het afvallen zelf) en niet het mentale stuk. Geen ijsje, geen luxe ontbijt, zijn opmerkingen dat al zijn maaltijden in bakjes in de koelkast staan. Die zit nog zoveel met zichzelf in de knoop, die was hier nog niet aan toe. En als je dan gekoppeld wordt aan een wat voller iemand, wordt die angst natuurlijk enorm getriggerd.
Sure, maar wel 50kg minder dik.quote:
En ook dat is waar. Hij lijkt wel een mokkend, stampvoetend kind.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar wel 50kg minder dik.
Ik snap de opmerking, maar het desalnietemin knap.
Geeft hem echter nog niet een excuus een asshole te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |