abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:24:11 #103
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220629671
Het was een grapje. De dames voelen kennelijk geen klik en gaan dan op de oppervlakkige toer.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 22 april 2026 @ 01:21:22 #104
174940 W00fer
Maar echt
pi_220630190
Ongekend die aversie van Linda naar Anton toe in aflevering 11.

Kerel doet veel moeite en zij geeft alleen maar afwerende antwoorden. Ze doet alsof alles wat hij doet shit is.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 22 april 2026 @ 02:04:52 #105
174940 W00fer
Maar echt
pi_220630237
Alsof Kyle al niet genoeg glazen had ingegooid gaat hij ook nog geagiteerd reageren. Ik zou wellicht hetzelfde doen als Anne steeds inbreekt maargoed.

Danique's humeur draaide wel helemaal om. Ook niet perse fijn om te zien.

Het ziet er naar uit dat Nick nog wel een kans heeft.

Ook echt oprecht sneu voor Anton die in zijn element is. Eigenlijk zou Anton ook een dateronde moeten krijgen.
  woensdag 22 april 2026 @ 09:14:11 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220630909
De italiaan lijkt een beetje bij z'n zinnen te komen en zich te realiseren "Get! Out!"
Echt, die Kirsten. Ze kan hem geen seconden aankijken ook. Je ziet haar constant wegkijken zo half langs de camera af of zo.
Nog nooit zo'n ongemakkelijk mens gezien.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220632303
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.

Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.

Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
  woensdag 22 april 2026 @ 14:03:18 #108
174940 W00fer
Maar echt
pi_220633063
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 12:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.

Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.

Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
Het helpt ook niet dat RTL het verkoopt als het alternatief voor Tinder. Dan proberen mensen maar wat.
pi_220636751
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.

In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?

Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?

Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?

Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.

Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.

Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.

Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?

[ Bericht 26% gewijzigd door W00fer op 23-04-2026 03:04:01 ]
  donderdag 23 april 2026 @ 09:16:43 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220637557
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.

In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?

Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?
Ik ben nog niet bij t barsten van de bom, maar ot nu toe heeft Danique voor mij de gun-factor en hij als mokkende baby totaal niet.

quote:
Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?

Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.
Ik denk dat dat met Kirsten echt echt ECHT te saai zu zijn. Dat stukje met die kittens alleen al. Pffff. Wat een dooie boel.

quote:
Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.

Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.

Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?
We zien altijd de versie die de productie wil laten zien, helaas.
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 april 2026 @ 09:29:18 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220637648
Linda & Anton is bijna net zo pijnlijk om naar te kijken als Kirsten & Luigi. Make the hurt stop.

Ferenc & Dominique vond ik in t begin veel te zoet en te overdereven, maar ik moet er nu toch wel steeds meer om lachen en hoop dat het echt zo blijft. Voelt nog iets te goed om waar te zijn.

Nick & Joyce zie ik nog wel wat in. Ik hoop dat zij haar uiterlijke verzorhing plaatje nu bereikt heeft en daarmee stopt (tot hier en niet verder) en dat hij wat mondiger wordt, dan denk ik dat t best wel wat kan worden.
L'Amour menaçant:
pi_220638384
Denk alleen dat de 2 mannen als geslaagd koppel over blijven, zo lijkt het vooralsnog. De rest zal falen ook waar het nu lijkt dat het de betere kant op gaat zoals bij Nick en Joyce. Dit beloofd weer een ouderwets mager seizoen te worden waarin de track-record niet omhoog gaat ten opzichten van andere seizoenen.
Die Kyle heeft verschillende persoonlijkheden lijkt het wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220640987
Tja, ik denk dat je dit ook krijgt bij dit concept. Als je al zo duidelijk weet dat degene aan wie je gekoppeld bent niets voor jou is, maar er wordt van je verwacht dat je het een kans geeft, of degene blijft aan je trekken, dan zou ik me denk ik ook als een hork gedragen. Je moet het er tenslotte wel op kunnen doen uiteindelijk.
Kyle vindt Danique gewoon niet aantrekkelijk genoeg. Linda Anton ook niet. Shit happens.
pi_220641089
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen :D
pi_220641491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen :D
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
pi_220641867
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef S_E het volgende:

[..]
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
Nou inderdaad. Ik heb er ook een hard hoofd in
  donderdag 23 april 2026 @ 21:59:37 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220642272
Kyle is echt een kneus. Met z'n issues.

Kirsten beetje typisch. Verder prima, maar zou me verbazen als 't wat wordt. Die moet gewoon iemand tegen 't lijf lopen bij een larpfest ofzo

Nick beetje desperado. Rughaar scheren, baard trimmen. Dude, knip je ballen er anders ook even af.

Die homo's zijn wel ok, maar ik skip ze, net als die potten.

Die kok is vermoeiend.

Zou leuk zijn als die afgewezen kale nog wat wordt.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 24 april 2026 @ 20:27:27 #118
174940 W00fer
Maar echt
pi_220646716
Joyce gaat Nick in bad doen in aflevering 13. Haar behaarde man :D
Nick vindt het volgens mij wel mooi, beetje vertroeteld worden (zou ik zelf ook hebben).

Het is bijna het einde van de vakanties dus dan volgt het koppelsdiner.

Als je dan de RTL afleveringen kijkt denk je oja liggen ze dus nog 3u achter oftewel sommige koppels waren daar nog niet eens getrouwd. Ik weet ook niet echt of dit programma 3 dagen achter elkaar op tv brengen nu zo'n succes is. Ik bedoel wie heeft er 3 avonden in de week tijd om dit allemaal te kijken inclusief reclames, of je moet het opnemen of op Videoland bingen. Kennelijk kijken er een miljoen mensen maar vast niet allemaal alle afleveringen.

Overigens begreep ik van de social media
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220653654
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220654011
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen :')
Die zaten in de selectie 'Kijkcijfers' :7
pi_220654036
Vond die dates van de ouwe man trouwens wel heel ouwelijk.. Denk niet dat hij daar een wife-to-life uithaalt..
pi_220658120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik ben bang dat die twee de bekende hardlopers zijn die uiteindelijk doodlopers blijken te zijn.

Kyle vind ik echt heel onsympathiek en kinderachtig overkomen en hij zit al veel te ver naar voren te denken waardoor Danique idd niet eens de kans krijgt. Ik snap wel dat hij alleen is. Zijn gedrag is zo onaantrekkelijk
  maandag 27 april 2026 @ 01:03:17 #123
174940 W00fer
Maar echt
pi_220661662
De experts en dan vooral Eveline grijpen bij het gay koppel niet in want het plezier en de intimiteit zijn lekker juicy kennelijk.
  maandag 27 april 2026 @ 01:34:05 #124
174940 W00fer
Maar echt
pi_220661697
Ik zat nog even de preview uit aflevering 1 terug te kijken, daarin wordt al echt veel te veel verklapt.

Nick die apart zit van Joyce, Kyle die ontploft op het koppelweekend, het homostel wat somber kijkt.

Die hele vooruitblik is natuurlijk lekker smaakmakend maar verklapt echt te veel.
  dinsdag 28 april 2026 @ 00:48:32 #125
174940 W00fer
Maar echt
pi_220668944
Ik denk dat Kyle niet in de gaten heeft dat principes stellen, waar ik achter sta, in theorie goed is maar het hele land krijg je over je heen. Dat je het niet leuk vindt gaan is je goed recht om aan te kaarten maar er kijken 1.4 miljoen mensen. Met zijn geïrriteerde en boze houding zijn de matchkansen na MAFS niet bijzonder hoog gok ik aangezien Danique de gunfactor lijkt te hebben??
  dinsdag 28 april 2026 @ 03:43:45 #126
174940 W00fer
Maar echt
pi_220669046
1 ding is wel opmerkelijk. Vorig seizoen was het koppelsdiner in aflevering 12. Dit keer in aflevering 14. Dus of het samenwonen duurt korter, of er komen meer afleveringen. En dat is vreemd.

Sowieso raar dat Linda en Anton niet eens iets doen qua samenwonen. Nog geen drankje drinken.

Denk dat Kirsten in haar handjes mag knijpen met Luigi. Respect voor hoe rustig hij blijft.

We hebben eigenlijk 1 koppel die het nog goed doen en dat zijn Nick en Joyce. De rest is erg lastig. Want in de preview lijkt Cindy toch weer afstand te nemen op het koppelsdiner.

En Linda gooit de deur naar Anton definitief dicht.
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:04:35 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220669504
Ik vind Kyle en Kirsten echt bij uitstek de vervelendste mensen dit seizoen. Wat een enorm negatieve mensen allebei. En misschien zagen ze het allebei vrij vroeg niet zitten qua klik, en moesten ze van de productie toch tegen wil en dank door, maar dit kinderlijk mokkende gedrag van beide vind ik echt afstotelijk.
L'Amour menaçant:
pi_220670048
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
pi_220670366
Ik gun die twee heren echt oprecht alle liefde maar ik hoef niet perse te zien hoe ze in hun onderbroek zowat aan het voorspel begonnen zijn.

Dat opgeilen constant is echt een beetje ‘te’ in mijn ogen.
pi_220670396
Kyle is echt een wandelende chagrijn. Misschien heeft hij de hele dag honger of zo maar als hij altijd zo onsympathiek is dan kan hij zich alvast voorbereiden op een leven alleen. Daar blijft niemand bij .

Kirsten idem.....extreem onaantrekkelijk gedrag van haar. Je bent 30, geen 3.
pi_220670470
Ja ik zou het geen dag volhouden om tegen Kyle z’n chagrijnige gezicht aan te kijken.

Luigi vind ik heel leuk en volgens mij is hij onwijs lief.
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:31:35 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220670603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja ik zou het geen dag volhouden om tegen Kyle z’n chagrijnige gezicht aan te kijken.

Luigi vind ik heel leuk en volgens mij is hij onwijs lief.
Krijgt alleen wel vaak te horen dat ie dan weer TE lief is :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:59:13 #133
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670766
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Kyle en Kirsten echt bij uitstek de vervelendste mensen dit seizoen. Wat een enorm negatieve mensen allebei. En misschien zagen ze het allebei vrij vroeg niet zitten qua klik, en moesten ze van de productie toch tegen wil en dank door, maar dit kinderlijk mokkende gedrag van beide vind ik echt afstotelijk.
Je weet dat als je het niet ziet zitten je tekent voor de hele rit. En feitelijk gezien zijn dat 2 of 3 weken aan opnamen. Iedereen gaat uit van een hoezee verhaal maar je weet dat het 80/20 is. 80 procent vd koppels faalt. Er gaat drama komen. Hetzij door een stomme opmerking die je eruit flapt "onder druk" of "buiten de camera om" of die verdraaid wordt door montage of in de media groter wordt gemaakt dan hoe het is.

En daarbij kan het ook nog zijn dat het op tv slaagt en de terugblik na 3 maanden blijkt alles geklapt (zoals bij Svea en Joey).

Ze noemen het niet voor niets een rollercoaster.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:00:10 #134
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670770
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Vast een onpopulaire mening, maar ik vind dat gejammer, gemekker en gedram van Danique ook echt niet om aan te zien.
Zij geeft aan dat als ze hem de ruimte geeft om na te denken ze ook wat terug mag verwachten. Maar welke verdiepende vragen ze stelt wordt niet duidelijk.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:05:14 #135
174940 W00fer
Maar echt
pi_220670793
Overigens vind ik de experts erg partijdig. Want Linda van Anton krijgt nauwelijks kritische vragen. Kyle krijgt wel een preek. Kirsten een beetje. Bij Nick en Joyce hebben ze geluk gehad dat zij bijgedraaid is en hem nu een beetje kan optutten. De vraag is hoelang blijft hij dat trekken en hoelang blijft dat voor haar interessant.

Nick geeft meermaals aan ook een eigen mening te hebben. Volgens mij wil hij niet continu mooiboy zijn en op den duur gaat dat schuren.

Ik heb wel het vorig seizoen even het koppelsdiner teruggekeken en daar zat meer drama in dan dit seizoen. Björn en Marcella en Olof en Femke was vuur.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:05:36 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220672083
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef S_E het volgende:
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.

Dat jij jezelf er niet door tegen laat houden, prima.
Maar hou op met het hem vragen wat het is overduidelijk dat dat een issue is bij hem.
L'Amour menaçant:
pi_220672829
Het probleem van Kyle is dat hij nu hij is afgevallen ook meteen denkt lichamelijk voor een andere categorie vrouwen aantrekkelijk te zijn, los van het karakter. Danique valt voor hem qua looks in zijn "oude database" en daarom reageert hij nu zo horkerig.

Hij zij dat hij vroeger geen type had, waarschijnlijk was hij blij dat er überhaupt iemand bleef plakken omdat ze qua looks toen gelijkwaardig waren.

Danique verdient veel beter dan deze onvolwassen simpele ziel.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:48:43 #138
28167 matthijst
pi_220674583
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem van Kyle is dat hij nu hij is afgevallen ook meteen denkt lichamelijk voor een andere categorie vrouwen aantrekkelijk te zijn, los van het karakter.
Dit. Die gast loopt rond alsof ie Johnny Depp is ofzo. Met die lange jas van 'm, beetje naar zichzelf kijken in de spiegel. Wat een ongelooflijke kneus.
pi_220674740
Bij Nick en Joyce lijkt er zowaar wat progressie in te zitten, al blijf ik het gevoel houden dat zij van hem een ontwikkelingsproject maakt terwijl ze zelf niet van plan is om heel erg te veranderen. Zal uiteindelijk nog wel klappen,

Bij Dominic en Ferenc blijf ik denken dat ze met 120 km/per uur op een muur afcrashen en het zelf niet in de gaten hebben, maar wellicht heb ik het mis. Sowieso vind ik het twee vermoeiende types, maar ik hoef er gelukkig niet mee naar bed :7

Die Kirsten blijft me echt verbazen, ik hoorde gisteren Isa Hoes in een podcast zeggen dat ze haar het liefst door de TV heen zou willen trekken en ik herken het gevoel :D Luigi daarentegen O+
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:15:38 #140
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou ik vond in de nieuwe aflevering het wel echt stom met dat ijsje eten dat zij niet inziet dat hij daar bij zichzelf enorm mee zit, vanwege het vele afvallen en trainen en nooit meer terugwillen daarheen, en toch een beetje gaat pushen. "Wil je echt niet?" Nee mens, en je weet ook waarom! Niet de kat op het spek binden.

Dat jij jezelf er niet door tegen laat houden, prima.
Maar hou op met het hem vragen wat het is overduidelijk dat dat een issue is bij hem.
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.

Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:19:04 #141
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nick en Joyce lijkt er zowaar wat progressie in te zitten, al blijf ik het gevoel houden dat zij van hem een ontwikkelingsproject maakt terwijl ze zelf niet van plan is om heel erg te veranderen. Zal uiteindelijk nog wel klappen,

Bij Dominic en Ferenc blijf ik denken dat ze met 120 km/per uur op een muur afcrashen en het zelf niet in de gaten hebben, maar wellicht heb ik het mis. Sowieso vind ik het twee vermoeiende types, maar ik hoef er gelukkig niet mee naar bed :7

Die Kirsten blijft me echt verbazen, ik hoorde gisteren Isa Hoes in een podcast zeggen dat ze haar het liefst door de TV heen zou willen trekken en ik herken het gevoel :D Luigi daarentegen O+
Luigi heeft wel serieus een mooi huis / appartement.

Bij Kirsten gingen ze op een terrasje zitten waar niemand zat. En zij vindt het verdrietig dat ze niet normaal kan doen. Maar volgens mij eerder verdrietig voor haar familie en tv imago dan voor Luigi. Ik heb haar nog geen enkele gevoelsvraag of diepgaande vraag horen stellen. Nog niet eens of Luigi qua karakter een goed mens is.

Hij daarentegen heeft een engelengeduld. Wetende ook dat als hij dat niet heeft hij de sympathie van de kijker verliest.

Anton die zie ik nog wel een keer zijn geduld verliezen, of hij moet al verliefd zijn (geworden).
  woensdag 29 april 2026 @ 03:19:24 #142
174940 W00fer
Maar echt
pi_220675617
Na het zien van aflevering 14 krijg ik echt een irritatie naar Linda dat ze Anton zo hard aflikt.
En de experts vinden het allemaal maar prima. Kerel doet zijn best, valt af, is respectvol. Misschien niet de man die ze zoekt of wil maar dat hele verhaaltje dat ze jaknikkers / vrienden opzoekt die haar naar de mond praten dat irriteert me.

Idem met Kirsten die niet door de andere kandidaten aangepakt wordt. Domenik doet het met een geintje en een beetje erotiek (wat niet werkt) maar ik mis wel een beetje een reprimande naar de mensen die er overduidelijk met de pet naar gooien. Linda die later komt dan Anton, heb dan op zijn minst het respect om tegelijk met hem binnen te komen. Zij zegt we hadden afgesproken om geen contact te hebben. Hoe kun je dat nou afspreken. Je doet mee aan het volle pond van het experiment. Dus alles, elkaar leren kennen, samenwonen. Ze doet net alsof hij een kwal is die haar iets aangedaan heeft ofzo.

Kyle die elke vorm van galantheid ontbeert. Kirsten die geen enkel positief ding over Luigi kan opnoemen, ook niet dat ze iets moois gezien heeft op huwelijksreis of dat Luigi aardig is of beleefd.

Ik snap gewoon niet dat mensen zo gruwelijk hard over elkaar kunnen zijn.
pi_220676000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:05 schreef W00fer het volgende:
Overigens vind ik de experts erg partijdig. Want Linda van Anton krijgt nauwelijks kritische vragen. Kyle krijgt wel een preek. Kirsten een beetje. Bij Nick en Joyce hebben ze geluk gehad dat zij bijgedraaid is en hem nu een beetje kan optutten. De vraag is hoelang blijft hij dat trekken en hoelang blijft dat voor haar interessant.

Nick geeft meermaals aan ook een eigen mening te hebben. Volgens mij wil hij niet continu mooiboy zijn en op den duur gaat dat schuren.

Ik heb wel het vorig seizoen even het koppelsdiner teruggekeken en daar zat meer drama in dan dit seizoen. Björn en Marcella en Olof en Femke was vuur.
Ik hoop wel weer op een hottub incident als vorig jaar :P qua vuur.
pi_220676056
Ik vind Linda echt met de aflevering onsympathieker worden. Lekker Anton affikken, die man kan ook niets goed doen bij haar.
Dat je niet verliefd (kan) worden, dat is logisch, maar je hebt toch ook gewoon normale fatsoensnormen? Stel je niet zo aan.
En waar ik Linda zei, kan ook Kirsten of Kyle ingevuld worden. |:(
  woensdag 29 april 2026 @ 09:16:44 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220676257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:

[..]
Sorry hoor maar 1 ijsje gaat echt geen enorme dikmaker zijn. Hij doet net alsof hij bij de minste of geringste misstap gelijk weer totaal de mist in gaat.

Afvallen betekent niet dat je jezelf voor het leven moet kwellen. Alles met mate.
Nee dat gaat t niet zijn, maar het is misschien wel zijn gateway ijsje :P
Je kan niet in zijn hoofd kijken. Wie weet heeft hij wel echt elke dag struggles met het afvallen en dingen laten staan. En als je zo dik bent geweest en nu op t goede pad zit, dan kun je heeeel sterk denken "DIT nooit meer".
Dat je daar een gulden middenweg in moet vinden tussen discipline en genieten, daar is ie zo te zien nog lang niet.

Maar als partner hoor je ook dat aan te voelen.
Het was voor mij iig het eerste signaal dat t echt niet alleen bij Kyle zit dat het mis gaat.
L'Amour menaçant:
pi_220676455
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.

Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
  woensdag 29 april 2026 @ 10:00:53 #147
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220676481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Klopt maar misschien is hij daar nog niet klaar voor en meer binair ingesteld om het zo maar te zeggen.
Maar dan moet hij dat ook gewoon zeggen, sorry, lief aangeboden maar ik kan dat op dit moment niet eten ivm afvaltraject.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220676547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat een Anton, Danique en Luigi het maar blijven proberen en blijven willen ook vooral. Snap dat niet.

Linda had wel even goed op haar plaats gezet mogen worden, wat gemeen. En wat heeft ze het constant over dat Anton dik is? Hij is toch niet dik? En daarbij, zij is zelf ook geen maat 36. Ik vind ze qua postuur hetzelfde.
Dat Anton ook maar blijft hopen op een wonder, ze heeft je net finaal afgefikt op tv!
Nou dat! hij is helemaal niet zo ontzettend dik. Ja hij heeft een buik, maar hij is echt niet zo dik als zij hem lijkt te zien.

Eigenlijk zou je de mensen in dit programma bij het koppelsdiner nog eens moeten confronteren met hun "vows" en vragen hoe ze zich daar aan houden ;)
  woensdag 29 april 2026 @ 10:56:00 #149
28167 matthijst
pi_220676748
Amton, geef het op jongen. Waarom praat hij nog met d'r.
Beste bitch, die Linda.

Danique ook, kappen met die Kyle, ze verdient beter.

Bij Joyce vraag ik me af of ze het echt meent, of dat ze bezig is om goed over te komen op TV.
pi_220677075
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.

Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
pi_220677356
Valt me nog mee dat Kirsten niet ‘Apart’ op haar bordje had geschreven.

Ik denk ook dat Kyle heel erg in de afvalmodus zit. Geen enkele uitspatting qua drank of voeding, want bang dat alle remmen weer losgaan. Angst om weer aan te komen.
En dat Danique daar minder last van heeft, en wel ijsjes, drankjes en lekkere ontbijtjes neemt, maakt bij hem denk ik de angst groter. Want zij is ook afgevallen, maar nog steeds vrij stevig. En ik denk dat hij doodsbang is dat hij ook weer die kant opgaat. En dan krijg je dit soort verkrampte houdingen.
  woensdag 29 april 2026 @ 12:48:12 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220677405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef poohenzo het volgende:
Linda denkt dat ze zo op de cover van de Vogue kan of wat gaat er in haar om? Er is gewoon geen enkel excuus om je zo misselijk te gedragen tov iemand die eigenlijk alleen maar zijn best heeft gedaan. Anton zal sneller van zijn buikje af zijn (als hij dat mocht willen) dan dat zij ooit nog een sympathiek karakter gaat ontwikkelen.

Zelfde voor Kirsten, ik kan haar ook niet uitstaan. Met haar 'apart' en 'eh ja ja, kan' . Vreselijk!
Ik vind har antwoorden vaak heel passief agressief.
Het onderwerp vermijdend maar toch snerend.
Zeg gewoon war t op staat. Je bent een volewassen meid! (verre van....)
L'Amour menaçant:
pi_220677451
Denk dat Luigi en Danique het beter met elkaar naar hun zin hadden gehad. :D
Ze verdienen sowieso allebei beter dan die chagrijnen en muren waar ze mee opgescheept zitten.
Kirsten lijkt alleen maar van Luigi te walgen ofzo terwijl die dude toch best prima is.
Vrolijk, toegankelijk, verzorgend.

Kyle is echt een chagrijn. Vond hem bij de introductie best ok, denk zelfs dat de huwelijksdag best geslaagd leek.
Die heeft echt issues.

Ik hoop dat die homo’s en lesbiennes het allebei redden.
En dat eerste stel (Nick en…?) groeien ook al oprecht naar elkaar toe. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')