Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te biedenquote:Op dinsdag 21 april 2026 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt.
Vind je?quote:Op dinsdag 21 april 2026 22:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Logisch wel, ze hebben namelijk zelf heel veel te bieden
Het helpt ook niet dat RTL het verkoopt als het alternatief voor Tinder. Dan proberen mensen maar wat.quote:Op woensdag 22 april 2026 12:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik snap die deelnemers ook niet. Je doet mee aan een programma waarin je met een onbekende trouwt en je kiest ervoor het "experiment" te doorlopen. Dan weet je dat er een reële kans is dat het niet echt je type is.
Je kan er ook voor kiezen om gewoon een leuke vakantie te vieren en een gezellige tijd te hebben. Alles op kosten van het programma en je kan ook iets over jezelf leren. En zo nodig kun je op een gegeven moment met elkaar bespreken dat de romantische klik er niet is. En dan scheiden de wegen. Klaar.
Waarom dat overdreven dramatische gedoe en al die ongemakkelijkheid. Ze doen net of ze voorgoed aan elkaar vast zitten en verplicht zijn meteen een (lichamelijke) relatie aan te gaan. Goed ik begrijp dat ze wellicht teleurgesteld zijn dat het niet helemaal is wat ze hoopten, maar dan nog. Nu maken ze van zichzelf wel een karikatuur.
Ik ben nog niet bij t barsten van de bom, maar ot nu toe heeft Danique voor mij de gun-factor en hij als mokkende baby totaal niet.quote:Op donderdag 23 april 2026 01:25 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 12 de aversie van Linda naar Anton is gewoon echt niet fijn.
Ze wil liever naar vriendinnen en vogels dan eerlijk zijn naar hem.
In aflevering 13 gaat hij een brief schrijven die ze bijna door haar vogel op laat eten en dan demonstratief weg zet?
Danique blijft een beetje vaag. Ze is dichtgeklapt en voelt zich afgewezen maar wil het toch nog een kans geven? Of alleen voor camera?
Ik denk dat dat met Kirsten echt echt ECHT te saai zu zijn. Dat stukje met die kittens alleen al. Pffff. Wat een dooie boel.quote:Hoe kan het dat er van Anton en Linda en zelfs van Kyle en Danique dingen zien van de huwelijksreis en van Luigi en Kirsten alleen een fietstocht, paardrijden en twee restaurant bezoekjes?
Hebben ze dan echt NIKS gedaan daar? Wat zonde allemaal.
We zien altijd de versie die de productie wil laten zien, helaas.quote:Danique doet me wel denken aan Jerney van een paar seizoenen terug.
Echt volgas erin en dan een deceptie krijgen.
Kyle snapt na 2 relaties kennelijk niet dat vrouwen niet altijd een oplossing zoeken maar wel gewoon gezien en gehoord willen worden en wat comfort nodig hebben.
Ik heb wel met Danique te doen al weten we niet hoe het snauwen zonder camera echt ging. Wellicht zit er wel een kern van waarheid in?
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen
Nou inderdaad. Ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op donderdag 23 april 2026 20:09 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echt is en dat ze nog steeds super happy zijn samen.
Maar het gaat zo snel met die 2, ik zie mega drama incoming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Die zaten in de selectie 'Kijkcijfers'quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Kirsten en Kyle, hoe zijn die in hemelsnaam door de selectie gekomen
Ik ben bang dat die twee de bekende hardlopers zijn die uiteindelijk doodlopers blijken te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2026 19:35 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Ferenc en Do echt teveel eerst, en vooral Do vond ik irritant, maar ik begin stiekem wel een zwak voor ze te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |