abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220522944

quote:
Married at First Sight 2026: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen elf is vanaf 7 april 2026 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220522946
Zo de eerste aflevering staat online.
Anno 2026 actueler dan ooit aangezien swipen niet meer schijnt te werken.

Het wordt weer lijp. Zo te zien minder koppels dan de vorige seizoenen?
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 08:19:14 #3
388664 crew  Dotteke
pi_220523333
IK hoorde net in shownieuws

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:53:56 #4
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220523449
Oh, vanavond eens ff op de bank zakken dan :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220525379
Dat homo koppel wordt niets zie je in de preview.

Die man met snorretje wordt ook niks, hij wil te snel.

Lesbisch koppel ziet er goed uit, afwachten.

Koppel met die jonge jongen is beetje een Gio kopie. Ze dachten die komt weer goed uit de verf.

Voor de rest zit er flink tempo op. In aflevering 1 al het vrijgezellenfeest.
pi_220530779
Ze skippen wel maar de aflevering lengte blijft hetzelfde en verder vind ik de montages de snelheid ook niet ten goede komen. Trouwjurk/Pak passen is geskipt maar daarentegen is de trouwerij zelfs veel en veel langer geworden door ander onnodige content. En daar tussen door laten ze ook nog zien hoe het de andere koppels vergaat. Wel leuk dat ze een koppel trouwen in Amsterdam en eens niet in een landhuis/kasteel. En bij de homo's Paleis Soestdijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220535024
De donderdagaflevering van morgen al gezien. Ze maken nu wel vaart met de koppels, 3 nu getrouwd inmiddels dus die kunnen zo snel mogelijk op huwelijksreis, dan begint voor mij het programma juist. Die Linda lijkt me trouwens wel een moeilijke meid en die gozer Anton oogt wat ouderwets, ik weet niet of dit een match gaat worden. Denk dat hij wat te simpel is voor haar. Je zag haar zus ook zo kijken met zo iets 'mmm ik vind hier wel wat van'...En in de aflevering van volgende week dinsdag zien we de eerste haarscheurtjes tussen Joyce en Nick..
Hoeveel koppels zijn er dit seizoen trouwens?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220536394
Linda denkt graag maar liever niet?

pi_220538037
Hij lijkt wel 10 jaar ouder.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 9 april 2026 @ 09:19:05 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220538890
Oef, die halve italiaan.
Ze moet er niet veel van hebben :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220544869
Oei die Anton en die lach van hem. Dat is een dealbreaker als Anton al geen levende dealbreaker was. En dan leuk zeggen 'Er onstaat wel wat'...jazeker....en bron van ergernis bij Linda!
Kirsten en Luigi gaan het ook niet worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick en Joyce verloopt ook niet soepel. Hij is nogal een badaap en daar wordt Joyce een beetje misselijk van dus moet het haar er af, en dat mag zij ook doen. Dat in het kader van een seksueel voorspeel zo leek het in de uitzending.... :?
Allemaal cabaretteketet!
pi_220547052
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Hij lijkt wel 10 jaar ouder.
Hij is dacht ik 41 en ziet er inderdaad wat ouder uit. Ook een beetje aan de dikke kant maar als kok zitten de kilootjes er natuurlijk snel aan. Ik vind haar een beetje gespeeld vrolijk doen en heb de indruk dat ze snel zat van elkaar zullen zijn.
Oeps, zit bij VIDEOLAND en dat heb ik niet. :|W
pi_220549497
Wel jammer dat er zoveel nadruk wordt gelegd op de geilende homokoppels.
Het wordt tijd voor een keer een volwassen homokoppel. Sonny en Dylan waren nog jong (wel nog bij elkaar).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')