abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 16:25:51 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220580457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch wel een grote faal van de 'experts'/productie. Die hadden toch beter naar de wensen van Sandra moeten luisteren.
En dan hebben we het over puur uiterlijk? Want de rest kan ze helemaal niet weten.
Ze gad zelf in eerdere afleveringen aan dat ze nu wel eens verder wilde kijken dan dat, en klaar was met de jong boys die ze altijd had. Nou staat er eens iets anders (jong van geest, maar dat kan ze nog helemaal niet weten), en HOPPA meteen weg. Oeh nou nou, ze houdt niet van kale mannen en deze is kaal dus de expert heeft gefaald.............

quote:
Of het moet allemaal voorgekookt zijn van 'laten we eens niet luisteren naar wat iemand wil misschien krijgen we wel leuke TV' Nou dat is gebeurd. En dan die Evelien er nog bij die nog even gaat zitten pushen. Wat mij betreft laatste seizoen voor haar als 'expert' Ik vond dat kind al tenenkrommend maar dit doet echt de deur dicht! Voor Rob gaan ze nog een vrouw zoeken, maar ik weet niet of er voor Sandra dan ook iemand gevonden wordt. Ik zou als ik haar was lekker passen.
Alles is sowieso geregisseerd voor TV. Dus dat dit nog nooit gebeurd is en nu wel, past prima in een TV format. Dat wel. Maar daar is zo'n "expert" ook maar onderhevig aan hoor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220580570
En Rob is toch best een knappe kerel?
pi_220581302
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.

Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.

En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.

Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220581376
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
pi_220582790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:
Sandra is klaar met de toyboys. Maar toegeven dat je zelf ouder wordt en dus ook een oudere man een kans moet geven raakt een ego'tje.

Juist in de vorige terugblikken hebben ze verklaard dat ze de Martijn's van deze wereld en de Olofjes niet meer willen. Willen alleen een jonge wulpse.

En nu krijgen ze Sandra die ook beetje hooghartig is en dat hadden ze kunnen weten.

Als je meedoet moet je meedoen ook al is er iemand met een pukkel op zijn neus of een twents accent. Anders moet je niet meedoen.
Dit was toch ook met die oude vrouw 2 jaar geleden. Die viel alleen op het mooie pak en na de bruiloft haakte ze meteen al af, begon over van alles en nog wat te zaniken, wou die man helemaal geen kans meer geven.

Er is simpelweg een reden dat sommige mensen altijd alleen blijven.
pi_220582925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:05 schreef W00fer het volgende:

Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220582932
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
7, volgende week dinsdag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220583033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet. Die z.g.n. experts/matchmakers moeten een partner voor je vinden met de wensen die je aangeeft. Je gaat niet zomaar met iemand trouwen waarvan zijn kop je niet aanspreekt. Ik snap die vrouw wel. Dat gepush van die Evelien na afloop is alleen maar scoren omdat ze voor het programma van belang zijn dat er veel stellen samen blijven aan het eind. Kunnen ze daarmee pochen.
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen :')
pi_220583160
Ik heb daar geen verstand van of iemand er goed uit ziet of niet bij mannen. Het is wel sneu voor die vent dat wel, ik mag hem wel. Maar die had dus niet aan haar gekoppeld moeten worden. Ze hebben toch allemaal moeten opgeven wat je absoluut niet ziet zitten en kenmerken gegeven waar ze op moeten zoeken. In dat process zal ze vast wel eens geroepen hebben 'absoluut geen kale man'. Dan neem je dat gewoon mee als matchmaker, maar nee. Ze wilde TV maken dus gaan we juist een kale vent voor haar zoeken. En zie wat er gebeurd...goh, hoe zou dat nu komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220583564
Ik verbaas mij zo erg altijd hoe vaak ik bij deze serie denk: sorry maar zij gaat hem fysiek waarschijnlijk niet aantrekkelijk vinden. Ik ben dan toch benieuwd of de slagingskans toeneemt als de man gemiddeld knapper is dan de vrouw.

Vooral bij de snurkende ook denk ik na de huwelijksnacht: arme man en vrouw maar dit is klaar toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Oef, die halve italiaan.
Ze moet er niet veel van hebben :{
Dit had ik niet verwacht, dit vond ik can de hetreostellen nog de beste fysieke match... Dus hier schatte ik t slecht in.
pi_220583805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:39 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.
pi_220583811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Maar die Rob ziet er toch gewoon goed uit? Hoe kunnen de experts nou weten dat ze hem zou afwijzen. Het is geen filmster of zo qua looks dat wil ik ook niet beweren maar hij ziet er gewoon goed uit. Als die Joyce nou die Nick had afgewezen bij het altaar had ik het nog kunnen begrijpen :')
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?
Of: dat kale mannen verhaal is een excuus om hem niet voor het hoofd te stoten omdat hij ouder is?
pi_220583952
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:27 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zo werkt het niet. Je kunt niet een mooi persoon maar vinden en dan bij dit soort mensen hopen dat het goed gaat. Ze hebben immers altijd wat te zeiken.
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220585478
Ik vroeg mij bij Kirsten trouwens wel af; hoe serieus was zij in het leuk vinden van de partner van een van haar vriendinnen :P ik hoop dat dat een grapje was!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is niet het pakkie aan van de deelnemer maar van de 'expert'. Alles wordt onderzocht, DNA testen de hele flikkerse bende wordt onderzocht. Als je dan nog faalt hierin, dan kun je zien dat al die experts/matchmakers een lachertje zijn. Period.
Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past? :P Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, en als mensen het zelf zo goed wisten is toch vaak de vraag "waarom zijn ze dan nog single".
pi_220585560
Dat heeft te maken misschien maken dat het vinden best lastig is omdat er heel veel mannen/vrouwen al bezet zijn. En daar putten ze uit verschillende aanmeldingen dus die zijn sowieso single.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220585654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:28 schreef W00fer het volgende:

[..]
Omdat die vriendin/zus al zei ze valt niet op kale mannen. Kennelijk hebben de "experts" dat niet uitgevraagd?
Of: dat kale mannen verhaal is een excuus om hem niet voor het hoofd te stoten omdat hij ouder is?
Kerel is slechts 5 jaar ouder. Goed, hij lijkt veel ouder dan zij lijkt maar het scheelt amper iets.
Dan had Sandra beter kunnen aangeven dat hij maximaal 50 mag zijn.
pi_220586255
Wie weet heeft ze dat wel gedaan?
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 15 april 2026 @ 13:17:07 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
De experts hadden op t briefje moeten zien "ik hou echt niet van kaal, dat is een enorme showstopper! Maar verder ben ik niet oppervlakkig".

/sarcasme
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:18:32 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586296
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:46 schreef verbijstering het volgende:
Ik verbaas mij zo erg altijd hoe vaak ik bij deze serie denk: sorry maar zij gaat hem fysiek waarschijnlijk niet aantrekkelijk vinden.
En dan vinden we mannen oppervlakkig.
Maar "kaal" en "2cm kleiner dan ik" is bij menig vrouw al een showstopper.

*Knuppel hoenderhoek, ik ren even weg*
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:21:08 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 00:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik denk dat uiterlijk erg laag in de ranking staat, omdat het programma er JUIST voor is dat mensen naar types gaan waarvan ze normaal niet oppervlakkig naar toe zouden trekken, maar die op langere termijn WEL goed voor ze zijn. Daar matchen de experts op. Niet of iemand blond is terwijl je normala alleen rode vriendinnen had..

En al die kandidaten zeggen dat ook steeds. "Ik val altijd op dit, dit werkt niet, dus we doen het eens anders, via dit programma". En om dan toch meteen af te knappen omdat iemand kaal is.... dat ligt eht aan jou, niet aan de experts. Gaf ze ook zelf wel een beetje aan toch? Dat ze teleurgesteld was dat ze zelf toch echt niet verder kon kijken.
L'Amour menaçant:
  woensdag 15 april 2026 @ 13:22:10 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 10:27 schreef verbijstering het volgende:

Maar matcht de expert wat de expert vind dat bij jou past, of wat jij vind wat bij jezelf past? :P Dat hoeft niet hetzelfde te zijn, en als mensen het zelf zo goed wisten is toch vaak de vraag "waarom zijn ze dan nog single".
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.
Ze matchen op wat ze zien dat iemand nodig heeft op de lange termijn, niet op wat iemand DENKT te willen op het eerste gezicht.
L'Amour menaçant:
pi_220586408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Absoluut dat eerste. Is ook al vaker aangegeven in het programma.
Ze matchen op wat ze zien dat iemand nodig heeft op de lange termijn, niet op wat iemand DENKT te willen op het eerste gezicht.
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...
  woensdag 15 april 2026 @ 13:45:53 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220586462
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:30 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Alleen maken die 'experts' telkens dezelfde denkfout. Er is niets wetenschappelijks of logisch aan liefde. Ook al matched een stel 100% op papier, als de chemie en aantrekkingskracht er niet is dan houdt het gewoon op...
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastig :D

Al ben ik nu zelf bevooroordeeld, want ik heb niet heel erg veel op met dit soort krampachtig jonge vrouwen "ik ben een malle meid" types.

Maar bij deze dame (ff naam kwijt) heb ik niet eens het idee dat ze daar naar zcht (ze zei mooie ogen volgens mij), maar dat ze eerder al meteen afknapt op 1 ding, ipv 1 ding ziet wat leuk is en denkt dat rest kan nog komen. Ik vond dat ook wel een beetje t verschil tussen de twee: Hij jong van geest, zij krampachtig jong van geest. Zo kwam t op me over.
L'Amour menaçant:
pi_220586921
Sandra is een schande voor vrouwelijk Nederland. Doe dan niet mee als je zo in elkaar zit. Blijf dan lekker in je trieste leventje hangen, zelf ben ik blijkbaar erg goed in het uitzoeken van een geschikte partner.

Rob is gewoon een leuke en vriendelijke vent zo op het eerste gezicht en hij verdiend dit niet. Vond hoe hij ermee omging echt heel volwassen en netjes, hij moet van binnen toch koken van woede?

Snap sowieso niet hoe je mee kan doen en dan zo nee zeggen. Natuurlijk is het zo dat het overgrote deel van de matches niet bij elkaar blijft, maar ze hebben het wel allemaal geprobeerd. En bij sommige was het voor iedereen (en de stellen zelf ook) gelijk duidelijk dat het heel lastig ging worden, door het een kans te geven kan er echt wel iets groeien. Kijk naar Hinke en Giovanni, daar gaf niemand (inclusief Hinke) een stuiver voor in de eerste 48 uur. En zie ze nu, dolgelukkig samen. Ze gaven het een kans, vonden elkaar en leven vooralsnog lang en gelukkig.

Sandra heeft wel haar glazen op de datingmarkt ingegooid, geen enkele serieuze vent gaat daar mee in zee de komende tijd hoor :D
pi_220586936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is een beetje "er moet een vonk zijn", of "Ik wil BAM, liefde op het eerste gezicht". Maar zoiets kan ook groeien ALS we dat toelaten. Lastig hoor, want als ik persoonlijk niet al ergens iets zie wat ik aantrekkelijk vind, dan wordt t voor mij ook vaak al lastig :D
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.

En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')