Die foto die ook met die moeder werd gedeeldquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:00 schreef vencodark het volgende:
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door.![]()
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond.
Hee raar en ongepast. Wie doet dat nou?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die foto die ook met die moeder werd gedeeld
Dit jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door W00fer op 07-05-2026 03:13:31 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Waar zag je dat?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het een zuur mens en ik krijg bij haar altijd het idee dat ze altijd maar weer haar uiterlijk de schuld geeft waarom Kyle het niet in haar ziet zitten, ennn dat is ook zo en daar kan ik hem gelijk in geven...quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.
Oh Linda van Anton dus.
Nee, er werd nog een heel ding gemaakt van ‘waarom schrijf je iemand op die al weg is en niet meer aan het programma meedoet’ etc.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woordquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |