abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220728214
Sandra gaf Rob sowieso al geen kans en zette hem compleet voor lul. Kun je wel zeggen dat ze tenminste eerlijk is maar houdt er dan wél rekening mee dat je de ander daarmee zwaar kwetst. Probeer het in ieder geval voor 1 weekje ofzo en ren niet meteen hard weg omdat je het een ´oude opa´ vindt. Je bent zélf maar enkele jaren jonger en gewend aan jongere kerels (of zoals ze nu zélf beweert ´jong uitziende mannen`) maar dat heeft geen zoden aan de dijk gezet dus moet je eens iets anders proberen. Maar nee hoor, meteen Rob afserveren, kapsones mens. 8)7
pi_220728221
Kirsten is wel een prinsesje hoor ook in haar eigen huis. Best knap maar echt nog een meisje/meisje voor haar 31. Dit gaat natuurlijk nooit goed komen.
Die homo soap in een programma begint ook steeds lachwekkender te worden het is Meiland on steroids, maar echt. Nog even en dan zit dit seizoen er weer op. En het zal wederom weer geen groots seizoen worden met veel matches die nu nog 'as we speak' bij elkander zijn; wat ik je brom.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 14:28:00 #228
174940 W00fer
Maar echt
pi_220728367
Die 2 mannen in 1 bad is super lekker juicy natuurlijk maar als een vrouw tegen mij zou zeggen je komt hier wonen na 2 weken zou ik toch wel even achter mijn oren krabben...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220728423
Alle schepen achter je verbranden met alle gevolgen van dien...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220729639
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door. :')
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond. :X
pi_220729749
De woensdagaflevering gezien, Luigi en Kirsten is 'done son' maar zie ze nog wel op het koppelsweekend in het voorstukje voor morgen. Kirsten echt een beetje autistisch, het was tenenkrommend awkward bij hun samenwonen. Morgen het koppelsweekend, een aflevering waar in Kyle weer uit zijn plaat gaat zo te zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220730063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:00 schreef vencodark het volgende:
Leuk dat die 2 mannen totaal idolaat zijn van elkaar maar het schiet een beetje door. :')
Chill! Het lijkt mij behoorlijk verstikkend en intens maar doe vooral waar je blij van wordt.
Die band tussen Dominic en zijn schoonmoeder is ook wel snel intens. Dat lijkt me ook niet gezond. :X
Die foto die ook met die moeder werd gedeeld :X
pi_220730240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:03 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Hee raar en ongepast. Wie doet dat nou? :')
pi_220731409
Dominic en Ferenc solliciteren steeds meer naar een RLS, behoorlijk vermoeiend.

Kirsten blijft gruwelijk om naar te kijken, als je zelfs van puppy's knuffelen nog niet positief te krijgen bent :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220731414
quote:

[..]
Dit ja :X
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220731608
Dat puppy's knuffelen ook, erg leuk maar met name voor halve tamme normaal gesproken. Toen zag je dat mooie smoeltje wat betrekken met zoiets van wtf?! "Dus jij ziet mij zo, als iemand die 'anders' is'.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 6 mei 2026 @ 23:19:19 #237
174940 W00fer
Maar echt
pi_220732358
Luigi doet wel echt zijn best.
  donderdag 7 mei 2026 @ 02:29:26 #238
174940 W00fer
Maar echt
pi_220732670
Joyce komt wel een beetje veeleisend over in het koppelsweekend. Nick moest verbeteren en nu daagt hij haar niet genoeg uit om te verbeteren?

Je kunt zeggen wat je wilt over Kyle maar het schijnheilige op het koppelsweekend was wel klaar. Danique vind het jammer om de groep te verlaten, eens. Zou ik ook echt shit vinden maar je komt er wel voor en met je partner.

Overigens zeer naar dat hij nu pas aangeeft dat het dichtklappen kwam omdat de familie van Danique niet met zijn familie zou praten. Als dat waar is, waarom nu aankaarten. Na vele weken?

Cindy en Linda wordt niks.

In aflevering 19 komen Hinke en Gio, Ashley en Rowan en Peter en Mariska nog even terug. En het schijnt dat Rob ook nog even terug komt las ik op zijn Instagram.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 40% gewijzigd door W00fer op 07-05-2026 03:13:31 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 06:34:41 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220732799
quote:

[..]
Waar zag je dat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220733004
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 06:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Waar zag je dat?
In de aflevering, wel opletten he ;)
  donderdag 7 mei 2026 @ 09:23:19 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220733440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 07:52 schreef Killerjas het volgende:

[..]
In de aflevering, wel opletten he ;)
O ik dacht op de socials ergens. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220734239
Denk dat die foto op de Socials direct wordt gecensureerd _O-
pi_220734366
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
pi_220735789
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.

Oh Linda van Anton dus.
pi_220737545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Buiten dat ik Kyle vreselijk vind, vind ik Danique ook wel een beetje zeurderig en vermoeiend eerlijk gezegd.
Ik vind het een zuur mens en ik krijg bij haar altijd het idee dat ze altijd maar weer haar uiterlijk de schuld geeft waarom Kyle het niet in haar ziet zitten, ennn dat is ook zo en daar kan ik hem gelijk in geven...
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737565
Vond het maar een saai koppelsweekend zover. Veel rondom tien kringgesprekjes en opdrachten. De 2 schaartjes gaan het toch niet redden denk ik en dat het een keertje goed fout gaat tussen Dominik en Ferenc is niet een kwestie van of maar wanneer. :Y
Toch denk ik dat Nick en Joyce het uiteindelijk ook niet gaan redden en dat komt mede door haar denk ik omdat ze nu al irritatie momentjes kent. Bovendien zal de afstand waar ze beide woonachtig zijn een groot struikelblok gaan worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737574
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:29 schreef spitskool het volgende:
Kan iemand aan de hand van hoe Kyle’s hand beweegt uitvogelen wie hij opschrijft bij de vraag ‘Aan wie van de deelnemers zou je gekoppeld willen worden als je niet aan je partner was gekoppeld’? Op 29:35. Ik kom er niet uit, maar ben wel benieuwd bij wie hij zichzelf dan wel ziet.

Oh Linda van Anton dus.
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220737830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 18:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dacht Linda 'van' Cindy. Ik weet het niet maar volgens mij is ze zo pot als ik weet niet wat.
Nee, er werd nog een heel ding gemaakt van ‘waarom schrijf je iemand op die al weg is en niet meer aan het programma meedoet’ etc.
pi_220737835
Dubbel
pi_220738217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:38 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik moet toegeven, hij heeft absoluut fouten gemaakt, maar ik begrijp hem idd wel een stuk beter. Ik zou haar gedrag ook niet trekken. T is misschien een fantastisch lieve meid, maar wel wat eehm. Kweenie, zeurderig bij gebrek aan beter woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')