Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man.....quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:06 schreef W00fer het volgende:
Ik erger me kapot aan Kirsten en Linda.
Linda denkt dat ze Anton kan afkraken maar geeft nog niet eens dankjewel als hij wat regelt. Zelf regelt ze niks.
Kirsten vindt alles apart maar ze heeft letterlijk nog geen vier vragen gesteld aan Luigi.
Linda praat over de buik van Anton maar zelf is ze ook niet perfect?
Ga dan gewoon naar huis.
Ik denk dat Olof ook te weinig haar heeft voor Sandraquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:30 schreef S_E het volgende:
Linda zit zo verkrampt in dat traject, ik word bloednerveus als ik ernaar kijk. Anton is ook niet mijn cup of tea, maar je kunt er toch in ieder geval wat leuke dagen van maken?
En dat gehinnik van Kirsten, dodelijk vermoeiend.
Cindy en Linda vind ik leuk samen.
Rob vind ik ook een leuke man. Straalt enorme rust uit, maar vind hem zeker geen oude man. Sandra’s verlies, is Olof nog vrijgezel?
Eigenlijk zouden de experts veel en veel strenger moeten zijn.quote:Op maandag 20 april 2026 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat het de dames zijn die klagen over de kale man, de te korte man, de te dikke man.....
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.quote:Op dinsdag 21 april 2026 01:27 schreef W00fer het volgende:
Kirsten gooit de deur dicht naar Luigi als in friendzone. Tegen de opdracht in. Als ik RTL was had ik haar op het vliegtuig naar Nederland gezet. Of als ik Luigi was had ik opgestapt.
Ze kijkt die man niet eens aan?
Aan het begin toch met die vrouw van die donkere gast uit Nigeria? Die zei in 1ste instantie ´nee´ maar dat bleek een geintje te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In welke aflevering wordt er nee gezegd?
Ja hier verbaas ik mij ook over.quote:Op dinsdag 21 april 2026 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Kirsten straalt een en al ongemak uit.
Tijdens het huwelijk, de interviews, met de expert, met Luigi.
Ze giechelt maar, kijkt niemand aan, en draait overal omheen.
Heeeel duidelijk niet klaar voor een relatie. Dat die door de screening heengekomen is zeg
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)quote:Op dinsdag 21 april 2026 01:54 schreef W00fer het volgende:
Dit seizoen is een treinramp.
Kyle en Danique fail
Luigi en Kirsten fail
Nick als een baby bestuurt door Joyce. Joyce die klaagt dat ze hem moet aansturen. Ook letterlijk weer niet tevreden?
Cindy en Linda fail
Anton en Linda fail
Gewoon binnen 2 dagen na de huwelijksvoltrekking alles compleet naar de kloten.
Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja hier verbaas ik mij ook over.
Al heb ik dat ook bij mensen die zeggen aan "echt wat anders toe te zijn" dat "ze verder willen kijken naar het uiterlijk" en "echt iets willen opbouwen voor de toekomst". En dan meteen op het uiterlijk afknappen. Sorry maar daar zou je als expert toch doorheen moeten prikken...
[..]
Dat was ook mijn conclusie, al moet ik het van het lesbische stel nog zien :-)
Luigi en Kirsten was meteen kansloos voor zover ik het kon zien.
Anton en Linda was klaar op de eerste nacht...
Nick en Joyce, die had ik dus meteen afgeschreven op de klassieke hij wil heel graag en zij juist niet zo snel, maar die lijken nog het beste te gaan.
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:46 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat er zo'n 1298 miljard mensen zijn met apneu dus als Linda daar op afknapt...
Ik bedoel ze zoeken gewoon naar redenen.
Ik word ook echt ziek van die koelkastmagneetwinkeltjes bezoeken.
Dat moet gewoon een running gag zijn onder de makers. Zo van dit stel is seksloos dus dan laat ze maar een suffe magneet kopen.
Als jij iedereen die iets mankeert moet afwijzen dan kun je niks. Morgen kan iedereen onder de bus komen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede nachtrust is toch wel echt heel fijn. En zo een slaapapneu machine is ook een drama (heeft hij nu nog niet hoor). Er valt zeker omheen te werken en gescheiden slapen kan ook echt wel als je langer samen bent, maar dit is het startpunt.
Hij stond al 1 - 0 achter op de bruiloft bij haar (of dat nou terrecht was of niet) en dan die nacht, dan is het moeilijk niet in een neerwaardse spiraal te komen. Als ik 2 nachten echt niet slaap (ik kan mij indenken dat de aanloop ook al best spannend was) en door TV geleefd wordt, wordt ik ook moe en daardoor heb ik een korter lontje.
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:34 schreef Elan het volgende:
De mate van bodyshaming in deze editie is echt van de pot gerukt. En dan ook nog louter van vrouwen.
Als het andersom geweest was waren we kwamenvragen over gesteld..
What the fuck.
Veel Nederlandse vrouwen hebben een eisenpakket waar je u tegen zegt. Anderzijds als je iets echt een afknapper vindt en dat hebt aangegeven van te voren dan is het ook wel raar dat de zogenaamde experts je daaraan alsnog matchen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het valt me op dat de vrouwen niet veel strenger worden aangepakt door vooral Anne en Lennart.
Het is gentle parenting op zijn best
Ahhhhhhww het is oke, ahhhhhhhhww het is erg, hoe voel je je. Probeer je gevoel over te brengen in een gesprekje.
Nee!
Ga gewoon NORMAAL doen. Zet je eigen fucking ego'tje opzij en ga gewoon lachen gieren brullen met iemand op reis.
Oh dat heb ik dus juist bij die domenik. Doe loopt ook steeds te janken om niks.quote:Op dinsdag 21 april 2026 21:11 schreef S_E het volgende:
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik krijg bij Ferenc een beetje Dennis-vibes.(die van vorig jaar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |