Ik dacht het al dit wordt niets toen ik hoorde dat ze op toyboys viel en ik zeg deze man. Dat past zo niet bij haar.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.
En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door W00fer op 16-04-2026 03:29:55 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40quote:Op woensdag 15 april 2026 15:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Maar dan weet je van jezelf toch ook dat je niet aan een dergelijk programma mee moet doen? Ik snap het heel goed dat je zo in elkaar zit, daar is ook helemaal niks mis mee. Maar dan is MAFS niet het programma om aan mee te doen als je op zoek bent naar een partner. Dan moet je lekker naar First Dates gaan.
En dat is precies wat Sandra niet gedaan heeft. Ze is gewoon een bekrompen trien die enkel de foute mannen weet uit te kiezen. En in plaats van zich open te stellen voor iets buiten haar comfortzone krijg je dit soort gejengel.
Ik geloof niet dat je voor alles en iederee kan spreken.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Sandra valt niet zoveel te verwijten in deze. Het is de insteek van de experts dat ze niet op aantrekkingskracht selecteren maar op persoonlijkheid. De rest moet dat later volgen maar dat gaat tegen de natuur in. Eerst moet er aantrekkingskracht zijn, dan de rest. Zo werkt dat nou eenmaal in het menselijk brein. Daarom zullen alle stellen altijd blijven falen, ook die het gewoon een kans geven en dus trouwen. Je ziet dat bij Nick en Joyce en bij Anton en Linda, er is gewoon sparkle. Hij oogt wat ouderwets en zij is veel moderner.
Denk ook niet dat je de deelnemers moet vergelijken met de gemiddelde Nederlander.quote:
Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.quote:Denk ook dat het aan de productie sterk gelegen is een spicy programma te maken met veel TV momentjes en dit moment kwam natuurlijk als geschenk uit de hemel voor de makers, dat een iemand 'nee' zegt voor het altaar. Een GTST moment van jewelste! En al dan niet aangezet om juist totaal de wensen van de vrouw naast zich neer te leggen.
Dat is altijd. Eerst moeten de bruiloften er doorheen. Nu gaan we over op de huwelijksreizen en samenwonen. Maar je kan niet pas in aflevering 14 de laatste bruiloft doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 03:33 schreef W00fer het volgende:
Ik vind wel dat sommige koppels echt bizar weinig in beeld komen na 7 afleveringen. Ik bedoel je zit dan al eigenlijk op een derde van je uitzendingen.
Ze gaan vijf dagen op reis en liggen niet alleen maar bij een zwembad.
En tot op zekere hoogte is dat ook prima. Al geloof ik er wel in dat het doel is om mensen samen te brengen voor de rest van hun leven. Uiteindelijk levert dat de beste TV en reclame op voor het programma. Maar ze geven er uiteraard ook graag een lekker spicy randje aan.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Absoluut. Een kennis van me werkt mee aan het programma en ik heb 2 exen (nou ja, paar dates) en een kennis van me die kandidaat waren. Dit programma is zeker niet volledig bezig met het goede doen voor een relatie. Het is en blijft een TV programma om te scoren. Het komt ze prima uit dat "dit nu de eerste jeer was dat er ooit iemand nee heeft gezegd!". Sensatie. Mensen hebben het er over. Scoren.
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.quote:
Maar zo staat ze dan toch met alles in haar leven? En als je dat weet, doe dan niet mee. Of zet je over je onzinnige dramaqueen gedrag heen en kijk waar het eindigt. In het slechtste geval heb een beetje oppervlakkige gesprekken op een mooi reisje en in het gunstigste geval klikt het alsnog. Bij Hinke en Giovanni spatte het er ook niet vanaf op de bruiloft en eerste paar dagen op reis. Maar moet je nu zienquote:Op donderdag 16 april 2026 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eens. Maar het komt een beetje over alsof ze zelf wel van plan was daar eens overheen te stappen, dat de xperts zeiden dat ze er overheen moest stappen, maar dat het haar puntje bij paaltje (en echt wel versterkt dfoor die vriendinnen) niet is gelukt. Gaf ze zelf ook toe dat ze teleurgesteld was in haar zelf en niet het programma. De enige die dat wel is, is Freaky40
Dus denk dat ze wel zelfkennis heeft. Maar weinig ruggengraat en het is jammer voor de kerel.
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je bent weer een ander programma aan het kijken? Als er 1 stel géén sparkle heeft dan is het wel Anton en Linda.
Ah, dat is logischer inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen had er inderdaad nog tussen gemoeten.
Het staat overal al in de kranten, maar Sandra wist het dus nog al eerder.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:53 schreef freaky40 het volgende:
En nu moet het nog op TV komen zelfs volgende week. Denk dat de shitshow dan pas los komt.
Mensen bij elkaar zetten met een camera erop heeft niets met wetenschap te maken. Wetenschappelijk onderzoek doe je met een proefgroep, een controlegroep, publicatie, peer review etc. Dat kost miljoenen en duurt jaren, zo niet langer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 03:26 schreef W00fer het volgende:
Sandra probeert zichzelf eruit te lullen maar beloofde eerst wel moeite te doen.
Door de blunder van de redactie waren zijn gegevens bekend.
Als ze maar 2 testgesprekken hebben gehad bevestigd dat wel dat het hele wetenschappelijke element eruit is gesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |