abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220774092
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:30:12 #277
174940 W00fer
Maar echt
pi_220775535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En de puppies.
En het feit dat hij naar haar hobby komt kijken.
En het feit dat hij lol heeft en danst op het feest.

Het enige wat voor haar spreekt is dat z enog wel met 'm op 1 kamer slaapt. Verbazingwekkend. En dan ze zeggen goed te kunnen praten. Wat me echt EXTREEM verbaast, want als e riemand slecht of gewoonweg NIET praat op camera in ieder geval, dan is het Kirsten.

Nog nooit zo'n ongemakkelijke kandidaat gezien.
In seizoen 1 tot en met 4 zaten nog wel veel meer ongemakkelijke kandidaten, alleen werd het toen nog niet zo breed uitgemeten op social media.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:32:00 #278
174940 W00fer
Maar echt
pi_220775567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Kumbaya aflevering die van vandaag hoor. En dan die vreselijke Giovanni en Hinke te gast. En die politiek correcte Rowan en Asthleigh. Als dat als voorbeeld moet dienen voor al die gasten, ik weet het niet. Ze zijn met name vol van zichzelf onder het mom, kijk ons nu eens. Iedereen schreef ons af maar we zijn nog steeds bij elkander.
Beetje langdradige aflevering met wederom een puzzelrit net als vorig seizoen. Totaal niet relevant en het duurde te lang. Morgen final vows wat 2 afleveringen in beslag neemt en dan is dit seizoen weer klaar.
Eigenlijk heeft het neerzetten van succeskoppels ook niet echt relevantie. Ze kunnen een positieve vibe neerzetten en roepen: doe het rustig aan maar dat was het wel eigenlijk. Ze hadden beter de daalkoppels in kunnen zetten om ervan te leren (maar zo ben ik)
pi_220776416
Het is gewoon weer het verlengde van wat die 'experts' doen om zo maar relevant te blijven en tijd te rekken bij stellen waar het vuurtje tussen beiden toch nooit meer gaat branden. Dit wordt wederom een erg tegenvallend seizoen qua track record, wat wederom weer niet wordt verbroken. Dat koppelsweekend was in de herfst van 2025 en de final vows niet veel later daarna. In de tussentijd is er al weer zoveel gebeurd mag je aannemen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220780434
Ik vind Cindy heel raar doen bij het eindgesprek
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:04:00 #281
174940 W00fer
Maar echt
pi_220780476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Het is ook op het eindgesprek van het koppelsweekend al te zien dat ze vindt dat niet van een mug een olifant gemaakt moet worden maar ze voelt niks of weinig maar zegt dat ze het heel fijn vindt. Daar zou ik zelf ook wel zenuwachtig van worden.
pi_220780620
Dat nektasje van Anton ook… mijn god
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:18:33 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220781041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Nou zo'n puzzeltocht kan nog wel wat zeggen: Hoe ga je met je partner om in tijden van stress, competitie en ongeduld? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220781077
Mwah.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220781332
Wie zijn er nog bij elkaar? Ik trek het niet om de laatste afleveringen nog te kijken :')
pi_220783980
De eerste 2 koppels zijn dus al faalhaasjes wat te verwachten was. Linda en Cindy ❌ en Danique en Kyle ❌.
Voorstukjes voor morgen lijken ook die kant op te nijgen bij de overige koppels, en ja ook bij Dominik en Ferenc...Maar kan ook een montage trucje zijn en dat er niets aan de hand blijkt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220786758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:01 schreef spitskool het volgende:
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is. :') Vond het in ieder geval sneu voor Linda.

Bij de terugblik na een paar maanden snapte ik trouwens wel enorm goed waarom zij zo goed klikt met die vrij dominante vriendin die wat aan haar hand mankeert. Dat is precies het soort dominante ondernemende type waardoor Cindy in de afwachtende modus kan blijven hangen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220786768
Kyle zat ook weer lekker in de gaslightmodus trouwens, ik wens die jongen veel succes bij zijn zoektocht. Ik hoop dat er niet teveel vrouwen naar dit programma hebben gekeken.
  donderdag 14 mei 2026 @ 02:55:10 #289
174940 W00fer
Maar echt
pi_220787499
Ik vind het echt krankzinnig dat Cindy en Linda uit elkaar gaan, op basis van niks.
Cindy die zegt dat ze laag tempo was maar nu de extraverte kan van Linda mist? Wat? Zij was de langzame, Linda wilde daar niet echt op wachten en kreeg twijfels en nu is het puur andersom?

Wat hebben we als kijker gemist dan?
pi_220787737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zo zeg dat, die vond ik ineens veel minder sympathiek overkomen. Je kunt het niet voelen en dat heeft ze ook gezegd, maar als iemand vraagt om af te spreken en jij snapt niet dat dat ook om te praten is. :') Vond het in ieder geval sneu voor Linda.

Bij de terugblik na een paar maanden snapte ik trouwens wel enorm goed waarom zij zo goed klikt met die vrij dominante vriendin die wat aan haar hand mankeert. Dat is precies het soort dominante ondernemende type waardoor Cindy in de afwachtende modus kan blijven hangen.
Ik moet jr gelijk geven. Ik had het gevoel dat ze echt zat te draaien en deed alsof. Dat Linda meer gevoelens had was wel duidelijk, maar je kunt idd ook te afwachtend (of misschien te egocentrisch?) zijn
pi_220787806
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 02:55 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het echt krankzinnig dat Cindy en Linda uit elkaar gaan, op basis van niks.
Cindy die zegt dat ze laag tempo was maar nu de extraverte kan van Linda mist? Wat? Zij was de langzame, Linda wilde daar niet echt op wachten en kreeg twijfels en nu is het puur andersom?

Wat hebben we als kijker gemist dan?
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?
Ze leken het toch echt wel leuk te hebben en dan terug naar niks?
Ik geloof inderdaad dat wij als kijker maar Linda zelf ook een afslag hebben gemist. :?
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:56:01 #292
174940 W00fer
Maar echt
pi_220789757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik vond het ook vreemd dat Cindy aangaf Linda na zo’n week of meerdere weken apart haar niet eens te missen. Hoe kan dat nou?
Ze leken het toch echt wel leuk te hebben en dan terug naar niks?
Ik geloof inderdaad dat wij als kijker maar Linda zelf ook een afslag hebben gemist. :?
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.

Maar ergens vind ik het ook niet echt raar, want ze hebben bij Linda niet samengewoond, geen hobbies bezocht anders dan de golf van Linda, geen vrienden over de vloer gehad zoals met Joyce en Nick. Dus het zat er wel een beetje aan te komen.

En tijdens de autorally merkte je ook al dat Linda het eigenwijze karakter van Cindy even weg moest slikken.
Plus het verhaal van dat stappen in die circle wat heel erg uitvergroot wordt.
pi_220790589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:56 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wat me nog het meest irriteert is dat Cindy zo vaag is. Ze is een slow starter maar ze verwijt Linda ziekte op het koppelsweekend. De vrouw die jou alle ruimte gaf.
Dit dus.

Laatste aflevering gezien. Verwacht einde wel bij N&J, wel mooi dat ze elkaar nog zien als vrienden.

Kirsten die nog even het lef heeft om Luigi te gaslighten dat zij ook best vragen stelde waar ze geen antwoord oo kreeg. Mooi dat de experts haar wederom spiegelden. Verder vooral sneu voor Luigi, al had Kirsten wel nog een mooie feedback dat zijn aanpak bij een ander wel kan werken.

D&F ik vind ze heel vermoeiend maar dit is wel het schot in de roos waar de makers op kunnen teren. Mooi dat ze elkaar gevonden hebben.
pi_220791271
Jaar van de minste koppels aan het einde?
pi_220791490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:37 schreef Killerjas het volgende:
Jaar van de minste koppels aan het einde?
Volgens mij zijn er wel eens jaren helemaal geen koppels geweest :P
pi_220792440
Maar 1 koppel nog bij elkander en dat zijn de onvermijdelijke Do en Fer. Maar goed, uiteindelijk zie ik dit ook wel stranden in de pace waarmee hun zijn begonnen en blijkbaar nu nog steeds zitten. Weet niet wanneer dat gesprek bij Do thuis is opgenomen met Carlo want in de tussentijd kan er dan natuurlijk ook wat veranderd zijn. Verder denk ik wel dat Dominik nog wel ergens gaat opduiken op TV. Dit vinden TV makers net als iemand als Martien Meiland natuurlijk geweldig, dus het zal me niets verwonderen dat hij aanbiedingen krijgt voor een ander TV programma of misschien een eigen reality soap.
Nick en Joyce waren het knuffelkoppel van de 'experts', die moesten een succes worden voor het programma, ik vind het dan weer leuk dat dit niet gebeurd is uiteindelijk. Je zag bij met name Joyce al gedurende het programma dat zij er toch niet zo helemaal goed in zat en ze als een waar ijskonijn zich gedroeg naar Nick. Eigenlijk hetzelfde als Kirsten. Bloed mooi meisje maar nog erg jong in haar doen en laten, bijna puberachtig daarom noem ik haar ook meisje, want als een volwassen vrouw zie ik haar niet.
Maar goed, de track record is weer terug bij af zoals het was bij het eerste seizoen van MAFS, 1 koppel nog bij elkaar. En dan blijft de vraag of die hele show niet een grote reset nodig heeft of om er helemaal maar mee te stoppen, in ieder geval voorlopig. Ik vond het ook vreemd dat er geen oproep te zien was voor het nieuwe seizoen. Normaal gesproken zag je dat altijd wel. Misschien stoppen ze er wel mee. Lijkt me wijsheid in ieder geval. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_220793384
Married at first saai....
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 mei 2026 @ 20:31:53 #298
22592 crew  Ole
pi_220793912
Nu weer toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220794266
Ik vraag me af of ze elke keer als ze het woord "avontuur" droppen één euro krijgen. Allemachtig wat zeggen ze dat vaak :')
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:53:09 #300
174940 W00fer
Maar echt
pi_220795336
Krankzinnig dat Nick en Joyce kappen. Nick had met een borrel te veel op haar 20x gebeld en dat is not done kennelijk. Dan kiezen vrouwen toch weer voor de jaknikkers om hen heen die zeggen dumpen die aanhankelijke puppy.

Net als bij Cindy en Linda zodra het dichtbij komt jen je verantwoordelijkheid moet tonen dan kruip je maar snel weg.

Ik denk dat Joyce ook hem gedumpt heeft vanwege de afstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')