Dit is juist uitnodigend voor mensen om mijn score te proberen te laten verslaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier schrik ik van
Laten we Woordle een vriendelijke uitnodigende omgeving houden
Naast niet kunnen keepen kan hij ook geen woordles oplossen. Wat een kwast is het toch.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Emotie oke, maar laten we het gezellig houden.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Emotie oke, maar laten we het gezellig houden.
Akkoord.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naast niet kunnen keepen kan hij ook geen woordles oplossen. Wat een kwast is het toch.
Geniet ervan.quote:
Vanmiddag op de kar?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het leven is te kort om te werken.
Geniet ervan vriend.
Geniet er lekker vanquote:
Koekoekquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM doet mij altijd een beetje denken aan Donald Trump.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hopelijk gaat het snel een stuk beter met je ernstige stoornissenquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
Rijst met hamblokjes en ei
Sajoer bonen
Kroepoek
Satesaus
Weet gewoon niet wat ik moet GGMMquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het snel een stuk beter met je ernstige stoornissen
Nice, heb deze weer eens opgezet. Is weer even geleden dat ik Manson luisterdequote:Op dinsdag 7 april 2026 18:10 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Weet gewoon niet wat ik moet GGMM
Werk voelt zwaar, de hele tijd onder mensen zijn.
Ik wil gewoon verdwijnen
Marilyn Manson luisterde ik vroeger toen ik 8 of zo was.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice, heb deze weer eens opgezet. Is weer even geleden dat ik Manson luisterde
Bekijk deze YouTube-video
Wat lief van je dat je toch mee bent geweestquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vandaag met mijn vriend (die voor PSV is) naar kampioensfeest PSV geweest
Geef mij maar kampioensfeest van Feyenoord
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben heel liefquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je toch mee bent geweest
Hopelijk was het gezellig
Watquote:
NSBeerquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Nee deze vind ik kut
Ik gebruik hem nooit meer
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mijn vriend voor psv is
Die is echt heel erg lelijkquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ach ze hebben de [ afbeelding ] smiley ook veranderd.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit is wel heel veel verandering op één dag. Ik ga slapen.
Welterusten
Ik ben tegen uithuwelijken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat mijn vriend voor psv is
quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Welterusten
Ik wist niet dat je zo hopeloos was.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog erger, ik woon sinds dit weekend zelfs in eindhoven
En dat accent schrok niet af?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
Tja. Ben hem ook maar tegen het lijf gelopen
Nee hou wel van Brabants accentquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat accent schrok niet af?
Maar leuk voor je hoor
worldequote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo walgelijke biggen.
Wat brengt de dag vandaag?
De hoogste Woordle score tot nu toequote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo walgelijke biggen.
Wat brengt de dag vandaag?
Het is je gegund na die flater can gisterenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De hoogste Woordle score tot nu toe
6 pogingen. Modderfokking beautiful!
Jammer weer.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
ZE HEBBEN DEsmiley VERANDERD (waarschijnlijk alleen in dark-mode dus mensen zonder dark-mode denken nu alsnog dat ik achterlijk ben, maar als je geen dark mode gebruikt wie is er dan precies achterlijk)
Deze heeft wel rare enge ogen
Wtfquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Welterusten
FB / Ben ik nou gek aan het worden?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
ZE HEBBEN DEsmiley VERANDERD (waarschijnlijk alleen in dark-mode dus mensen zonder dark-mode denken nu alsnog dat ik achterlijk ben, maar als je geen dark mode gebruikt wie is er dan precies achterlijk)
Man man man.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ewa.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
FB / Ben ik nou gek aan het worden?
Hoi
canquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is je gegund na die flater can gisteren
Ik wist niet dat @GGMM in Eindhoven woonde joh.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog erger, ik woon sinds dit weekend zelfs in eindhoven
Amersfoort (boven een snackbar)quote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:GGMM in Eindhoven woonde joh.
Maar gefeliciteerd!
Je dikke hoerenmoederquote:
Dikke mensen en vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:29 schreef GGMM het volgende:
Je zou dikke mensen gewoon niet moeten aannemen. Die zijn altijd ziek zwak of misselijk.
Vrouwen kunnen nog wel leuk zijn om tegenaan te kijken. Al heb je er verder niks aan iddquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:GGMM in Eindhoven woonde joh.
Maar gefeliciteerd!
Ben je zo toe aan vakantie?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nog wel leuk zijn om tegenaan te kijken. Al heb je er verder niks aan idd
Laten we ons eerst focussen op dikzakken. Laten we elke werkruimte in Nederland dik-vrij maken!
Daar erger ik me niet zo aan. Ik heb ook niet echt met dat soort mensen te maken gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2026 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
@:GGMM Wat vind je van lompe mensen die hun drinken klotsend en klokkend inschenken ipv dusdanig dat de lucht met beleid de fles/het pak in kan en de stroom aan vloeistof dus netjes gaat?
Ja een beetje welquote:
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje wel
Wat bezielt me ook om nog te blijven studeren
Collega'squote:Op woensdag 8 april 2026 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.
Ik zou het toch wel heel prettig vinden als je voortaan gewoon Woordle zegtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Maar ik ben geen Amerikaan dus hoe moeten deze plaatjes dan aanstoot geven?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Biefstukquote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ossenhaaspuntjes met rijst en broccoli.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
@Drizzt_DoUrdenquote:Voedingscentrum vernieuwt Schijf van Vijf: maximaal één gehaktbal per week
quote:De vakken zelf zijn hetzelfde gebleven, maar binnen het roze vak heeft een grote verandering plaatsgevonden. Het advies voor vlees gaat van maximaal 500 gram per week naar 300 gram, waarvan slechts 100 gram rood vlees.
quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Ik heb net een ijsje opquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hamburgerquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een broodjequote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet gewoon normaal voortaanquote:
Oke ga ik doen, morgen ga ik vol inzetten op een gezonde maaltijd.quote:
Laat je niet gek makenquote:Op donderdag 9 april 2026 20:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oke ga ik doen, morgen ga ik vol inzetten op een gezonde maaltijd.
Alles voor de pageviews!quote:Op donderdag 9 april 2026 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator @:ChevyCaprice heeft zeer onnodig een bom aangewakkerd.
Soms ben je even een zetje in de rug nodigquote:
hebquote:Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms ben je even een zetje in de rug nodig
Twee frikandelbroodjesquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het doet me pijn om te zien dat het zo slecht met je gaatquote:Op donderdag 9 april 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Twee frikandelbroodjes
6 Jan pannenkoeken in de magnetron met stroop of kersenjam
Dankjewel ggmmquote:Op donderdag 9 april 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet me pijn om te zien dat het zo slecht met je gaat
Ik bid voor je
skklquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 1552 X/6
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
Dit ging helemaal mis
Waar slaat dit nou weer op zegquote:Op vrijdag 10 april 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 1552 X/6
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
Dit ging helemaal mis
HA-HA!quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 1552 X/6
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
Dit ging helemaal mis
Heb er ook moeite mee maar heb nog 2 kansen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 1552 X/6
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
Dit ging helemaal mis
Ik heb vertrouwen in jequote:Op vrijdag 10 april 2026 11:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb er ook moeite mee maar heb nog 2 kansen.
@ChevyCaprice is jou voorbij, op alle fronten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle6 1552 X/6
⬛🟨🟨⬛🟨🟨
🟨🟨⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
🟨⬛🟨🟨🟨🟨
Dit ging helemaal mis
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Woordle 1757 2/6
🟩🟩⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1553 4/6
🟨⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Niet de OP lezen aubquote:
aardappelkroketjes, krokante kipschnitzel en slaquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Geniet er lekker vanquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
aardappelkroketjes, krokante kipschnitzel en sla
Biefstuk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghettiquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met plakjes kaas?quote:
Zó walgelijk ben je dus ook weer niet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zó walgelijk ben je dus ook weer niet.
Chinees besteldquote:Op zondag 12 april 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Ik heb kip op.quote:Op zondag 12 april 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes.
Ze serveren daar een grote variatie op kip, rijst en groenten. Ik zie geen problemen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mwah viel tegen. Vanaf morgen weer even op de voeding letten![]()
Anders krijg ik ruzie met @:ggmm
Mokertjevet.quote:Op zondag 12 april 2026 17:59 schreef Hetekip het volgende:
Frietjes twee gehaktstaven en twee frikandellen.
Gelukkig hebben WIJ die problemen in DRT helemaal niet. Warm bad goden.quote:Op zondag 12 april 2026 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je je slimmer dan de rest wil voelen, neem vooral een kijkje in het F1-feedbacktopic.
Warm aanbevolen, mede namens @:GGMM .
Wie heeft volgens jou de discussie gewonnen?quote:Op zondag 12 april 2026 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je je slimmer dan de rest wil voelen, neem vooral een kijkje in het F1-feedbacktopic.
Warm aanbevolen, mede namens @:GGMM .
In DRT zijn we een organisch geheel. Als er iets buiten de perken valt, corrigeren we dat op een manier waarop Mao trots zou zijnquote:Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben WIJ die problemen in DRT helemaal niet. Warm bad goden.
Ach F1, ach. Nog even wachten en ze kunnen het subforum opdoeken en weer gewoon bij SPT voegen.quote:Op zondag 12 april 2026 20:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In DRT zijn we een organisch geheel. Als er iets buiten de perken valt, corrigeren we dat op een manier waarop Mao trots zou zijn.
Maar vooral ontzettend grappig dat ze nu al uren besteden aan cryptische posts, zonder dat ze voorbeelden kunnen geven van wat er nu precies trollen is, wat er nu niet door de beugel kan. Liever gaan ze weer in op een trollende bijdrage waardoor de rode lijn totaal uit zicht verdwijnt. F1 in een notendop, denk ik.
Zie DM, maatje.quote:Op zondag 12 april 2026 20:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach F1, ach. Nog even wachten en ze kunnen het subforum opdoeken en weer gewoon bij SPT voegen.
Nog gedart maat?
Daar maak je al meteen een grote fout, in een discussie gaat het niet om winnen of verliezen.quote:Op zondag 12 april 2026 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie heeft volgens jou de discussie gewonnen?
Ja dat mag jij aanhouden als visie, maar ik mag op zich gewoon aan een objectieve buitenstaander vragen wie als beste in een discussie naar voren komt (volgens diegene).quote:Op zondag 12 april 2026 20:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar maak je al meteen een grote fout, in een discussie gaat het niet om winnen of verliezen.
De absolute waarheid is God, en daar hebben wij ons naar te schikken.quote:Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat mag jij aanhouden als visie, maar ik mag op zich gewoon aan een objectieve buitenstaander vragen wie als beste in een discussie naar voren komt (volgens diegene).
Ik weet ook wel: er worden tientallen discussies gevoerd op een forum, en er is nooit een objectieve "scheidsrechter" die na afloop beslist wie er grotendeels gelijk heeft gehad. Dat is best jammer, want ik kan meerdere voorbeelden bedenken dat aantoonbaar mijn standpunt juist is geweest in bepaalde situaties.
Het probleem is momenteel dat users over jou klagen, maar niet concreet laten zien wat er mis is met, of fout is aan jouw posts. De discussie is geen discussie omdat het klaagbrieven zijn, en als er om voorbeelden wordt gevraagd, is het: "Dat weet je zelf ook wel!" of "iedereen snapt wat ik bedoel!" of "Dat is toch duidelijk?".quote:Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat mag jij aanhouden als visie, maar ik mag op zich gewoon aan een objectieve buitenstaander vragen wie als beste in een discussie naar voren komt (volgens diegene).
Ik weet ook wel: er worden tientallen discussies gevoerd op een forum, en er is nooit een objectieve "scheidsrechter" die na afloop beslist wie er grotendeels gelijk heeft gehad. Dat is best jammer, want ik kan meerdere voorbeelden bedenken dat aantoonbaar mijn standpunt juist is geweest in bepaalde situaties.
Ik denk dat het goed zou zijn voor jou om dit los te laten.quote:Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel plezier, jammer dat je dat alleen doet. We hadden dat samen kunnen doenquote:Op zondag 12 april 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
Dan ga ik nu de Mario film kijken. (review volgt)
Nee jouw punt was me sowieso wel duidelijk. Ik kan je trouwens wel een aantal voorbeelden geven als je wil, van posts waarmee ik (blijkbaar) mensen mee uit de tent heb gelokt. Ik kan wel een leuk drietal bedenken.quote:Op zondag 12 april 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is momenteel dat users over jou klagen, maar niet concreet laten zien wat er mis is met, of fout is aan jouw posts. De discussie is geen discussie omdat het klaagbrieven zijn, en als er om voorbeelden wordt gevraagd, is het: "Dat weet je zelf ook wel!" of "iedereen snapt wat ik bedoel!" of "Dat is toch duidelijk?".
Daarom postte ik daar ook dat je toch ook geen rechtszaak aan gaat spannen, en vervoglens tegen de rechter roept: "Dat kan je toch zelf ook lezen!" of "Dat snap jij toch ook wel?" of "iedereen heeft het gezien!". Dat is geen logica.
Als je weet waar je het over hebt, kun je concrete voorbeelden van posts of bijdrages laten zien die niet deugen. Dat doen ze niet. Ze gaan boos lopen voetstampen dat alles niet deugt en stom is en ze gaan maar een donatielinkje uit hun signature weghalen boeboeboe.
😐quote:Chevy.. ik vind jou geen user waarvan ik denk: "Goh, daar discussieer ik graag mee." Maar je wordt ook niet uitgedaagd.
Veel kijkplezierquote:Op zondag 12 april 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
Dan ga ik nu de Mario film kijken. (review volgt)
Ik ga mijn energie niet meer verspillen, maar dat moet je zelf vooral ook niet doen. Je staat al 6-0 voor omdat je tegenstanders blind de ballen in hun eigen doel schieten. Easy.quote:Op zondag 12 april 2026 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee jouw punt was me sowieso wel duidelijk. Ik kan je trouwens wel een aantal voorbeelden geven als je wil, van posts waarmee ik (blijkbaar) mensen mee uit de tent heb gelokt. Ik kan wel een leuk drietal bedenken.
[..]
😐
Denk dat ggmm wel gelijk heeft met dat je het beter los kan laten. Jij wil in discussie gaan, zij willen gewoon weg haten, jullie spelen een ander spel. Je kan niet in discussie gaan, wanneer iemand gewoonweg heeft voorgenomen te haten. Haat zit in de emotie, niet in de ratio.quote:Op zondag 12 april 2026 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee jouw punt was me sowieso wel duidelijk. Ik kan je trouwens wel een aantal voorbeelden geven als je wil, van posts waarmee ik (blijkbaar) mensen mee uit de tent heb gelokt. Ik kan wel een leuk drietal bedenken.
[..]
😐
True brother.quote:Op zondag 12 april 2026 21:16 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk dat ggmm wel gelijk heeft met dat je het beter los kan laten. Jij wil in discussie gaan, zij willen gewoon weg haten, jullie spelen een ander spel. Je kan niet in discussie gaan, wanneer iemand gewoonweg heeft voorgenomen te haten. Haat zit in de emotie, niet in de ratio.
Bradabroski je kan dat zeker doen. Kijk bredder jij bent gewoon een man van principes dat is niet meer zoveel.quote:Op zondag 12 april 2026 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
True brother.
Nee die hele discussie is nu sowieso wel klaar, maar ik vond het wel grappig om hier nog even na te analyseren. Althans, ik hoop dat die hele heisa nu voorbij is.
Moest om deze lachen trouwensquote:Op zondag 12 april 2026 21:04 schreef Hetekip het volgende:
[..]
De absolute waarheid is God, en daar hebben wij ons naar te schikken.
Als je Formule 1 supporter bent lijk je mij ook niet snugger genoeg om een constructieve onderbouwing te gevenquote:Op zondag 12 april 2026 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het probleem is momenteel dat users over jou klagen, maar niet concreet laten zien wat er mis is met, of fout is aan jouw posts. De discussie is geen discussie omdat het klaagbrieven zijn, en als er om voorbeelden wordt gevraagd, is het: "Dat weet je zelf ook wel!" of "iedereen snapt wat ik bedoel!" of "Dat is toch duidelijk?".
Daarom postte ik daar ook dat je toch ook geen rechtszaak aan gaat spannen, en vervolgens tegen de rechter roept: "Dat kan je toch zelf ook lezen!" of "Dat snap jij toch ook wel?" of "iedereen heeft het gezien!". Dat is geen logica.
Als je weet waar je het over hebt, kun je concrete voorbeelden van posts of bijdrages laten zien die niet deugen. Dat doen ze niet. Ze gaan boos lopen voetstampen dat alles niet deugt en stom is en ze gaan maar een donatielinkje uit hun signature weghalen boeboeboe.
Chevy.. ik vind jou geen user waarvan ik denk: "Goh, daar discussieer ik graag mee." Maar je wordt ook niet uitgedaagd.
😐quote:Op zondag 12 april 2026 21:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als je Formule 1 supporter bent lijk je mij ook niet snugger genoeg om een constructieve onderbouwing te geven
Kwam er teveel tijd bij of heeft hij ze een penalty onthouden?quote:Op zondag 12 april 2026 21:52 schreef Coco het volgende:
Ondertussen zijn ze in het Feyenoord topic nog steeds bezig over de scheidsrechter.
Nee.quote:Op maandag 13 april 2026 01:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwam er teveel tijd bij of heeft hij ze een penalty onthouden?
Goedemorgen we hebben nog een review van je tegoed.quote:Op maandag 13 april 2026 07:43 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1759 4/6
⬛🟨⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1555 3/6
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:vino_tinto
Goedemorgen
Die staat in het topicquote:Op maandag 13 april 2026 07:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Goedemorgen we hebben nog een review van je tegoed.
Wat een kwast is die @Hetekip tochquote:Op maandag 13 april 2026 08:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staat in het topic
GGMM in F&S / The Super Mario Galaxy Movie (2026)
Jammer dit, ik dacht dat je al mijn topics wel zou volgen
Duizend excuses GGMM ik wist dit niet. Ik ga hier vandaag op reflecteren.quote:Op maandag 13 april 2026 08:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die staat in het topic
GGMM in F&S / The Super Mario Galaxy Movie (2026)
Jammer dit, ik dacht dat je al mijn topics wel zou volgen
Je bent echt ontzettend smerigquote:Op maandag 13 april 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
De meeste mensen kunnen dat vermoedelijk ook zelf wel maken in plaats van die Appietroep.quote:Op maandag 13 april 2026 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent echt ontzettend smerig
Ik denk dat ik voor een maaltijdsalade ga.
Ik denk dat ik de enige ben op m'n afdeling die dat wel eens eet
Als je een pauper bent is dat een uitstekende optiequote:Op maandag 13 april 2026 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen dat vermoedelijk ook zelf wel maken in plaats van die Appietroep.
Probeer het eens, het is niet eens echt goedkoper maar wel voedzamer, lekkerder en zonder zo'n ranzig zakje dressing.quote:Op maandag 13 april 2026 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een pauper bent is dat een uitstekende optie
Dus het is niet goedkoper en al m'n gemak is ook nog eens wegquote:Op maandag 13 april 2026 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer het eens, het is niet eens echt goedkoper maar wel voedzamer, lekkerder en zonder zo'n ranzig zakje dressing.
Al moet je er wel minimaal voor kunnen koken uiteraard.
Kip, Spinaziequote:Op maandag 13 april 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fajitaquote:Op maandag 13 april 2026 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jezus waar laat je het....quote:Op maandag 13 april 2026 18:09 schreef Hetekip het volgende:
Vier wraps met gehakt vulling
Twee frikandelbroodjes
Twee focaccia's
Ik zit vol
Hij verdeelt het onder zijn persoonlijkhedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Blijven donerenquote:Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van de zoekopdracht: er is een fout in de backend opgetreden: connection to 127.0.0.1:3312 failed (errno=111, msg=Connection refused)
Stoute jongens verdienen straf.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1760 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1556 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM heeft veel gespijbeld vroeger
Zit op terras, ik denk zo wat tapas.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
Kipquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, sajoer boontjes, satesaus en kroepoek.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier wordt niet geroddeld @Fok-itquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Met als kleine nuance: mensen als Drizzt die graag zouden willen werken gun ik het verder van harte, maar mensen die zichzelf een mentale ziekte opspelden omdat ze gewoon een slap karakter hebben (zoals die Fok-it gast) mogen het wel wat lastiger krijgen.
Maar dat stond niet in je opties, dus heb ja gestemd.
Over uitkeringstrekkers gesproken
[..]
Kip
@:coco
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Met als kleine nuance: mensen als Drizzt die graag zouden willen werken gun ik het verder van harte, maar mensen die zichzelf een mentale ziekte opspelden omdat ze gewoon een slap karakter hebben (zoals die Fok-it gast) mogen het wel wat lastiger krijgen.
Maar dat stond niet in je opties, dus heb ja gestemd.
Over uitkeringstrekkers gesproken
[..]
Kip
@:coco
Als ze de uitkeringen gewoon wat hoger zouden maken dan hoefden die mensen ook niet zoveel te doen.quote:
Dat heb ik ook heel erg, op werk vraag ik me af hoe ik überhaupt zo'n functie kan doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:42 schreef Wotte het volgende:
Ik verbaas mezelf dagelijks dat ik zo goed functioneer in de maatschappij.
Haha, onzekere bitch.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:42 schreef Wotte het volgende:
Ik verbaas mezelf dagelijks dat ik zo goed functioneer in de maatschappij.
Werkenquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld @:fok-it
Verder eens. Zelfs ik werk.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werkenwaarom zou je dat doen?
Voetbal in de SCquote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Kramer kondigt voetbalpensioen aan.
@:de_kraam
Die man was echt de GIF-meisterquote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2026 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man was echt de GIF-meister
[ afbeelding ]
Biefstukquote:Op woensdag 15 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Netjes broeder. Echt prachtig.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1557 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟨🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1761 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Heeft je moeder die gemaakt?quote:
Ben je een tienermeisje ofzo, dat je die emoji's er bij moet gooien?quote:
Dankjewel vriendquote:Op woensdag 15 april 2026 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je moeder die gemaakt?
Geniet er lekker van
Nee, meer gewoon een komediant.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je een tienermeisje ofzo, dat je die emoji's er bij moet gooien?
Wat ben je toch een ongekende speklap.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
En ik schaam me er helemaal niet voor
Je maakt het toch zelfquote:Op woensdag 15 april 2026 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Hollands pannetje. (wat dat ook in mag houden)
Hoe jij je woordle brengt, iedere dag weer een lach!quote:Op woensdag 15 april 2026 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, meer gewoon een komediant.
Zo'n pizzakit die je kan uitrollen met plakjes kaas, champignons en ham.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
😐☹️😒quote:Op woensdag 15 april 2026 17:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe jij je woordle brengt, iedere dag weer een lach!
Netjesquote:Woordle 1761 3/6
🟩🟨⬛⬛🟨
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1557 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Of je heet Makamba of je heet dat niet, met die naam kun je eigenlijk alleen maar shinen.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😐☹️😒
[..]
Netjes
Je hebt iedereen outscored.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😐☹️😒
[..]
Netjes
Je hebt iedereen outscored.
manchmal.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Wat een raar woord is "soms" eigenlijk.
Valt wel mee vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Wat een raar woord is "soms" eigenlijk.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 15 april 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik.
Raar is wel een raar woord
😐quote:
Sowquote:
Bedanktquote:
quote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Jellyquote:Op donderdag 16 april 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
Nou zit die vent weer chocoladenootjes te knabbelen tegenover me
Wat bezielt mensen
Het is gewoon afwachten totdat hij een hele bus slagroom voor je neus leegt en jouw indringend aankijkt terwijl hij dat doet.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
Nou zit die vent weer chocoladenootjes te knabbelen tegenover me
Wat bezielt mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |