Blijven donerenquote:Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van de zoekopdracht: er is een fout in de backend opgetreden: connection to 127.0.0.1:3312 failed (errno=111, msg=Connection refused)
Stoute jongens verdienen straf.quote:Op dinsdag 14 april 2026 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1760 6/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1556 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM heeft veel gespijbeld vroeger
Zit op terras, ik denk zo wat tapas.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ja.quote:
Kipquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami, sajoer boontjes, satesaus en kroepoek.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier wordt niet geroddeld @Fok-itquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Met als kleine nuance: mensen als Drizzt die graag zouden willen werken gun ik het verder van harte, maar mensen die zichzelf een mentale ziekte opspelden omdat ze gewoon een slap karakter hebben (zoals die Fok-it gast) mogen het wel wat lastiger krijgen.
Maar dat stond niet in je opties, dus heb ja gestemd.
Over uitkeringstrekkers gesproken
[..]
Kip
@:coco
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Met als kleine nuance: mensen als Drizzt die graag zouden willen werken gun ik het verder van harte, maar mensen die zichzelf een mentale ziekte opspelden omdat ze gewoon een slap karakter hebben (zoals die Fok-it gast) mogen het wel wat lastiger krijgen.
Maar dat stond niet in je opties, dus heb ja gestemd.
Over uitkeringstrekkers gesproken
[..]
Kip
@:coco
Als ze de uitkeringen gewoon wat hoger zouden maken dan hoefden die mensen ook niet zoveel te doen.quote:
Dat heb ik ook heel erg, op werk vraag ik me af hoe ik überhaupt zo'n functie kan doen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:42 schreef Wotte het volgende:
Ik verbaas mezelf dagelijks dat ik zo goed functioneer in de maatschappij.
Haha, onzekere bitch.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:42 schreef Wotte het volgende:
Ik verbaas mezelf dagelijks dat ik zo goed functioneer in de maatschappij.
Werkenquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:56 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld @:fok-it
Verder eens. Zelfs ik werk.
quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werkenwaarom zou je dat doen?
Voetbal in de SCquote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Kramer kondigt voetbalpensioen aan.
@:de_kraam
Die man was echt de GIF-meisterquote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Kramer kondigt voetbalpensioen aan.
@:de_kraam
quote:Op woensdag 15 april 2026 13:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man was echt de GIF-meister
[ afbeelding ]
Biefstukquote:Op woensdag 15 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
Netjes broeder. Echt prachtig.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1557 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟨🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1761 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Heeft je moeder die gemaakt?quote:
Ben je een tienermeisje ofzo, dat je die emoji's er bij moet gooien?quote:
Dankjewel vriendquote:Op woensdag 15 april 2026 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft je moeder die gemaakt?
Geniet er lekker van
Nee, meer gewoon een komediant.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben je een tienermeisje ofzo, dat je die emoji's er bij moet gooien?
Wat ben je toch een ongekende speklap.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
En ik schaam me er helemaal niet voor
Je maakt het toch zelfquote:Op woensdag 15 april 2026 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Hollands pannetje. (wat dat ook in mag houden)
Hoe jij je woordle brengt, iedere dag weer een lach!quote:Op woensdag 15 april 2026 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, meer gewoon een komediant.
Zo'n pizzakit die je kan uitrollen met plakjes kaas, champignons en ham.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
😐☹️😒quote:Op woensdag 15 april 2026 17:44 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe jij je woordle brengt, iedere dag weer een lach!
Netjesquote:Woordle 1761 3/6
🟩🟨⬛⬛🟨
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1557 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Of je heet Makamba of je heet dat niet, met die naam kun je eigenlijk alleen maar shinen.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😐☹️😒
[..]
Netjes
Je hebt iedereen outscored.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
😐☹️😒
[..]
Netjes
Je hebt iedereen outscored.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |