worldequote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo walgelijke biggen.
Wat brengt de dag vandaag?
De hoogste Woordle score tot nu toequote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef onlogisch het volgende:
Zo walgelijke biggen.
Wat brengt de dag vandaag?
Het is je gegund na die flater can gisterenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De hoogste Woordle score tot nu toe
6 pogingen. Modderfokking beautiful!
Jammer weer.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ZE HEBBEN DEsmiley VERANDERD (waarschijnlijk alleen in dark-mode dus mensen zonder dark-mode denken nu alsnog dat ik achterlijk ben, maar als je geen dark mode gebruikt wie is er dan precies achterlijk)
Deze heeft wel rare enge ogen
Wtfquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ach ze hebben de [ afbeelding ] smiley ook veranderd.
Dit is wel heel veel verandering op één dag. Ik ga slapen.
Welterusten
FB / Ben ik nou gek aan het worden?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
ZE HEBBEN DEsmiley VERANDERD (waarschijnlijk alleen in dark-mode dus mensen zonder dark-mode denken nu alsnog dat ik achterlijk ben, maar als je geen dark mode gebruikt wie is er dan precies achterlijk)
Man man man.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ewa.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
FB / Ben ik nou gek aan het worden?
Hoi
canquote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is je gegund na die flater can gisteren
Ik wist niet dat @GGMM in Eindhoven woonde joh.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Nog erger, ik woon sinds dit weekend zelfs in eindhoven
Amersfoort (boven een snackbar)quote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:GGMM in Eindhoven woonde joh.
Maar gefeliciteerd!
Je dikke hoerenmoederquote:
Dikke mensen en vrouwen.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:29 schreef GGMM het volgende:
Je zou dikke mensen gewoon niet moeten aannemen. Die zijn altijd ziek zwak of misselijk.
Vrouwen kunnen nog wel leuk zijn om tegenaan te kijken. Al heb je er verder niks aan iddquote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wist niet dat @:GGMM in Eindhoven woonde joh.
Maar gefeliciteerd!
Ben je zo toe aan vakantie?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nog wel leuk zijn om tegenaan te kijken. Al heb je er verder niks aan idd
Laten we ons eerst focussen op dikzakken. Laten we elke werkruimte in Nederland dik-vrij maken!
Daar erger ik me niet zo aan. Ik heb ook niet echt met dat soort mensen te maken gelukkigquote:Op woensdag 8 april 2026 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
@:GGMM Wat vind je van lompe mensen die hun drinken klotsend en klokkend inschenken ipv dusdanig dat de lucht met beleid de fles/het pak in kan en de stroom aan vloeistof dus netjes gaat?
Ja een beetje welquote:
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje wel
Wat bezielt me ook om nog te blijven studeren
Collega'squote:Op woensdag 8 april 2026 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.
Ik zou het toch wel heel prettig vinden als je voortaan gewoon Woordle zegtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Maar ik ben geen Amerikaan dus hoe moeten deze plaatjes dan aanstoot geven?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Biefstukquote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ossenhaaspuntjes met rijst en broccoli.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
@Drizzt_DoUrdenquote:Voedingscentrum vernieuwt Schijf van Vijf: maximaal één gehaktbal per week
quote:De vakken zelf zijn hetzelfde gebleven, maar binnen het roze vak heeft een grote verandering plaatsgevonden. Het advies voor vlees gaat van maximaal 500 gram per week naar 300 gram, waarvan slechts 100 gram rood vlees.
quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Ik heb net een ijsje opquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hamburgerquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een broodjequote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet gewoon normaal voortaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |