Ja een beetje welquote:
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje wel
Wat bezielt me ook om nog te blijven studeren
Collega'squote:Op woensdag 8 april 2026 16:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zodat je weg kunt bij die dikke collega, die je zoveel stress bezorgt.
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij woordle altijd verkeerd? Zo raad je het woord nooit.
Ik zou het toch wel heel prettig vinden als je voortaan gewoon Woordle zegtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Maar ik ben geen Amerikaan dus hoe moeten deze plaatjes dan aanstoot geven?quote:Op woensdag 8 april 2026 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wordle is van origine Amerikaans, vandaar.
Biefstukquote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ossenhaaspuntjes met rijst en broccoli.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
@Drizzt_DoUrdenquote:Voedingscentrum vernieuwt Schijf van Vijf: maximaal één gehaktbal per week
quote:De vakken zelf zijn hetzelfde gebleven, maar binnen het roze vak heeft een grote verandering plaatsgevonden. Het advies voor vlees gaat van maximaal 500 gram per week naar 300 gram, waarvan slechts 100 gram rood vlees.
quote:Op woensdag 8 april 2026 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Ik heb net een ijsje opquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Hamburgerquote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een broodjequote:Op donderdag 9 april 2026 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet gewoon normaal voortaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |