manchmal.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Wat een raar woord is "soms" eigenlijk.
Valt wel mee vind ik.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Wat een raar woord is "soms" eigenlijk.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 15 april 2026 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik.
Raar is wel een raar woord
😐quote:
Sowquote:
Bedanktquote:
quote:Op woensdag 15 april 2026 11:14 schreef Kopiko het volgende:
Kramer kondigt voetbalpensioen aan.
@:de_kraam
Jellyquote:Op donderdag 16 april 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
Nou zit die vent weer chocoladenootjes te knabbelen tegenover me
Wat bezielt mensen
Het is gewoon afwachten totdat hij een hele bus slagroom voor je neus leegt en jouw indringend aankijkt terwijl hij dat doet.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat bezielt mensen
Beter chocolade rozijnen, die zijn lekkerderquote:Op donderdag 16 april 2026 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat bezielt mensen
Hallo hoe gaat het met jequote:Op vrijdag 17 april 2026 11:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Beter chocolade rozijnen, die zijn lekkerder
Mi scusi, gisteravond helemaal vergeten te vragenquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 17 april 2026 15:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het gaat kut. Griepje te pakken.
Maar komt goed![]()
En hoe gaat het met jou?
Dank je wel.quote:
Zo ziek ben je dus nietquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik lig nu in bad, maar dat was geen goed plan.
Best benauwd. Vanavond even gamen denk ik
Nee ik lig niet dood te gaan gelukkig.quote:
Dat is een beetje een troostprijs, maar vooruitquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik lig niet dood te gaan gelukkig.
Pics? Ik zal vanavond een foto sturen wat ik aan het gamen ben. Goed?
quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een beetje een troostprijs, maar vooruit
Ik bij mijn stiefmoederquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Iets met boontjes, kip en ik denk ook rijst.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Vandaag in hongserstaking misschien wat alcohol straks.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@ChevyCaprice praat met je vriend die kan zo niet langerquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Vandaag in hongserstaking misschien wat alcohol straks.
Patat en een delletje mayoquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ben jij walgelijkquote:
Was @ChevyCaprice er maar. Ik ben ziedend GGMM, ik denk dat ik me maar ziek moet melden op werk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:chevycaprice praat met je vriend die kan zo niet langer
Hopelijk niet je toetsenbord!quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Was @:chevycaprice er maar. Ik ben ziedend GGMM, ik denk dat ik me maar ziek moet melden op werk.
Ik ga ermee stoppen allemaal, gewoon drinken en drinken en alles kapot maken.
Misschien dat ik mijn handen breek. GGMM ze willen mij kapot hebben. Gewoon kapot. Ik weet wat ze willen. Mij in een dwangbuis of op elektrische stoel. Maar dan ben ik ze toch te slim af.quote:
Kijk dat is fijnquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Misschien dat ik mijn handen breek. GGMM ze willen mij kapot hebben. Gewoon kapot. Ik weet wat ze willen. Mij in een dwangbuis of op elektrische stoel. Maar dan ben ik ze toch te slim af.
Het gaat fackin prachtig. Het is zo mooi, hoe ze me systematisch kapot willen maken. Heerlijk heerlijk, ze laten niks van me over.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:19 schreef Solotovski het volgende:
Fijn om te zien dat het goed met je gaat
Hou dit vol
Jij ook vriend, jij ook. Ik hoop dat die notaris zijn verdiende loon krijgt. Daar zorgen we wel voor. Ik zie je gauw weer vriend. Succes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk dat is fijn
Nou, prettige avond nog
Flatbread met kip en slaquote:Op vrijdag 17 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |