En waarom zou hij dat niet (mogen) doen?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij begeeft zich weer onder de mensen
[ afbeelding ]
Geen idee, waarom niet?quote:Op donderdag 9 april 2026 14:05 schreef r_one het volgende:
[..]
En waarom zou hij dat niet (mogen) doen?![]()
Ik ook niet.quote:
Is hij weer meisjes van 14 aan het fotograferen?quote:Op donderdag 9 april 2026 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij begeeft zich weer onder de mensen
[ afbeelding ]
Zolang je dochter d'r kleren aanhoudt, is er niks aan de handquote:Op donderdag 9 april 2026 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Is hij weer meisjes van 14 aan het fotograferen?
Gezien hoe zulke aangeefsters die tegenover een beroemdheid komen te staan door het slijk gehaald worden (en dan neem ik de zaak Ali B. ook nog even mee), is dat wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:44 schreef aquawoman het volgende:
Waar eigenlijk nooit meer iemand het over heeft is dat er in eerste instantie meerdere meisjes waren met beschuldigingen, waarvan er een aantal niet naar de rechter gingen omdat ze bang waren voor de impact.
Fixedquote:Op donderdag 9 april 2026 15:27 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat r_one heel defensief reageert als het om Borsato een onschuldig iemand gaat.
quote:Zal wel familie zijn ofzo
Een onschuldig iemand.quote:
quote:De OvJ citeert ook uit expliciete appjes van Borsato aan het slachtoffer. Hij noemt haar "bloed- en bloedmooi", zegt dat een goeie vrijpartij het beste slaapmiddel is, en hij noemt haar "een lekker wijf".
quote:Maar zei Borsato niet eerder dat hij met het meisje omging zoals hij met zijn eigen kinderen omging, vraagt de OvJ? "Niet in alle gevallen", zegt hij. "Dit waren niet de omgangsvormen binnen ons eigen gezin."
quote:Op 15 april appte hij dat hij keelontsteking had en haar dus niet kon zoenen. Maar billen aanraken kan wel. Het meisje: "Hahaha, jij mag dat. xx." Borsato zegt het onvoorstelbaar te vinden dat 20 jaar vriendschap zo anders wordt geïnterpreteerd nu.
Arme Borsato, werd zomaar meegetrokken in de vrije seksuele moraal.quote:Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
Toch wel: Praesumptio innocentiaequote:Op donderdag 9 april 2026 16:16 schreef luxerobots het volgende:
Een onschuldig iemand.
Borsato is vrijgesproken wegens gebrek aan belabberd steunbewijs. Dat maakt hem niet meteen onschuldig.
Fixed? Je lult maar wat.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch wel: Praesumptio innocentiae
En fixed.
Of ook een viezerikje die geile appjes naar kinderen stuurtquote:Op donderdag 9 april 2026 15:27 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat r_one heel defensief reageert als het om Borsato gaat.
Zal wel familie zijn ofzo
Er was enorm veel steunbewijs ingebracht door het OM. Allemaal van een dusdanig amateuristisch niveau dat een rechter niet anders kon dan ze allemaal van tafel vegen.quote:
Best wel lastig hè, ons rechtssysteemquote:''Het kan niet bewezen worden dat Marco Borsato ontucht heeft gepleegd met een minderjarig meisje. De rechtbank Midden-Nederland spreekt hem daarom vrij. Er is onvoldoende steunbewijs voor de verklaring van de aangeefster dat Borsato haar ontuchtig zou hebben betast.''
https://www.rechtspraak.n(...)cht-met-minderjarige
Ik krijg ze meestal van je dochter maar reageer er eigenlijk nooit op.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ook een viezerikje die geile appjes naar kinderen stuurt
Jij verandert mijn post. En maakt van gebrek aan > belabberd.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Er was enorm veel steunbewijs ingebracht door het OM. Allemaal van een dusdanig amateuristisch niveau dat een rechter niet anders kon dan ze allemaal van tafel vegen.
Dat is fijn voor Marco Borsato, dat hij door het oog van de naald gekropen is. Heeft een hoop drek en druk gekost, en bijna vier ton aan advocatenkosten.quote:Best wel lastig hè, ons rechtssysteem
"De rechtbank beoordeelt alleen of de beschuldiging wettig en overtuigend kan worden bewezen."
Als de rechtbank die vraag ontkennend beantwoordt, ben je onschuldig. Of je dat nou leuk vindt of niet.
Ja en dat heb ik zojuist uitgelegd waarom. De shitload (hoezo gebrek?) aan steunbewijs was onvoldoende wettig en overtuigend.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij verandert mijn post. En maakt van gebrek aan > belabberd.
En juristenquote:Nu vinden normale mensen Borsato slechts een viezerik, maar zijn er gelukkig voor hem ook nog fans en groupies die dat anders zien.
Dus als jij beschuldigd wordt van verkrachting, maar die persoon kan dat niet bewijzen, wil dat niet zeggen dat jij onschuldig bent?quote:Op donderdag 9 april 2026 16:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fixed? Je lult maar wat.
''Het kan niet bewezen worden dat Marco Borsato ontucht heeft gepleegd met een minderjarig meisje. De rechtbank Midden-Nederland spreekt hem daarom vrij. Er is onvoldoende steunbewijs voor de verklaring van de aangeefster dat Borsato haar ontuchtig zou hebben betast.''
https://www.rechtspraak.n(...)cht-met-minderjarige
Ik denk dat ons rechtssysteem nog steeds teveel ingesteld is op de rechten van de dader.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Best wel lastig hè, ons rechtssysteem
Los van het wettige bewijs. Waarom moest Borsato aanpappen met de dochter van de voorzitster van zijn fanclub?quote:Op donderdag 9 april 2026 18:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik zojuist uitgelegd waarom. De shitload (hoezo gebrek?) aan steunbewijs was onvoldoende wettig en overtuigend.
Fixed.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat ons rechtssysteem nog steeds teveel ingesteld is op de rechten van de dader verdachte.
Dat gebeurt ook zeker wel in zedenzaken. Maar in casu was geen enkel bewijs bewijs. Dan is de optelsom dat ook niet/quote:Je kunt alle bewijzen los bekijken, en zeggen dat het allemaal (net) geen seksueel misbruik bewijst. Je kunt echter ook kijken naar het geheel, en de patronen meenemen, dat gebeurt niet.
Ik dacht dat die redenen al uitentreuren besproken zijn.quote:[..]
Los van het wettige bewijs. Waarom moest Borsato aanpappen met de dochter van de voorzitster van zijn fanclub?
Waarom werd hij meegezogen in de seksuele moraal van dat gezin? Hij had dat gezin toch niet nodig?
Daar mag je wat van vinden, van alles wat mij betreft, maar het is geen ontucht.quote:Als je het niet-naïef bekijkt, zie je dat Marco het zoenen, billen slaan, en strelen uit eigen beweging deed. Als een man het over een prachtige jonge vrouw met alles erop en eraan heeft, weten we heus wel wat er speelt.
De appjes die Borsato sturen waren geen bewijs? Het was wel degelijk bewijs van een meerderjarige man, in een machtspositie, die seksueel getinte berichten stuurde naar een kind.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Fixed.
En het klopt ook niet.
[..]
Dat gebeurt ook zeker wel in zedenzaken. Maar in casu was geen enkel bewijs bewijs. Dan is de optelsom dat ook niet/
Borsato had daar helemaal niet hoeven zijn. En als het gaat om het billen slaan, zoenen en strelen ontwijk jij het steeds. Dus je mag er een prima samenvatting van geven wat tot 'uitentreuren' besproken is.quote:Ik dacht dat die redenen al uitentreuren besproken zijn.
Dat weten we niet. Als Borsato het meisje meerdere keren op zijn schoot gehad heeft, als ze meerdere keren samen geweest zijn, en als hij haar meerdere keren boven de kleren gestreeld heeft, zou het best zo kunnen zijn dat dit ook onder de kleren geweest is.quote:Daar mag je wat van vinden, van alles wat mij betreft, maar het is geen ontucht.
De rechters hebben besloten van niet, wat je nu doet is zelfs strafbaar. Iemand betichten van een zedendelict.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De appjes die Borsato sturen waren geen bewijs? Het was wel degelijk bewijs van een meerderjarige man, in een machtspositie, die seksueel getinte berichten stuurde naar een kind.
[..]
Borsato had daar helemaal niet hoeven zijn. En als het gaat om het billen slaan, zoenen en strelen ontwijk jij het steeds. Dus je mag er een prima samenvatting van geven wat tot 'uitentreuren' besproken is.
[..]
Dat weten we niet. Als Borsato het meisje meerdere keren op zijn schoot gehad heeft, als ze meerdere keren samen geweest zijn, en als hij haar meerdere keren boven de kleren gestreeld heeft, zou het best zo kunnen zijn dat dit ook onder de kleren geweest is.
Je maakt van de persoon Borsato, persoon luxerobots, dat maakt de discussie lastig, want ik wordt niet beschuldigd van verkrachting/of ontucht.quote:Op donderdag 9 april 2026 18:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus als jij beschuldigd wordt van verkrachting, maar die persoon kan dat niet bewijzen, wil dat niet zeggen dat jij onschuldig bent?
Net zo min als dat betekent dat die die ander wel verkracht heeft.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:01 schreef luxerobots het volgende:
Om het even algemeen te maken. Iemand kan iemand verkrachten, en vrijgesproken worden wegens gebrek aan bewijs, dat betekent inderdaad niet dat diegene de ander niet verkracht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |