Bron: RTV Utrechtquote:Scholieren weigeren over regenboogzebrapad te fietsen: 'Kwetsend en ongewenst'
Leerlingen fietsen over de stoep langs het regenboogzebrapad
Houten - Wie een half uur bij het regenboogzebrapad op De Slinger in Houten stilstaat, ziet scholieren de gekleurde oversteekplaats vermijden. Dat doen ze volgens voorbijfietsende leerlingen uit angst dat ze voor 'homo' worden uitgemaakt.
"Als ik eroverheen ga, dan gaan sommige mensen zeggen: hoezo ga je over het gaypad fietsen?", zegt een scholier van College de Heemlanden, dat aan het zebrapad ligt. Hij fietst dan ook niet altijd over het zebrapad. Ook ziet hij vaak medescholieren over de stoep fietsen. "Misschien haten ze homo's ofzo?", vraagt hij zich af.
Twee meiden die voorbijkomen snappen wel dat sommige leerlingen het zebrapad vermijden. "Als je tegen homo's en dat soort dingen bent, snap ik dat je er niet overheen fietst. Het is je eigen keuze", zegt een van de twee.
Sinds 2021 is er een regenboogzebrapad in het centrum van Houten. De gemeente kwam samen met onder meer theater Aan de Slinger en de Gender Sexuality Alliance (GSA) van College de Heemlanden met het plan. De GSA is een organisatie die opkomt voor de lhbti+-leerlingen op school.
De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen.
'Kwetsend en ongewenst'
Rector Yolanda Petermeijer van de middelbare school laat weten op de hoogte te zijn van de situatie. "We hebben signalen ontvangen dat sommige leerlingen soms omfietsen omdat zij bang zijn dat ze bij het zebrapad voor 'homo' worden uitgemaakt."
Petermeijer zegt dit serieus te nemen. Ook laat ze weten dat de school ingrijpt als het gebeurt. "Dergelijk taalgebruik is kwetsend en ongewenst en we spreken leerlingen hier direct op aan." Ook de Gender Sexuality Alliance van de school laat weten niet blij te zijn met de situatie. "De GSA betreurt het als leerlingen elkaar kwetsend aanspreken."
De rector vindt het jammer dat leerlingen zo met het zebrapad omgaan. "Het regenboogzebrapad staat voor inclusie, veiligheid en het respectvol kunnen zijn wie je bent." Dat blijft belangrijk voor de school.
De gemeente Houten laat weten het "spijtig" te vinden dat mensen het zebrapad mijden. "Al zijn het incidenten, voor ons onderstreept het vooral hoe belangrijk het is om met elkaar in gesprek te blijven over hoe we respectvol met elkaar omgaan."
Het regenboogzebrapad op de Slinger in Houten
En maar doorgaan met fulmineren.quote:Op zondag 5 april 2026 02:30 schreef r_one het volgende:
Best wel sneu dat je existentie als homo staat of valt met een gekleurd zebrapad.
Beetje vreemd dat uitgerekend jij, de user die al bijna 70(!!) posts heeft plaatst in een topic over een regenboogpad, dit zegt.quote:Op zondag 5 april 2026 02:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
En maar doorgaan met fulmineren.
Over een regenboogpad...
Ik wens je er veel succes mee.
Ik houd de Fok server in de lucht.quote:Op zondag 5 april 2026 02:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat uitgerekend jij, de user die al bijna 70(!!) posts heeft plaatst in een topic over een regenboogbad, dit zegt.
Je geeft dit non-item en nepnieuws veel en veel teveel aandacht op deze manier.quote:Op zondag 5 april 2026 03:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik houd de Fok server in de lucht.
Verder heb ik het over fulmineren.
Wel lief dat je mijn bijdrages hebt geteld.
Je kunt het topic ook gewoon negeren.quote:Op zondag 5 april 2026 03:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je geeft dit non-item en nepnieuws veel en veel teveel aandacht op deze manier.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 5 april 2026 07:34 schreef ludovico het volgende:
Die vlag staat voor group think en intolerantie.
Je zou maar aankaarten geen zin te hebben in dit type gezeik in je leven en je er niet aan wil meedoen, sta je gelijk in de krant.
Oki,quote:Op zondag 5 april 2026 01:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Levert werkgelegenheid op.
Dat is goed voor de stad.
Btw in de fotos die in de OP staan kan je ook gewoon heel goed zien hoe hard die regenboog paden slijten.quote:Op zondag 5 april 2026 02:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bron: RTV Utrecht
https://www.rtvutrecht.nl(...)wetsend-en-ongewenst
Vuile homofoben bij elkaar! ().
Hoezo?quote:Op zondag 5 april 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Best ironisch, deze opmerking.
Die controverse is er in Houten niet. Het zebrapad voldoet aan de verkeerswet.quote:Op zondag 5 april 2026 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Btw in de fotos die in de OP staan kan je ook gewoon heel goed zien hoe hard die regenboog paden slijten.
kost de gemeente bakken met geld om deze te onderhouden.
plus het zorgt voor stomme controversie die je niet hebt bij een normaal zebrapad!
Dus geen probleem dus dat de gemeente geld over de balk gooit!quote:Op zondag 5 april 2026 08:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die controverse is er in Houten niet. Het zebrapad voldoet aan de verkeerswet.
En ik vind het een zwaktebod in dit te gooien op de kosten voor het onderhoud.
Laat maar zitten, want jij doet ook alsof jij de enige ware man bent.quote:Op zondag 5 april 2026 01:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Gaat dit over de EO Jongerendag ofzo?
Of loverboys?
De SGP?
Joost Klein?
Sesamstraat?
Eh hier wel bij jou niet?quote:Op zondag 5 april 2026 09:42 schreef AnneX het volgende:
Wat een kul!
Het zebrapad zie ik gewoon gebruikt worden door overstekende niét fietsende pubers en mensen.
Het is de oversteek naar de theater ingang en naar een zijingang van de Heemlanden, een middelbare school. Òf vv naar het station.
Leerlingen, die erlangs fietsen, gaan in groepjes òver het fietspad en gaan de school bij de hoofdingang aan de andere kant van het gebouw naar binnen. Waar ook de fietsenstalling is.
Trouwens…alsof zebrapaden überhaupt worden gebruikt zoals bedoeld als veilige voetgangersoversteekplaats. 3W.
“Olifanten paadjes” , schuin door het plantsoen of over straat voor de kortste weg..quote:
Dus mensen meiden het regenboogpad ook omdat het niet de meest rechtsreekse weg is?quote:Op zondag 5 april 2026 09:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Olifanten paadjes” , schuin door het plantsoen of over straat voor de kortste weg..
Verder was het niet het onderwerp.
Ik neem aan de ze met de wegrichting mee bedoelen...quote:Op zondag 5 april 2026 09:42 schreef AnneX het volgende:
Wat een kul!
Het zebrapad zie ik gewoon gebruikt worden door overstekende niét fietsende pubers en mensen.
Het is de oversteek naar de theater ingang en naar een zijingang van de Heemlanden, een middelbare school. Òf vv naar het station.
Leerlingen, die erlangs fietsen, gaan in groepjes òver het fietspad en gaan de school bij de hoofdingang aan de andere kant van het gebouw naar binnen. Waar ook de fietsenstalling is.
Trouwens…alsof zebrapaden überhaupt worden gebruikt zoals bedoeld als veilige voetgangersoversteekplaats. 3W.
Ook dat is een zwaktebod argument.quote:Op zondag 5 april 2026 09:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus geen probleem dus dat de gemeente geld over de balk gooit!
Veel, dus niet alle mensen.quote:plus
veel mensen hebben geen behoefte aan symboolpolitiek:
Wij tweeën verschillen van elkaar. We zijn dus "anders" ten opzichte van elkaar.quote:Sommige mensen vinden dat iedereen gelijk behandeld moet worden zonder dat daar speciale symbolen voor nodig zijn. Zij redeneren dat het markeren van een zebrapad juist benadrukt dat LHBTI+'ers "anders" zijn, in plaats van gelijk.
Bölke ken ik.quote:En dat vind ik juist een heel mooi doel, hier in de stad hadden we de grootste een bekendste en de langst bestaande homodiscotheek van Nederland en België.
De tent sloot een aantal jaren geleden want het aantal mensen wat er kwam daalde hard en helaas kwam dit ook grotendeels door corona.
Maar het grootste verschil is gewoon dat mensen gewoon geaccepteerd werden wat in verleden beetje weg gezet werd als abnormaal maakt het nu geen ene fuck uit met wie je in bed ligt en heb je daar gewoon geen speciale disco voor nodig.
De laatste jaren werd de tent meer gebruikt voor personeels feesten en andere efenementen want de gay scene ging gewoon overal heen en niet meer specifiek naar deze disco, de mensen hebben geen speciale disco meer nodig want men word gewoon overal geaccepteerd.
Al moet ik zeggen dat ik het best jammer vond want ik ging er geregeld heen want was een erg leuke tent en kende ook wat personeel daar.
https://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_B%C3%B6lke
Wel, want ik denk dan, weer zo'n groep mannen/leiders die de enige ware spelen tegenover de jongere generaties.quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
Als iemand lid is van de gereformeerde geitenfokvereniging, dan denkt niemand daar wat van.
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!quote:Op zondag 5 april 2026 10:05 schreef Wantie het volgende:
Maar als je lid bent van het homokoor, dan roept dat allerlei vraagtekens bij mensen op.
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.quote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!
Dan krijg je dus de situatie dat een homokoor wel mag, maar een heterokoor niet.
Wel een islamitische sportvereniging, maar geen puur christelijke sportvereniging.
Oftewel: minderheden mogen exclusieve clubjes beginnen, maar janken als ze ergens niet bijhoren. Maar zelf wel mensen uitsluiten.
Je hebt geluk: je hoeft geen homo te zijn om lid te worden.quote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je homo moet zijn om daar bij te mogen, terecht dan, vind ik. Je sluit dan mensen buiten!
Wel een interessante autocorrectiequote:Dan krijg je dus de situatie dat een homofoob wel mag, maar een heterokoor niet.
Je gaat voorbij aan die gereformeerde geitenfokvereniging die ik noemde.quote:Wel een islamitische sportvereniging, maar geen puur christelijke sportvereniging.
Oftewel: minderheden mogen exclusieve clubjes beginnen, maar janken als ze ergens niet bijhoren. Maar zelf wel mensen uitsluiten.
En ondertussen gaan ze naar de Gay saunaquote:Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.
https://dekringen.nl/kring/mannenkring-eindhoven-helmond-helmond/quote:Op zondag 5 april 2026 10:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Pssst, de meeste homo's hebben ook geen behoefte aan exclusieve clubjes.
Jij bepaalt toch ook wie je wel of niet in je vriendenkring accepteert?quote:Op zondag 5 april 2026 11:05 schreef Gia het volgende:
[..]
https://dekringen.nl/kring/mannenkring-eindhoven-helmond-helmond/
Hier net even gekeken. Ze accepteren zelfs geen mensen die nog twijfelen of ze bi, homo of hetero zijn.
Althans, bij de meeste kringen.
Verder is het alleen voor mannen.
Stel dat er iets dergelijks komt, exclusief voor hetero's! Denk dat Nederland te klein is. Want dat mag niet, hoor, homo's uitsluiten.
Misschien dat dat beeld heerste binnen de homoscene maar daarbuiten zeer zeker niet. Ging je naar het Bölke, dan was je homo en slonk je sociale netwerk in rap tempo. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat het normaal was om 'stiekem' naar het Bölke te gaan, uit angst om uitgestoten te worden op school en op werk.quote:Op zondag 5 april 2026 09:22 schreef theguyver het volgende:
Maar het grootste verschil is gewoon dat mensen gewoon geaccepteerd werden wat in verleden beetje weg gezet werd als abnormaal
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 5 april 2026 11:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien dat dat beeld heerste binnen de homoscene maar daarbuiten zeer zeker niet. Ging je naar het Bölke, dan was je homo en slonk je sociale netwerk in rap tempo. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat het normaal was om 'stiekem' naar het Bölke te gaan, uit angst om uitgestoten te worden op school en op werk.
Op de middelbare school had het Bölke destijds de naam waar je -als Enschedeër- niet mee geassocieerd wilde worden
Het Bölke heeft uiteindelijk moeten wijken voor de expansiedrift van de gemeente Enschede bij de stadsvernieuwing rondom het Stationsplein. Loohuis en Oude Heuvel zijn er niet slechter van geworden.
Klopt, gaat het het hele topic al over, dat homo's zich niet geaccepteerd voelen op middelbare scholen. Waarop ik heb gezegd dat die kids zelf wel uitmaken met wie ze bevriend willen zijn. En jij blijft aandringen op acceptatie.quote:Op zondag 5 april 2026 11:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bepaalt toch ook wie je wel of niet in je vriendenkring accepteert?
Op +- 1:00: "er gaat heel wat gebeuren bij ons in het gebied" en zo is het balletje gaan rollen. De gemeente Enschede aasde al langer op die lap grond.quote:Op zondag 5 april 2026 12:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
pak weg 4 minuten, daar geven ze het zelf aan dat het publiek veranderde!
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...quote:Op zondag 5 april 2026 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, gaat het het hele topic al over, dat homo's zich niet geaccepteerd voelen op middelbare scholen. Waarop ik heb gezegd dat die kids zelf wel uitmaken met wie ze bevriend willen zijn. En jij blijft aandringen op acceptatie.
Maar andersom mogen mensen dus wel buitengesloten worden, begrijp ik.
Enschede in verval...quote:Op zondag 5 april 2026 15:36 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals beloofd het mooie (kuch) regenboog pad.
zelfs van de witte zij strepen is bijna niks meer van over!
foto gemaakt op 05-04-2026 15:00
Nee hoor de rest ziet er prima uit!quote:
https://www.facebook.com/(...)id=AFHl9oSmxK3RTJR1#quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
Hier is het regenboogpad een toeristische trekpleister:
[ afbeelding ]
Hij is vorig jaar opgeknapt.
[ afbeelding ]
Een trekpleister zelfs?quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even nagezocht, en Enschede blijkt gewoon te hebben geklungeld.quote:Op zondag 5 april 2026 16:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor de rest ziet er prima uit!
Alleen dit pad word niet onderhouden omdat het bakken met geld kost.
Zoals ik eerder al zei, het heeft geen toegevoegde waarde.
Poosje terug was item over door de tubania op facebook, en een pol waarbij een enorm percentage aangaf er geen toegevoegde waarde in zag, dat het alleen maar extra geld kost wat beter aan andere projecten besteed kon worden.
Ik zal even zoeken of ik die nog weer kan vinden.
Mag ik vragen waarom vind je het zo belangrijk dat een stad een duur regenboog pad heeft?
Wat is de extra waarde aan zo'n pad?
Behalve dat het mensen meer frustreerd dan een regulier zebrapad?
Niet historisch.quote:
quote:En ik moet zeggen het ziet er ook niet uit als een zebrapad, gaat dit ook over een drukke weg?
Facebook en positief..quote:Op zondag 5 april 2026 16:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)id=AFHl9oSmxK3RTJR1#
Ik zou zeggen lees even de reacties 450+ reacties en je moet zoeken naar iets positiefs.
En nu is het vrijwel weg.
cool heb je linkjequote:Op zondag 5 april 2026 16:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Facebook en positief..
Geen goede combinatie.
Kijk op nieuwsberichten over de raket die een rondje om de naam gaat maken op Facebook: de commentsecties staan vol met ruimtevaartontkenners, religekken, etc.
Da's alleen geen zebrapad toch?quote:Op zondag 5 april 2026 16:11 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schrijf regenboogpadquote:Op zondag 5 april 2026 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da's alleen geen zebrapad toch?
Dat bedoel ik dus met onduidelijkheid. Verkeersaanwijzingen (en regels) zijn uniform voor een reden.quote:
Daarom haal ik deze aan.quote:Op zondag 5 april 2026 16:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met onduidelijkheid. Verkeersaanwijzingen (en regels) zijn uniform voor een reden.
Al heb ik geen enkele moeite met een regenboogpad als deze.
Mannen die zich niet geaccepteerd voelen vanwege hun gedragingen, vertonen vaak gedrag dat doet denken aan dreinende en jengelende kinderen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:01 schreef Wantie het volgende:
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...
Het gaat hier om scholieren.quote:Op zondag 5 april 2026 17:34 schreef torentje het volgende:
[..]
Mannen die zich niet geaccepteerd voelen vanwege hun gedragingen, vertonen vaak gedrag dat doet denken aan dreinende en jengelende kinderen.
Dit roept de vraag op wanneer deze mannen volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen voor hun houding en daden.
Het is belangrijk dat men zich zodanig gedraagt dat anderen hen als vriend willen accepteren.
Door volwassen en respectvol om te gaan met anderen, vergroot men de kans op acceptatie binnen sociale kringen.
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap...
Bijzonder.
Hoeveel vrienden heb je eigenlijk?
En zijn dat de enige mensen die je accepteert?
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap... : Mijn reactie is op de voorgaande stelling van jou.quote:
Hij is een dreinend en jengelend kind. Zal nooit volwassen worden.quote:Op zondag 5 april 2026 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.
Die heb je dan niet goed gelezen.quote:Op zondag 5 april 2026 18:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij verwart nog steeds acceptatie met vriendschap... : Mijn reactie is op de voorgaande stelling van jou.
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op zondag 5 april 2026 18:53 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Alpha is er klaar mee. Geen woke marxistische rotzooi meer. Rook dat maar in je pijp.
Je verplaatst het argument dus van vriendschap naar tolerantie...quote:Op zondag 5 april 2026 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor jou het verschil is tussen tolereren en accepteren in gedrag van anderen.
Woke en Marxisme zijn twee redelijke tegenpolenquote:Op zondag 5 april 2026 18:53 schreef Memeowitz het volgende:
Gen Alpha is er klaar mee. Geen woke marxistische rotzooi meer. Rook dat maar in je pijp.
In welke verzonnen realiteit?quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woke en Marxisme zijn twee redelijke tegenpolen
quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
In welke verzonnen realiteit?
Woke = het cuturele marxisme. alles moet kapot.
Ik wil wel even doorvragen.quote:
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.quote:Op zondag 5 april 2026 19:22 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Ik wil wel even doorvragen.
Je lacht wel. Maar heb ik gelijk of niet. En zoniet. Hoezo dan niet?
Want deze linkse denkkronkel om zich te verschonen van alles wat drek is, ben ik toch wel benieuwd naar 🤔
Dat klinkt toch heel anders dan 'alles kapot maken '.quote:De organisatoren wilden met het speciale zebrapad laten zien dat Houten "een tolerante stad is waar iedereen welkom is ongeacht geaardheid of overtuiging", is in een eerder persbericht te lezen
Scholieren worden inderdaad volwassenen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij blijft ook dreinen en jengelen hè? wordt toch eens volwassen.
Deze poging is zo slecht. ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. chapeau je flikt het em toch weer met je linkse denkkronkelsquote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.
Dat doe jij in feite ook.
Je plakt het etiket Woke op het regenboogpad, en voegt daar als betekenis aan toe dat Woke betekent dat alles kapot moet.
Daarmee geef je aan het regenboogpad de negatieve betekenis dat het pad staat voor het kapotmaken van alles.
Terwijl dit het etiket is wat de initiatiefnemers erop hebben geplakt:
[..]
Dat klinkt toch heel anders dan 'alles kapot maken '.
Jaja, heb je gezien dat je de discussie over de acceptatie van homo's niet kan winnen, begin je ineens weer over scholieren, scholieren waarvan te hopen is dat die volwassen gaan reageren op oudere volwassenen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Scholieren worden inderdaad volwassenen.
Als ze dat halen.
Ik accepteer je verlies.quote:Op zondag 5 april 2026 19:47 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Deze poging is zo slecht. ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. chapeau je flikt het em toch weer met je linkse denkkronkels
Dit is het onderwerp:quote:Op zondag 5 april 2026 19:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Jaja, heb je gezien dat je de discussie over de acceptatie van homo's niet kan winnen, begin je ineens weer over scholieren, scholieren waarvan te hopen is dat die volwassen gaan reageren op oudere volwassenen.
quote:Scholieren weigeren over regenboogzebrapad te fietsen
quote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.quote:Op zondag 5 april 2026 19:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Woke is van oorsprong dat je wakker of waakzaam bent voor systemische onderdrukking, sociaal onrecht en racisme.
Tegenwoordig is woke vooral een term die als politiek wapen wordt gebruikt voor alles waar men tegen is.
Je plakt het etiket Woke op het regenboogpad, en voegt daar als betekenis aan toe dat Woke betekent dat alles kapot moet.
Daarmee geef je aan het regenboogpad de negatieve betekenis dat het pad staat voor het kapotmaken van alles.
[..]
[..]
Marxisme is volgens jou dat alles kapot moet?quote:Op zondag 5 april 2026 19:00 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
In welke verzonnen realiteit?
Woke = het cuturele marxisme. alles moet kapot.
Ik hoop dat die scholieren volwassen worden, want de dreinende en jengelende onvolwassenen zijn in de meerderheid en blijven in aantal groeien.quote:
Mooie topickapingquote:Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fast forward.
Amsterdam, 23 mei 2063.
Onder grote belangstelling vond heden de massa-executie plaats van 64 gesnapte leden van het volk van Lot. Terwijl de zwarte vlaggen van de Shahadada wapperden, maakte het publiek zich op voor een spektakel: de reiniging van de stad.
Op de top van het Rijksmuseum stonden noeste krijgers der moraal klaar om de voornoemde discipelen van de hel naar die hel te sturen. Overal zag men i-phones - generatie nummer 90.173 met nog meer voordelen - om deze belangrijke dag vast te leggen. Want vandaag liet de islamitische republiek Amsterdam zien wat er gebeurt met mensen die de regels van de algemene zedelijkheid hebben overtreden.
Luid gejuich volgde toen de stads-imam het doodsvonnis uitsprak. In het Arabisch, uiteraard, maar via zeer snelle vertalingen op het massa-scherm kon iedereen meegenieten van de goed onderbouwde en met royale verwijzingen naar teksten uit koran en hadith speech waaruit bleek waarom vandaag de dag was om God tevreden te stellen met een bloedoffer.
Met een aan orgastisch grenzende euforie keek het volk toe hoe de sodomieten één voor één vakkundig van de torens van het Rijksmuseum - dat sinds de 'Omwenteling' waarbij alle onzedige schilderijen verwijderd zijn enkel nog plaats biedt aan 'schitterende koranitische iconografie' - geflikkerd werden.
Met gretigheid filmde men de uiteengespatte lijken op de grond; sommigen waren ondanks groteske verwondingen die ze meer op geëxplodeerde octopussen deden lijken dan mensen nog altijd in leven, maar met wat ferme slagen en trappen van het opgehitste gepeupel werden ook deze smeerlappen tijdig naar Gehenna verwezen.
De burgemeester van de islamitische republiek Amsterdam Abu Mubarrak Al Houssaini [Denk] sprak van een mooie, zuiverende dag
Volgens de aanwezige raadsleden van D66 en PvdAGL was het een stap in de goede richting om tot verdere dialoog en acceptatie van culturele diversiteit te komen.
Bron: NRC, VK, Parool, Wahabi Times, whatever.
Haha ja... Fvd en Pvv, en die manosphere, da's het probleem. Niet die achterlijke religie van Mo... toch?quote:
Lale Gül: we weten dondersgoed waarom homoacceptatie écht achteruit gaat, maar niemand durft het te benoemenquote:Op zondag 5 april 2026 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
islam is de grootste reden dat acceptatie van LGBTQ in NL afneemt - zie laatste SCP rapport.
Zolang woke deugneuzen dat weigeren te erkennen verandert dat niet; hooguit kunnen ze zich nog wat profileren door het over de 'manosphere' te hebben, iets dat natuurlijk helemaal niet bestaat in die religie waar ze nu al 25 jaar voor op de rug liggen
Ik zie de relevantie met religie niet.quote:Op zondag 5 april 2026 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha ja... Fvd en Pvv, en die manosphere, da's het probleem. Niet die achterlijke religie van Mo... toch?
Haha ja... slaap lekker door.quote:Op zondag 5 april 2026 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met religie niet.
Het gaat hier om scholieren van een college uit Houten.
In de discussie is al gesteld dat het om een school gaat met verreweg autochtone blanke scholieren. En ook op de videobeelden zie je blanke kinderen over de stoep langs het zebrapad fietsen.
En dan begin jij een tirade over de islam.
Dat in die hoek een probleem is mbt de acceptatie van LGBTQWhatever is bekend.
Maar het is niet gezegd dat dat hier de grondslag is
Dat is jouw frustratie aan het woord.quote:Op zondag 5 april 2026 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha ja... Fvd en Pvv, en die manosphere, da's het probleem. Niet die achterlijke religie van Mo... toch?
En hoe zie jij precies de islam en pro-LGBTQ voor je?quote:Op zondag 5 april 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is jouw frustratie aan het woord.
In de praktijk zijn alle 3 het probleem.
Ze hebben allen niets op met LGBTQWhatever.
Maar dat aanstippen wordt van weer als Woke gezien, en Woke is tegenwoordig een verzamelnaam waar alles waar men op tegen is onder wordt geplakt
Kortom, homo's terug de kast in, regenboogvlaggen en -paden opruimen en de islam verbieden.
Dat is blijkbaar de gewenste toekomst.
Ik heb net aangegeven dat de islam een van de problemen is voor de acceptatie van LGBTQWhatever.quote:Op zondag 5 april 2026 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe zie jij precies de islam en pro-LGBTQ voor je?
En daarom willen mensen zoals jijzelf meer Islam in Nederland 🤷♂️.quote:Op zondag 5 april 2026 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb net aangegeven dat de islam een van de problemen is voor de acceptatie van LGBTQWhatever.
Wacht eens even linksen hebben er zelf een verzamelnaam van gemaakt. De burnlootmurder, equity, gendernonsense klimaat. Alles werd geschoven onder de marxisme paraplu van woke. Mensen noemden zichzelf woke. Ze vroegen ben jij ook woke? etc.quote:Op zondag 5 april 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat aanstippen wordt van weer als Woke gezien, en Woke is tegenwoordig een verzamelnaam waar alles waar men op tegen is onder wordt geplakt
Draai er nou eens niet omheen. Als het om homoacceptatie gaat is Islam probleem #1,2,3,4 en 5 en daarna komt de rest om de hoek kijken.quote:Op zondag 5 april 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is jouw frustratie aan het woord.
In de praktijk zijn alle 3 het probleem.
Ze hebben allen niets op met LGBTQWhatever.
Kortom, homo's terug de kast in, regenboogvlaggen en -paden opruimen en de islam verbieden.
Dat is blijkbaar de gewenste toekomst.
Bijna goed. Ze willen meer Islam, maar omdat ze meer Islam willen, moeten anderen wel verantwoordelijk zijn voor de slechte shit van de Islam. Want anders zijn ze uiteindelijk zelf fout als ze meer Islam willen en Islam blijkt fout te zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 22:49 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
En daarom willen mensen zoals jijzelf meer Islam in Nederland 🤷♂️.
Dan verwacht ik dat de meeste regenboogpaden er uit zien zoals die hier in Enschede.quote:Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fast forward.
Amsterdam, 23 mei 2063.
Onder grote belangstelling vond heden de massa-executie plaats van 64 gesnapte leden van het volk van Lot. Terwijl de zwarte vlaggen van de Shahadada wapperden, maakte het publiek zich op voor een spektakel: de reiniging van de stad.
Op de top van het Rijksmuseum stonden noeste krijgers der moraal klaar om de voornoemde discipelen van de hel naar die hel te sturen. Overal zag men i-phones - generatie nummer 90.173 met nog meer voordelen - om deze belangrijke dag vast te leggen. Want vandaag liet de islamitische republiek Amsterdam zien wat er gebeurt met mensen die de regels van de algemene zedelijkheid hebben overtreden.
Luid gejuich volgde toen de stads-imam het doodsvonnis uitsprak. In het Arabisch, uiteraard, maar via zeer snelle vertalingen op het massa-scherm kon iedereen meegenieten van de goed onderbouwde en met royale verwijzingen naar teksten uit koran en hadith speech waaruit bleek waarom vandaag de dag was om God tevreden te stellen met een bloedoffer.
Met een aan orgastisch grenzende euforie keek het volk toe hoe de sodomieten één voor één vakkundig van de torens van het Rijksmuseum - dat sinds de 'Omwenteling' waarbij alle onzedige schilderijen verwijderd zijn enkel nog plaats biedt aan 'schitterende koranitische iconografie' - geflikkerd werden.
Met gretigheid filmde men de uiteengespatte lijken op de grond; sommigen waren ondanks groteske verwondingen die ze meer op geëxplodeerde octopussen deden lijken dan mensen nog altijd in leven, maar met wat ferme slagen en trappen van het opgehitste gepeupel werden ook deze smeerlappen tijdig naar Gehenna verwezen.
De burgemeester van de islamitische republiek Amsterdam Abu Mubarrak Al Houssaini [Denk] sprak van een mooie, zuiverende dag
Volgens de aanwezige raadsleden van D66 en PvdAGL was het een stap in de goede richting om tot verdere dialoog en acceptatie van culturele diversiteit te komen.
Bron: NRC, VK, Parool, Wahabi Times, whatever.
Ja je hebt helemaal gelijk, wanneer was de laatste bom aanslag door die zionisten ook weer op een kerk in Nederland?quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Memeowitz het volgende:
@:Richestorags.
Eerlijk gezegd. Ik kijk ook met een schuin oog naar die (judeo-)christenen in nederland. Die sporen ook niet helemaal. Ondanks alle voorbeelden dat de zio's christenen haten. Blijven ze Israel steunen. En dit zijn toch 99% van alle christenen in nederland. Incl. CDA CU SGP, maar ook mafklappers zoals Weird Duck. Die wel rechtse praatjes hebben. Maar als het op Israel aankomt oei, daar mag je niets over zeggen.
Overal in de instituten is dit doorgedrongen.quote:Op zondag 5 april 2026 23:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat de meeste regenboogpaden er uit zien zoals die hier in Enschede.
Misschien met wat bloed spatten her en der.
Mocht wethouder Arjan Kampman hier tovalig ook rondhangen daag ik hem uit dit pad aan te leggen voor of achter de pathmoshal![]()
Maare zie het VK die haalt 2030 niet eens als zo door gaat!
Sharia is daar al in veel steden!
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er ook niet veel mee.quote:Op zondag 5 april 2026 23:13 schreef Memeowitz het volgende:
@:Richestorags.
Eerlijk gezegd. Ik kijk ook met een schuin oog naar die (judeo-)christenen in nederland. Die sporen ook niet helemaal. Ondanks alle voorbeelden dat de zio's christenen haten. Blijven ze Israel steunen. En dit zijn toch 99% van alle christenen in nederland. Incl. CDA CU SGP, maar ook mafklappers zoals Weird Duck. Die wel rechtse praatjes hebben. Maar als het op Israel aankomt oei, daar mag je niets over zeggen.
Dat is omdat hij dat voor jezelf verzonnen hebt.quote:Op zondag 5 april 2026 22:49 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
En daarom willen mensen zoals jijzelf meer Islam in Nederland 🤷♂️.
[..]
Nooit van gehoord.quote:Wacht eens even linksen hebben er zelf een verzamelnaam van gemaakt. De burnlootmurder, equity, gendernonsense klimaat. Alles werd geschoven onder de marxisme paraplu van woke. Mensen noemden zichzelf woke. Ze vroegen ben jij ook woke? etc.
Ook al staat islam op plaats 1 tot en met 10.quote:Op zondag 5 april 2026 22:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Draai er nou eens niet omheen. Als het om homoacceptatie gaat is Islam probleem #1,2,3,4 en 5 en daarna komt de rest om de hoek kijken.
Dat klopt. Ik focus me echter liever op de moordenaars en niet op de kruimeldieven op dit vlak.quote:Op maandag 6 april 2026 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook al staat islam op plaats 1 tot en met 10.
Dat praat cde anti LGBTQWhatever van andere stromingen niet goed.
Kijk naar de PVV, die Orban steunt.
Orban heeft verschillende anti homowetten doorgevoerd.
Daar is de klok een aantal decennia terug gezet.
Kijk in de VS, waar DOGE elk federaal overheidsprogramma waarin het woord Gay voorkwam heeft stopgezet.
Zelfs websites werden gepoetst, waarbij de foto van het vliegtuig dat de kernbom op Hiroshima had gegooid is verwijderd.
In Italië kan de partner niet meer geregistreerd worden als wettelijke ouder van een kind.
Als de biologische ouder komt te overlijden, dan heeft de tweede ouder geen enkel gezag over het kind.
En ga zo maar door.
Dat zijn geen anti homowetten die door islamieten zijn opgesteld.
Maar door christenen.
Met als gevolg dat de homorechten in Europa afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik focus me echter liever op de moordenaars en niet op de kruimeldieven op dit vlak.
Ik ken die angst ook uit 1995, maar wist toen wel degelijk wie ik was.quote:Op maandag 6 april 2026 09:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik snap de angst wel als je nog niet weet wie je echt bent
Spreek uit ervaring maar toen lag er nog geen regenboogzebrapad (1995)
Dat doet het nu ook ondanks dat 100 procent van de ferme woorden daarnaartoe gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de homorechten in Europa afnemen.
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat doet het nu ook ondanks dat 100 procent van de ferme woorden daarnaartoe gaan.
Ik ben het met je eens dat de homorechten in Europa iets afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.
Dat gebeurt niet vanuit de islam.
Maar gewoon door autochtone blanke beleidsmakers die daarbij de steun hebben van de meerderheid van de autochtone blanke bevolking in de betreffende landen.
Hier is de teneur dat het regenboogpad ergernis oproept omdat de acceptatie van mensen met een andere geaardheid is afgerond.
Maar de tolerantie voor mensen met een andere geaardheid is flinterdun en wordt elders alweer afgebroken.
Daarom komt de strijd voor gelijke rechten nooit ten einde.
Je woont dus liever in een dictatuur dan een vrij land.quote:Op maandag 6 april 2026 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de homorechten in Europa iets afnemen.
Ik vind het echter beter als homo's minder rechten hebben maar wel veilig over straat kunnen in plaats van andersom als ik tussen de twee te bestrijden kwaden moet kiezen. Halsema kan meer betekenen voor homo's in Nederland dan voor homo's in Hongarije. Laat Nederland nou net een land zijn waar homo's veel rechten hebben maar het veilig over straat kunnen, erover kunnen praten en uit de kast komen ernstig aan het afnemen is door de grote boze olifant.
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je woont dus liever in een dictatuur dan een vrij land.
Gewoon je vrijheid opgeven voor veiligheid.
En dan de veiligheid vanuit een verborgen bestaan.
Wil je meer dan één breincel inschakelen a.j.b.?quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, maar hij is niet uit op een eerlijke discussie.quote:Op maandag 6 april 2026 09:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.
Daarom heb je bijv ook niet de vrijheid om wapens te kopen.
Dus dan geef ik het recht op ouderschap op voor veiligheid?quote:Op maandag 6 april 2026 09:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.
Daarom heb je bijv ook niet de vrijheid om wapens te kopen.
Wat is dit voor rare onzin reactie ?quote:Op maandag 6 april 2026 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan geef ik het recht op ouderschap op voor veiligheid?
Terwijl ik nu beide heb?
Hoe werkt dat precies?
Stoepkrijtquote:Op maandag 6 april 2026 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoezo lijkt het trouwens alsof veel van die regenboogzebrapaden op de grond zijn gekladderd met opvallend snel slijtende verf? De gebruikelijke witte verkeerstekens op de weg blijven vaak jaren, zo niet decennia bruikbaar, maar de regenboogkleuren beginnen bijna onmiddelijk weg te slijten. Dat zie je op de foto in de OP, dat zie je ook onder meer in Bussum (beeld uit 2024, nu twee jaar later zijn de kleuren al niet erg zichtbaar meer). Als je dan al zo'n regenboogpad aanlegt, gebruik dan in ieder geval de goede materialen...
Raar woord trouwens: homorechten.quote:Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.
Dat gebeurt niet vanuit de islam.
Maar gewoon door autochtone blanke beleidsmakers die daarbij de steun hebben van de meerderheid van de autochtone blanke bevolking in de betreffende landen.
Hier is de teneur dat het regenboogpad ergernis oproept omdat de acceptatie van mensen met een andere geaardheid is afgerond.
Maar de tolerantie voor mensen met een andere geaardheid is flinterdun en wordt elders alweer afgebroken.
Daarom komt de strijd voor gelijke rechten nooit ten einde.
Ik geef aan dat in Europa op dit moment rechten voor homo's afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare onzin reactie ?
Ik reageerde enkel op jouw stelling.
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Dat heet samenleven. En jouw persoonlijke vrijheid stopt waar die van een ander in gevaar gaat komen.
Italië heeft bijvoorbeeld ook nooit het homohuwelijk erkend. Adoptie door homokoppels is niet toegestaan. Etc.quote:Op maandag 6 april 2026 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef aan dat in Europa op dit moment rechten voor homo's afnemen.
Jij stelt dat dat nou eenmaal nodig is voor de veiligheid
Een van die rechten is dat je bij geboorte een tweede vader of moeder als ouder kunt aangeven, naast de biologische ouder.
Dat recht is in Italië terug gedraaid.
Vind jij dat het terugdraaien van dat recht noodzakelijk is voor veiligheid.
Ja, zo werkt de Nederlandse taal.quote:Op maandag 6 april 2026 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Raar woord trouwens: homorechten.
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.quote:Op maandag 6 april 2026 10:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Italië heeft bijvoorbeeld ook nooit het homohuwelijk erkend. Adoptie door homokoppels is niet toegestaan. Etc.
Vooralsnog is Italië een prima democratisch land. Als een meerderheid van de bevolking dit soort rechten niet ziet zitten, wat dan?
Toch maar door de strot duwen? Omdat wij het beter weten?
Kennelijk vindt men al tijden dat het huwelijk enkel tussen man en vrouw kan zijn in Italië.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien zit er wat drank in de paaseitjes?quote:Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.
Ook dat gebeurt continu, het beperken van minderheden door meerderheden. Denk aan het feit dat Limburgs geen erkende taal is. Of dat je niet overal mag roken. Etc.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
Welke vrijheid moet daarvoor opgegeven worden?quote:Op maandag 6 april 2026 09:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wil je meer dan één breincel inschakelen a.j.b.?
Ik zeg dat ik liever heb dat de schaarse energie die er aan dit onderwerp wordt besteed over de veiligheid op straat en de rol van Islam in homoacceptatie onder jongeren gaat dan dat de schaarse energie wordt besteed aan Italië of Hongarije in het gareel krijgen m.b.t. hun wetten.
Nee, want als ik er zo in sta had ik nooit kunnen trouwen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:46 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Kennelijk vindt men al tijden dat het huwelijk enkel tussen man en vrouw kan zijn in Italië.
Misschien kun je daar ook respect voor opbrengen?
De vrijheid om om de hete brij heen te draaien. In Nederland hoeft een homo daar in principe geen vrijheid voor op te geven.quote:Op maandag 6 april 2026 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke vrijheid moet daarvoor opgegeven worden?
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou. Dan begrijp ik het beter.quote:Op maandag 6 april 2026 11:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want als ik er zo in sta had ik nooit kunnen trouwen.
Waarom wordt dat dan aangehaald?quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vrijheid om om de hete brij heen te draaien. In Nederland hoeft een homo daar in principe geen vrijheid voor op te geven.
Klopt, als het jezelf niet raakt, dan maakt het niet uit dat een minderheid niet dezelfde rechten heeft.quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou. Dan begrijp ik het beter.
Had je dat nog niet door dan?quote:Op maandag 6 april 2026 12:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ah. Okay. Het is dus iets persoonlijks voor jou.
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 april 2026 14:07 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik zit niet zo diep in al de users hier.
Ja, die vinden steun bij elkaar in dit soort topicsquote:Op maandag 6 april 2026 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verkapte homohaat steekt zijn gure wind weer op.
Meid, log uit, pak je zonnebril en ga buiten genieten met je partner.quote:Op maandag 6 april 2026 14:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die vinden steun bij elkaar in dit soort topics
Je voelt je aangesprokenquote:Op maandag 6 april 2026 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Meid, log uit, pak je zonnebril en ga buiten genieten met je partner.
Misschien vat dit het wel goed samen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
Tja, ik niet..
Deze vat jouw kruistocht mooi samen:quote:
En dat vanwege een zebrapad in Houten...quote:Op zondag 5 april 2026 02:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor hetero's is zo'n achterlijk regenboogpad niet nodig: hetero's werden en worden als 'normaal' altijd al geaccepteerd.
Maar als jij zo'n wervende reclamegereutel ook wilt proclammeren, om zo'n pad maar met goed fatsoen aan de man te brengen, ga gerust je gang.
Het is gewoon puur een LHGB-dingetje, die regenboogkleuren, zowel vlag als zebrapad. Een letter voor 'hetero' zul je tevergeefs zoeken in dat rijtje.
Wij hetero's hebben die flauwekul ook helemaal niet nodig. Of een of ander PR-poppetje het woord 'voor iedereen' in de mond neemt of niet. Die wordt ook maar betaald om mooie wollige praatjes te houden en wervende reclameteksten.
[..]
Vroeg ik dit?
(en dan mij aanspreken op mijn kennis van de Nederlandse taal, welja<< dat mannetje is niet boos hè
maar lacht zich een rolberoerte )
Tegen je zere enkel?quote:
Je voelt je aangesprokenquote:[..]
En dat vanwege een zebrapad in Houten...
En daarna boos een DM's sturen omdat ik een tweede deel open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |