Dat klopt. Ik focus me echter liever op de moordenaars en niet op de kruimeldieven op dit vlak.quote:Op maandag 6 april 2026 08:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook al staat islam op plaats 1 tot en met 10.
Dat praat cde anti LGBTQWhatever van andere stromingen niet goed.
Kijk naar de PVV, die Orban steunt.
Orban heeft verschillende anti homowetten doorgevoerd.
Daar is de klok een aantal decennia terug gezet.
Kijk in de VS, waar DOGE elk federaal overheidsprogramma waarin het woord Gay voorkwam heeft stopgezet.
Zelfs websites werden gepoetst, waarbij de foto van het vliegtuig dat de kernbom op Hiroshima had gegooid is verwijderd.
In Italië kan de partner niet meer geregistreerd worden als wettelijke ouder van een kind.
Als de biologische ouder komt te overlijden, dan heeft de tweede ouder geen enkel gezag over het kind.
En ga zo maar door.
Dat zijn geen anti homowetten die door islamieten zijn opgesteld.
Maar door christenen.
Met als gevolg dat de homorechten in Europa afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik focus me echter liever op de moordenaars en niet op de kruimeldieven op dit vlak.
Ik ken die angst ook uit 1995, maar wist toen wel degelijk wie ik was.quote:Op maandag 6 april 2026 09:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik snap de angst wel als je nog niet weet wie je echt bent
Spreek uit ervaring maar toen lag er nog geen regenboogzebrapad (1995)
Dat doet het nu ook ondanks dat 100 procent van de ferme woorden daarnaartoe gaan.quote:Op maandag 6 april 2026 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de homorechten in Europa afnemen.
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat doet het nu ook ondanks dat 100 procent van de ferme woorden daarnaartoe gaan.
Ik ben het met je eens dat de homorechten in Europa iets afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.
Dat gebeurt niet vanuit de islam.
Maar gewoon door autochtone blanke beleidsmakers die daarbij de steun hebben van de meerderheid van de autochtone blanke bevolking in de betreffende landen.
Hier is de teneur dat het regenboogpad ergernis oproept omdat de acceptatie van mensen met een andere geaardheid is afgerond.
Maar de tolerantie voor mensen met een andere geaardheid is flinterdun en wordt elders alweer afgebroken.
Daarom komt de strijd voor gelijke rechten nooit ten einde.
Je woont dus liever in een dictatuur dan een vrij land.quote:Op maandag 6 april 2026 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de homorechten in Europa iets afnemen.
Ik vind het echter beter als homo's minder rechten hebben maar wel veilig over straat kunnen in plaats van andersom als ik tussen de twee te bestrijden kwaden moet kiezen. Halsema kan meer betekenen voor homo's in Nederland dan voor homo's in Hongarije. Laat Nederland nou net een land zijn waar homo's veel rechten hebben maar het veilig over straat kunnen, erover kunnen praten en uit de kast komen ernstig aan het afnemen is door de grote boze olifant.
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je woont dus liever in een dictatuur dan een vrij land.
Gewoon je vrijheid opgeven voor veiligheid.
En dan de veiligheid vanuit een verborgen bestaan.
Wil je meer dan één breincel inschakelen a.j.b.?quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, maar hij is niet uit op een eerlijke discussie.quote:Op maandag 6 april 2026 09:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.
Daarom heb je bijv ook niet de vrijheid om wapens te kopen.
Dus dan geef ik het recht op ouderschap op voor veiligheid?quote:Op maandag 6 april 2026 09:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Ook jij. Dat is het concept van onze samenleving.
Daarom heb je bijv ook niet de vrijheid om wapens te kopen.
Wat is dit voor rare onzin reactie ?quote:Op maandag 6 april 2026 10:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan geef ik het recht op ouderschap op voor veiligheid?
Terwijl ik nu beide heb?
Hoe werkt dat precies?
Stoepkrijtquote:Op maandag 6 april 2026 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoezo lijkt het trouwens alsof veel van die regenboogzebrapaden op de grond zijn gekladderd met opvallend snel slijtende verf? De gebruikelijke witte verkeerstekens op de weg blijven vaak jaren, zo niet decennia bruikbaar, maar de regenboogkleuren beginnen bijna onmiddelijk weg te slijten. Dat zie je op de foto in de OP, dat zie je ook onder meer in Bussum (beeld uit 2024, nu twee jaar later zijn de kleuren al niet erg zichtbaar meer). Als je dan al zo'n regenboogpad aanlegt, gebruik dan in ieder geval de goede materialen...
Raar woord trouwens: homorechten.quote:Op maandag 6 april 2026 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat homorechten in Europa afnemen.
Dat gebeurt niet vanuit de islam.
Maar gewoon door autochtone blanke beleidsmakers die daarbij de steun hebben van de meerderheid van de autochtone blanke bevolking in de betreffende landen.
Hier is de teneur dat het regenboogpad ergernis oproept omdat de acceptatie van mensen met een andere geaardheid is afgerond.
Maar de tolerantie voor mensen met een andere geaardheid is flinterdun en wordt elders alweer afgebroken.
Daarom komt de strijd voor gelijke rechten nooit ten einde.
Ik geef aan dat in Europa op dit moment rechten voor homo's afnemen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:04 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare onzin reactie ?
Ik reageerde enkel op jouw stelling.
Je geeft altijd een stukje vrijheid op voor veiligheid. Dat heet samenleven. En jouw persoonlijke vrijheid stopt waar die van een ander in gevaar gaat komen.
Italië heeft bijvoorbeeld ook nooit het homohuwelijk erkend. Adoptie door homokoppels is niet toegestaan. Etc.quote:Op maandag 6 april 2026 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef aan dat in Europa op dit moment rechten voor homo's afnemen.
Jij stelt dat dat nou eenmaal nodig is voor de veiligheid
Een van die rechten is dat je bij geboorte een tweede vader of moeder als ouder kunt aangeven, naast de biologische ouder.
Dat recht is in Italië terug gedraaid.
Vind jij dat het terugdraaien van dat recht noodzakelijk is voor veiligheid.
Ja, zo werkt de Nederlandse taal.quote:Op maandag 6 april 2026 10:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Raar woord trouwens: homorechten.
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.quote:Op maandag 6 april 2026 10:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Italië heeft bijvoorbeeld ook nooit het homohuwelijk erkend. Adoptie door homokoppels is niet toegestaan. Etc.
Vooralsnog is Italië een prima democratisch land. Als een meerderheid van de bevolking dit soort rechten niet ziet zitten, wat dan?
Toch maar door de strot duwen? Omdat wij het beter weten?
Kennelijk vindt men al tijden dat het huwelijk enkel tussen man en vrouw kan zijn in Italië.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.quote:Op maandag 6 april 2026 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien zit er wat drank in de paaseitjes?quote:Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De paasborrel is al vroeg begonnen merk ik.
Ook dat gebeurt continu, het beperken van minderheden door meerderheden. Denk aan het feit dat Limburgs geen erkende taal is. Of dat je niet overal mag roken. Etc.quote:Op maandag 6 april 2026 10:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij vindt dat een meerderheid van de bevolking de rechten van een minderheid mag inperken.
Tja, ik niet..
Maar dat terzijde: dat inperken gebeurt door een meerderheid van de autochtone blanke bevolking van Italië
En daar gaat het om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |